www.csdd.lv/nolietota-transportlidzekla-parstrade/vispareja-informacija
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šroti ir dažādi - ir arī tādi, kuru darbība ir pilnībā oficiāla un viņi spēj mašīnas norakstīt - piemēram, no liepājā un tās apkārtnē esošajiem 6 vai 7 šrotiem, tādi ir 2.
Tolmets mašīnas iepērk uz svaru. Šroti kā kurš - daļa uz svaru, daļa, ja mašīna ir tāda, kur kaut kas iekārojamāks, vēl kaut ko piemetīs.
Pa lielam vienīgais risks kas var būt atdodot mašīnu kaut kādā šrotā - ja mašīna ir kaut kas interesants, pēc kāda laika var uzrasties cilvēks, kurš to mašīnu no šrota ir atpircis un grib pārrakstīt Potenciālie gonkotāji no šrota mašīnas nepirks, jo šrots visdrīzāk pa virsu uzmetīs pietiekami daudz cenu lai nebūtu vērts. Stāstā par šrotā atdotas mašīnas pārrakstīšanu pats esmu piedalījies, jo mans A90q tālajā devītajā gadā no šrota atnāca - stiliņā ir lasīti vēl vismaz pāris līdzīgi gadījumi - man vislabāk patika situācija, kur cilvēks nopirka B2 CQ, kuru tās likumīgais īpašnieks bija desmit [!!!] gadus atpakaļ atdevis kaut kādiem čaļiem izārdīšanai, un tā mašīna pa to laiku bija nomainījusi vairākus faktiskos īpašniekus, līdz esošais īpašnieks, to mašīnu, nu jau dārgu kulta mašīnu, nopircis izgāja cauri ķēdītei lai sadzenātu tehniskajā pasē ierakstīto cilvēku un pārrakstītu
Bija reiz man VAZ-2121 NIVA , nopuvusi pēc suņa, atdevu savam darbiniekam, lai var no meža malku vest mājās (dzīvo džeks pavisam no civilizācijas attālinātā vietā). Tā nu šis tur braucis, kamēr palicis pļavā, jo korozija savu izdarīja - braucot pāri grāvim auto savērpās un palika nebraucams. Pēc kāda laika uzzīmējās džeki, kuriem mans darbinieks, kā izrādījās , ir pārdevis Ņivas tehnisko pasi. Sarunājām satikties CSDD un auto pārrakstīt, bet šie neatbrauca un telefona numurs arī slēgts. Tā nu jau ntos gadus , iespējams, "mana" Ņiva kaut kur brauc. Drīzāk gan nebrauc, jo pēc CSDD datiem tehniskā skate pēdējo reizi ieta 1997.gadā, tas bija vēl manā laikā.
opelis rakstīja: Bija reiz man VAZ-2121 NIVA , nopuvusi pēc suņa, atdevu savam darbiniekam, lai var no meža malku vest mājās (dzīvo džeks pavisam no civilizācijas attālinātā vietā). Tā nu šis tur braucis, kamēr palicis pļavā, jo korozija savu izdarīja - braucot pāri grāvim auto savērpās un palika nebraucams. Pēc kāda laika uzzīmējās džeki, kuriem mans darbinieks, kā izrādījās , ir pārdevis Ņivas tehnisko pasi. Sarunājām satikties CSDD un auto pārrakstīt, bet šie neatbrauca un telefona numurs arī slēgts. Tā nu jau ntos gadus , iespējams, "mana" Ņiva kaut kur brauc. Drīzāk gan nebrauc, jo pēc CSDD datiem tehniskā skate pēdējo reizi ieta 1997.gadā, tas bija vēl manā laikā.
Atjauno tehnisko pasi un autu noraksti un miers, jo auto ir zudis piemēram ugunsgrēkā. Nevelc garumā un izdari kamēr noteikumi to ļauj.
Sataisīs laukos pālī kaut kādus sūdus un tad pats dabūsi kā īpašnieks atbildēt.
Dazhu desmitu eirikju deelj nav jeegas sev taisiit potenciaalas nepatikshanas.
Pārdot auto bez pārrakstīšanas
Pienācis laiks šķirties no sievas pagaidu auto. Tehniskais stāvoklis tāds, ka vienīgi kā tikt vaļā ir Tolmets vai rezervju daļu uzpircēji. Šis lauciņs man ir jauns un svešs.
Ja atdod sadalīšanai šrotā, tad viņi pērk tikai bez pārrakstīšanas. Kādi riski man, kas jādara, lai neuzpeld kaut kādas problēmas - sodi, avarijas utt? Viņi paņems, man e-CSDD norakstīt auto, ko darīt ar valsts numuriem?
Tolmetu it kā viss skaidrs, atdod un saņem likvidācijas sertifikātu. Vai viņi skatās pašmasu vai vēl kaut ko rēķina nost no cenas?