Skan jau interesanti, kad VWfans ēdot cīsiņus, stāsta sev- cik garšīga gaļa :-D
Nē, nu jā- paēdis jau esmu, arī mazāk naudas iztērējis. Tik žēl, ka restorānā steika vietā nevar cīsiņu paņem- jo tad būs ar zobu bakstāmo zobu starpas jātīra, plānāks maks paliks. A ja nu iegaršojas un gribēsies biežāk to steiku ēst?!
Zin kā, mans viedoklis, ja ir pienācis tas brīdis atkal mainīt auto un domā par xc90 vai kādu jaunu budžeta klases auto, tad ņemtu to volvo. Esmu braucis ar vairākiem xc90, gan dīzeļiem, gan benzīniem, gan executive komplektācijās, braucis ar lētiem, bet jauniem auto. Finansiāli neviens no lietotajiem nav bijis dārgāks uzturēšanā par jaunu auto. Toties emocijas sagādā vairāk vecāks, bet komfortablāks un niknāks auto.
Protams, atkal jau atkarībā no nepieciešamības, bet cik daudz ir vajadzība pēc paaugstināta klīrensa un 4x4? Esmu pārsēdies no 15 uz 10cm klīrensa auto- zin, nekāda vaina- nu jau 25 000km nobraukti, bet nekas no auto apkašas nav norauts. Tiesa gan- uz zemes ceļiem bieži vien tiek apakša atsista un jāpiedomā pie braukšanas, it īpaši ziemā, bet nekas traks.
Pērc volvo, ieliec gāzi, brauksi pa lēto un ar automātu, saremontē to, ko vajag un nelūzīs pēkšņi, ja sekosi līdzi tehniskajam stāvoklim. Tfu tfu tfu, bet avārijā ar Dusteri būsi priecīgs, ka sēdi iekš desmitgadīga Volvo un tiem 360,- eirikiem būs pavisam cita vērtība. Tiem volvo jau ir 15 gadi- lielākoties visa informācija ir pieejama googlē, kas var “pēkšņi” salūzt vai tipiskās slimības. Samaini dilstošos mezglus un braukā vesels!
Protams, ja gribas pēc iespējas lētāk braukt, tad ņem mazauto, bāzes komplektācijā, tādā vecumā, kuram vērtības kritums ir stingri mazāks par ekspluatācijas izdevumiem. Ja ir fortačka, tad vispār kaifs :-D
Volvo XC-90 pret Dacia Duster
Ienāca prātā ielikt vienu ķecerīgu tēmu, par ko saņemšu daudz mīnusiņus. Tātad tā: mans uzskats ir, ka tādam cilvēkam, kas brauc daudz (20-40 tūkst.km gadā), racionālāk pirkt jaunu Dacia-Duster ar dīzeļmotoru nevis 2006.gada Volvo-XC90. Ilgtermiņā ar Dacia-Duster izmaksas būs pat mazākas nekā dzīvojot ar Volvo-XC90. Jā, pirkšanas cena Dusteram būs 13-14 tūkst.EUR, bet XC-90 9-10 tūkst.EUR. Taču šo 4 tūkst.EUR starpību ilgtermiņā Duster saimnieks varēs atgūt, pateicoties krietni mazākām remontu un degvielas izmaksām.
Un rezultātā Duster saimnieks baudīs jauna auto priekšrocības 0-10 gadu vecumā ar nobraukumu no 0 līdz 250 tūkst.km. Savukārt Volvo-XC90 saimnieks regulāri ņemsies ar neprognozējamiem remontiem, viņam auto būs 10-20 gadus vecs un ar 250-500 tūkst.km nobraukumu šajā 10 gadu lietošanas laikā.