Pūst autiņš.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Vakar tīrot priekšējo stiklu pamanīju ka vietā kur stikls satiekas ar jumtu sāk pūsties krāsa.Autiņam ir 7 gadi bet tak rūpnīcas pretkorozijas garantija ir 12 gadi,kā tā var būt?Pagāšgad pamanīju koroziju aizmugurē virs riteņu arkām kur virsbūve satiekas ar buferi.Aizbraucu pie dīlera,atbilde bija īsa:"tu pie mums neesi bijis trīs gadus tātad palīdzēt nevaram!".Ko var darīt lietas labā neieguldot savus līdzekļus dēļ cita nepatiesiem solījumiem,es runāju par rūpnīcas garantiju?

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kāpēc nepatiesi? Vai tad biji tos 3 gadus?

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Palasi rūpīgāk garantijas nosacījumus. Manuprāt 12 gadi ir uz caurrūsēšanu, nevis vienkāršu rūsēšanu. Ja 7 gados būtu izrūsējis caurums, tad arī novērstu. Tāda ir tā juridiskā nianse. Skoda ir viens no autiņiem, kuriem ir problēmas ar virsbūves krāsojumu.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

uz krāsojumu Škodai varētu būt max 3 gadi (pārbaudīts praksē ar B6), 12 gadi ir tikai uz caurrūsēšanu, ja nu tiks braukts ar to auto tik ilgi

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bolzens

Palasi rūpīgāk garantijas nosacījumus. Manuprāt 12 gadi ir uz caurrūsēšanu, nevis vienkāršu rūsēšanu. Ja 7 gados būtu izrūsējis caurums, tad arī novērstu. Tāda ir tā juridiskā nianse. Skoda ir viens no autiņiem, kuriem ir problēmas ar virsbūves krāsojumu.

--------------------

Pilnīgi pareizi, turklāt tās garantijas ir ar nosacījumu, ka

regulāri tiek veiktas rūpnīcas noteiktās pretkorozijas apstrādes! Manam tēvam ir Opel Vectra B, 1996. gada.

Visu auto mūžu tas ir kopts tieši tā...un nekādas rūsas.

Būtībā tas vairāk atkarīgs no saimnieka, ne auto paša...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādā veidā dīleris tur augšā, pie jumta, veiktu pretkorozijas apstrādi tos 3 gadus??? Tās tikai atrunas.... grīdu es vēl saprotu, var apstrādāt pret koroziju. Dīlerim būtu jāpriecājas par jebkuru klientu jebkurā laikā, ka tas vispār ir atnācis. Normālos tirgus apstākļos.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ne jau ja atnāk ar nepamatotām prasībām

Bet ne jau pretkorozijas apstrāde ir tā, ko dīleri (precīzāk sakot - ražotāji, jo dīleri tikai izpilda viņu prasības) prasa, bet regulāru virsbūves pārbaudi reizi gadā un attiecīgi atklājušos defektu novēršanu. Kaut kā jocīgi - pilsonis nepilda savas saistības, bet bļauj par kaut kādiem nepatiesiem solījumiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vai, cik nepatīkama tā lieta.

Pirms kāda laika zvanīju un interesējos par:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/a160/felbp.html

Cilvēki pirka DOMENIKS jaunu auto. Tagad pēc 10 gadiem - totāli caurrūsējis

Saimnieks smējās, ka vienu brīdi gribējis aizdzīt un noparkot pie dīlera salona durvīm, lai visi klienti redz REALITĀTI pēc kāda laika

ilgis Reģ.: 10.06.2015
0 0 Atbildēt

Pēc 10 gadiem var caurrūsēt var arī labi saglabāties galvenais kādi lietošanas un glabāšanas apstākļi mūsu mitrajā Latvijā.

www.pacelauto.lv

ilgis Reģ.: 10.06.2015
0 0 Atbildēt

Pēc 10 gadiem var caurrūsēt var arī labi saglabāties galvenais kādi lietošanas un glabāšanas apstākļi mūsu mitrajā Latvijā.

www.pacelauto.lv

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Spameris kārtējais uzradies...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kurā vietā es esmu bļāvis GB12???Garantijas laikā es pildīju savas saistības.Un garantijas laikā saskāros ar diezgan sūdīgu attieksmi!Pēc divu gadu ekspluatācijas tukšgaitā motoros sāka raustīties,aizbraucu pie paziņa kaktu servisā,neatverot kapotu teica ka sprausla pil.Aizbraucu pie dīlera a tur mani sāk apvainot ka es sūdīgu bendžu leju bākā tāpēc motors raustās!Jau 15 gadus esmu uzticīgs Nestei!Protams ka benzīns nebija vainīgs bet sprausla.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Benzīns. Un sprausla.

njaaaa....

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

regulāri tiek veiktas rūpnīcas noteiktās pretkorozijas apstrādes! -- kaut kas tāds pastāv ? Visu laiku domāju, ka antikorozijas apstrāde ir tāda kā reliģija, vieni tai tic, citi ne ;)

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

intereses pēc apskatījis manuālī - tātad, auto apakša un dobumi esot apstrādāti ar pretkorozijas materiāliem "uz mūžu" ( domājams , auto mūžu, ne paša ;), tomēr , ja grib, var veikt papildus apstrādi autorizētā servisā , saprotams. Diez vai rūpnīca grib, lai jūs sava auto mūžu pagarinātu līdz neiespējamībai

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmajā postā. Ne jau es te klārēju par kaut kādiem nepatiesiem solījumiem attiecībā uz virsbūves garantiju.

Tavai zināšanai, garantija nozīmē, ka ražotājs (nevis dīleris) uzņemas atbildību par kaut kādiem defektiem (šajā gadījumā virsbūvi) pie nosacījumiem, ka mašīnas īpašnieks veiks kādas darbības (šajā gadījumā - katru gadu veiks virsbūves pārbaudi). Dīleris (vai ražotājs, whatever) nav solījis garantiju virsbūvei arī tad, ja virsbūves pārbaudes neveiksi un savas saistības nepildīsi, līdz ar to teksti par "dīlera nepatiesiem solījumiem" ir vistīrākā tirgussievu pļāpa. Līdzīgi, kā tev neviens motoru neremontēs, ja neveiksi plānotās apkopes.

Šajā gadījumā viss ir korekti un dīlerim ir tiesības tev remontu atteikt. A viss teksts par "sāka apvainot", "sūdīgu attieksmi"utt., ir emocijas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Visām ilgajām garantijām ir savas prasības un noteikumi. Un caurrūsēšanai tiešām praktiski visiem ir regulāra atrādīšana dīlerim kā prasība.

Te varētu būt interesants jautājums ar auto no ārzemēm. Pieņemsim, man ir (nezināmas izcelsmes) servisa grāmata un es tagad braucu pie vietējā dīlera, lai šis veic virsbūves pārbaudi. Kā viņš skatīsies uz to servisa grāmatu? Vai lūrēs savās bāzēs pēc VINa?

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Kā ir ar LV likudošanu, garantija pāriet nākamā laimīgā īpašnieka rokās? UK, piemēram, garntija pienākas tikai pirmajam pircējam, personai, kura attiecīgi parakstīja pirkšanas līgumu. Tas gan neattiecas uz autiņiem, kurus lietotus notirgo dīleris.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

GB12!Labāk palasi servisa grāmatiņu,tur ir tāds punkts par veicamajiem darbiem sakarā ar virsbūves apstrādi pret koroziju?Manējā tāda punkta nav,tātad no tā izriet ka rūsa nav paredzēta!Kā var redzēt krāsas defektu,domājams mašīnu jānomazgā bet dīlers šo lietu nepiekopj un ja es pēc garantijas beigām ietu apkopes pie dīlera tad arī viņi to rūsu nepamanītu kamēr es pats viņiem ar pirkstu neparādītu.Letiņi ir sūdu brāļi,piķis kabatā a tālāk man pohuj.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Lai kā ar garantijām, bet Škodas dīleru serviss Kleistu ielā nav tā vieta, kur gribētu remontēt savu autiņu. To esmu arī viņiem atklāti pateicis, ņemot vērā konkrētus gadījumus no paša pieredzes. Ar augstu profesionalitāti neizceļas.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

xx89

Lai kā ar garantijām, bet Škodas dīleru serviss Kleistu ielā nav tā vieta, kur gribētu remontēt savu autiņu. To esmu arī viņiem atklāti pateicis, ņemot vērā konkrētus gadījumus no paša pieredzes. Ar augstu profesionalitāti neizceļas.

JankaV Reģ.: 02.06.2012
0 0 Atbildēt

man darba auto- 2012. gada sprinters, kad bija nepilnu gadu vecs tika noškelts (iemauca viens sānā un nostuma no ceļa) un pa kasko saremontets pa 11kLs, tad nu pavasarī bija uz apkopi pie dilera- un shie man vinju atņema uz 2 nedēļam - vienu sanu pārkrāsoja pilnībā- aizmugures durvis, otram sānam apakšu un to daļu virs vejstikla- jo bija uzburbusi krāsa- un vietām jau redzama rūsa- tas viss tika izveikts pa garantiju- tagad sprinters atkal kā jauns

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

tagad sprinters atkal kā jauns -- Nu, pēc tāda remonta tā vērtība cēlusies 2x

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>tas viss tika izveikts pa garantiju- tagad sprinters atkal kā jauns

tas tika izveikts par KASKO garantiju ne jau ražotāja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Starp citu, sievastēvs ņemas ar busiem, sliekšņi un īpaši - aizmugurējās durvis ļoti ātri sarūsē pilnīgi visiem, arī galīgi jauniem Sprinteriem, Crafteriem un visiem pārējiem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā, tas ir vispārzināms fakts. Tāpēc arī kraviniekiem tiek dota divreiz mazāka caurrūsēšanas garantija. Man čomam pusgadu vecam vito arī jau krāsa visās malās burbēja.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti