docs.google.com/document/d/1IR7dDyE0Y3Zn2a0JlcUocD6oZq81bO_mn9ENWVKUOmg/edit?pli=1
te visi paziņojumi
tavā gadījumā jābrauc uz servi kābai apkopi taisīt
docs.google.com/document/d/1IR7dDyE0Y3Zn2a0JlcUocD6oZq81bO_mn9ENWVKUOmg/edit?pli=1
te visi paziņojumi
tavā gadījumā jābrauc uz servi kābai apkopi taisīt
Biju servisa un man ieteica dot uz karbas remontu pa 500eiro. Bet varbut ka var bez ta..?
Labāk remontu neatliec! Ja vēlies komfortu, ko sniedz automātiskā ātrumkārba, tad jābūt gatavai zināmiem izdevumiem!
Ar sadu karbu braucu jau 2gadus. Tad jau letak nomainit karbu pret lietotu.
Protams, ka lētāk... un tad pēc, teiksim, 2 mēnešiem zane30 cep jaunu topiku ar tekstu, piemēram - mans pirms 2 mēnešiem Volvo S60 nomainīja kārbu - uz lietotu, jo lētāk. Tagad liekot atpakaļgaitā un draivā, parādās sitieni, met ārā kļūdu, mašīna slāpst un krakšķ utt.utjp.
Jau uzskatu tā, ja auto sirdij tuvs un taisies braukt ar to vēl, ir pat OK ieguldīt ātrumkārbas remontā!
Bēdu pēc tam nezināsi.
P.s.No tēriņiem var līdzēt izvairīties tikai JAUNS Volvo s60
Es vispār neatbalstu lietotu rezerves daļu uzstādīšanu. Vajag pirkt tādas klases auto, ko var atļauties remontēt ar jaunām detaļām!
Nav tik viennozīmīgi. Jebkuras klases auto ir detaļas kas maksā absolūti neadekvāti. Piemēram - Toyota corolla pakaļējā logu tīrītāja motoriņš. Kad interesēja - cena jaunam ap 500 EUR. Man to izdevās salabot, pateicoties paša elektroniskas zināšanām un pareizajiem lodāmuriem, bet tā nu ir lieta ko droši var likt lietotu.
Duriks ar motorolleri ievilka manā ielas malā stāvošā auto otrajā dienā pēc nopirkšanas - atnākot pie auto to secināju pēc noskrāpētā spārna un sasistā aizmugures luktura. Nospļavos par spārnu, bet lukturi nomainīju pret lietotu no šrota. Nez - vai tas nozīmē, ka biju nopircis nepareizās klases auto, ko nevaru atļauties remontēt ar jaunām detaļām?
Jautājums jau vairāk tajā kad īsti neviens nevar pateikt kas īsti ir par vainu. Esmu bijusi vismaz 5servisos visi rausta plecus. Viens elektrikkis savukart lika vainu uz pedalu noregulesanu un karbas vainu noliedza. Viedokli ir loti daudz.
Tajā slavenajā www.raap.lv biji?
Nebiju. Man ir ieteikumi vest mashinu uz servisu kekavaa.
Hmm, a kāpēc tad brauci pa pieciem citiem? Servisu kas specializējas tieši uz automātiem nav daudz. Par Ķekavu savulaik dzirdētas nelāgas atsauksmes, bet var jau būt ka viss mainījies, savi 10 gadi jau apkārt.
Jo no sakuma velejos uzzinat vai tiesam ta nav pedala vaina,bet to pedali neviens neregule
Hmm, standarta apkope automātam ir veikta? Eļļas un filtru maiņa utt. Tas paziņojums tieši uz to aicina. Kāpēc ar tādu jāturpina braukt 2 gadus?
Nupat atcerējos savu seno "svaiguli", pirktu Rīgā autocentrā A2 Autowelt (bija tāds savulaik):
www.iauto.lv/mansauto.php?modid=1376&marka=4
Tas viss beidzās ar iztērētu mega summu, bet līdz galam tā arī nesataisītu (gan ar servisa garantiju, ko iedevu līdzi pircējam). Tā bija vienīgā reize manā mūžā, kad sanāca "iesmērēt" pircējam, mob. numura SIM karti izmetu ārā uzreiz pēc tam, kad atdevu auto pircējam pie viņa mājas. Ļoti sūdīgi jutos, galīgi neiesaku tā darīt nevienam.
Tikai un vienīgi sataisīt! Mans strikts redzējums.
Turpinu braukt jo neviens no visiem servisiem 100%pateikt vainu nevar. Visi tik suta pie citiem,kad aizbraucu tad suta talak. Citadi jau masina ir laba iznemot kad pie ilgas stavesanas noraustas. Apkope ir taisita visam iznemit karbai. Jo servisa man neieteica ellas mainu utt...
Kadel neieteica? Automatiskai karbai ella jamaina regulari. Darba Hondai pec 120000 km karba saka nikoties, nomainija ellu un viss bumbas
Automātam taisni eļļu vajag mainīt. Cik bieži, to jāskatās manuālī.
Volvo manuālis saka - eļļa jāmaina, ja par to paziņo auto diagnostikas sistēma. Tieši to nozīmē augstāk minētais paziņojums. Kāpēc auto īpašnieks, un vēl jo vairāk - servisi, mēģina izdomāt kautko citu, nevis izpildīt auto ražotāja noteikto procedūru - man nav skaidrs.
Ja nav regulāri mainīta, tad vairs neiesaka, jo rezultātā svaiga eļļa izskalo nogulsnes un sākas problēmas.
Longlife eļļas maiņa automātā ir vesela procedūra, nevis prasti -iekšā ārā. Tāpēc to jādara tiem kas māk. Un izmantojot attiecīgo aparatūru, ja nepieciešams.
Neviens nesaka, ka tas jādara Izjam no kaktu servisa. Te bija runa par vajag/nevajag.
Ja mašīnas ražotājs (Volvo) saka - kārbas apkope (kas ietver eļļas maiņu, filtru maiņu un vēl dažas darbības) ir jāveic pēc attiecīga brīdinājuma parādīšanās, tad nav iemesla viņam neticēt! Ko tieši tajā apkopē darīt, ir jāzina servisam - vainu kādam kas specializējas uz Volvo, vai tieši ātrumkārbām.
Ja par so laiku kads serviss uznemtos taisit tad atstatu un viss bet nu...situacija ir tada kada ir. Tu pardevi izmetot sim karti. Es adotu vnkarsi placi.
Ar Volvo diagnostijkas programmu var detalizēti pārbaudīt pārnesumkārbas vadības sistēmu, noteikt vai defekts ir mehānisks vai elektronisks. Ja vēlaties auto samainīt, to var izdarīt RVA : www.facebook.com/AutoApkopesServiss
--------------------------------------------------------------
Mūsu Klienti Brauc! www.auto-apkopes-serviss.lv
Raustas un Kļūda GETRIEBE WART. ERFORDERL.
Volvo s60 uzradusies kļūda. Automāts.Apstājoties un neieliekot P ,stavot D mašīna noraustas. Vai kādam tā ir bijis!