pricipa ta tam jābūt.....
tu tak neteiksi ka pasats ir 100 tk noripojis?
pricipa ta tam jābūt.....
tu tak neteiksi ka pasats ir 100 tk noripojis?
Vispār jau tiešām - kas par dzinēju (8V vai 16V), cik tas
auto kopā nobraucis? Principā atminu tādus jokus iz veciem
laikiem - nemaz nebija jābūt dilonim virzuļu grupā / cilindros, pietika ar palielinātu spēli detaļu pāros
vārsts/vadīkla/blīvslēgs, lai dzinējs (4 cyl, 8V) mierīgi varētu
"nokurināt" līdz pat litram eļļas un 1000 km. Un nebija ne īpaši eļļainas sveces, ne citi simptomi, vien gāzu analizatora
rādītie HC lielumi bija visai baisi ...
Man 6 mazdai 2.3 arī šitāds eļļas patēriņš. 10 gados nobraukti tikai 105000km, sāka rīt ap 80000, visi kam prasi arī rausta plecus. atgāzes ok, nekur nesulo, domā ko gribi... turpinu pieliet un braucu, bet tomēr tā neomulīgi, gribētos novērst. Nevarētu būt pie šāda noskrējiena gredzeni nodiluši? Šitās mašīnas Latvijā taču ir diezgan daudz, bet atrast cilvēku kas ir saskāries ar šādu problēmu tik pat kā neiespējami.
Tas, ka Variant, protams, sašaurina eļļas rīšanas atminējuma iespējas. Ja vēl būtu krāsu norādījis, tad iauto expertu padomu precizitāte tuvotos 99,9%.
Nobraukums 230 000 varbūt lielāks, jo nesen nopirku, 8 vārsti. Es leju eļļu 5w40 sintētisko, varbūt mainīt eļļu un liet pussintētisko?
Var mēģināt - pat, ja eļļas patēriņš nesamazināsies, ekonomiskais efekts jau būs :-) Un cik tev vispār ir TA
atgāzu mērīšanas (vai citur) HC (CH) rādījums? Vēl
ir tāda interesanta lieta, ka daždažādiem dzinējiem mēdz "patikt" konkrētas eļļas, bet tas vienkārši prasa kilometrāžu un laiku ... Vienu eļļu ēd mazāk, citas firmas ar tādiem pat
VISIEM parametriem vairāk. pamēģini kādu 1/2 sintētiku
10W-40, īpaši jau uz vasaru.
Eļļas zušanai var būt divi iemesli - tek gar visām blīvēm un blīvslēgiem, tajā sakaitā - vārstu, un - virzuļu drupa ir beigusi kalpot.
Pirmo var ieraudzīt ar aci, jo visa motorrūme un pats motors "peld" eļļā. Otro var izjust, lejot kārtējo eļļas devu.
Saprotams, ka pirmo novērst ir salīdzinoši vienkārši un salīdzinoši lēti. Ar otro ir skumjāk - vai nu remontējam esošo motoru, ja ražotājs šādu iespēju ir paredzējis, vai mainām uz tādu pašu no "šrota". Pirmā versija ir dārgi, bet efektīvi. Otrā - kādas attiecības ir ar Laimes Māti...
Visbiežāk tomēr pats auto maksā apmēram to pašu, cik motora kapitālais remonts.
Lēmums jāpieņem katram pašam!!!
Kā var izjust, lejot kārtējo eļļas devu? rodas kādas īpašas sajūtas pielejot ?
Nevarētu būt ka eļļa ar kartera atgāzēm nonāk ieplūdē? tur nav kādi eļļas separatori, atdalītāji vai kas tamlīdzīgs kas nepilda savu funkciju?
arko2
Kā var izjust, lejot kārtējo eļļas devu? rodas kādas īpašas sajūtas pielejot ?
-----------------------------
Vai tad tev nerodas "izjūtas", lejot eļļu klāt ik pārdienas? :-)
Visiem maniem auto allaž ir bijis tā, ka starp eļļas maiņām
neko nav bijis jāpielej - ielej līdz MAX, izlej pa vidu starp
MAX un MIN :-)
Nevarētu būt ka eļļa ar kartera atgāzēm nonāk ieplūdē? tur nav kādi eļļas separatori, atdalītāji vai kas tamlīdzīgs kas nepilda savu funkciju?
---------------------------
Var, vajag paraudzīt visu to sistēmu, šlangus utt.. Ja ir
ciet eļļas atdalītājs, tad kartera gāzes kopā ar eļļu visdrīzāk
meklē citu izeju no dzinēja ...
eddss
Papēti cik tas 1,6 neizdevies motors maksā šrotā. Un tad padomā vai vispār ir vērts mainīt eļļu. Nemaz nedomātu tādā pat pussintētiku liet iekšā...Ja dūms normāls, tad lej parasto eļļu un brauc. Aizmirsti visādus tur remontus, izmesta nauda.
VW Passat Variant 2000.g. rij eļļu
Sveiki! Man VW Passat Variant 2000.g. 1.6 benzīns paterē eļļu gandrīz 1l uz 1000km. Varbūt kāds var padalīties pieredzē, vai tā tam jābūt, jo tas nav mazs? Varbūt kāds zin kur ir problēma?