Aizbrauc uz Lietuvu un pamēri tur- tur ir ne tikai ka Nepārtraukta, bet pat Dubulta un vel ar sarkanu rievainu reni pa vidu. Piecu un pat desmit km garumā un pilnīgi taisnā pārredzamā ceļa gabalā lauka vidū.Kāpēc tā- nu tur stipri jādomā, bet, liekas, ka tomēr pamatojums tam ir.
Savukārt šeit ir tā, ka uz mazākas nozīmes ceļiem nav nedz līniju (pat visduslīniju nav, nemaz nerunājot ka ar atstarojošu krāsu kāds kko būtu kleksējis...) nedz stabiņu nav un tumsā katrs orientējas kā viņš var un kā māk.Sen zināms, ka ar suudīgu gaismu braucot (kāda ir krietnai daļai braucošo) atstarojošas līnijas un tie stabiņi ir vitāli nepieciešami priekš vismaz kaut kādas redzamības un orientācijas.
Līnijas uz šosejām
Kas un pēc kādiem faktoriem nosaka kur būs nepārtraukta un pārtraukta līnija?
Būtu labi, ja tiktu ņemts vērā kaut vai ceļa profils.
Bet tās noteikti tā nav, jo kā citādi izskaidrot, ka nepārtrauktā līnija sākas tikai piem. 50m pirms kalna kores, pārtrauktā turpinās arī līkumā vai nepārtraukta ir pilnīgi taisnā un lieliski pārredzamā posmā.
Manuprāt viena no līniju funkcijām ir autovadītājam ziņot par to, kas būs tālāk. Tumsā un svešā vietā tas būtu lieliski. Taču diemžēl šobrīd ir tā, ka uz CHA info paļauties ne tikai nevar, bet tas ir pat bīstami.