Honda CR-V īpašniekiem un lietotājiem, tests, atsauksmes

Uggga Reģ.: 04.01.2006

Tā kā kādu brīdi jau esmu pievienojies Honda CR-V lietotāju pulkam, gribējās izveidot līdzīgu topiku, kādi jau šeit ir par atsevišķiem modeļiem.

 
Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Pirmais jautājums, kas man radies: ja iedarbinātai mašīnai atver vadītāja durvis, atskan pretīgs pīkstiens un displejā parādās bilde, ka vadītāja durvis atvērtas. Tāds pats pīkstiens reizēm man atskan braucot, bet nekāda bilde neparādās. Ko tas varētu nozīmēt?

Kad pirmo reizi to pīkstienu dzirdēju, biju uzsācis pārkārtošanos, kad vēl aklajā zonā bija mašīna, tāpēc padomāju, ka tas ir aklās zonas brīdinājums, bet neesmu 100% drošs, ka mašīnai tas vispār ir. Pēc tam tāds pats pīkstiens ir atskanējis vienkārši braucot, šorīt pat uzsākot braukt. Ir kādas idejas?

P.S. Pacients 2007. gada, tas, kurš 3. CR-V.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Man šads pīkstiens bija, ja atvertas durvis, uzsāk kustību ar neatlaistu roceni vai netiek lietota kada no drošibas jostām. Iespejams uz blakus krēsla nolikts kāds maisiņš, kas kadā bedrē liek domāt, ka uz kresla kāds sēž. Citu ideju nav, jo bezjēdzīgi nekad nekas nebija pīkstējis

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Tad varētu būt nepiesprādzēts bērna krēsls, kad bērns viņā nesēž un kaut kādas mantas uz aizmugurējā beņķa starp abiem bērnu krēsliem. Paldies!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Sorry par kļūdām. Rakstu ne no datora

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Par aizmugurējo beņķi man nekad nav pīkstējis. Tikai priekšējo

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

Visās reizēs, kad ir pīkstējis, priekšā ir sēdējis piesprādzēts cilvēks, ja priekšējais nav piesprādzēts, tad pīkst savādāk.

Jāmēģina piefiksēt, manuprāt pie pīkstieniem bija zīmējums ar piesprādzētiem/nepiesprādzētiem aizmugurējiem, bet neesmu pārliecināts.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

Tomēr bilde displejā nemainās pīkstiena laikā. Vēl, kas interesanti, pīkstiens ir tikai 1x brauciena laikā un dažādos laikos no brauciena sākuma.

Tā kā joprojām palieku neziņā...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
5 0 Atbildēt

Tev nav gāze ielikta gadījumā?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Gāzes nav.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Aprunājos ar kādreizējo Bensona darbinieku un CR-V īpašnieku, viņš arī nezināja, kas var pīkstēt. Viņam neesot bijusi tik bieza komplektācija

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

Pārlasīju manuāli krustu šķērsu, bet neko atbilstošu neatradu

Vēl papildus novērojums - pīkst aptuveni 1min 20sek. līdz 1min.50sek. pēc ielikšanas D, nevis pēc iedarbināšanas, vairākas reizes ar hronometru mērīju. Ja brauciena laikā sanāk apstāties un ielikt P, pēc brauciena atsākšanas, pēc norādītā laika pīkst atkal.

Ir kādam kādas idejas?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Problēma izrādījās vienkārša un lēta - imobilaizera čipam baterija gāja uz galu. Vakar vakarā krievu forumos atradu tādu versiju, sameklēju facebukā iepriekšējo īpašnieku, kurš apstiprināja aizdomas. Nomanīju un viss kārtībā

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Manam nopīkstēja, kad imobilaizers atpazina auto (vai otrādi). 6 gadu laikā bateriju nemainīju

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Šim baterija velkot 3-6 mēnešus.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Honda CR-V foto

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Mega vidēji cieta smiltāja kalns dziļām risām pie Usmas ezera tuvumā novietotā skatu torņa tika mierīgi pieveikts arī no CR-V puses Respect!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Varbūt kādreiz būs vairāk laika un uzrakstīšu kādu garāku rakstu par savu nu jau 2 gadus veco CR-V.

Dinamiku vēlētos labāku, bet visādi citādi esmu ļoti apmierināts ar pirkumu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Pirmais auto, ar kuru bija iespēja izbraukt Rudens Mediju testa braucienā, bija lieliskais Honda CR-V. Šis automobilis tiek piedāvāts ar vienu vienīgu benzīna motoru – 2 litru 155 zirgspēku agregātu bez turbīnas, kā arī diviem turbodīzeļiem ar 1,6 litru darba tilpumu un 120 vai 160 zirgspēku jaudu. Cenas ar mehānisko ātrumkārbu sākas no 22700 eiro, bet ar automātu no 29060 eiro.

Testētais auto bija ar benzīna motoru un automātu, tā pašmasa 1614 kg, pilna masa 2100 kg. Izskan viedokļi, ka šādam auto trūkstot jaudas. Man tā nešķita - braucu posmu pa Ventspils šoseju un gabaliņu pa mazāku šoseju līdz Smārdei, un, startējot no vietas, uzrāviens likās pilnīgi pietiekams. Tehniskie dati liecina, ka šādas komplektācijas Honda-CR-V ieskrienas līdz 100 km/h 12,3 sekundēs (ar manuālo ātrumkārbu tas notiek 10,2 sekundēs).

Savā brauciena posmā uzliku borta datoru ,,uz nullēm,, , un, braucot nedaudz virs 20 km pa Ventspils šoseju rāmi kopīgā plūsmā ap 85-90 km/h tempā un tad 4-5 km līdz Smārdei, beigās ieguvu šādus borta datora rādījumus: distance 26,6 km, vidējais ātrums 80 km/h, vidējais benzīna patēriņš 7,2 litri uz 100 km. Manuprāt, samērīgi zems benzīna patēriņš.

Kopumā Honda-CR-V ir tāds baudāms auto, kuram nav kur piesieties. Tam nav arī tāda trūkuma, kāds piemīt Jazz un Civic modeļiem – pavāja skaņas izolācija. CR-V ir klusāks, Latvijā atļautajos ātrumos manā skatījumā ļoti kluss. Ja man būtu jāpērk automašīna cenu diapazonā no 23 līdz 25 tūkst.eiro, tad Honda-CR-V būtu rūpīgi apdomājams variants.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Vai Jums šis nešķiet iekārojams?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/gkllf.html

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Tu tirgo vai?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Netirgoju, bet vienkārši priecājos par vilinošo piedāvājumu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Kā uz to skatās. Par šo piecgadīgas Hondas cenu sanāk pilnīgi jauna Vitara nebūt ne švakākajā izpildījumā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Piekrītu. Arī Suzuki-Vitara ir iekārojama. Sevišķi man patīk košs krāsojums ar atšķirīgu, melnas krāsas jumtu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Aktuāla tēma!

Iesaku papētīt savu auto imobilaizeru un atslēgu baterijas! Drošības nolūkos iegādāties un nolikt auto rezerves komplektu. Ir pieredze no paziņām, kad nekurienes vidū pēkšņi nevar tikt tālāk...Un neteikšu kādi labi kantori liek ķīniešu lētās baterijas, kas pēc dažiem mēnešiem beidzās.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Šādās svarīgās ierīcēs tikai un vienīgi Duracell baterijas ir jāizmanto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Viss ir ļoti vienkārši - bateriju gan jau ka mainīji kādā pulksteņa darbnīcā. Hondai pultī ir kautkāda idiotiska 16mm baterija, bet sadzīvē vismaz 80% gadījumu ir 20mm baterijas. Attiecīgi tajā pulksteņu darbnīcā tā baterija mētājas bez pieprasījuma jau gadus piecus. Baterija ķīmiski izstrādājas vnk šajā laikā.

Tātad lai neiedzīvots priekšlaicīgos tālvadību pārsteigumos tehnikai baterijas jāpērk vietās, kur var sagaidīt vislielāko apgrozījumu. Depo / Sennukai, iespējams Narvesen. Tur baterijas būs svaigas (ja kas tām ir derīguma termiņš uz iepakojuma). Un nekad neņemiet pulksteņmeistara baterijas. Tās ir vecas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nu ja,pulksteņu darbnīcās pat normālam pulkstenim tikai atsevišķās vietās var bateriju ņemt.Duracell baterijām ir garš derīguma termiņš, un itin visas pārējās baterijas, energizeru ieskaitot, salīdzinoši ir meesli.Atšķirība tieši ir izlādes/lietošanas atlikuma biedzamajā trešadaļā.Itin īpaši tādās lietās kā pultis (ilglaicība, darbība aukstumā utt).Tiem tak viņas ir nezcik veidi- lai vnk ieraksta googlē .. duracell 16mm cell

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Manas Hondas pults baterijas ne visur var nopirkt, dabūju tikai pulksteņu darbnīcā, ciparus gan neatceros. Maksāja arī vairāk kā "līdzīgās", kaut kur 3EUR bija. Bet pults baterija neizbeidzas momentā, sākumā paliek mazāka distance, no kuras var atsēgt/aizslēgt mašīnu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Pults baterija tomēr ir mazāk kritiska, nekā piem imobilaizera raidītājam.Kur jau pie īslaicīga vai daļēja signāla zuduma var visādus brīnumus sagaidīt.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Ar pulti biju domājis atslēgu, bez tās arī, izrādās, nevar pielaist mašīnu, lai arī durvis, pēc ilgākas spaidīšanas, atslēgt varēja.

Imobilaizera rezerves baterija man vienmēr līdz un tā mainās vienkārši, bet atslēgas bateriju bez smalka krustiņa nomainīt nevar.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti