piemirsu dzinējs tojota d4d , 215 tūkst km
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
piemirsu dzinējs tojota d4d , 215 tūkst km
tur bez dīzeļdiagnostikas neiztikt.
varbūt kaut kur drusku sūc gaisu klāt
varbūt sprauslas
smaidiigais rakstīja: tur bez dīzeļdiagnostikas neiztikt.
varbūt kaut kur drusku sūc gaisu klāt
varbūt sprauslas
Kā tas vis sākās tā viens pieslēdza kompi pateica jāmaina sprauslas , kopš tā brīža jau nobraukti aptuveni 40 000 km un pusotra ziema . Visu padarīšanu nojauca akumulatora maiņa , kuras rezultātā uz 4 mēneši visas kaites nozuda .
Arī tagad aizbraucu pie viena spečuka , tikai vīņš ar denso sprauslām neņemas , bet bez sprauslu izņemšanas nevarot pilvērtīgi diagnosticēt . Bet pirmajam meistaram nevajadzēja noņemt tās sprauslas ??? Un ciparu pirmais nosauca mazu , laikam ap 500 LS . Cik jau esmu uzzinājis tad DENSO neremontējas , tikai maiņa kur sprausla pie 300 eiro .
Cik rus forumos palasīju , tad tur runā par gaisu sistēmēmā .
Pamatā man tik drusku neasaprašana cik ātri tās sparslas nobirst lai nevarētu pabraukt . Jo kā jau minēju tan man no pirmo pazīmju šakuma jau nobraukti kādi 20 mēneši vai 56 000 km . Jo ir daudz dzirēti stāsti par sprauslām ,kur auto pēkši vienkārši apstājas . Braucot rīstās , patēriņš pieaug .
Un ko dīleri saka?
Domā nau vērts aizbraukt pie viņiem.
TDIOTS rakstīja: Un ko dīleri saka?
Domā nau vērts aizbraukt pie viņiem.
Sākumā drusku saīsināti uzrakstīju . Vispirms pie dīlera . Stundas 3 atstāju viņiem auto , ko baudīja nezinu . Laikam jau pilna diagnostika nebij . Ieteica degvielas sistēmas tīrītāju .
Pie kompja ( kastīte viedtālruņa izmērā , tikai biezāka ) pēc kāda mēneša pie vietējā .
Abās vietās viņi saņēma siltu auto un kā jau minēju siltam vis labi .
Kā uzzināju , dīlers jau pats nelabo , sūta uz dīzeļcentru . Ārpakalpojumi ...
Kur ta nu 300eu par sprauslu, nav jau nekaads briinums - varbuut nedaudz virs simta, vismaz cik e-bay paskataas. Toyotas bija ap 90eu gabalaa. Bez sprauslu iznjemshanas neko nevar nodiagnosticeet, tik kaut kaadu nevienmeeriibu cilindros, kura var buut arii ne tieshi sprauslas deelj.
taianjiaxing.en.alibaba.com/...
Kaa redzi - arii remonteejaas - nopeerc taadu un sprausla kaa jauna Tas, ka naak no pasaules otra gala - nu un, ja jau tik ilgi esi nobraucis.
rudens68 rakstīja:
smaidiigais rakstīja: tur bez dīzeļdiagnostikas neiztikt.
varbūt kaut kur drusku sūc gaisu klāt
varbūt sprauslas
Kā tas vis sākās tā viens pieslēdza kompi pateica jāmaina sprauslas , kopš tā brīža jau nobraukti aptuveni 40 000 km un pusotra ziema . Visu padarīšanu nojauca akumulatora maiņa , kuras rezultātā uz 4 mēneši visas kaites nozuda .
Arī tagad aizbraucu pie viena spečuka , tikai vīņš ar denso sprauslām neņemas , bet bez sprauslu izņemšanas nevarot pilvērtīgi diagnosticēt . Bet pirmajam meistaram nevajadzēja noņemt tās sprauslas ??? Un ciparu pirmais nosauca mazu , laikam ap 500 LS . Cik jau esmu uzzinājis tad DENSO neremontējas , tikai maiņa kur sprausla pie 300 eiro .
Cik rus forumos palasīju , tad tur runā par gaisu sistēmēmā .
Pamatā man tik drusku neasaprašana cik ātri tās sparslas nobirst lai nevarētu pabraukt . Jo kā jau minēju tan man no pirmo pazīmju šakuma jau nobraukti kādi 20 mēneši vai 56 000 km . Jo ir daudz dzirēti stāsti par sprauslām ,kur auto pēkši vienkārši apstājas . Braucot rīstās , patēriņš pieaug .
Ja defekts pazuda pēc akumulatora maiņas, tad iesaku pārbaudīt ģeneratoru vai dod pietiekamu spriegumu/strāvu, kā arī pārbaudīt vadus/kontaktus. Tas salīdzinoši nemaksā neko, sprauslas paspēsi nomainīt vienmēr.
Ja kompis saka, ka sprauslas jāmaina, tas var nebūt taisnība. Es ar to esmu saskāries, pēc kompja pazinojuma par sprauslām, tās tika izņemtas un pārbaudītas atsevišķi, izrādījās pilnīgi veselas. Kompis uzrāda saistītos paziņojumus, jābūt gudram spečukam, lai pareizi tulkotu tos paziņojumus. Ja auksts raustās, tās var būt kvēlsveces, kpo var viegli pārbaudīt tai pašā diagnostikā
Vai tam RAVam jau nenākas 'inteliģentais' ģenerators ?? Ja jau pēc akku maiņas probza bij pazudusi , izskatās pēc inteliģentajiem gļukiem
a sprauslu diagnostiku , kā jau te minēja , normāli izveic demontējot un liekot stendā .
ak
Ja auksts raustās, tās var būt kvēlsveces, kpo var viegli pārbaudīt tai pašā diagnostikā
---
Nezinu vaij/un kā pārbaudīja kvēlsveces kad to auto atstāju . Te jābilst ,ka diagnostika legali pie dīlera ar PVN maksāja tikai 19 Ls nez vai izrādīja lielu iniciatīvu . Jo kā saklausījos , tad kvēlsveces bauda ar vadiņu un lampiņi jebkurā servisā .
BET pareizi esot to sveci izskrūvēt un bez maz vai stendā likt lai diagnosticētu visādus "mikro " bojājumus .
TIDIOTS
Vai tam RAVam jau nenākas 'inteliģentais' ģenerators ??
---
Par inteliģento ģeneratoru nebiju dzirdējis , vajadzēs pačekot .
Pēc aķa maiņas ( vecais precīzi 6 gadi kalpoja ) kaišu pazušanas man bij 100% pārliecība par elektronikas , windovsu ...gļukiem , ko apmēram sakidroju ,ka mūsdienu elektronika mīl sabilu stipru strāvu un vecais aķis meta visādas ķūdas .
Es kaut kā gribu apšaubīt vecā aķa saistību ar kļūdām. Vismaz kad man bija kaprīzais ar kompjiem piebāztais Volvo, tas, pie veca aķa darīja tā: vienā brīdī izrēķināja, ka aķim vairs jaudas nepietiek, un starteri neslēdza iekšā. Kaut gan to pašu aķi uzliekot vecākam dīzelim, tas, kaut palēni, bet vēl grieza un ļāva piedarbināt labā stāvoklī esošu vecāku auto. Visādi var būt
ak rakstīja: Es kaut kā gribu apšaubīt vecā aķa saistību ar kļūdām. Vismaz kad man bija kaprīzais ar kompjiem piebāztais Volvo, tas, pie veca aķa darīja tā: vienā brīdī izrēķināja, ka aķim vairs jaudas nepietiek, un starteri neslēdza iekšā. Kaut gan to pašu aķi uzliekot vecākam dīzelim, tas, kaut palēni, bet vēl grieza un ļāva piedarbināt labā stāvoklī esošu vecāku auto. Visādi var būt
Kā jau minēju ,tas bij negaidīti . Es pat noņēmu klemmes aķim , no sērijas RESTARTS kā jau visai jaunai elektronikai ( TV dekoderiem , viedtālruņiem u t t )
Tik atkārtojos , cik no citiem dzirdēts tad sprauslas nobeidzas savādāk . Piemēram diviem zināmiem tourani pēkšņi vienkārši apstājās ( to sprauslu sērīju mainīja vw par savu naudu neatkarīgi no nobraukuma )
rudens68 rakstīja:
Sākumā drusku saīsināti uzrakstīju . Vispirms pie dīlera . Stundas 3 atstāju viņiem auto , ko baudīja nezinu . Laikam jau pilna diagnostika nebij . Ieteica degvielas sistēmas tīrītāju .
Pie kompja ( kastīte viedtālruņa izmērā , tikai biezāka ) pēc kāda mēneša pie vietējā .
Abās vietās viņi saņēma siltu auto un kā jau minēju siltam vis labi .
Kā uzzināju , dīlers jau pats nelabo , sūta uz dīzeļcentru . Ārpakalpojumi ...
Garāmejot lasīts ka visi diagnostiķi [nejaukt ar cilvēkiem, kuru rīcībā ir diagnostikas aprīkojums] diagnostiku veic gaitā - sēžot uz pasažiera ķebļa, uz piespraustā porķika skatās rādījumus, kamēr īpašnieks min grīdā. Vai tu brauci pie tādiem, kas tikai kļūdas lasa?
Vaij sprauslas ?
Jau no 2012 rudens pēc nakts pie kādiem grādiem +10 un uz leju , kādas 2-3 sekundes aritmiski pamuļājas ,bet vienmēr pielec . Dienas laikā viss ok
. Tikai kā ilgāk pastāv ( nakts ) tā šitais
Februāra sākumā nomainīju akulumatoru , visas kaites pazuda līdz junijam . Iepriekš vasarā šī problēma nebij .