Vizuālā pievilcība zūd ātrāk kā Tu gribētu - sabiedrības acīs.
Ekstras mēdz (dārgi) maitāties, bet ātrumu tās maz mazina.
Vizuālā pievilcība zūd ātrāk kā Tu gribētu - sabiedrības acīs.
Ekstras mēdz (dārgi) maitāties, bet ātrumu tās maz mazina.
Šinī nedēļas nogalē braukāju ar Cactusu. Ļoti patīk!
Kas tieši patīk?
uz testu dabīji?
Kaktus interesants. Dizaineri pacentās. Konkurents juke, tikai juke tāds - nekds, bet cactus interesantāks. Vienīgi man tāds jautājums? Autiņiem bieži problēmas ar elektroniku. Bet ja kaktusam tā sanāk? Tad tikai skaļumu mūzikai var regulēt.
Bet tik un tā juke vs cactuss tas ir tas pats kas v.šabala vs mesi.
Nobraucu ar Kaktusu 554 km. Auto bija 1,2 litru 82 zirgspēku benzīnnieks ar ,,pusautomātisko,, ETG ātrumkārbu. Mašīnā man patika viss, izņemot automāta darbību.
Automobili es noīrēju. Vidējais benzīna patēriņš bija 5,8 litri uz 100 km.
Manuprat daudz 5,8
varbūt nav iebraukts vienīgi...
īsi parbraucieni???
kaut gan 580 pa brīvdienam kādi tur īsi...
Kurā brīdī 5,8 ir daudz?
Kautkā neviens dīzeļauto nav tērējis mazāk par 6 litriem.
Tagadējais golf 7, 1,6 tdi pēc 3,5 tūkstošiem reāli patērējis 6,2 litri, tiesa gan nesēņoju bet nebraucu arī pedāli grīdā. 50/5- pilsēta/šoseja. Uz šosejas kruīzs 110.
Protams, tas Citroen Cactus netērēja tik maz, cik ražotājs sola (3,9 litrus uz 100 km laukos un 5,0 litrus pilsētā). Pa šoseju ar kruīzu uz 80 km/h bija 4,5 litri uz 100 km, pie 90 km/h 5 litri, pie 100 km/h 5,5 litri, bet pie 110 km/h 6 litri uz 100 km.
Vispār jau ideāli būtu pirms iegādes ar potenciālo pirkumu nobraukt garāku attālumu, dažādos režīmos. Protams, ja vien tas iespējams (vienoties ar dīleri vai izīrēt u.tml.)
Vienmēr esmu uzskatījis, ka nevari adekvāti spriest tikai pēc 5km testa brauciena pa Krasta ielu vai Lielirbes ielu Attiecīgi saproti, ka auto uzvedas lielākos ātrumos, kāda salona skaņas izolācija ārpus pilsētas utt.
Pilsētas satiksmē visi auto liekas klusi un dinamiski
kasinsh79 rakstīja: Vispār jau ideāli būtu pirms iegādes ar potenciālo pirkumu nobraukt garāku attālumu, dažādos režīmos. Protams, ja vien tas iespējams (vienoties ar dīleri vai izīrēt u.tml.)
Vienmēr esmu uzskatījis, ka nevari adekvāti spriest tikai pēc 5km testa brauciena pa Krasta ielu vai Lielirbes ielu Attiecīgi saproti, ka auto uzvedas lielākos ātrumos, kāda salona skaņas izolācija ārpus pilsētas utt.
Pilsētas satiksmē visi auto liekas klusi un dinamiski
Ir ir tāda opcija iegūt auto uz weekendu no dīlera pamatīgākai auto izzināšanai.
vwfans
Jā.. arī mani intresē ..zhuks jautājums
Man Amservā uz Krasta ielas ir piedāvāti vairākas reizes Opeļi uz nedēļas nogali. Iespējams, nozīme bija tam, ka vienu auto - Merivu - pie viņiem jau biju pircis. Tā kā nopietna nodoma pirkt auto tanī brīdī nebija, tad auto neņēmu.
nu tad saņematies un pajautājiet ilgāku testadraivu
ar hondu vizinājos weekendu , ar bmw(inčiepējiem) gāzēju visu dienu , ar dominikāņiem nebija vajadzības tāpat viss bij skaidrs.... principā nekur neateica .
A ko darīt, ja vēlamās komplektācijas auto ir tikai pasūtāms un nav pieejams testam?
