Esmu noskatījis Autel MaxiDAS DS708 vai varēs veikt pilno diagnostiku ko servisā? Varat ieteikt arī lētākus modeļus..Un ar ko ačķiras tie pa 30 euro, 200 euro, 800 euro..
Vai jēga pirkt, tak aizbrauc uz kadu servisu pa 10eiro sarunā un dabūsi visu. Ja vien tev nav 100 automašīnas, tad nav jēga pirkt. Man pazīstamie servisā taisa pa velti, jo arī remontēju visulaiku pie viņiem. Kā citur, pofig kaut riepa pārsprāgusi tie pieliks pie kompja un paprasa tos 20eiro...
Gaumes jautājums, un atkarīgs no markas. Es labu laiku atpakaļ savām personīgajām vajadzībām paņēmu pa 30 eirām ross tech kabeļa ķīniešu klonu - darbojas ar VAGmobīļiem - principā otro, jo pirmais bartera veidā aizgāja vienam vietējajam skrūvētājam - metinātājam, kurš to no manis tik bieži aizņēmās, ka saprata ka tomēr viņam to vajag - lai pēc vajadzības varētu paspēlēties ar kādiem blokiem vai, ja vajag, pieslēgties kādai mašīnai, un nebūtu šitā muļķīgā situācija, ka kaut kur jābrauc un jāmaksā. Neesmu pat centies tās 30 eiras atsist atpakaļ.
Šeit cilvēks jautā par tēmu. Ar BMW 7.sērijas diagnostiku nav tik vienkārši. 7.sērija ir BMW autobūves flagmanis. Tai ir ļoti sarežģīta elektonikas sistēma. Neviens pa velti netaisīs šim auto diagnostiku. Daudzos servisos nav nemaz pieejama programma priekš BMW 7.sērijas.
BMW 7.sērijas ar virsbūves indeksu E65/66 elektronika sastāv no ļoti daudziem sarežģītiem vadības blokiem. Lai izprastu visu vadības bloku darbību ir jābūt kvalificētam darbiniekam un speciālai diagnostikas ierīcei.
Tās lētākās nespēs nolasīt visu interesējošo informāciju, tā spēs uzrādīt tikai to bloku, kurš ziņo par kļūdu. Piemēram ierīce ziņos, ka nevienmērīga darbība dzinēja otrajā cilindrā. Jūs sāksiet mainīt sveces un spoles, kuras ir diezgan dārgas, taču īstā vaina var būt arī kur citur.
777Gotfather rakstīja: Šeit cilvēks jautā par tēmu. Ar BMW 7.sērijas diagnostiku nav tik vienkārši. 7.sērija ir BMW autobūves flagmanis. Tai ir ļoti sarežģīta elektonikas sistēma. Neviens pa velti netaisīs šim auto diagnostiku. Daudzos servisos nav nemaz pieejama programma priekš BMW 7.sērijas.
BMW 7.sērijas ar virsbūves indeksu E65/66 elektronika sastāv no ļoti daudziem sarežģītiem vadības blokiem. Lai izprastu visu vadības bloku darbību ir jābūt kvalificētam darbiniekam un speciālai diagnostikas ierīcei.
Tās lētākās nespēs nolasīt visu interesējošo informāciju, tā spēs uzrādīt tikai to bloku, kurš ziņo par kļūdu. Piemēram ierīce ziņos, ka nevienmērīga darbība dzinēja otrajā cilindrā. Jūs sāksiet mainīt sveces un spoles, kuras ir diezgan dārgas, taču īstā vaina var būt arī kur citur.
Nefilosofē tik teorētiski Jaunajām kastēm ir tik daudz puņķainas elektronikas lai varētu pieslēgties ar kompi un lasīt kļūdas, nevis, tieši otrādi, nevarētu. Tas semaks no tā paša gada trijnieka var atšķirties tikai ar to, ka tam var būt vēl visādas papildu figņas, bet tam nekādīgi nebūtu jāiespaido kaut kas. Protams, tik jaunai mašīnai jau ir CAN kopne un attiecīgi kaut kādi veci un/vai lēti ķīniešu kabeļi var nedarboties. Savādāk, šaubos ka tur ir savādāk nekā man ar manu VAGmobīļu kabelīti - ar kuru var lasīt visus VAGmobīļus līdz divpadsmitajam gadam - tikai līdz divpadsmitajam, jo tik veca ir tā programma, ar kuru tas ķīniešu kabelis darbojas.
Attiecībā par tavu pēdējo rindkopu - jā, tieši to parādīs JEBKURA diagnostikas programma. Tā ir vadības bloka pašdiagnostika, atkārtoju vēlreiz, PAŠDIAGNOSTIKA. Tas, ka vadības blokiem ir pašdiagnostika, ir tikai lai būtu vieglāk noķert problēmas, kas parādās un pazūd - tas nav tāpēc, lai aizvietotu diagnostiķa smadzenes - diemžēl, ļoti bieži, notiek tieši tā - sēžot pāris audī specifiskās vietnēs, ļoti bieži nākas saskarties ar to ka cilvēkam ir kaut kāda problēma, bet servisā neko neizdarīja, jo nav kļūdu - jo kompis ir rokās muļķim, kurš nespēj izvērtēt situāciju pēc rādījumiem reālā laikā/interpretēt kļūdas.
Tevis nosauktajā situācijā par nenotikušām darba taktīm parasti maina spoles un komutatorus vietām.
Sveiki, Msh! Pats esmu bijis "laimīgais" BMW 7.sērijas īpašnieks. Tā, ka zinu, ar šī auto diagnostiku viss nav tik vienkārši. 7.sērijai ir atšķirīga programma no citiem modeļiem. Ļoti daudzos servisos nebija iepējams veikt šai automašīnai pilnu diagnostiku, jo šī programma maksā ļoti dārgi un ne visiem ir vēlme to iegādāties.
Es neapšaubu ka tādas klases mašīnai kaut kādas manipulācijas - lietotu bloku maiņas, piekodēšanas, utt - varētu būt sarežģītākas un grūtāk izdarāmas, nekā pāris segmentus mazākai mašīnai - bet ne jau nolasīt kļūdas un apskatīties rādījumus - atcerēsimies - kalifornijā, piemēram, no kāda deviņdesmito gadu sākuma likums pieprasa apskatē pieslēgties motora vadības blokam un nolasīt kļūdas - ar universālu OBD2 ierīci, nevis super duper bembija specifisku ierīci - tāpēc arī eksistē tāds OBD2 standarts, kurā ierakstās arī tofika autora bembijs.
Tevis nosauktā dabas parādība visdrīzāk ir tas, ko es nosaucu - ne sevišķi gudri auto elektriķi + nevēlēšanās ķēpāties ar dārgu augstākās klases mašīnu - nu tāpat kā, piemēram, čoma darbavietā B7 RS4 neviens neuzņēmās mainīt motoram ķēdes, jo 17k+ vērta mašīna, kur piedevām to dara, izraujot motoru, un mainot čupu ar dārgām figņām.
Mūsdienās daudziem jaunajiem auto diagnostiku var veikt tikai izmantojot aparātus, kam ir tiešsaistes pieslēgums ar rūpnīcas serveriem.
Manam auto ir nedaudz uzlabots orģinālais smart link uz viedtālruni. Varu redzēt telefonā visus auto datus +diagnostiku, kā arī no telefona ielādēt auto kompī, piemēram, Waze.
Man veļasmašīnai ir NFC diagnostika un iespēja ielikt no interneta ielādētu mazgāšanas programmu bez kādiem spraudņiem un vadiem . Kāpēc lai auto tā nebūtu?
auto diagnostikas aparāts
Vēlētos iegādāties diagnostikas aparātu. Cenas ir sākot no 30-3000 euro.. Kādu labāk izvēlēties.... Auto BMW 7 2003 gads..