Chrysler Concorde

Kantainais Reģ.: 03.03.2016

Vai kāds nevar apgaismot ,cik liela ķēpa (juridiskā) ,ja es gribētu saglabāt kuzovu ,bet iespraust dzinēju un kārbu no pavisam cita modeļa.Tehniski tas risinās vienkārši,bet ...

Mēģināju ievākt oficiālu informāciju,bet sākās --a kāpēc jums tas vajadzīgs?? ko jūs gribat panākt..Vai jums nebūtu lētāk un izdevīgāk nopirkt jaunu .u.t.t.

Varbūt kāds no jums var vienkāršiem vārdiem izstāstīt kas un kā...

 
REXX Reģ.: 23.09.2013
1 0 Atbildēt

Paskaties pie CSDD transportlīdzekļu pārbūves noteikumus. Uzreiz viss kļūs skaidrs

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt
Kantainais Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

Ok..Paldies..

Taču es gribēju uzzināt no kāda ,kurš ar to reāli ir saskāries.

REXX Reģ.: 23.09.2013
1 0 Atbildēt

OK, nu izdarīsi. Piektiekoši kvalitatīvi, cerams. Varbūt trāpās CSDD inspektors, kurš nav pārāk advancēts, un nemāk atšķirt LC8 no HEMI

Un tu saņem TA uzlīmi, un esi laimīgs

Nortel Reģ.: 16.03.2007
7 0 Atbildēt

Realitātē ir tā, ka mūsu csdd viss ir pakaļā. Labākajā gadījumā dabūsi IZM numurus. ASV auto, kurš bija izgājis sertifikāciju un tipa atzīšanu vācu TUV, saņēmis D numurus, mūsējie atteicās reģistrēt. Jo redz mums ar kautko ir jāatšķirās no pārējās Eiropas, protams, ar kautko sliktāku. Tagad auto brauc ar EST numuriem, kaimiņi piereģistrēja ar atplestām rokām, pat palūdza pavest kādu līkumu.

Kantainais Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

nē nē..man reģistrēts Latvijā un viss oficiāli...mani interesē kas cits...esošo dzinēju ar kārbu mainīt pret cita modeļa dzinēju un kārbu..nu ..Chrysleram iebāzt dzinēju no

Ford GT. ?? Tehniskais risinājums un puse mani neuztrauc,bet,

lūk, kāda realitātē ķēpa to legalizēt ,lai TA laiž cauri ??

P.S. Runājot par EESTI nummuriem UN REĢISTRĀCIJU ,tad pavisam likumīgi nupat tieši par šādu lietu piekasījās Džeriņam--neesot tiesību braukt pa Latviju Latvijā pierakstītam pilsonim ar igaunijā reģistrētu auto.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Jātaisa pārbūves projekts, ar visiem rasējumiem, aprēķiniem u.t.t. Ielas auto tas sliktākajā gadījumā var beigties ar reģistrācijas anulēšanu.

p.s. var jau mēģināt apčakarēt TA inspektorus, piemeklējot pēc skata aptuveni līdzīgu dzinēju. Nezinu kā citiem amerikāņu dzinējiem, bet V8 Hemi vizuāli ir gandrīz vienāds gan 80, gan 2000 gada, pat 2010 gada auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāpēc lai viņš vizuāli atšķirtos, ja tas ir tas pats aizvēsturiskais klucis? Es biju uz pakaļas, kaut kādā desmitajā gadā apskatoties kaut kāda čurslera sedana speficikāciju un tur ieraugot trīs motorus - divus mūsdienīgus V6, un OHV V8 - 21. gadsimtā, jaunā mašīnā...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Ja pēc vin numura datoros būs manuālā kārba, bet uz ta atbrauks ar automātu, izskatīsies aizdomīgi un ta var nenolikt. Tas pats ar motoru. Ja tāds pats apjoms, bet dzinēja nr cits, tad problēmu nebūs, bet ja csdd datu bāzē ir 3.0, bet ta mehāniķis atvērs pārsegu, bet tur 1.0..... tad arī varētu būt problēmas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 2 Atbildēt

Klasiskas, pārbaudītas vērtības nemainās. Tas ir tāpat kā ar māju - uzcel vienreiz, bet kārtīgi un dzīvo visu mūžu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja visi normālie konkurenti ir pārgājuši uz DOHC 32v, tad tur ar tām klasiskajām vērtībām ir cits stāsts...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti