Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Alfa Romeo Stelvio tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Alfa Romeo Stelvio 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
1 2
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
4 0 Atbildēt

Alfa Romeo Stelvio 2017 / 2018

rolis Reģ.: 31.08.2001
9 0 Atbildēt

Fantastika odziņa šodienas nodokļu un izmešu likumdošanas

žņaugu ieskartajā autoindustijā!!!!!!!!!

Dizains urāāa!

4x4 + 280 hp 2.0 turbo urāā!!!

Vēl nezinu cik būs pēc CHIP

Gandrī 10 no 10!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Redzēts Rīgā man pie darba - ļoti glīts auto Vai es riskētu, pirkdams itāļu auto? Sorry, nē. Vai man patīk itāļu auto? Jā, noteikti

arba Reģ.: 16.12.2002
7 0 Atbildēt

interesanti , kur slēpjas risks ?

izbraucu ar viņu nedēļas nogali, pirms izdarīju izvēli par jauno auto

viss labi , tikai viens bet, nepatīk man un arī nevajag suv

bet ja būtu nepieciešams ikdienā, tad iespējams būtu iepirkts

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tas ir mans subjektīvais viedoklis, pat negribu sīkāk skaidrot neko

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
15 0 Atbildēt

Man trūkst vārdu... Lūdzu Gada auto administrācijai ieviest jaunu nomināciju: "Gada pārsteigums". Šim 10+++, jeb kā mūsdienu eiropā pienāktos klase A++++. Stelvio izkabināja visus. Spurtā uz afalta smalkā bebja īpašnieks varētu aplūkot Alfas aizmugures lukturu dizainu. Smilšu ceļā arī nebija vietas kur Alfa padotos. Uz grants bedrainā drebeļa viss noamortizējās bez klaudzieniem un asiem būkšķiem. Salona panelis izdvies ar savu individuālo raksturu un acij ļoti tīkams. Tas, ka šis auto testu laikā trīs reizes bija jāuzpilda tikai pierāda manus apgalvojumus. Izmēģināju to divas reizes. Abās ieslēdzot uzreis ir aktivizēts sporta režīms ar G paātrinājuma monitoru, un tikai pameklējot attiecīgās pogas varēju atrast tādu lietu kā eco režīmu. Teju 20l patērinš norādīja ka auto aicināt aicina vadītāju izbaudīt paātrijājuma kaifu. Neesmu sporta auto speciālists, tomēr līzīgas auto dinamikas sajūtas esmu izķēris tikai ar Subaru ST. Bet šis ir komfortabls auto, bez trakiem rāvieniem un trokšņiem. Vēl, pirms izdarāt spriedumus, ieskatieties arī cenu lapā. Testa auto maksāja kādus 45 nevis 70-100 tūkstošus kā te daži labi. Bravo!

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
5 0 Atbildēt

Alfa pārsteidza nesagatavotu! Kas būtu gaidijis, ka Alfa būs apvienojusi spotisko ar praktisko un tam pa virsu uzliktu ļoti elegantu un pievilcīgu dizainu. Iekāpjot salonā pirmais ko ieraugu ir minimālisms, jo nav daudz lieku pogu. Pat starta poga ir novietota uz stūres, kas liek domāt ka esi iekāpis Ferrari. Braucot pa līkumainajiem Sējas ceļiem ir gaidiju, ka auto sāks slīdēt, bet nē tas bija kā pielīmēts un G paātrinājuma displejs to vēl parāda datu veidā. Paātrinājums ir ļoti labs, protams, tas arī atspoguļojas patēriņā, bet ko var gaidīt no 280 zirgspēku dzinēja. Kad ieslēdz eco režīmu auto nomierinās un vairs nav provacējošs. Pa bedrainiem ceļiem bedres tiek apsorbētas bez liekiem trokšņiem un būkšķiem. Lielāko pārsteigumu radija cenu lapa, jo šī auto cena ir 50000 eur nevis 70000+ eiro, kas šo auto padara vēl pievilcīgāku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Lasu atsauksmes par it kā adekvāti ēdelīgu itāļu 280zs benzīnnieku. Uzskatu, kas tas ir FAIL - nupat Mediju testa dienā jaunais VW AERTON ar identiskiem 280zs un pat 4-motion pilnpiedziņu pie mūsu visu diezgan agresīvā stiliņa patērēja nieka 10,3 litrus Tātad, vai nu viens ir tehniski nepilnvērtīgs vai arī otrs - tehniski augstā virsotnē krietnu soli pirms citiem...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

ar to benzīna Aerotn braucāt pa bezceļu poligonā?

reāli pa smiltīm pērāties stāvos uzkalnos?

