Mainītājs nav ielicis klučus otrādi? Ar dzelzi pret disku? Ir bijuši gadījumi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mainītājs nav ielicis klučus otrādi? Ar dzelzi pret disku? Ir bijuši gadījumi
var būt ka no tā uzlikām jau bija tik maz palicis, ka grūti bija noteikt pareizo pusi
khmm, kas ir atigrīzs un kā tas saistīts ar bremzēm?
Var būt nosauksi galvas apkārtmēru centimetros?
Antifrīzs--kļūdījos tačutas ir domāts dzesēšanas šķidrums.
un kura galvai vajadzīgs tev apkārtmērs???
Bet ja nopietni,zinātājiem---vai mainot granātu bremžu kluči ir jāņem nost?
Domāju, ka jā, rumba ir jāpavelk kādu gabalu uz āru, bremžu šļauciņas tik tālu nepadodas, tātad, suports ar klučiem nost.
Paldies par saraksti,paliek tā kā ir,tad jau redzēs,meistars pabrauca ,teica ka viss esot labi,kas man arī bija svarīgi.Iespējams ka sāk kas piestrādāties.
Nu nezinu gan vai viss kārtībā, vai nu kluči padiluši vai arī vadīklas nekustās un kluči sķībi piespiežas. Nepārbaudot bremzes būs ātrāk jāmaina bremžu diski/rotori un arī supportā(bremžu skava) vadīkla var piedilt šķībi.
Vakardien biju servisā un meistars pats izbrauca ar auto ,teica ka viņam liekas,ka viss esot normāli,tātad tā arī palika,varbūt kas sāka piestrādāties,varbūt šādi darbojas ABS?
Uzdevu jautājumu par bremžu klučiem--vai ņēma nost pie granātas maiņas--teica kad nē,nu ko es vairāk varētu teikt?
Gan jau tad ir labi, pie montāžas kāds gruzis ir trāpijis bremžu mehānismā, tas arī trokšņo. Bremzes joprojām liekas vājākas?
ABS darbību labi var sajust salīdzinot bremzēšanu uz slidena un normāla ceļa.
Labrīt šodien!
Radās jauna pazīme vakar vakarā nu jau pie mājām sāka mirgot un signalizēt sarkanā izsaukuma zīme--kasd nozīmē bremžu sistēma--pa cik katru dienu skatījos bremžu šķidruma līmeni---tad vakardiem bremžu šķidrums bija samazinājies kādu daudzumu mazāk--vai šī pazīme ir vai nav saistīta ar to granātas vainu vai kas atsevišķs--sagadīšanas?
Ja līmenis ir samazinājies, tad šķidrums kkur pazūd. Paskaties, vai tur, kur auto stāv, nerodas notecējumi uz zemes vietā, kas atbilst pēdējam remontam. Ja zūd tik daudz, ka to var redzēt pēc līmeņa, tie nav daži pilieni - no vakara līdz rītam vajadzētu sakrāties redzamām pēdām.
Man gan ir bijis arī tā, ka pēc bremžu sistēmas darbiem un atgaisošanas remontētāji nebija paskatījušies līmeni - bija akurāt tik daudz zem normas, lai sāktu mirgot minētā lampiņa. Piebraucu, parādīju, pielēja, atvainojās.
Pēc šarnīra maiņas es skatījos līmeni un tas bija normā kādas 6.dienas,kaut ar;i braukts tika maz,Vakar pabraucu kādus 10.km un pirms iebraukšanas mājās kādus 100.m sāka signalizēt tā zīme,es uzreiz paskatījos un redzēju ,ka līmenis ir mazāks,bu tā trubiņa varbūt drusku nosegta bākā.Passatasm ir tas bremžu trauks apaļais pie loga ?
Jā pareizi tāds arī ir un m,an tas līmenis ir apm.kur tas min.
Ja negribas nodarboties ar pašdarbību - dod turpat, kur jau veica iepriekšējās darbības ar auto.
Ja tomēr gribas pašai nodarboties ar diagnostiku:
1. Izlasi, kas rakstīts uz korķa - tur būs minēts, kādu šķidrumu ražotājs parakstījis (DOT3/DOT4/DOT...).
2. Nopērc beņtankā attiecīgo šķidrumu, pielej līdz MAX.
3. Brauc (uzmanīgi), čeko šķidruma līmeni un to, vai kkur zem auto pēc stāvēšanas parādās noplūdes.
4. Atradi, kur rodas noplūdes - bingo, vari dot servisā ar konkrētu vainu. Šķidrums joprojām zūd, noplūdes neatradi - eksperimentam nav bijis jēgas, vienalga jādod servisā. Šķidrums vairs nezūd - mistika...
Bet pastāvējušu var ieliet,man benzīntanka opa ceļam nebūs ,nu jābrauc tad tuvējā veikalā,kāds passatam jālej?
Vai mistika arī iespējama?
Auto stāv laukā,gaidu kad apsils ,jo šorīt -10,tad paskatīšos vēl to škidrumu un domāšu tālāk
Kāds jālej, jābūt rakstītam uz tā korķīša, kuru atskrūvē, lai tur ielietu Un kāds ir jālej konkrētajam Passat - nezinu. Gadiem ilgi stāvējušu (vai nezināma satura) es laikam nelietu.
Ar auto, kam >10 gadi, mistikas var būt. Tas gan nenozīmē, ka defekts pazūd uz visiem laikiem. Visdrīzāk - ja pazuda, tad kaut kad atkal parādīsies.
Vienalga kuru DOT3, DOT4 vietā var liet arī DOT5.1. Stāvējušu gan nav lietderīgi liet, jo bremžu šķidrums uzsūc mitrumu līdz ar to vairs neatbilst ne DOT4, ne DOT3.
DOT5, gan nevar jaukt ar iepriekšminētajiem, tas ir uz silikonu bāzes.
Nē lietotu arī nelēju,pieteicu rindu servisā,ceru ka līdz rītam pēdējais neiztecēs?Šodien auto nelietoju,vai 7.km rīt varēšu aibraukt,nekad tā nav bijis ka bremzes pazūd pilnībā.
Tā arī bija,līdz servisam aizbraucu,vainu atrada,tosojs tecēja aizmugurē kas pie suporta --blīves vai kas tur bija jāliek.
Kas ir par vainu un vai var ātri nojukt--aizmugurējā šķersstieņa bukse,es to lapiņu ar trūkumu sarakstu nepalasīju,domāju ka tas pats ko vakar mainīja,bet liekas kas cits,cik tas ir nopietni?
Tosols(preču zīme) ir antifrīzs, jeb dzesēšanas šķidrums. Bremžu šķidrumu sauc par bremžu eļļu nevis tosolu. Saukt antifrīzu par tosolu ir tas pats, kas visas lelles par bārbijām(preču zīme).
Bukses(gumijas izstrādājums arī saukts par sailentblokiem) pa mūsu sāļiem un ceļiem ātri var saplaisāt un sākt dalīties, sevišķi lēta gala. Nav kritiski, bet mašīna vairāk "peld" līkumos, kā arī var būt dzirdami trokšņi balstiekārtā.
Bet kāpēc uz pudeles rakstīts bremžu šķidrums DOT 4 ?
Tag labāk samainīt,vet vai te tagad pa svētkiem izdosies,salūzt vai atlūzt tur nekas nevar?
Man veica servisā diagnostiku un pierakstīja šādi:
aizmugurējās šķērstieņu bukses pr tdtamm/nesaprotami/
Tas ir kurai pusei ,liekas ka skatījās labajā?
Problēmas ar bremzē Passat b5
Pēc pusass šarnīra ārējās nomaiņas kaut kas notika ar bremzēm--bremzējot rodas tāda kā čikstēšana un bremzes slikti bremzē,nezinu vai tas ir kaut kādā veidā saistīts ar šis dataļas maiņu.Vēl tika mainīts antigrīzs--vai tur nevarēja ko traumēt saistošu ar bremzēm.Passat b5.