Parasti kāds viens instalācijas vads palaists caur imobilaizeru, savieno atpakaļ pa taisno, un viss.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Parasti kāds viens instalācijas vads palaists caur imobilaizeru, savieno atpakaļ pa taisno, un viss.
nopērc to bateriju Duracell markas un otru vadā līdzi rezervei
Paldies par viedokļiem kungi, bet joprojām gaidu kāda zinoša cilvēka ieteikumu par servisu/meistaru, kurš varētu palīdzēt likvidēt šo uzparikti, jo maksāt 100 eur par šo man liekas ir pārspīlēti. Labojiet mani, ja man nav taisnība un tas tiešām ir šīs summas vērts pasākums...
Pa cik tu pats būtu gatavs izjaukt/salikt pusi paneļa un pārtīt dažus metrus vadu gofru? Tieši tā izskatās labi ielikta imobilaizera meklēšana.
Nu, ja immo ir ielikts tūlīt blakus drošinātāju kastei un visiem deguna galā- samaksa nav adekvāta. Tādu novākt ir 10 minūšu darbs, pat ar visu vadu salodēšanu vietā. Tiesa - tas liecinātu ka kantoris tos izstāda galīgi draņķīgi. Bija man Pajero tā likta sidzene - viss mētājas deguna galā, bloķētās ķēdes uz skrutku var salikt atpakaļ 5 minūtēs. HVZ kas to bija licis, bet tā darīt nevajag, ja gribās lai uzstādītā aparatūra tiešām kaut ko aizsargā, nevis kalpo tikai par bezvadu atslēgu.
Njā, nu tādēļ domāju varbūt ir kāds neatkarīgais eksperts, kurš varētu šito novērtēt un pie vieglākā varianta arī to izpildīt, Tevis minētajās 10 min.
Pēc tā vada, kuram spraud klāt kronu, var arī izsekot, kur tas imobilaizera bloks ir. Nu a tālāk pietiek ar nazi un izoleni.
Čips kurš prasa ēst ir bezvadu
:O un tas ir ar kronu? Viņš nav ar abām rokām jānes?
Tak teica tev, ieej rimi paņem Duracell markas bateriju un pec tam iespraud to suuda čipu kkur tās vada antenas tiešā tuvumā, lai viņam vieglāka dzīve uz vecumu.Kāda tur viņam nahren krona, gan jau ka drīzāk prasta CR un tas experiments štrunta 3eur izmaksās.
Ja negribi mainīt kronas, tad atvelc no AKB vai kautkur citur čipa tuvumā atrodi patstāvīgus +12V un caur pretestību vai ar reostatu precīzākai pieregulēšanai dabū tos +9V kronai un būs tev gandrīz mūžīgā barošana imobilaizeram. Vēl var mēģināt to pašu shēmu un ielikt lādējamo kronu. Tad gan būs nedaudz jāpamocās, lai ieliktu ķēdē kronas lādētāju.
Tur var nesapasēt masas vai vēl kāds konflikts.
Ir pārveidotāji no 12v un 9 voltiem ar galvanisko atsaiti, tas nozīmē, ka fiziski neviens vads no 12v plusa vai mīnusa nekādi nav saistīts ar 9v plusu vai mīnusu, enerģija pāriet caur transformatoriņu un kaut kādiem 50-100kiloherciem.
Tikpat labi 9v kronu var aizstāt ar 9v daudz lielāku uzlādējamu akumulatoru. Vai 12v akumulatoriņu ar jau minēto pārveidotāju uz 9v.
Vai arī atrast, kuru tieši elektrības ķēdi komutē tas imobilaizers un tur visu savienot pa tiešo.
Interesanti jau paliek- lai viņš te ievieto tā čipa bildi.
Vel jau var paņemt veikalā jaunu varta aķi 74Ah , nolikt pie kājām un pietīt to čipu tur
Svellux imobilaizera čipa noņemšana
Vēlējos noskaidrot vai ir kāds serviss, kurš varētu noņemt nost Svellux 2.4GHz imobilaizera čipu? Jautāju to tādēļ, ka pats Svellux par šo pakalpojumu manuprāt paprasīja diezgan pamatīgu kosmosu. Lieta tāda, ka man auto jau ir diezgan pavecs un zādzības risks neuztrauc, bet tas dranķa čips ik pa mēnesim prasa ēst vienu kronas bateriju (kaut kas nav kārtībā). Līdz ar to negribu vairāk čakarēties un vienkārši to visu "nahrenizēt", lai vienā jaukā dienā neattaptos situācijā, kad auto ir, bet iedarbināt nevar.