Apsveicu! Lai baudāms brauciens uz Rumāniju!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Apsveicu! Lai baudāms brauciens uz Rumāniju!
Lai ripo, bet nesaprotu priekš kam kasko tādam vecam auto?
Tad, kad tu saskarsies ar 2-5 avārijām u.c. gadījumiem DIENĀ, tad sapratīsi
shit happens arī labākajiem braucējiem un tas shit neizvēlas auto pēc vecuma, markas vai kā cita, ja nu vienīgi attiecībā uz zādzībām. Bet šogad arī viens SAABs ir aizgājis. Lai nu kā, kamēr varu atļauties, labāk maksāju tos 200-250 eirikus gadā, bet guļu mierīgi.
Braukt vajag iemācīties. Vai, ja nav dotību, braukt ar autobusu.
"ekspert", tev bērnībā kāds galvu podā bāza, ka tev tā kompleksi pa visām malām lien ārā?
Tevi laikam māte stāvus dzemdējusi,tāpēc tāds nervozs esi.Bet varbūt tiešām tev labāk braukt ar sabiedrisko ja reiz tik daudz ДТП,sūds ar tevi bet var ciest nevainīgi.
Ja ir viena avārija, tad no tās vajag mācīties. saprast, kas bija ne tā, kā nākošreiz no tās izvairīties.
Ar braukšanu ir tāpat kā ar visu pārējo - JĀMACĀS VISU LAIKU.
pat kad puņķus knibini no deguna ārā, tu taču ar laiku iemācies - kādā leņķī ērtāk, kā ātrāk aizķert. Kāpēc tad kad brauc, nemācies????
Pat braucot pa galveno ceļu, ir jaskatās, kā brauc citi. Pie nepārredzamiem krustojumiem labāk nomest gāzi, utt. Es esmu iemācījies pat censties lielveikalu stāvvietās neparkoties tādās vietās, kas ir pretī ieejai, gar celiņiem, jo tādās vietās bieži auto tiek apskrapēti ( gan tīši, gan netīšām).
Brauc kā āzis, tāpēc arī daudz дтпю
Izlasi nomika postu, dzīves pabērns tu, un varbūt pieleks, ka sevi par pamatīgu muļķi nu jau kuro reizi pataisīji... kopā ar to alkānu ezi-Ervīnu.
Alkāns ar teju 20 gadu stāžu pie barankas,neviena дтп,tikai viens sods par kreiso pagriezienu neatļautā vietā,ar visiem nodokļiem 5 Ls.Tā vajag braukt šmurguli!
Vismaz viens sasniegums dzīvē. Apsveicu, vari aiziet nopirkt sev medaļu.
Saab glīti auto. Pašam gribētos kādu no kabrioletiem.
Vai 9-3 universāli.
Skaists saabs.
Piekrītu par tām emblēmām, man gan arī ne visai patīk tās melnās restes, bet nu gaumes jautājums.
Aero ar gāzi un tāds nobraukums. Nu nezinu, es nepirktu. Man bija parastais 2.0T. Pat prātā neienāca sačakarēt tik labu auto ar gāzes iekārtu. Taupīšanai ir citi auto.
Piekrītu - man pašam 2 auto - abi benzīna - viens 2,7 otrs 2,0t - nekad nav bijusi prātā doma likt propānu - bet nu tejieniešiem jau to nesaprast, ja gatavi jaguāram likt gāzi
neesmu nevienu auto redzējsi /lietojis kurš braukti perfekti uz gāzes. zinu ko runāju - mums darbā autoparks uz gāzes...mūžīgās problēmas, ček endžini, jaudas zudumi, tupums, beigti katalizatori un deguši vārsti..bet ko nu es, katram savs - ja jāsipina santīms, tad jāsipina. žēl ka daudz labu auto tiek sačakarēti ar gāzi.
Man ar LPG bija aprīkots iepriekšējais CR-V (2008) un esošais CR-V (2015) arī. Nekādu problēmu ne vienam, ne otram.
Ja liek uz ķep ļep, kā to dara vairums kantoru, tad jā... pareizi uzlikta un regulāri apkopta gāzes iekārta jaudu ietekmē minimāli (un, ja nu dikti vajag to pilno manā gadījumā 250 zs jaudu, var pārslēgties uz benzīnu), čeki nedeg un viss normāli strādā. Nu, ir, protams, dzinēji, kuri pēc noklusējuma slikti padodas gāzešanai, bet lielos vilcienos, ja nav licis līkrocis, visam ir jābūt OK. Un tad jautājums - ja ar 2.3 250 zs turbo benzīnnieku izmaksās var braukt plus mīnus tikpat, cik ar kaut kādu tur 1.6-2.0 dīzeli, priekš kam lieki sponsorēt degvielas tirgotājus? Nē, nu, protams, var jau saukt par santīmu sipināšanu jebkuru vēlmi samazināt izmaksas...
Man Fabijai ar gāzi arī absolūti nekādu problēmu līdz šim.
Man arī smaidu izraisa pie LPG pumpja stavoši A8 vai
BMW X5 . Tas saucas,kad ļoti gribas bet līdz galam nevar .
cik tad nobrauci uz gāzes? mums accordiem 2.0 vārsti svila ja neregulēja laicīgi...nemaz nerunājot par to , ka jaudas zudums bija jūtams, regulējām, čakarējāmies, bet neviens negāja kā uz degvielu.nemaz nerunājot par vietas zudumu un biežo lēno pildīšanos. Tā nebija viena auto pieredze, daži aizrijās, kad dod grīdā - pārslēdzās uz degvielu - zb, reizi nedēļā braukt pie gāziniekiem...tie tik plāta rokas.
Sūdīgi jums gāzinieki... man saabam nekas neraustās un nerīstās...
Tieši tā! Ja ir motors kas principā ir normāli gāzējams (nevis GDI/TSI), tad pārējās lietas jau no gāzētāju roku līkuma atkarīgas. Varbūt vajag cita tipa gāzes kontrolieri, kādas specifiskas manipulācijas ar aizdedzes momenta šķobīšanu utt. Bet to visu normāliem gāzētājiem ir jāzina, iekārtas ir, jāprot tikai lietot.
Drīz jau 3 gadi kā apgāzētas avensis 1,8 . Slinkums tagad rēķināt . Bet sākumā uz degvielas ekonomiju bija 15% . Neskaitīju uzlikšanas izmakas . Tas ir jautājums par to pēc cik km atmakšāsies . Un 2014 gadā ,kad rēķināju ,cenu starpība gāze/benzīns bija cita ,mazāka .
Nekad nesaki nekad . Bet laikam uz nākamā auto gāzi vairs nelikšu . Nu ja nu vienīgi paķeršu kādu 5 litrīgo
Līdz pēdējai LPG uzpildei mans CR-V ar gāzi bija nobraucis 29908 km, kopumā patērējot 3275,09 litrus gāzi par kopā 1573.42 EUR.
Naudiskais kopējais ieguvums tobrīd bija 339,44 EUR. Bet tas, ņemot vērā LPG iekārtas uzstādīšanas izmaksas 740 EUR un apkopju + vārstu eļļas iegādes izmaksas 67,44 EUR. Protams, aprēķinā ņemts vērā, ka nedaudz tiek patērēts arī benzīns, tādēļ aprēķinā ir iekļauts koeficients, saskaņā ar kuru salīdzināmais potenciālais degvielas patēriņš ir par 20% mazāks neka LPG patēriņš.
LPG iekārta atmaksājās pie 22 445 km nobraukuma
Ta nu gan kalkularori...es gan neispringstu uz aprēķiniem...bāka nedēļā vinam auto un otram 2 nedēļās bāka. Rullē tik.
Tas ir labi, ja kāds rēķina un šeit padalās, tad vismaz var pats nerēķinot pārliecināties, ka pie nelieliem 10+ tūkst. nobraukumiem tai gāzēšanai jēgas nav.
nomiks rakstīja: Līdz pēdējai LPG uzpildei mans CR-V ar gāzi bija nobraucis 29908 km, kopumā patērējot 3275,09 litrus gāzi par kopā 1573.42 EUR.
Naudiskais kopējais ieguvums tobrīd bija 339,44 EUR. Bet tas, ņemot vērā LPG iekārtas uzstādīšanas izmaksas 740 EUR un apkopju + vārstu eļļas iegādes izmaksas 67,44 EUR. Protams, aprēķinā ņemts vērā, ka nedaudz tiek patērēts arī benzīns, tādēļ aprēķinā ir iekļauts koeficients, saskaņā ar kuru salīdzināmais potenciālais degvielas patēriņš ir par 20% mazāks neka LPG patēriņš.
LPG iekārta atmaksājās pie 22 445 km nobraukuma
Tev 20% man toreiz 2014 sanāca 15 % , gan jau tagad arī kādi 20 .
Tikkai vēl piebilde . Man sedans tomēr tērē mazāk līdz ar to tas ieguvums mazāks , bet iekārta maksā tikpat . Man lika garantijas mašīnai 1100 eiro . Ja nebūtu garantija tad kādi 800 . Un vēl ,jau sprauslas bojātas (noraustās pie pārslēgšanās uz gāzi ) bet tā vis labi . Ja sadomāšu mainīt sparuslas tad 600 .
Vai tad SAAB jau nav vēsture?
nomiks rakstīja: Es arī liku garantijas mašīnai. Nobraukums tik kadi 5000km bija. Maksāja 740 eur. Es gan faktiski uzliku mīksto motora garantijai, jo pēc LPG uzlikšanas ražotāja garantija off.
tojotai saglabājas garantija ja liek autonams
rudens68
Un lūk arī atbilde, kapēc iekārta nestrādā kā vajag. Varbūt pretaizdzīsanasiekartas tur uzstāda labi, taču to nekādi nevar teikt par LPG iekārtām
Nu nez`, man divām mašīnām Autonams ir licis gāzi, nekādu sūdzību. Nu labi, pirmajai sākumā bišķi bija čakarēšanās, bet tā kā es viņiem toreiz biju praktiski pirmais klients uz gāzes iekārtu likšanu, tad cena atsvēra to čakaru.
Otrajam autiņam nekādu problēmu. Kad atceros, uztaisu apkopi un rullēju tālāk.
Zinu vēl cilvēkus, kas garantijas subāriem ir likuši iekārtas pie viņiem, ar nesūdzas, viss darbjas.
GB12 rakstīja: Un?
Un un!
Vēl varu saprast, kad gāzi liek uz pieclitrīgajiem motoriem. Ir starpība - maksāt 30 eiro uz 100km vai 15. Bet lielākā daļa gāzi mauc uz divlitru motoriem. Te ir viens bomzis, kurš gāzi uzmauca uz zālespļāvēja motora.
To gan es nekad nesapratīšu.
Eu, spameri, te vispār ir raidījums par 9-5 saabu...
Saabs ir laba mašīna. Tie kam tā bija vai ir, saka, ka elektrika sataisīta ne tā kā vāciešiem, bet kvalitatīva. Katrs vads izolēts. Lai gan auto ir komunistiski ( ar maz izmaiņām starp gadiem) tie tomēr, labi uzzīmēti, ērti. Pat šis 9-5 aero ieviesa jaunu modi komunistiem. Divkāršie lukturi. Tagad tādi ir volvo, škodai un vēl dažiem.
Bet tikai uz entuziastiem neviena kompānija turēties nevar. Vajadzīgi pelēkās masas auto. Ideāli ir uztaisīt kaut kādu flagnani, un tad tā lētas kopijas. Ja tā nav, tad autokompānija nolemta bankrotam.
ezis71 rakstīja: Medaļu man nevajag bet no kopčika neatteikšos,divi Dini būtu tieši laikā.
Adataini, ko darīsi ar asteskaulu un kāds tam sakars ar alkoholisku koKteili?
GB12 rakstīja: Ja liek uz ķep ļep, kā to dara vairums kantoru, tad jā... pareizi uzlikta un regulāri apkopta gāzes iekārta jaudu ietekmē minimāli (un, ja nu dikti vajag to pilno manā gadījumā 250 zs jaudu, var pārslēgties uz benzīnu), čeki nedeg un viss normāli strādā. Nu, ir, protams, dzinēji, kuri pēc noklusējuma slikti padodas gāzešanai, bet lielos vilcienos, ja nav licis līkrocis, visam ir jābūt OK. Un tad jautājums - ja ar 2.3 250 zs turbo benzīnnieku izmaksās var braukt plus mīnus tikpat, cik ar kaut kādu tur 1.6-2.0 dīzeli, priekš kam lieki sponsorēt degvielas tirgotājus? Nē, nu, protams, var jau saukt par santīmu sipināšanu jebkuru vēlmi samazināt izmaksas...
Nu bet tev te jau arī ir tas ķep ļep variants - motora vadības bloks turpina dzīvot ilūzijā ka tiek kurināts astotais, un ar to arī pietiek. Pats jau raksti ka "gāzes iekārta jaudu ietekmē minimāli", un tā kā te ir 99% gadījums ar ķep ļep variantu, tad ir skaidrs ka tā jauda minimāli ir ietekmēta uz leju - nevis uz augšu, kā tas ir pareizi sagāzētam turbiķim - jo tomēr tiek lietota degviela ar 105-110 oktānskaitli, kas teorētiski ļauj iepūst vairāk...
Drīzumā beidzot būšu spiests sagāzēt golfu, jo būs regulāri 2x250 un 2x350 km braucieni, tomēr bik ir starpība, 55 eiras vai 25 eiras - tāpēc golfā liksies VEMS [programmējams vadības bloks ar diviem pārslēdzamiem regulējumiem] un no šrota paņemta ceturtās paaudzes gāze - ja vajadzēs, reduktoru pārlasīs un sprauslas uzliks citas. Mērķis - max 5 vai cik tur procentu jaudas zudums [gāze bik mazāk enerģijas satur], jo nav turbīnas ar kuru papildu gaisu iepūst, un tāds pats patēriņš kā ar benzīnu - kuru ar VEMSi arī ir doma bik apcirpt.
Man patīk tas moments ka pioņerkas maģis ir pluss, nevis mīnuss. Es gribētu ticēt ka 2004. gada sābā tomēr nāca kaut kas vismaz tikpat labs kā deviņdesmito beigu audī, uz kā fona dajebkāds aftermarketa pī nobāl, jo aftermarkets kopš astoņdesmitajiem gadiem ir mainījies vienīgi ar datu nesējiem.
Nāca labs, arī oriģinālajam nebija ne vainas (iepriekšējā Airī bija). Bet pareizi par tiem nesējiem saki - man ir svarīgi, lai būtu zilais zobs - mūziku pamatā caur Spotify klausos, A pārējais - USB, hands-free, miktofons un navigācija jau ir tikai papildus patīkami sīkumi.
Nu tā - auto pabija servisā (tajā pašā Artehā) - sataisīja kondišku (viena caurule jānomaina plus jāuzpilda), izpūtējam vienu posmu nomainīja, sariktēja kreiso spoguli, kurš nelocījās, un labo, kurš nesildīja, plus kaut kādi sīkumiņi tur (blīvītes, skaviņas utt.), plus saprogrammēja otru atslēgu, plus izvirtušajām vēlmēm par godu uzlika "9-5" un "Aero" uzrakstus - auto šobrīd ir ideālā stāvoklī gan vizuāli, gan tehniski, un apm. 6000 km Eurotripam gatavs.
Izskatās, ka ar šo automobili braukšu ilgi.
Starp citu, beidzot izķidāju bagāžnieku un izvācu ziemas riepas... atradu 2 oriģinālos maģīšus un servisa grāmatiņu, kurai, ja var ticēt, pat vēsturi mazliet varēja izsekot. Tātad, auto LV ir ienācis 3-gadīgs, 2007.gadā ar apm. 100 000 km nobraukumu (ņemot vērā dzinēja specifiku un mašīnas stāvokli, pieļauju, ka tas pat varētu būt diezgan ticami). Atradu kaudzi ar oficiālo dīleru pavadzīmēm (E&S, Viking, Arteh), kas apliecināja, ka auto visu laiku ir uzpasēts un līdzekļi tā uzturēšanai nav žēloti. kas tikai pastiprina manu pārliecību, ka konkrētais auto bija pareiza izvēle.
Atradu arī vienu signalizācijas pulti. Izrādās, ka kaut kad sen atpakaļ ir likta siģene, pie tam, pārbaudīju - strādā, tā ka, KASKO jautājums arī nu ir pilnībā atrisināts.
ieliktu bildi, ja neprasītu to kkur citur uzlikt, bet - Viļņas centrā redzēju pazemes stāvvietu, kur aizliedz LPG iebraukt
Ja nemaldos, ar LPG darbināmu vispār nedrīkst turēt slēgtās telpās. Tā nan teica LPG uzstādītāji. Arī uz prāmja ne. Drikst, ha parslēdz uz benzīna padevi.
Brt problēma atrisināta, js LPG uzpildes vieta ur aiz degvielas uzpildes vāja. No ārpuses nemaz nevar pateikt, ka ir LPG.
Interesanti, diez kāds tam ir pamatojums... Anglijā savulaik riekstu utml fasēšanas fabrikā novēroju ka tur braukāja apkārt gazificēti autokāri, uz kuriem bija nakļenes "to be gassed" - loģika saka ka tāpēc, ka ar gāzi ir nekaitīgākas atgāzes nekā ar benzīnu, kur nu vēl dīzeli - a tur iekštelpas kur notiek pārtikas ražošana.
SAAB 9-5 Aero dzīvē
Objekts - SAAB 9-5 Aero sedans, 2004.gada, automāts (ar lāpstiņām pie stūres), benzīns/gāze, tumši zilā krāsā, nobraukums 193500 km (kas to zina, vai oriģinālais, iespējams, ka nē, bet auto izskatās svaigs un uzpasēts). Ieraudzīts ss-ā nejauši meklējot auto, ar kuru pamatā kundze varētu pārvietoties. Vispār jau skatījos uz kādu 9-3 dīzeli ap 2007-2009.gadu. Bija arī piedāvājums paņemt atpakaļ manu iepriekšējo airi, bet, nu, cena bija par 550 euro augstāķa, plus, tūlīt skate gaidāma... kaut kā necēlās roka. Tā nu sestdien, rakājoties pa dziļajām ss-a dzīlēm, uzdūros šim - piesaistīja, ka pārdod privātais, visas apkopes veiktas oficiālajā servisā Arteh (kur džeki Saabus pārzina pietiekami labi un savā laikā tur arī savējo kopu un remontēju). Ņēmu raidītāju rokā, zvanīju, aizbraucu apskatīt. Auto izskatījās tiešām kopts, gāja labi, arī gāzes iekārta, izrādās, likta Artehā. Sarunājām sazvanīties pirmdien, bet, atceroties, ka savējo pārdevu 3 dienu laikā, pieļāvu, ka arī ar šo kaut kas līdzīgs varētu būt, jo labi SAABi uz ceļa nemētājas, tāpēc sestdienas pēcpusdienā caur galiem Artehā ātri uzzināju, ka īpašnieks ir diezgan piekasīgs pedants (nu, līdzīgi kā es), un šo droši var pirkt. labs arguments bija nupat izieta apskate un nomaksāts nodoklis. Tad nu ņēmu atkal raidītāju rokā, skata pēc pakaulējos par cenu uz nestrādājošās kondiškas rēķina un, saņemot piekrišanu nolaist ciparu par 150 euro, teicu, lai nekustas, vedu rokas naudu un pirmdien pārrakstām. Viņam auto aizgāja 2 dienu laikā
Pirmie iespaidi: 9-5 kā 9-5 un airis kā jau airis - smuks, ērts, jaudīgs, ko tur komentēt... Pēc Volvo liekas pārsteidzoši, ka 2004.gada mašīnai nekas negrab, nekas nav ne izsēdēts, ne atlipis, ne kā savādāk būtiski nolietots. Viens no būtiskiem argumentiem iegādē bija likta Pioneer audiosistēma ar USB, AUX, Bluetooth, navigāciju, mikrofonnu, attiecīgi Hands-Free, plus tai par godu nopakotās durvis. Mīnuss - švakāks aprīojums, salīdzinot ar iepriekšējo - nav ventilējamu elektrisko krēslu ar atmiņu, lietus sensora un, izrādījās, nav arī kruīza kontroles (tas gan bija pārsteigums). Jāuzzina, vai nevar, kā tā paša gada vektras opelim - kruīzam nomainīt slēdzīgi un ar kompi pieprogrammēt. It kā jau dikti nevajag - Latvijā tikpat kā neizmantoju, bet tomēr.
Gļuki un darāmie darbi:
1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot;
2. Nestrādā kondiška. Iepriekšējais īpašnieks to vienkārši nelietoja. Uz trešdienu Artehā ir sarunāts remonts;
3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Ir jau pasūtīta otra;
4. Jāskatās, kaut kur izpūtējs "pūš". Lai Arteh taisa;
5. Vadītāja spogulis nelokās. Laikam jau motoriņš.
Kopumā, that's it. Tad jau dzīvosim un redzēsim.