Tātad tīri teorētiski,,sanāk, ka ja man autiņš servisā, bet nepieciešams kaut kur uz weekendu kaut kur aizbraukt..... nemaz nevajag ņemt nomā. Var notestēt kādu lielu "džipu" vai mersīti....
Teorētiski varbūt. Praktiski... dīleri nav nekādas labdarības iestādes, kas tā par velti kuram katram mašīnas dos uz nedēļas nogali. Idejiski, tev kaut kā jāpārliecina pārdevējs, ka tiešām par tā auto iegādi interesējies... vai nu esi jau uzņēmuma klients, čoms kādam no personāka, vai kāda uzņēmuma ar auto parku vadītājs vai jau kādu laiku interesējies u.tml.
Kā bijušais jaunu auto pārdevējs, varu pēc pieredzes teikt, ka no tiem, kas staigā pa dīleriem un dīc mašīnas uz nedēļas nogalēm, labi ja 1% to auto tiešām nopērk, tāpēc dīleri nelabprāt dod uz tik ilgiem termiņiem. Uz dienu jā, bet, ja uz nedēļas nogali, tas drīzāk var atradināt no vēlmes auto iegādāties, jo sāc saskatīt dažādus auto trūkumus, kurus dienas testā varbūt nepamanītu. Tad vēl, ja aizbrauksi pie čomiem un tie to mašīnu noliks, tad vispār pāries vēlme pirkt... pie tam, nospiedošam vairākumam pietiek ar salīdzinoši nelielu (pāris stundu līdz dienas) testa braucienu.
Man Krasta ielas mollerī Golf Plusu atteica. Viņi, redzies, tā nepraktizējot. Tas gan bija pirms kādiem 5-6 gadiem. Radinieks no laukiem gribēja pirkt.
Interesanti. Man kaut kā nekad pat neienāktu prātā iet skatīties auto, ko nebūtu gatavs nopirkt. Piemēram, aiziet pie Domeniksa un interesēties par testa braucienu ar S klasi (vai kaut vai E klasi). Jo tā būtu ne tikai mana laika izniekošana (kas ir mana izvēle), bet arī citu laika izniekošana.
Un ņemt auto uz vīkendu - tāda doma vispār nebija ienākusi prātā. Jo tad oma un garastāvoklis pārāk daudz izšķirs. Ja būs bijusi drausmīga darba nedēļa un vēl, nezinu, saslimis bērns jāauklē, tad sīkumi pārvērtīsies lielos defektso, bet ja būs brīnišķīgas brīvdienas ar skaistiem izbraukumiem, tad šos pašus sīkumus es pat vispār nepamanītu.
Mans plāns bija tīri otrādi, censties atlasīt interesantus auto, teiksim, ne vairāk par 3-4 modeļiem, un ar visiem izbraukt vienā dienā. Pietiks jau ar 30-60 minūtēm pie katra, lai aptuveni saprastu situāciju, plus tad oma nespēlēs tik lielu lomu. Turklāt visiem dīleriem arī varēšu godīgi pateikt, ka izskatu auto x y un z iegādi, cerībā, ka tas palielinās iespēju tikt pie atlaidēm (nezinu gan, vai tas varētu nostrādāt).
Tev ta' neienāktu, bet mums te ir viens tāds pilsonis, saukts par VW Fanu, kuram tas visu laiku ienāk prātā...
Varbūt ir vērts padoties kārdinājumam un pirkt šo Audi-A6 Avant? Reti kurš 21 gadu vecs auto iziet tehnisko apskati ar ,,0,, novērtējumu...
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/blbxjf.html
Gan jau foruma lietotājam ,,Msh,, šāds auto patiktu...
GB12 rakstīja: Tev ta' neienāktu, bet mums te ir viens tāds pilsonis, saukts par VW Fanu, kuram tas visu laiku ienāk prātā...
Bet es tak neesmu ļaunprātīgi ņēmis testa auto uz stundu vai ilgāku laiku. Ja ir ļoti liela interese par kādu auto, varu to arī noīrēt.
Toyota un Lexus oriģinālās rezerves daļas lētāk kā pie dīlera,www.autodeal.lv
Baudāms, pagarš video:
Lūdzu forumiešu viedokli par šo mazlietoto auto! Un kas tās par spīdīgām līstēm tās Merivas bamperu stūros?
Priekš tevis pārāk dārgs un neekonomisks. Brauc ar savu kaķu tualeti škodu un baudi braucienu. Vajag kādam arī ar sūdiem braukt, kas būs ja visi brauks ar mašīnām? Kā tad zināsim kurš bomžs, kurš turīgs, kurš vidusslānis.
Tikko apspriedos ar sieviņu, un viņa atrunāja no šīs Merivas apskates, jo baidās no zemūdens akmeņiem...
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/others/jklpb.html
Lūk ļoti baudāms auto
Ja patīk, pērc nost...
Manuprāt, nav tās cenas vērts. Par apmēram to naudu var dabūt labi nopakotu plus mīnus tā paša gada Insigniju.
Daudz ekstru mani neinteresē. Pat labāk, ka mazāk to ir, jo tad ir mazāk, kam plīst. Šitai Merivai kondicionieris ir, un ar to pietiek!
Kādi tur var būt zemūdens akmeņi? Vsiticamāk ņemts operlīzē mammai/sievai/vecmammai un taagad atgriezts dīlerim jo termiņs beidzies.
Atbilde par hromētajām līstēm:
www.aliexpress.com/item/4X-Car-SUV-Edge-Anti-collision-Strip-Bumper-Protector-Protective-Guard-Bar-Anti-Rub-Scrape-Retail/32709057161.html?spm=2114.01010208.3.37.3mNYMR&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10062_10056_10055_503_10054_10059_10099_10078_501_10079_426_10103_10073_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10051_10106,searchweb201603_2,afswitch_5,single_sort_0_default&btsid=f465c8a8-6cda-47f3-b1e8-c5dec74b7241
AnK rakstīja: Interesanti. Man kaut kā nekad pat neienāktu prātā iet skatīties auto, ko nebūtu gatavs nopirkt. Piemēram, aiziet pie Domeniksa un interesēties par testa braucienu ar S klasi (vai kaut vai E klasi). Jo tā būtu ne tikai mana laika izniekošana (kas ir mana izvēle), bet arī citu laika izniekošana.
Un ņemt auto uz vīkendu - tāda doma vispār nebija ienākusi prātā. Jo tad oma un garastāvoklis pārāk daudz izšķirs. Ja būs bijusi drausmīga darba nedēļa un vēl, nezinu, saslimis bērns jāauklē, tad sīkumi pārvērtīsies lielos defektso, bet ja būs brīnišķīgas brīvdienas ar skaistiem izbraukumiem, tad šos pašus sīkumus es pat vispār nepamanītu.
Mans plāns bija tīri otrādi, censties atlasīt interesantus auto, teiksim, ne vairāk par 3-4 modeļiem, un ar visiem izbraukt vienā dienā. Pietiks jau ar 30-60 minūtēm pie katra, lai aptuveni saprastu situāciju, plus tad oma nespēlēs tik lielu lomu. Turklāt visiem dīleriem arī varēšu godīgi pateikt, ka izskatu auto x y un z iegādi, cerībā, ka tas palielinās iespēju tikt pie atlaidēm (nezinu gan, vai tas varētu nostrādāt).
Būtu jau labi, tikai vairums dīleru piedāvā izbraukt 20-30 minūtes privātpersonai un vēl par degvielu samaksāt. Škoda vispār iedeva tukšu bāku, labi ka līdz uzpildes stacijai pietika. No testētajiem vislabāk patika BMW attieksme - sestdien iedeva uz patapinājuma līguma... brauc!. Gribējām 1h, teica, ja grib, lai pēc 3h uz plst.14:00 ir atpakaļ. Supper. Ne par degvielu, ne kilometrāžu ne vārda. Pagaidām 3 sērijas GT stāv nākošā auto sarakstā, atšķirībā no viena otra. Fantastiska attieksme. Loģiski, ka neviens nepirks dārgu auto, ar kuru pabrauktas 30min.
A kas traucē paņemt vēlamo modeli uz nomu? Vairums dīleru to piedāvā. Brauc kaut visu dienu. Tāpat vēlamo modeli vēlamajā komplektācijā notestēt var tikai pēc pirkšanas. Netur dīleri uz vietas visas iespējamās modifikācijas.
Tēma par auto būs mūžīga.
Viens iesaka jaunu auto, cits - mazlietotu, vēl kāds fano par vecu auto. Rezultātā visi tik un tā brauc, citi lētāk, bet citi - dārgāk.
Lai neveidotu jaunu topiku, gribu vērst uzmanību jaunam piedāvājumam tirgū NE-no lielo autonomas kompāniju puses - ilgtermiņa auto noma. Pats uzskatu to par ērtāko veidu, kā visai bieži mainīt auto uz citu (jo apnīk, piemēram), kad nav vajadzīgas līzinga pirmās iemaksas utt.
Piemērs:
lv.brcauto.eu/transporta-lidzeklis/c782369-audi-a5-2.0l-automatiska
Tas NAV stipri sadārdzināti, tikai nebūtu slikti uzzināt, kas tajā ilgtermiņa nomā ietverts?
Savu P508 arī esmu paņēmis ilgtermiņa nomā no dīlera, maksājumā ietvertas gan apkopes, gan riepu maiņas, gan remonti (garantija), gan Kasko un pat Octa.
Īsti nesapratu no šī linka, ar ko ilgtermiņa noma atškiras no operatīvā līzinga? Ar kādām papildus pozīcijām, kas iekļautas nomas maksā (apdrošināšana, apkopes, remonti, riepas u.c)?
Uzzvanīju viņiem arī.
Daudz man bija jautājama
Ilgtermiņa noma.
1. uzņēmuma bilancē nekur nefigurē a/m iegāde. Kā arī, piemēram, manā gadījumā labi der - ārvalstu uzņēmums nemaz nevar noformēt līzingu Latvijā, jo nav struktūrvienības Latvijā. Tikai saņem rēķinu kā par pakalpojumu.
2. Nav nekādas pirmās iemaksas (iesaldēti līdzekļi).
3. Nav nekādu bilanču vai citu uzņēmuma datu prasību.
Protams, var arī privāti.
Cena norādīta tikai par nomu. Ja grib kaut ko vēl klāt - BRC sarēķinās summu, kas jāmaksā ilgtermiņā ikmēnesi. Līdz pat vēlamajām apkopēm (ik pa 15tkm) vai riepām, Kasko, Octa utt. Tas, protams, visu sadārdzinās.
Ehh, bet viena lieta gan man nepatika. Garantija - dzinējam un kārbai (tikai), kas nozīmē - ja nomas periodā man nobirst, teiksim, ļoti dārgās dīzeļa sprauslas, nomnieka atbildība... Ja citi defekti - arī nomnieka atbildība. Kā zinām, lietotie jaunās paaudzes auto neizceļas ar uzticamību... Kaut kā tā.
Varbūt var sarunāt kādu simtu/divus mēnesī klāt un defekti tad uz brc rēķina tikai, zinot, kas brc par kantori, kaut kā nav uzticamības, ka nebūs kaudze ar restrikšeniem...
Privātpersonai neredzu nekādu jēgu. Un neticu, ka viņi dod visiem, nepārbaudot, kas par putnu. Līdz ar to, joprojām neredzu īsti atšķirību no operatīvā līzinga. Tikai te pie līzinga vēl nāk klāt BRC marža. Neba jau par skaistām acīm viņi tev to nomu dod. A ja vēl tiek ierēķinātas apkopes/kaskas/riepas un kasturvēl, tad marža vēl klāt. Līzinga gadījumā var plus mīnus meklēt labāku/lētāku servisa pakalpojumu sniedzēju. Tas pats ar apdrošināšanu - ja mašīna ir uz BRC, attiecīgi, darbojas BRC vēsture bonus/malus formātā, no kā ir atkarīga prēmija, attiecīgi, ja kāds cits viņu pacients kādā vispasaules pufaikciemā izraisīs avāriju, tu maksāsi dārgāk. Nomām tās klases nav nemaz diezko labas, attiecīgi, arī uz apdrošināšanu bez maržas var sanāk vēl pārmaksāt.
Var jau būt, ka kaut kur te kļūdos un brc ir kaut kas savādāks, bet, nu, plus mīnus zinot, kā tas viss strādā, baigās ilūzijas uz šo es neliktu...
Un te mēs atkal nonākam pie manas vēsturiskās vēlmes samainīt JAUNU Toyota Avensis pret lietotu Premium Audi A4 ar Multitronic kārbu... Labāk būtu ēdis ('C) Jeb, piemēram, tagad - gandrīz jaunu garantijas P508 pret maksimāli aprīkotu lietotu AUDI A6 Quattro. Vai arī tml.
Jauns auto vai mazlietots auto
Gribēju uzzināt kāda jums ir pieredze izvēloties iegādāties jaunu vai mazlietotu (max 4 gadi vecs) auto.
Kādas ir reālās jauna auto eksploatācijas izmaksas ieskaitot regulārās apkopes salīdzinājumā pret mazlietotu auto?