Automašīnu startējot, starteris tikai griež un griež, turbīna svilpo, bet motors sāk darboties tikai pēc vairākām sekundēm. Lielas atšķirības vai motors ir silts vai auksts startējot nav. Biju servisā, uztaisīja motora diagnostiku, pateica, ka viss kārtībā, spiediens ir, kompresija ir. Teica, lai pārbaudu sprauslas. Bet sprauslas 3 no 4 vasarā saremontētas. Motors pēc piedarbināšanas darbojas skaisti, klusu, kā pulkstenis. Filtri, motora siksna tikko mainīti, problēma paliek. Kāds ir jūsu viedoklis, kas tur ir par vainu?
Lai dīzelis pielektu ir vajadzīgs attiecīgi sakompresēts degmaisījums, ja jau kompresija ir pārbaudīta un ir atbilsoša, tad iespējams degviela netiek atbilsoši iesmidzināta - vai nu ne tai pareizākajā momentā, vai kā citādi nepareizi. Tas tā tīri teorētiski ,šo konkrēto auto nepazīstot.
Reizēm pēc ilgās startera griešanas, kad motors tikko pielec, pa izpūtēju izpūš mazu melnu dūmu mākonīti, bet pēc tam no izpūtēja nāk tikai tīrākais skābeklis.
Kā lai diagnosticē, ka vaina ir sūknī? Negribas nomainīt sūkni, un pēc tam saprast, ka tur tomēr vaina nebija...
Ford Focus 2004 TDCi aizdedzes problēma ?
Sveicināti, foruma apmeklētāji!
Man ir problēma ar Forda piestartēšanu. Mašīna ir FORD FOCUS 2004 TDCi, hečbeks.
Problēmu var apskatīt šeit www.youtube.com/watch?v=WhHi1iEs7yk&feature=youtu.be
Automašīnu startējot, starteris tikai griež un griež, turbīna svilpo, bet motors sāk darboties tikai pēc vairākām sekundēm. Lielas atšķirības vai motors ir silts vai auksts startējot nav. Biju servisā, uztaisīja motora diagnostiku, pateica, ka viss kārtībā, spiediens ir, kompresija ir. Teica, lai pārbaudu sprauslas. Bet sprauslas 3 no 4 vasarā saremontētas. Motors pēc piedarbināšanas darbojas skaisti, klusu, kā pulkstenis. Filtri, motora siksna tikko mainīti, problēma paliek. Kāds ir jūsu viedoklis, kas tur ir par vainu?
Paldies jau iepriekš!