Vai gāze mazmotoriem nedara vairāk ļauna, nekā laba. Kaut kad biju dzirdējis tādu hipotēzi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai gāze mazmotoriem nedara vairāk ļauna, nekā laba. Kaut kad biju dzirdējis tādu hipotēzi.
Gāze visiem motoriem dara ļaunu. Ražotājs notoru ražo priekš noteikta degvielas tipa, konkrēta oktānskaitļa. Visi testi un pētījumi tiek taisīti priekš degvielas, nevis gāzes.
Uzlieciet formulai 1 gāzi, palaižat pa trasi uz sacīkšu slodzēm, varu derēt, ka motors izjuks.
2.3T tā kā būtu mazmotors vai kā?
Nē, 2.3 priekš Eiropas nav maz motors. Ja jau Mustang liek tādu .
Vienkārši panesās offtopic par gāzi.
osccar
cik tad nobrauci uz gāzes? mums accordiem 2.0 vārsti svila ja neregulēj
....
vai hondai atsevišķi vārsti neeļojas ja liek gāzi , tojotai liek eļlošanos . Vai iemesls cits .
Cik dzirdēts šis hondas 2,0 ir stipri vienkārš , ļoti labs ,uzticams u t t un tapēc labi apgāzējams
Vecajam CRV bija 2.0 l motors. Eļļošanas sistēma nebija uzstādīta. Ieteica pēc 60000 km regulēt vārstus. Uzlika uz stenda un secināja, ka nekas daudz nav jāregulē. Nobīde ne lielāka kā ar benzīnu braucot.
Jaunajam CRV tāds pats vecais, labais un jau daudzus gadus uzticamais 2.0 l motors. Uzstādīja arī papildus eļļošanu LPG iekārtai. Pec 60000 km varēšu salīdzināt.
Paga paga - JĀREGULĒ vārsti? Man likās ka tev cirvī ir astoņdesmito gadu motors, ne septiņdesmito/sešdesmito...
Redzkur video par vārstiņu regulēšanu gandrīz jaunai Hondai:
www.youtube.com/watch?v=279Z3U7UBsY
kautkur no 7-tās minūtes reālā regulēšana.
Slinkums skatīties visu viģiku, bet ieraudzīju mērtaustu - ko, nopietni, honda ir TIK ļoti atpalikusi no pasaules autobūves?! Manā saimniecībā ir viens motors, kam tādu lietu dara - traktoriņā esošs 308. moša motors - fofāgena grupa kopš astoņdesmito vidus lieto kompensatorus, izņemot uz pāris īpašiem motoriem, kur vēl ir šeibes - te laikam labākajā gadījumā ir šeibes, sliktākajā kaut kas pa tā sešdesmito gadu moša temu...
Tā eļļa pa lielam izklausās pēc lohotrona tāpat kā tur visādi degvielas magnēti un tamlīdzīgas lietas. Uz vārstu kātiem nekādai eļļai nav jābūt, par to rūpējas blīvslēgi, no ieplūdniekiem jebkādu eļļu vēl nomazgā benzīns, jo netiešās iesmidzes sprauslas ir notēmētas uz ieplūdes vārstiem, ar gāzi tas nenotiek, bet tie vārsti, kurus gāze visvairāk var traumēt - izplūdes - jo motors darbojas ar benzīnam paredzētu aizdedzes momentu; gāze sadeg ilgāk - tie to eļļu tāpat nedabū.
japāņiem daudziem vai pat lielākajai daļai vārsti jāregulē kā vecajos labajos laikos. kas tur ko brīnīties.tā tas ir. jā parasti izbeidzas izplūdes vārsti dēļ ilgākas sadegšanas un augstākas temp...un arī katalizatori ātrāk izbeidzas...
msh
Tā eļļa pa lielam izklausās pēc lohotrona tāpat kā tur visādi degvielas magnēti un tamlīdzīgas lietas
Par šo tev piekrītu. Arī man speciālisti teica to pašu, tāpēc vecajam neliku. Jaunam uzlika bez papildus piemaksas, tāpēc piekritu.
Neesmu tehnisks cilvēks kā tu, tāpēc neprotu argumentēt par vārstu regulēšanas nepieciešamības pamatotību. Ja man spečuki saka, ka vajag - es tiem uzticos un daru. Kā jau rakstīju iepriekš, vismaz pēc 60 000 km šāda regulēšana nebija nepieciešama.
Bet vispār offtopic aizgājis. Te ir tēma par lielisko un dinamisko SAAB 9-5.
Par vārstu regulēšanu esmu šokā, jo negaidīju ka honda ir tik ļoti atpalikusi. Ja tev būtu otrais golfs - vai cits tā perioda VAGmobīlis - tad tu nezinātu kas tas ir - vārstu regulēšana - jo fofāgens, būdams modernāks, jau tolaik bija ieviesis hidrokompensatorus, kurus nav jāregulē, tik reizi pa hvz cik simtiem tūkstošu jānomaina...
Par dinamisko,piekritīšu. Par lielisko, galīgi garām!
Ir jau gan SAAB-9-5 lielisks:
Kādu laiku nebija nekas rakstīts... da un nebija jau arī ko - auto kopumā kalpo ļoti labi - lej 98-to, iepūš vējiņu, uztaisa apkopi un močī tālāk. Izbraucu lielu apli pa Eiropu (5800 km), pēc tam apkope, šobrīd uz tāfeles 209 tūkstoši. Ap Ziemīšiem piefiksēju, ka autiņam beņķi un kopumā salons švaki silst. Tad vienā brīdī sāka nerādīt motora temperatūras dačiks, kas savukārt meta Check Engine. Šo visu novērsa Artehā, nomainot dačiku un termostatu. Viss čikiniekā, tikai... no pārāk labas silšanas vadītāja beņķim sildelements izdedzināja caurumu Laikam būs jāmeklē jauns beņķis.
Gāzi vairs nespied?
Vispār šodien pirmo reizi šajā gadā pildīju benzīnu... kaškajam... jomajo, pa kuru laiku 95-ais uzkāpis līdz 1,27??? Man nepilnu milimetru garie mati sāka skruļļoties un valoda raustīties...
Vakar vakarā Mežciema Nestē pa 1,27 lēju 98-to.
SAAB 9-5 Aero dzīvē
Objekts - SAAB 9-5 Aero sedans, 2004.gada, automāts (ar lāpstiņām pie stūres), benzīns/gāze, tumši zilā krāsā, nobraukums 193500 km (kas to zina, vai oriģinālais, iespējams, ka nē, bet auto izskatās svaigs un uzpasēts). Ieraudzīts ss-ā nejauši meklējot auto, ar kuru pamatā kundze varētu pārvietoties. Vispār jau skatījos uz kādu 9-3 dīzeli ap 2007-2009.gadu. Bija arī piedāvājums paņemt atpakaļ manu iepriekšējo airi, bet, nu, cena bija par 550 euro augstāķa, plus, tūlīt skate gaidāma... kaut kā necēlās roka. Tā nu sestdien, rakājoties pa dziļajām ss-a dzīlēm, uzdūros šim - piesaistīja, ka pārdod privātais, visas apkopes veiktas oficiālajā servisā Arteh (kur džeki Saabus pārzina pietiekami labi un savā laikā tur arī savējo kopu un remontēju). Ņēmu raidītāju rokā, zvanīju, aizbraucu apskatīt. Auto izskatījās tiešām kopts, gāja labi, arī gāzes iekārta, izrādās, likta Artehā. Sarunājām sazvanīties pirmdien, bet, atceroties, ka savējo pārdevu 3 dienu laikā, pieļāvu, ka arī ar šo kaut kas līdzīgs varētu būt, jo labi SAABi uz ceļa nemētājas, tāpēc sestdienas pēcpusdienā caur galiem Artehā ātri uzzināju, ka īpašnieks ir diezgan piekasīgs pedants (nu, līdzīgi kā es), un šo droši var pirkt. labs arguments bija nupat izieta apskate un nomaksāts nodoklis. Tad nu ņēmu atkal raidītāju rokā, skata pēc pakaulējos par cenu uz nestrādājošās kondiškas rēķina un, saņemot piekrišanu nolaist ciparu par 150 euro, teicu, lai nekustas, vedu rokas naudu un pirmdien pārrakstām. Viņam auto aizgāja 2 dienu laikā
Pirmie iespaidi: 9-5 kā 9-5 un airis kā jau airis - smuks, ērts, jaudīgs, ko tur komentēt... Pēc Volvo liekas pārsteidzoši, ka 2004.gada mašīnai nekas negrab, nekas nav ne izsēdēts, ne atlipis, ne kā savādāk būtiski nolietots. Viens no būtiskiem argumentiem iegādē bija likta Pioneer audiosistēma ar USB, AUX, Bluetooth, navigāciju, mikrofonnu, attiecīgi Hands-Free, plus tai par godu nopakotās durvis. Mīnuss - švakāks aprīojums, salīdzinot ar iepriekšējo - nav ventilējamu elektrisko krēslu ar atmiņu, lietus sensora un, izrādījās, nav arī kruīza kontroles (tas gan bija pārsteigums). Jāuzzina, vai nevar, kā tā paša gada vektras opelim - kruīzam nomainīt slēdzīgi un ar kompi pieprogrammēt. It kā jau dikti nevajag - Latvijā tikpat kā neizmantoju, bet tomēr.
Gļuki un darāmie darbi:
1. Tā gan ir gaumes lieta, bet iepriešējam īpašniekam dikti nepatika nekādi uzraksti un emblēmas uz auto - abu SAAB emblēmu vietā uzliktas melnas zagluškas un uzraksts Aero vienkārši nolikvidēts. Šito netaisnību vajag labot;
2. Nestrādā kondiška. Iepriekšējais īpašnieks to vienkārši nelietoja. Uz trešdienu Artehā ir sarunāts remonts;
3. Bija tikai viena atslēga, kā dēļ nevaru dabūt zādzības risku KASKO polisei. Ir jau pasūtīta otra;
4. Jāskatās, kaut kur izpūtējs "pūš". Lai Arteh taisa;
5. Vadītāja spogulis nelokās. Laikam jau motoriņš.
Kopumā, that's it. Tad jau dzīvosim un redzēsim.