gaisa sūce kaut kur, visbiežāk komplicētajos degvielas filtra korpusos.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gaisa sūce kaut kur, visbiežāk komplicētajos degvielas filtra korpusos.
smaidiigais rakstīja: gaisa sūce kaut kur, visbiežāk komplicētajos degvielas filtra korpusos.
Degvielas filtrs mainīts pirms kādiem 2 mēnešiem.
Vēl viens jautājums... Mitrā laikā aizsvīst visi logi.
Problēma ir Tava ML dzimšanas gadā (2002.)! Sataisīsi vienu, nestrādās kaut kas cits. Un tā būs mūžīgi mūžos..
Nu, vismaz par logiem ir skaidrs-salona gaisa filtrs ir domāts mainīšanai, ja kas
ak rakstīja: Nu, vismaz par logiem ir skaidrs-salona gaisa filtrs ir domāts mainīšanai, ja kas
Ir jau nomainīts tas filtrs, vienalga.
Laikam būs jāpiekrīt, ka būs vainīgs mašīnas dzimšanas gads
nomiks rakstīja: Problēma ir Tava ML dzimšanas gadā (2002.)! Sataisīsi vienu, nestrādās kaut kas cits. Un tā būs mūžīgi mūžos..
Nu tā ir jebkuram lietotam autiņam. Mans sencis brauc joprojām ar 80-to gadu Passat, tā ka mans ML ir vēl salīdzinoši jauns
anonimikis rakstīja: slīkonis
Slīkonis diez vai, rūsas nekur nav.
MLKA rakstīja:
nomiks rakstīja: Problēma ir Tava ML dzimšanas gadā (2002.)! Sataisīsi vienu, nestrādās kaut kas cits. Un tā būs mūžīgi mūžos..
Nu tā ir jebkuram lietotam autiņam. Mans sencis brauc joprojām ar 80-to gadu Passat, tā ka mans ML ir vēl salīdzinoši jauns
Skaties ka sencis neizkrit no pasata viena jauka diena
sirga rakstīja:
MLKA rakstīja:
nomiks rakstīja: Problēma ir Tava ML dzimšanas gadā (2002.)! Sataisīsi vienu, nestrādās kaut kas cits. Un tā būs mūžīgi mūžos..
Nu tā ir jebkuram lietotam autiņam. Mans sencis brauc joprojām ar 80-to gadu Passat, tā ka mans ML ir vēl salīdzinoši jauns
Skaties ka sencis neizkrit no pasata viena jauka diena
antikvariāts
sirga rakstīja:
MLKA rakstīja:
nomiks rakstīja: Problēma ir Tava ML dzimšanas gadā (2002.)! Sataisīsi vienu, nestrādās kaut kas cits. Un tā būs mūžīgi mūžos..
Nu tā ir jebkuram lietotam autiņam. Mans sencis brauc joprojām ar 80-to gadu Passat, tā ka mans ML ir vēl salīdzinoši jauns
Skaties ka sencis neizkrit no pasata viena jauka diena
Drīzāk no tā merša izkritīs, nekā no pasāta...
Redzi, ja Tu būtu painteresējies par ML pirmo paaudzi (1997-2005), tad uzzinātu, ka no šī modeļa ir īpaši jāpiesargās (kaut vai vācu ikgadējie TUV report ziņojumi un ne tikai). Tā ka bez nopietnas (!!!!) diagnostikas un saprašanas piedzīvojumi tikai sākas.... Lai veicas!
autoram:
taa slaapshana var buut dajebkas, tur buus jaabrauc uz diagnostiku.
par to logu sviishanu.
vai kondicionetajs darbojas? ja nedarbojas, tad automatiskaja rezhimaa taaa buus.
Shiirs rakstīja: autoram:
taa slaapshana var buut dajebkas, tur buus jaabrauc uz diagnostiku.
par to logu sviishanu.
vai kondicionetajs darbojas? ja nedarbojas, tad automatiskaja rezhimaa taaa buus.
Kondicionieris uz karsto laiku nobira.
Rīt došu auto prom uz servisu, jo pēc nedēļas jāiet tehniskā un ir jāpielabo šis tas.
problema laikam ir tajaa, ka klimata kontrole automatiski virina ari recirkulaciju. man audi ari sviist logi, ja ir izslegts kondicionetajs automatisajai klimata kontrolei. arii filtru esmu mainijis nesen, tas pilnigi neko nemaina. taa jau ir kops pasa saakuma. un sviist tikai kad aaraa ir lietus. domaju, kad saremontesi kondicionetaju, problema pazudiis.
Vai šajā forumā var ielikt arī bildi?
Mana mašīna aizvakar bija pieslēgta datoram un tur ir rakstīts kur ir problēma.
Tãtad...
Dators uzrãdîja šo :
- управляющий клапан давления
- давление слишком низкое / ток слишком велик
- прерывистый
Kãdas idejas saistîbã ar šo?
Atzîstos uzreiz, esmu sieviete pie stûres
Par kuru mezglu ir runa?
Shiirs rakstīja: Par kuru mezglu ir runa?
Ja varétu tad ieliktu bildi kur tas rakstíts. Tur vél kaut kãds DTC P2021.
Servisá teica, ka esot jámeklé kurš.
MLKA rakstīja:
Shiirs rakstīja: Par kuru mezglu ir runa?
Ja varétu tad ieliktu bildi kur tas rakstíts. Tur vél kaut kãds DTC P2021.
Servisá teica, ka esot jámeklé kurš.
Taa kluuda ari ir tas klapan davljenija visticamaak.
Runa ir par iepludes kolektoru. Taja kolektoraa ir iekshaa taadas kaa klapiites, kas virinaas ciet un valjaa. Peec kluudas apraksta buus beigts to poziicijas sensors. Vai ari vaina ir sensora vados.
Ja iet runa par spiediena devēju ieplūdes kolektorā, tad tas nav nekāds klapīšu stāvokļa sensors. Tas ir spiediena devējs kolektorā, kur atrodas tam Mercedesam nezinu. Maksā nieka 40 eiro. Domāju, šis : www.eparts.lv/catalog/#brand:74/year:2002/fuel:2/model:3414/modification:16149/firstLevel:100010/secondLevel:102747/detail:37056_101/tab:1
Interneta diagnostika rullē...mainam tikai sensorus un vadus.
Autorei ieteiktu apmeklēt normālu servisu, kurā māk arī diagnosticēt nevis izdrukāt lapiņu ar kļūdu kodiem.
Paldies par atsaucíbu.
Rít dodu auto uz servisu, tad redzés kas par vainu bija
Neaizmirsti tikai izstāstīt, kas tad tur īsti bija
Problēma ar ML400
Problēma sekojoša... Man ir 2002.gada MB ML400, dīzelis, automāts. Autiņam piemeties nelāgs niķis. Straujāk iespiežot gāzes pedāli grīdā tas noslāpst. Ir gadījies noslāpt apdzīšanas laikā.
Varbūt kāds zin kur varētu būt problēma?