Man kaut kā viens pīpis,man ar viņiem nav nekādu darīšanu,viens sods 16 gados.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man kaut kā viens pīpis,man ar viņiem nav nekādu darīšanu,viens sods 16 gados.
Nepatik vinu biznes , neperc vinu pakalpojumu , brauc neparkapjot !
Es šoreiz biju domājis uzņēmēju biznesu, kuri piegādās šos auto. Jācer, ka vismaz šiem auto būs viss, kā līgumā paredzēts.
Lai tas pasākums būtu tiešām efektīvs, tās visas 40 mašīnas būtu jāpērk dažādu marku, modeļu un dažādās krāsās. Ja būs, piemēram, baltas škodas, tad rūdītie pārkāpēji diezgan ātri uztrenēs acis uz tām. Līdzīgi, kā šobrīd uz baltām Insignijām.
Starp citu, ir zināms, kurš laimīgais tad šoreiz piegādās?
Redzot, kā cilvēki internetā cepas, kritizē, varu secināt, ka vajag.
Tāpat kā fotoradarus.
Mūsu aziātiem un aziātu pēctečiem un kultūras pārņēmējiem neder cepumu metode. Viņiem der tikai pātagas metode.
Visu šo pasākumu vērtēju tikai pozitīvi. Piekrītu arī tam, ka lielāks efekts būtu tad, ja būtu auto dažādība.
Patiesībā kļūs interesantāk... Varbūt pieķers, varbūt ne. Bet tikai ne baltus auto, negaumīgi kautkā.
Vajag BMW žurkas. Vecas.
Daudzi sagribēs ar viņiem skrieties.
vai kaut kādas mazas, piemēram - nissan micra. Visi tādas cenšas apdzīt.
Kungi, vai te drusciņ nespīd cauri kāda liekulībai līdzīga parādība? Protams,ka mums vismaz 90% braucēju nezin ,cik viņa auto ēd "diži nepārkāpjot un sabiedrībai lojālos 100-110 ikdienā ieturot", un vismaz 69% braucēju nezin, vai viņu auto vispār uz 96 km/s iet- nu tas jau pats par sevi saprotams. Kur nu vēl, ja kāds zinātu, kā viņa auto uzvedas "ka viņš iesip uz simtčēesmit" vai uz cik vispār tas hlams viņam iet. Kā gan Godīgs Pilsonis to vispār var zināt, ja to uzzināt var vienīgi pārkāpjot Likumu. Par šito uzreiz vajag ziņot, ja ko tādu padzirdam. Tā ka guļam mierīgi, nodokļu maksātāju nauda ir novirzīta Vienīgajā Pareizajā Virzienā un lab ir, ka beidzot visus šiten tos te p-peles vienreiz izķers, Uraaā, Aāleluja
"vieglāk atklāt rupjos pārkāpumus"
Un tagad definējiet "rupjos pārkāpumus" ceļu satiksmē, kas izraisa avārijas!
Piemēra pēc: dzīvoju zonā "70", iebraucot tuvākajā apdzīvotā vietā, pēc 50m ir dzelzceļa pārbrauktuve, ar zīmi "30". Ja mani, kas pieklājības pēc nometis ātrumu uz 42-45, uz pārbrauktuves daži steidzīgie apdzen ar redzamiem 70+, tas neskaitās "rupjš pārkāpums"?
Godīgi sakot galīgi nesaprotu policijas domāšanu ,kapēc jau sen nav pietiekams skaits netrafarēto auto . Un kā kāds minēja , varētu arī dažādas markas .
Policijai nav nekāda vīzija, kā un ko darīt lietas labā. Ir "caurumiem" bagāti CSN. Viss iet pašplūsmā, kā kādam ienāk prātā, tā ar rīkojas. Jāsāk ar virzienrādītāju nelietošanas apkarošanu, bet CSN nav norma un nevar fiksēt pārkāpumu. Policijai ir ambīcijas, bet pietrūkst zināšanas. Paskatījos VID mājas lapā deklarācijas, cik lieli ienākumi Andrim Lukstiņam, kvalifikācijas kvalifikācijas komisijas "mežsargam" Jurim Teterim. Atdeve sabiedrības labā nekāda! Izcili labi iekārtojušies!
Jobcik, es braucu ikdienā pa šoseju godīgi uz 119, abet visādi Lielāki Burlaki mani visu laiku apdzen uz 169.Par ko ta es vainīgs?
Pārbrauktuves "30" pārkāpuma konstatācijai un apdzīšanas pārkāpuma neperedzētā vietā vizuālai "ieraudzīšanai" ne tik ka 40 jauni un lidz lūkai aprīkoti Superauto ir vajadzīgi. Tur vel tagad jauna spec sistēma būs, pa Ad-Blue-Tooth varēs zuzreiz iesniegt Komentārus par ceļa situāciju uz patruļmašinu uz tie uzreiz izskatīs.Tas i kādreiz, kad pretīgajos krievu laikos katrai pārbrauktuvei bija nikns dežurants (kas ziņoja uzreiz un par dajebko) un uz katras šosejas bija ik pa 10km milicijas kontrolpostenis, kurš visu notiekošo tupa uz aci redzēja un kontrolēja. Mums tādus arhaismus nevajag.Tagad reku vēl būšot Vadības Centrs, vasarā pirksim CP vajadzībām jaunu eskadras mīnukuģi "ints" patrulēšanai Daugavas akvatorijā un pa ziemu tur kursēs vairākas zemūdenes (einārs, gunnārs un valdemārs) un ar slēpto metodi ar periskopiem pētīs situāciju uz Mūkusalas un Krasta rajonu intensīvas satiksmes apstākļos. Savukārt, patruļmašīnās maksāt varēs uz vietas un viņi 2x reiz pa maiņu nosutīs ieņemto žūksni pa vakuumcauruli (kā rimi un maximā) priekšniekam uz to vadības centru.Rudenī iespējams vēl viens iepirkums,pa rajoniem dos vel kādus 40gab jaunākos supervisurgājējus (sakarā ar to, ka tur vairs nav ceļu), tie būšot ar jaunākajiem V8 motoriem pēc HEMI tehnoloģijas un pēc nodokļu maksātāju pieprasījuma varēs atslēgt 5 cilindrus un lēnākos likumpārkāpējus ķert ekonomiski braucot uz 3 cil.
Es ceru, ka vismaz tev pašam ir jautri?
Tev :viss_slikti: ? Kā jau nu varu, tā palīdzu.
Galvenais, mums nevajag "rupjos pārkāpumus", mazos var.
Ka makā turēt 30 vietā 480, luuk tas ir "rupji", abet ka tikai 120, tas tak po-uj, cilvēks vnk aizdomājās/kļūdijās, visi esam cilvēki utttt
wtf? par ko tu te vispār lej savus murgojumus?
eu, cienītais, atvaino mani, bet tak aizraksti Adminam, lai izdzēš ārā. Kāds nu tēmas sākumā jautājums, tādi arī komentāri. Ko diez neviens apgarotais anaalizeetaajs neko nekomentē pie jautājuma par notikumu uz J-sosejas šorīt? Laikam kaut kas par īsu ;D
Ja tie autiņi tiks aprīkoti ar filmēšanas iekārtām, kas fiksēs pārkāpumus ierakstot un policistiem nevajadzēs visus pārkapējus apstādināt, bet sodus sūtīs pa pastu, tad tiešām sodos savāks milzīgas summas! Vismaz sākuma, kamēr izlaidīgie braucēji sapratīs, ka katru dienu maksāt sodus ir dārgi un bezjēdzigi.
Bet ja policija strādās tapat kā līdz šim, t.i. pie katra ātruma pārsnieguma par 20km/h mēģinās apturēt pārkāpēju, rakstīs soda protokolus pusstundu utt., tad efektivitāte būs niecīga. Visiem tiem autiņiem droši vien būs vienas sērijas numurzimes ar cipariem pēc kārtas, tos ātri atkodīs un interneta aplikācijās varēs lietot kaut vai Waze lietotāji.
Nene, šitas neiet cauri- tu tak zini, ka filmēt un pierādīt mums var tikai ar Romas Pāvesta atļauju. Bet, no Otras puses ir tas, ka tagad ražo tikai tādas kameras, ar ko var filmēt tikai gaitā un tikai no mašīnas.Kamera pie tam neļauj filmēt no tās mašīnas, kas aprīkota ar Dīzeļdzinēju- tur var tikai ka ir 250z Turbo-benzīns ar 20l/100 pilsētā vai vismaz Hibrīds, ko nevar uzlādēt un pēc gada varēs pirkt jaunu uttt.. Ja tādu kameru piesien virs "bīstamas vietas" teiksim pie staba- tur tak momentā zibeņi sasper un vārnas knābj nost uttt-viņa vnk nokrīt zemē un nefilmē itin neko, tas ir ddm
Abavnieks rakstīja: Ja tie autiņi tiks aprīkoti ar filmēšanas iekārtām, kas fiksēs pārkāpumus ierakstot un policistiem nevajadzēs visus pārkapējus apstādināt, bet sodus sūtīs pa pastu, tad tiešām sodos savāks milzīgas summas! Vismaz sākuma, kamēr izlaidīgie braucēji sapratīs, ka katru dienu maksāt sodus ir dārgi un bezjēdzigi.
Bet ja policija strādās tapat kā līdz šim, t.i. pie katra ātruma pārsnieguma par 20km/h mēģinās apturēt pārkāpēju, rakstīs soda protokolus pusstundu utt., tad efektivitāte būs niecīga. Visiem tiem autiņiem droši vien būs vienas sērijas numurzimes ar cipariem pēc kārtas, tos ātri atkodīs un interneta aplikācijās varēs lietot kaut vai Waze lietotāji.
Piekrītu ,
Vienmēr esmu brīnījies par šīs funkcijas trūkumu ,vai nelietošanu . Varbūt likumdošana .
Vai galvenais iemesls tomēr , ja apturi tad vari "parunāties " sarunāt
Pašam šodiem brīdinājums par pagrieziena nerādīšanu aplī . Kā apturēja , jau tālāk no apļa . Tā uzreiz teica ,mēs izmantojām slēpto metodi
Varbūt vajadzēja ieslēgt to pagriezienu jeb tevi tas apgrūtina?
pēc noteikumiem - pagrieziens jārāda tikai iebraucot un izbraucot no apļa, nevis pašā aplī.
Aplī IEbraucot pagriezienu rāda tikai papuasi,pundurasi un prasti idiņi, kuri nesaprot kur un kāpēc vispār viņi brauc. No tāda labāk pa gabalu, jo figtuzini kas vēl interesants sekos
tad kāpēc nosodīja cilvēku, ja jau nevajag rādīt? Vai tu domā, ka braucot pa apli jārāda kreisais pagrieziens?
Lai nemulsinātu pārējos satiksmes dalībniekus ( lai nedomātu, ka gribi braukt ārā no apļa pirmajā izbrauktuvē), tos ,pilsētā( !!!), bieži nerāda, bet pēc CSN VAJAG rādīt. Aiz pilsētas, lielos apļos taču rādi? Vai arī kā daunis rādi kreiso pagriezienu braucot pa apli? Jo ir tādi.
Es uztraucos par tiem, kuri rāda Labo pagriezienu pie ie-braukšanas aplī. Tādi vēl joprojām ir. Neskatoties uz simtkārtīgiem skaidrojumiem un atgādinājumiem no visām pusēm, ka tieši to NEvajag darīt.Ir mums arī tādi, kuri kaut ko rāda,braucot pa Galveno Ceļu, kuram vienkārši ir straujš līkums bez jebkāda krustojuma.
Uz apļa būtu "pietiekoši" parādīt "kaut ko", ja kāds maina joslas jau atrodoties uz tā apļa un to mistisko Labo (par ko soda..)vajag ieslēgt kaut vai dažus metrus pirms nobraukšanas no apļa un pašu to nobraukšanu izveikt ar domu,ka nobraukšanas procesā (vai vismaz tā procesa sākumposā) pāris reizes tev tas labais nomirgos- kontrolējošām personām ar to būs pietiekoši.
visu pareizi raksti, bet iebraukšana aplī NAV galvenais ceļš. Un tas skaitās krustojums, tieši tāpēc pēc CSN ir jārāda labais pagrieziens pirms iebraukšanas un pirms izbraukšanas no apļa. Kā arī pārkārtojoties ( mainot joslas). Autoskolās māca pareizi, ka jārāda, bet nemāca, ka rādot pirms iebraukšanas aplī labo pagriezienu , tu "māni" citus.
Manis peec, tak lai katrs brauc kā viņš grib un katrs lai domā ar to vietu, kas nu kuram liekas funkcionāli piemērotāka domāšanai.
Lai tik brauc iekšā rādot labo mirkšķinātāju kauč no kreisās iebraukšanas rindas (kas NAV aizliegts) un lai tik rāda ko nu kurš vēlas. Tā, lai normālam vadītājam ir vieglāk jau pa gabalu "atpazīt Papuasu". Reku speciāli CSDD kvalifikācijas daļas amatpersona JurisT. šiten te "kaut-ko" aizrautīgi stāsta, skat. 1:50 www.youtube.com/watch?v=u90MqAW0KAc
Pagrieziena signāls jārāda mainot braukšanas virzienu vai pārkārtojoties.
Ir īpaša lohu suga, kas nerāda signālu, braucot pa galveno ceļu un veicot pagriezienu. Ja krustojumā galvenais ceļš maina virzienu, tad PAGRIEZIENS IR JĀRĀDA !!!
Vispār CSN 57. punktu neviens nav atcēlis! Jebkāda kustība pa labi vai pa kreisi sākas ar virzienrādītāju, skatu spogulī, pārliecinoties par drošību un tikai tad manevrs. Dažam labam ignorējot virzienrādītāja ieslēgšanu kuram nav noteikta arī norma beidz as dzīvība, paša vai kāda cita!
Un CSL 19. pants ir pamatu pamats tam.
Būšot arī Touareg un X5.
Labs ķeršanas variants - "vilkties" ar 110 uz spidometra pa Jelgavas šosejas otro joslu, kad pirmā iet uz 100. Tā izķers atsaldeņus, kas tādos gadījumos velk visiem garām pa nomali.
Ceļu policija gaida 40 jaunos netrafarētos auto – ar tiem vieglāk atklāt rupjos pārkāpumus
Sveiki, iAuto foruma biedri! Ir ienākusi jauna informācija par mūsu kontroli uz Latvijas ceļiem kontroli.
Pēc nepilniem trīs mēnešiem uz Latvijas autoceļiem parādīsies 40 jaunas netrafarētas Ceļu policijas automašīnas. Tādā veidā likumsargi grib pieteikt karu agresīviem šoferiem. “Autovadītāji ir solidāri savā starpā un, redzot ceļu policijas ekipāžu, piesaka to gan mobilā aplikācijā, gan mirkšķinot viens otram uz ceļa, bet netrafarēto auto identificēt ir daudz sarežģītāk,” sarunā ar LNT Ziņām norāda Valsts policijas (VP) Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks.
Kā vērtejat šo netrafarēto auto darbību? Vai tas ir lietderīgi? Vai tomēr zem tā visa ir kāda, labi zināma uzņēmuma biznes? Paldies!