Audi no USA

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Ir kādam nācies atvikt auto no USA, cik laika kopā aizņēma visas formalitātes, kuģis, atmuitošana, sertifikācija, utt.? Varbūt ir lietas uz ko vairāk jāpievērš uzmanība, kā izdevīgāk reģistrēt uz privāto vai firmu, utt. Skaotos uz A6 3.0T 2012-13 gada, cenu starpība ar mūsu tirgu ir vismaz 10K, baisais piķis!!!

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Uz kuģa konteinerā atnāca apmēram mēneša laikā. Atmuitot nevajadzēja, jo noformēja kā "vajag". Diemžēl tālāk Latvijā nav jēgas neko darīt. Sertifikācija, ja tips ir eiropā atzīts ar visu reģistrāciju u.t.t. izmaksā ap 2000 Ls. Ja tips nav ES atzīts, tad pēc Latvijas noteikumiem jādzen uz Vāciju uz lielo sertifikāciju, kas izmaksā dakuja. Ja reģistrē Igaunijā, tad pietiek ar vietējo sertifikāciju, kas izmaksā salīdzinoši smieklīgi maz. Principā pie mums piereģistrēt auto, kam nav ES tipa apstiprinājums ir grūtāk un dārgāk nekā piereģistrēt uz vietas būvētu auto.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tas tā vismaz bija gadus 7 atpakaļ.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cik saprotu šobrīd sertifikācija maksā ap 800Eur, pie tam pirkt gatavojos eiropā ražotu auto, nevis kkādu ziemeļamerikas brīnumu, kas eiropu nav redzējis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Cik saprotu šobrīd sertifikācija maksā ap 800Eur, pie tam pirkt gatavojos eiropā ražotu auto, nevis kkādu ziemeļamerikas brīnumu, kas eiropu nav redzējis.

Tam nav starpības - turienei pielāgots eiropietis vai Eiropu neredzējis ZA brīnums. Kārtība tā pati.

Bet, ja starpība, kā tu saki, ir 10000, ieteiktu skatīties, vai ar pašu auto viss ir kārtībā (sists, slīkonis utt.). Plus, nezinu gan, cik tās taisnības, bet esmu dzirdējis, ka Eiropas auto amerikāņu versijas esot nekvalitatīvākas un neizturīgākas.

Lai nu kā, ja tiešām tā starpība tāda ir, interesanti, kāpēc mums nav pilni plači ar amerikāņu mersedesiem, vw, bembjiem, audī, par japāņiem nemaz nerunājot?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tik grūti to saprast? Jeņķiem diez vai topā būs tevis nosauktās mašīnas ar četru katlu ķīseļiem - vidējam latvietim naksuj būs vajadzīgs V6 benzīnnieks. Vēl piedevām jāatvelk un jāpiereģistrē. Par japāņiem tiešām nav ko runāt - lētāki, līdz ar to cenas starpība mazāka.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vispār tas bija retorisks jautājums...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti