Kravinieku un autobusu darba atpūtas režīms

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Darba atpūtas režīmi neregulāriem un regulāriem reisiem atšķirs. Regulāros reisus mēdz sodīt policija par to, ka šoferis ir nepareizi ievadījis karti. Ko un kā darīt lietas labā?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Soda par šo pārkāpumu ir 150 EUR šoferim un 150 EUR uzņēmumam.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
5 11 Atbildēt

Ministru kabineta noteikumi Nr.279

Rīgā 2007.gada 24.aprīlī (prot. Nr.25 15.§)

Noteikumi par izņēmumiem, kad nepiemēro Eiropas Parlamenta un Padomes 2006.gada 15.marta Regulu (EK) Nr. 561/2006, ar ko paredz dažu sociālās jomas tiesību aktu saskaņošanu saistībā ar autotransportu, groza Padomes Regulu (EEK) Nr. 3821/85 un Padomes Regulu (EK) Nr. 2135/98 un atceļ Padomes Regulu (EEK) Nr. 3820/85

Šis ir jāzin un jāparāda policijai, ka regulāru pasažieru parvadājumu, kuram visi dokumenti ir autobusā nepārbauda!

Sodi ir neadekvāti un prātam neaptverami.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kur parasti kļūdas šoferi? Kāpēc?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 3 Atbildēt

Digitālo karti jāprot pareizi ievadīt un apstiprināt savu atpūtu. Ja to uztici tahogrāfam, ko viņš arī izdara, tad čau 150 eiro ka no plaukta! + tāda pati summa uzņēmumam! Ja pareizi karte ir apstiprināta, tad arī brīvdienu lapas nav jāraksta, bet mīļa miera labad to arī darām!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
9 2 Atbildēt

Tie sodi ir asinīm rakstīti. Nejau uz līdzenas vietas radās ideja sodīt pārgurušos šoferus, kas apdraud sevi un citus!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
7 1 Atbildēt
autobende Reģ.: 12.11.2014
2 4 Atbildēt

Kāds te sakars avārijai Igaunijā ?!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti