Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Līnijas uz šosejām

torkjis Reģ.: 05.10.2013

Kas un pēc kādiem faktoriem nosaka kur būs nepārtraukta un pārtraukta līnija?

Būtu labi, ja tiktu ņemts vērā kaut vai ceļa profils.

Bet tās noteikti tā nav, jo kā citādi izskaidrot, ka nepārtrauktā līnija sākas tikai piem. 50m pirms kalna kores, pārtrauktā turpinās arī līkumā vai nepārtraukta ir pilnīgi taisnā un lieliski pārredzamā posmā.

Manuprāt viena no līniju funkcijām ir autovadītājam ziņot par to, kas būs tālāk. Tumsā un svešā vietā tas būtu lieliski. Taču diemžēl šobrīd ir tā, ka uz CHA info paļauties ne tikai nevar, bet tas ir pat bīstami.

 
650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Aizbrauc uz Lietuvu un pamēri tur- tur ir ne tikai ka Nepārtraukta, bet pat Dubulta un vel ar sarkanu rievainu reni pa vidu. Piecu un pat desmit km garumā un pilnīgi taisnā pārredzamā ceļa gabalā lauka vidū.Kāpēc tā- nu tur stipri jādomā, bet, liekas, ka tomēr pamatojums tam ir.

Savukārt šeit ir tā, ka uz mazākas nozīmes ceļiem nav nedz līniju (pat visduslīniju nav, nemaz nerunājot ka ar atstarojošu krāsu kāds kko būtu kleksējis...) nedz stabiņu nav un tumsā katrs orientējas kā viņš var un kā māk.Sen zināms, ka ar suudīgu gaismu braucot (kāda ir krietnai daļai braucošo) atstarojošas līnijas un tie stabiņi ir vitāli nepieciešami priekš vismaz kaut kādas redzamības un orientācijas.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
9 0 Atbildēt

Piekrītu!

Dažkārt arī pabrīnos, ka nepārredzamos līkumos ir raustītā līnija, piemēram vairākās vietās uz Rīgas apvedceļa.

Un marasms ir arī A9 no Apšupes līdz Anneniekiem, kur pēc rekonstrukcijas nepārtrauktās ir sakrāsotas ļoti labi pārredzamos posmos.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
4 6 Atbildēt

Paziņam dēls nositās Polijā. Pie stūres bija viņš un vēl divi pasažieri, visi "muziķi". Brauca uz Berlīni. Studēja konservatorijā. Morāle šeit ir viena, šķērsojot nepārtraukto līniju iestājas Nāves sods, šajā gadījumā smagajam purnā, kurš pacēlās no bedres!

Problēmu būtu mazāk ja smagajiem Latvijā nebūtu jābrauc 80 km/h.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Kāpēc ta tik Tālu braukt- tak var izmantot unikālo iespēju un tepat var no Siguldas lidz Cēsīm vai kkur tur Kaibalas rajonā

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

Nepārtrauktās viduslīnijas it kā nesaprotamās vietās tieši tāpēc jau ir sakrāsotas ka tur parasti ir bijušas smagas avārijas ir nobrauktuves utt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 1 Atbildēt

Ceļi nav bērnu rotaļlaukums. Ja domājiet ka bez apstiprināta projekta jebkurš var mālēt ceļa horizontālos apzīmējumus tad jājautā cik klases esat beidzis. Nekā personiska un nevienam konkrēti. Mans vispārīgs viedoklis.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
8 1 Atbildēt

Kā ta nav rotaļlaukums. Pamēģina jaunākās inovācijas un tad skatās cik daudz nositīsies. Cik nav tādu nejēdzīgu vietu izbūvēts un vēl tie 1,5 joslu platuma ceļi.

kaarlisk Reģ.: 07.03.2017
7 1 Atbildēt

Problēma ir tajā, ka šādas projektu apstiprinātas līnijas man nesniedz nekādu informāciju. Kā jau iepriekš teica, bet vēlreiz jāuzsver - ir daudz vietu, kur ir pārtrauktā līnija, lai gan apdzīt būtu bīstami; tā rezultātā uz līnijām paļauties nevar, un tās vairs nekur neuztver nopietni.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Nav rotaļlaukums? Par apzīmējumiem nezinu, bet zīmes gan liek kā kurš sagrib - uz novadu ceļiem kā visādas domē ievēlētas tantiņas grib, un uz valsts autoceļiem kā tur kādi dumi taukumuļi izdomā. Man savulaik, kad vēl A11 starp nīcu un rucavu bija galīgā pakaļā, patika kā tur antoni spēlējās ar zīmēm - vislabākais bija viens pavasaris, kad uz viena bedraina posma, kurš bija ne lielākā ānusā kā jebkuru pavasari, parādījās ātruma ierobežojums kilometra garumā, bet pie pāris citiem tādiem posmiem parādījās zīmes "slidens ceļš", kur radās iespaids ka tas, kuram bija vara tās zīmes uzlikt, ņēmis burtiski uz zīmes redzamo - mašīnīte līkločiem bedres apbrauc...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
3 1 Atbildēt

Nu, ok. Pieņemsim, ka visas nepārtrauktās līnijas ir avāriju vietās.

Bet kā ar nepārtrauktām? Kāpēc tās ir līkumos un kalnu korēs?

Ja es braucu tumsā, tad nepārtrauktā man aizliedz apdzīt, jo ir bīstami. OK.

Bet pārtrauktā taču vēsta, ka šeit ceļš ir pārredzams.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Bieži vien, lai saprastu kādēļ ir pārtrauktā vai nepārtrauktā, jāpaskatās no otras puses. Mūsu ceļu projektētāji tikai retu reizi atcerās par apzīmējumiem, kas atļauj dažādas darbības nodažādām pusēm

(bilde nav gluži par viduslīniju, bet gan jau doma saprotama)

650 Reģ.: 25.01.2017
7 4 Atbildēt

Jā, tieši tā, krāsa takš ira dafigam Daaarga.... Tāpat stabiņi vai līnija gar ceļa malu- kam lieki tērēties.Ja tumsā ar vecu lukturi nevari saskatīt to, kas tur kāpj pāri tai malas līnijai vai kas tur šilierējās starp stabiņiem- pats vainīgs. Šitās exztras visas ir tikai izšķērdīgo pajoliņu valstīs, mēs esam stipri tāpat.

Paskat, ar kādu "krāsu" un ar kādu "technoloģiju" mums te tagd 23.gadsimtā to viduslīniju velk, jebkurš pļēgurs ar 1,6 promilēm taisnāk varētu nobraukt

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 1 Atbildēt

Tagad cits jautājums,kāpēc pie mums nepārtrauktas līnijas tiek ignorētas,vienkārši uzspļauj viņām?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 2 Atbildēt

Tāpēc, ka kā jau minēts tās neko pa lielam neapzīmē un bieži ir pretrunā ar realitāti.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Es nevaru vien nopriecāties par to, kādas skaistas līnijas ir savilktas slavenajā Jūrmalas pilsētā. Nupat tie apmīizušies alkoholiķi ar savām pindzelēm ir norāpojuši arī gar pašu iebraukšanas vietu Rīgas galā.Tur izskatās, ka pat sānuvējš viņiem traucējis, jo tie smērējumi ir līki itin visās iespējamajās dimensijās un virzienos.Laikam gaida kādus Augstus viesus iebraucam.Nebūtu pa skādi uzzināt, cik ta šis sirreālisma stilā ieturētais sirsnīgais mākslaspidarbs ir iedzīvotāju kolektīvam atkal izmaksājis un taa ;P

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Truksnis Jūrmalā līnijas krāsot dod lētākajam piedāvājumam. Lūk rezultāts. Kamēr ceļus remontēs , līnijas krāsos utt. izsludināto iepirkumu lētākie uzvarētāji, tikmēr būs šādi paveikti darbi naudas daudzumam atbilstošā kvalitātē

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Nav jau runa tikai par ceļu. PIL visām valsts darbībām uzliek pienākumu izvēlēties lētāko piedāvājumu un IUB pieskata, lai netiktu uzstādītas visādas "nepamatotas" prasības - piemēram, ka līnijas jāvelk taisnas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Atkal tas pats - lētākais piedāvājums ir slikts.

Tiek definētas prasības un izsludina konkursu. Pat ļoti sakarīgu piedāvājumu gadījumā viens būs lētāks. Kāda velna pēc man jāņem dārgākais, jā lētākais sola izdarīt TO, kas NORĀDĪTS SPECIFIKĀCIJĀ? Cits jautājums, vai tiek pakontrolēts, kā tas tiek darīts un vai tā specifikācija ir kaut cik sakarīga.

Cik zinu, savulaik arī būvnieki vaimanāja, ka konkursos uzvar lētākie un tas nenodrošina kvalitāti. Diemžēl neviens nespēja pateikt neko labāku, ko ņemt vietā. Ir vēl tas saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, bet, manuprāt, ne visam tas der. Tā var pirkt, teiksim, uzņēmuma auto (sākumcena, degvielas patēriņš, apkopes 5 gados u.t.t.), bet ne jau tilta būvēšanu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu labi, nu tas viss skaidrs- bet ,pļetj, viņam cilvēcīgi kāds KAUNS vispār ir ?? Kā tas vispār izskatās un KUR tas vispār ir redzēts, 25.gadsimtā vairs nespējam pat daudzmaz taisnu līniju uzmālēt?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Skaidrs, ka tā taisīt labi nav (spriežot pēc komentāriem, redzējis neesmu) un to jau kādam it kā vajadzētu kontrolēt.

Mans komentārs bija vērsts pret mūžīgo vaimanāšanu "zemākā cena ir slikta".

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nupat ir tā, ka izrādās ka tās un tieši šāda izskata līnijas ir visur.Tajā sk arī gar slaveno ugunsGrēka vietu.Glābiņa nav nekur.Gadījās tajā galā iekulties, vāze mani piečakarēja, sakot ka 9min ātrāk nekā caur pilsētu. Sastrēgums pie tilta nebija atzīmēts- jo pa 8min sarkano tas izaug pa kilometru.Nokavēju kādas 20min vismaz.Jo tas meesla jaunais/ceļš tur tiek būvēts uz tiem pašiem principiem, tikai brīnums ka tur kāds cits uzvilcis ir taisnas līnijas.Tur jaasies vel 2g, jo tiltam ne puse nav gatava.Turklāt , joprojām nedarbojas izbrauktuve gar karjeru, kā rezultātā pie circlek pie intensīvas kustības kreisais pagr ir klaji bīstams un pat ilgstoši neiespējams. Es vnk brīnos, kā tur vel visi veseli tiek un ko dara tie, kam tur ikdienā kko vajag..Pakārt aiz olām tos, kas visu shito tur orgaanizē

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti