Ieteikumi

unica Reģ.: 26.06.2017

Sveiki auto pazinēji!

Esmu apmulsusi lielajā piedāvājumā un savās vēlmēs, ehh.

Vajadzīgs padoms par auto iegādi.

Vēlos iegādāties automašīnu cenā līdz 8000 Eur, laikam ne vecāku kā 2007.g. Automātu. Dzinējs no 1.9 - 3.0.

Ekonomisku, jo galvenokārt paredzēts braukāt ārpus pilsētas, nobraukums mēnesī vidēji 1000 km (kā arī tālāki izbraucieni ne tik bieži).

Kādu mašīnu, marku un modeli, jūs ieteiktu pēc šādiem punktiem?

Paldies jau iepriekš!

 
juriz Reģ.: 09.06.2001
2 1 Atbildēt

Ekonomiska un ar 3.0 motoru ?!

Ja ekonomisku, tad līdz tiem 2.0, kādiem 16" ripuļiem, ne lielākiem, kādu kompaktnieku.

Braucieniem ārpus pilsētas var arī tīri benzīnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Bet vai tu zini vēlamo mašīnas lielumu un pielietojumu? Lai 2.0 būtu ekonomisks, tam jāatrodas fabijā, vai arī jābūt aprīkotam ar kosmosa tehnoloģijām/jābūt dīzelim, bet šajos abos gadījumos ar to iešanu būs tā pašvakāk. Bet tā, kamēr runa ir par atmosfērisku benzīnnieku, šitentā vecmammas loģika "trīs nulle? Liels motors! Daudz degvielas patērēs!" spēj kaut cik strādāt kamēr ir runa par kādu golfa klases mašīnu - piemēram, ja manā golfā 2.0 vietā būtu 2.8, tā mašīna tiešām, iespējams, patērētu kādu litru uz simtu vairāk...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

ņem to, kas dzeltenā krāsā

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Tik mazam nobraukumam labāk ņemt benzīnu (manuprāt). Teiksim tā - ja dīzelis vidēji patērēs 7, bet benzīns 8.5, tad mēnesī tie ir 15 litri jeb kādi 16-17 EUR. Bet toties mazāks čakars, ziemā ātrāk sils u.t.t.

Iemetu kritērijus SS meklētājā, šie varianti šķiet simpātiski:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/bdkclb.html

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s40/dpfgn.html

Protams, pētījis sludinājumus neesmu, bet tā uz sitiena iekrita šīs acīs. Ar S40 esmu braucis (gan vecāku un ar mazāku tilpuma dzinēju), auto patīkams.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
3 0 Atbildēt

Tik mazam nobraukumam benzīns ir labāks variants. Es pats esmu izvelējies 1.8 benzīnu. Mans gada nobraukums irvidēji 12-15 kkm.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Labāk ie ņemt to, kura ir meitenes saprašanai atbilstošā tehniskā kārtībā.Paņemot tāda veida nočakarētu 2-3l benzīnmotoru, atsevišķiem populāru marku "pazinējiem" ir iespēja uzrauties arī uz visa motora maiņu komplektā.Turklāt sačakarētam benzīnmotoram daži komponenti var izmaksāt dārgāk, nekā daudzmaz labā kārtībā esošam dīzelim.Protams, es nerunāju par tādiem ūberkruti/uzticamiem auto kā fabija- tikai lielai daļai sieviešu tie nezkāpēc sajūsmu neizraisa. Viņām parasti ir "citas" markas topā- kuras pa 10k var paņemt "seedi i važoji" stāvoklī bez kompromitējošiem papīriem un ar "godīgiem" 380kkm;D

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Bet tam tak Turbīna ir.... Interesanti, ka lielu daļu ss reklamētās Skodas tirgo tieši autorizētā dīlera paspārnē..

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Pat, ja nav nekā nekādas saprašanas par auto, vismaz patikšanas līmenī kaut kas patīk vairāk vai mazāk. Ar to arī būtu jāsāk - uzskaiti dažus modeļus, kas pašai patīk, tad jau no tiem var kaut ko ieteikt, ar kādiem motoriem utt

unica Reģ.: 26.06.2017
0 0 Atbildēt

Tas, kas patīk ir viens.. No pieredzes favorīts vēljoprojām ir Chrysler 200. Taču, ņemot vērā apstākļus, lietošanas biežumu Latvijā un nepieciešamības ne tikai man personiski, vairāk velk uz kaut ko ietilpīgu, universālo, piem., kā ieteikto Ford Mondeo.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

3.paaudzes Ford Mondeo - to, ko ražoja no 2007. līdz 2014.gadam - pietiekami liels un praktisks, ērts un ekonomisks, izturīgs un salīdzinoši nedārgs uzturēšanā.

unica Reģ.: 26.06.2017
1 0 Atbildēt

Paldies, vīri, par viedokļiem un ieteikumiem! Ir par ko padomāt un ņemt vērā.

Bet tajā pašā laikā - jo dziļāk mežā, jo vairāk koku, ahh

MJanis Reģ.: 16.07.2004
1 0 Atbildēt

Bet tajā pašā laikā - jo dziļāk mežā, jo vairāk koku, ahh

...

Bez diviem kokiem pat tramvajs nekustās

(2x)Kusties tu, kustos es

Kustās visās papardēs

Tik tramvaji pēc pusnakts nekustās

www.youtube.com/watch?v=liFMsXy-Sd0

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Mehi pēc piekares remontdarbiem dažkārt mēdz pavēstīt: stūres reikā ir lufte (brīvkustība), pievilkām skrūvi, pievērsiet uzmanību, ja atkārtosies, mainiet mehānismu.

Savam vecajam bezpiedziņas auto, konstatējot viļāšanu, pamēģināju šādi. Speciāli nobīdīju stūres ratu mazliet pa kreisi. Saregulēju savirzi mīnus 10 minūtes. T.i.abās pusēs saregulēju pareizu savirzi ar šķību stūri. Tik daudz, lai viduspunkts atrastos neizdangātajā vietā. Rezultāts - taisnvirziena stabilitāte atkal permanenta. Jautājums, cik ilgi tā varu turpināt braukt? Līdz šrotam vēl gadu, divus? Man pašam, šāda paveca auto gadījumā, necik netraucē, ka tā stūre nav taisni taisna. Ko teiksiet?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja no gala līdz galam brīvi griežas (un ratu pagrieziena leņķi uz abām pusēm puslīdz vienādi liekas) - brauc kamēr nelabi paliek. Man uz vecā USA Rangera (šķilts purns) stūre vairāk kā 8 gadus bija šķērsām (slinkums bija pārlikt), jo kā serviss savirzi uzliek, tā tur pat kādi 30 grādi "ofsets", ja pac regulēju - tad taisni parasti saliku.

Tāpat nevar zināt kurā brīdī kas tur saies dêlī, bet ja pats brauc un zini kam uzmanību jāpievērš, nekādu problēmu ar to nebūs.

P.S. vienīgā nelaime ar "remontu atlikšanu" vecākiem auto mēdz būt tāda, ka lieka gaitā rezerves daļu pieejamība atsevišķiem stipri samazinās ...

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 1 Atbildēt

Šitas labs

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Auto par 3-4-5 tūkstoši ar gāzi un rezervi remontiem. Vai benzīnu un uzlikt gāzi.

www.ss.com/lv/transport/cars/filter/

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/325/dclmo.html

Nez, cik šitādam remonts maksā

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, 3 litrīgam bemberim likt gāzi ! Nabadzības dēļ tak nevar lepnumu zaudēt ;) Ieteikums: braukt tikai tik garus gabalus vai tik bieži, cik var atļauties. Vislabāk 20 km dienā: uz darbu un uz bodi. Vismaz darba biedri un kaimiņi krutumu novērtēs un tas tak galvenais.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"Nu, 3 litrīgam bemberim likt gāzi !"

Un? Kas tur slikts? Domā, BMW izvēlas tikai lai šikotu un zīmētos kaimiņiem? Ehhh, aizspriedumi... Turklāt, konkrētais modelis nu galīgi šikošanai nav domāts - vecs un pagalam bomzīgi aprīkots.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tu nekā nesaproti neatceries to viģiku ar Jurčika sižetu par to lūzni Iedomājies atnāc uz tus tus un uzmet uz galda atslēgas ar bmw simboliņu. Tur daudzi jaunie un ne tikai, vispār nefiltrē kāds mod un kāds aprīkojums... Vari atbraukt uz randevu ar 1. modelīti un būsi krutajs pacans

Joka pēc ielieku sseskā slīdzināt nu piem pēc, nissan gads/cena un bmw... tak nissan tā ir lielāka!!!??? Kā sacīt jāsaka tirgus pats sevi regulē ar cena/produkts visos laikos.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

raimondsm

ar gāzi patreiz jautri...cenas tai ceļas. CSDD deva uzlīmes ar 3 ja nav atbilstošas balona sertificēšanas/spiediena pārbaudes. Pagaidām pēc gāzes vadīto spēkratu neapmierinātības, SM to prasību iesaldēja... Pārējais čakars uz paša izvērtējuma.

GK1968

Ja biji tik atjautīgs un nepaslinkoji šitā izpildīties ar tām regulācijām, es galīgi nesaprotu to sīkumu pārlikt stūri taisni???

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 3 Atbildēt

Ņemot vērā remontu izmaksas ne pārāk jauniem benzīna auto un dīzeļiem salīdzinājumu un to, ka ar gāzi braucot sanāk kādi 40 procenti ekonomija, salīdzinot ar benzīnu plus remontu ekonomija, salīdzinot ar dīzeli, problēma varētu būt tikai patērētāju nīgrumā pret gāzes auto.

Jā, ir arī jauni auto ar maziem vai ne tik maziem, turbinētiem, ekonomiskiem dzinējiem. Hibrīdi arī ir. Elektroauto. Katram savs.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Ha, super, tā jau ir ideja.

Kaut kā neaizdomājos, ka par cik man auto šitas vienkāršs un bez stūres šleifiem, tad varētu tiešām pamēģināt vēl pašu stūres ratu pārmest par kādu šlici, lai tomēr sanāk taisna, kaut pats mehānisms būs nedaudz novirzīts, t.i. uz vienu pusi. Līdz ar to gan riteņi, gan rats būtu taisni vienlaicīgi. Vien pagrieziena max rādiuss pa kreisi vai netiks ietekmēts?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Stūres "baranka" ir tā taisīta, ka tai būs pie kājas kā to uzmontēsi, nekas stūres sistēmā nemainīsies , problēmas var potenciāli rasties tikai auto ar stūres pagriešanas leņķa sensoru, bet arī tas ja pareizi atceros ar "baranku" nav saistīts, tikai ar stūres stieni.

Ja tev ir tas stūres leņķa sensors, tad gan to iespējams vajag pārkalibrēt pēc tā "sākotnējā" joka, bet citādi, ja vilkmes kontrole nesūdzas, tad pohuj.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Ja plānotais budžets būtu 8k, tad es ņemtu Audi A6 pa kādiem 5,5-6k un par 2k savestu kārtībā tās ķīniešu detaļas, kuras uzliktas priekš pārdošanas un gada laikā nobrūk. Pie viena iegūtu normāla auto izskatu, daudz maz komfortu un klusu salonu. Bet ja jāpārvietojas tikai no A uz B un viss pārējais ir mazsvarīgs, tad kāda šķīrba no ieteikumiem. Ņem par 4k jebko un 4k ieliec remontos. Galvenais, lai kuzavs nav sists un rūsējis. Bet to jāpārbauda pirmspirkšanas diagnostikā. Savus 300€ jāziedo būs, ja negrib iegrābties lūznī. Nezinu gan cik šobrīd maksā kvalitatīva pārbaude, bet domāju mašīnas 5-6 jādzen būs, kamēr mūsu sa*istajā tirgū atradīsi labu.

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 2 Atbildēt

Tas jautājums takš bija uzdots pirms 5 gadiem. Kaut kāds nekrofīls pacēla tēmu ar kaut kādu savu, pavisam citu problēmu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti