Jāņem zāğis un jāzāğē ārā tas cilindrs. Vieglāk ir ja tas ir kāds no galējiem. Tad tikai vienreiz jāzāğē. Jaunu cilindru pēc tam iemetina. Nopirkt var pie dīlera vai šrotā lietotu, bet to vajadzēs precīzi izzāğēt.
Jāņem zāğis un jāzāğē ārā tas cilindrs. Vieglāk ir ja tas ir kāds no galējiem. Tad tikai vienreiz jāzāğē. Jaunu cilindru pēc tam iemetina. Nopirkt var pie dīlera vai šrotā lietotu, bet to vajadzēs precīzi izzāğēt.
Tā ir ar tiem mazlitrāžas mopēdiem. Toties ekonomisks. Ļoti daudz ieekonomēji uz degvielu. Super.
Šie auto taču nav paredzēti remontēt, bet ir vienreizlietojama prece. Un CO2 noteikti nav tas, kas pārsniegts, bet gan CO.
Lētāk sanāks nopirkt Golf II.Vienu dienu redzējuši getzu, izskatījās kā kuģis kas nav krāsots 20 gadus.
Ja tomēr par tēmu... pilnīgi nopietni iesaku atrast tādu dzinēju (rezerves daļu) Lietuvā! Tur ir pietiekami plašs rezerves daļu piedāvājums (daudzi no LV pērk no viņiem).
Vari arī to auto aiztransportēt uz Lietuvu, lai viedie meistari uzreiz nomaina.
Bākā jābūt 98 tajam benzīnam uz tehnisko, pirms braukšanas uz apskati jāizmet pārdesmit kilometrus līkums pa šoseju un tieši pirms apskates vajag turēt dzinēju darba temperatūrā, tas rādītājus uzlabo, nezinu vai pietiekami tavam gadījumam.
CO2 pārsniedz/motora dūmošana
Sveicināti, vēlējos uzzināt-ir hyndai getz 1.3 motors, 04.gads, bendzinieks, TA uzrādīja CO2 atgāzes pārsniedz pieļaujamo robežvērtību un ievērojama motora dūmošana. Diagnosticējot vainu, vecis apgalvoja, ka jāmainā motorā viens no trijiem cilindriem. Kāds nepateiks, ar kādām izmaksām rēķināties?
Un nav kāds, kas uzņemtos, varbūt, remontu...? Kādi ieteikumi? 