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 5 Atbildēt

Tas Aerton ir DRAUSMĪGI GARLAICĪGS. Tā kalkulatora seksapīls un radiatora ergonomika izņemot spalvas uzmuguras, neko citu gaisā neceļ

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
13 15 Atbildēt

Agresīvs stils un 10,3 litri

Varāk izklausās pēc sēņotāju stila

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

+1, jo, lai saražotu enerģiju, kas nepieciešama 280 Zs saražošanai, ir jāizkūpina gaisā noteikts daudzums degvielas, pateizināts ar dzinēja lietderības koeficientu... un nekā savādāk! Nekādas dižas atšķirības starp tiem koeficientiem abiem dampjiem nav...

Un, jo lielākā slodzē un zemākos pārnesumos jābrauc, jo lielāks patēriņš uz 100 km...

Vienkārši kā 2x2

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu jā, tikai piemirsi tādu sīkumiņu ka viens ir kupeja, bet otrs ir pseidodžips - kuram ir sūdīgāka aerodinamika un, iespējams, lielāks svars, uzmini pats. Tāpat drīksti uzminēt, kādu ietekmi uz motora slodzi izraisa nepieciešamība paātrināt lielāku svaru un visu laiku stumdīt lielāku gaisa daudzumu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
9 0 Atbildēt

klausies salieķi, apskati to lamatu tehniskos aprakstus un sapratīsi, ka ja nu kādam ir lielāka aerodinamiskā preteklīnba, tad tas ir tavs salieķis. Tie ir auto ar ~vienādu pašmasu un maksimālo pieļaujamo svaru, arī ar aerodinamiku tur viss ir tik līzīgi, ka līdz ātrumiem 90-100 km/h PILNĪGI NEKĀDA (ja nu tikai vēvēfana superkalkulācijās varētu parādīies, kā otrais cīpars aiz komata) iespaida uz patēriņu tam nav un nevar būt...

un tagad rēbuss tieši tev - kādu tieši lielāku gaisa masu ir jāstumda apkārt pie ātrumiem līdz 40 km/h braukājot pa smilšainiem stāviem pauguriem un par kādiem liekiem kg tu tur murgo, pie vienādām svaru katerogijām?

Tīri zināšanai -pašmasa bobikam 1660 kg, sapucētajam pasātam 1716 kg...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Izlasīju atsauksmes. Pilnigi vai gribas pašam notestēt. Alfas vizuāli vienmēr ir ļoti patikušas. Bet ne vairāk. Braucis gan ar Alfu līdz šim vēl neesmu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Es esmu - Ar 3.2 V6 Breru - uz 200 km/h... priekš 2007.gada bija laaaaaaaabs...

ZigmarsKrumins Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Alfa nudien pārsteidza... Pie mazākās stūres pagriezienā seko momentāla reakcija.. Alfa pārsteidza ar dinamiskām īpašībām un it īpaši balstiekārta. Šī ir viena no vislabāk piemērotajām balstiekārtām dinamiskai braukšanai pa nelīdzeniem ceļiem. Salonā itāļi izveidojuši minimālistiski noformētu kokpitu, kurš sanācis ļoti gaumīgs, labas kavlitātes, pietiekoši dārgs (piem. pulēts koks) un pardomāts. Aizdomas rada dažu pogu spēja kalpot ilgāk, kā iepazīšanās periodu.. Start/stop poga novietota uz stūres, kas rada ērmīgu nesimetrisku veidojumu, kas manuprāt uz stūrs ir lieks un labāk iederētos daudz tradicionālākās vietā- uz pneļa vai konsoles. Dizains atbilstošs sajūtām, ko sniedz auto -spilgts un viegls. Ar šo auto ik pa brīdim sanāk izdomāt iemeslus, lai pasteigtos, lai nobremzētu straujāk, lai vnk izmestu kādu garāku līkumu... mazliet pietrūkst iespējas atslēgt pretbuksēšānas sistēmu!! ( varbūt nesanāca atrast 3 h laikā!)

Auto ar šādu veiktspēju (280 z/s) ir nozīmīgs pretendets, lai tā iegāde tiktu nopietni apsvērta, ja plānots iegādāties auto līdz 50000 Euro. Jo auto ļoti labi savieno apvidus auto klīrensu, pilnpiedziņu, vērā ņemamām apvidus auto īpāšībām un iespēju visus manevrus veikt ar tādu dinamikas līmeni, kāds vairumam auto līdz 50000 Euro un krietni dārgākiem nav sasniedzams.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
3 0 Atbildēt

Jā, nevar noliegt, ALfa Stelvio mazliet pārsteidza. Vienreizējs auto. Bet tad sāku domāt, ar ko Alfa mani pārsteidza. Ar itāļu auto sen zināmo sportisko raksturu un dinamiku, ar sen pazīstamo, lielisko itāļu dizaina skolu, ar itāļu mīlestību uz ekstrām(izgaismoti tumsā gan iekšējie, gan ārējie durvju rokturi). Drīzāk Stelvio pārsteidza ar labu caurgājamību un klusu piekari uz bedraina grants ceļa. Arī vadāmību var uzslavēt. Par salīdzinoši nelielo cenu 460009(salīdzinājumā ar konkurentiem) varētu priecāties, bet tikai ne aizmugurējā sēdekļu rindā, kur šajā palielajā spēkrata bija diezgan neērti.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 0 Atbildēt

Alfas pirmais krosovers tiešām izdevies. Tehniska odziņa - dīzeļiem pieejamas arī versijas ar aizmugures piedziņu, tad šim jau tā salīdzinoši vieglajam auto ir vēl mazāka pašmasa.

GuntisViksna Reģ.: 02.08.2016
4 0 Atbildēt

Manuprāt, glītākais, šikākais no visiem Latvijas Gada auto 2018 pretendentiem. Protams, Alfa Romeo ir allaž bijis auto 'vairāk šīs markas "klubiņa" cilvēkiem, taču šis ir pavisam jauns koncepts, kurš varētu būt tīkams arī tiem, kuri nefano par Alfa Romeo "šosejas pletīzeriem". Stelvio ir labs gan uz šosejas, gan uz zemes ceļa, gan arī saprātīgās smilšu špūrēs... Par ārpusi jau minēju, arī salons Stelvio ir uzteicams - TOPā starp Latvijas Gada auto 2018 pretendentu interjeriem šis, manuprāt, ir Nr.2, tūlīt aiz Mazda CX-5 lakoniskā perfektuma. Tiesa, cena šim jaunulim nebūs katram pa kabatai, taču tas jau ir cits stāsts.

RaitisMazjanis Reģ.: 12.01.2017
2 0 Atbildēt

Itāļu dizaineri vēl joprojām strādā savās rūpnīcās. Skaistule.

Ja Compass ir vecis, tad Stelvio ir Stelvija - t.i.sieviete.

Smiltīs smagi strādāja ar pārslēgšanos, bet beigās izrādījās, ka vajadzēja ielikt nevis Drive režīmā, bet sākotnējā pārnesumā un tad caur smiltīm gāja tikpat eleganti kā Audi Q5

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Njā, ja man pēc N.Avotiņa apskatas tas auto ļoti iepatikās, td pēc šeit izlasītā tas patīk 100x vairāk. Tik tāds sīkums - derētu vēl izbraukt

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Izcils, patīkams pārsteigums. Pilsētā un uz šosejas – ļoti komfortabls automobilis, izcila dinamika. Mežā spēja braukt visai sarežģītos apstākļos. Ērts ļoti. Vēlme kāpt atpakaļ un braukt vēl.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Alfa Romeo Stelvio tiešām patīkami pārsteidza. Gan ar savu ārieni, gan ar salona apdari un izcilo dīzainu. Ļoti ērti jūties pie stūres un vadīt šo automobīli sagādā baudu. Tas ir paklausīgs un neticami dinamisks.

Braucot pa meža ceļiem , Alfa pierādīja, ka dažādi, sarežģīti smilšu pauguri tai nesagādā nekādas grūtības, lai tos pārvarētu.

Kā zināms, šis modelis ir pieejams divās versijās-pilnpiedziņas un aizmugurējās piedziņas izpildījumā. Būtu ļoti interesanti patestēt arī aizmugurējās piedziņas variantu, protams jau ne pa meža ceļiem.

Domāju, ka jābūt labi.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

mans viedoklis

gribētos stāvāku aizmuguri, ar mazāku slīpumu, žēl, ka nav cilindru atslēgšanas sistēma, ja mierīgi jābrauc pa lielceļu, aizmugurē tiešām par maz vietas, nu, kādus 15 cm varēja pastiept garāku

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Es pareizi saprotu, ka ir vēlme iegūt šitik "daiļu" risinājumu?

Es tik nesaprotu - priekš kam!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Noteikti saproti nepareizi, un viņš vēlas normālu pseidodžipa virsbūvi. Šitentā X6-tipa mode uzskatāmi parāda kādā sviestā visi pseidodžipi aiziet, vēl tik jāsagaida eksperta piesauktais X0,5, kurš būs divvietīgs, braucējs sēdēs uz tādas pašas taburetes kā X5 un tikpat augstu no zemes, un kam grabažnieka nebūs vispār.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Lai 98% laika braukt maksimums divatā un bez nekā grabažniekā, nav nepieciešams mikroautobuss ar piekabi .

Es zinu, ka manā ikdienas auto ir MEGA daudz vietas aizmugurē un ir gana liels grabažnieks, bet kam tas viss, ja 98% laika/kilometru tas viss ir tukšs???

Visiem bagāžnieki EM ir ietilpības robeža, kas tas paliek par mazu. Jāvadā daudz cilvēku/milzu kravas? - pērc būsu!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu re - tu uzskatāmi uzrakstīji kāpēc uz ceļiem esošie pseidodžipi pa lielam ir nevajadzīgi, jo tevis uzrakstītajai funkcijai pietiek ar polo vai golfa klases hečbeku.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Par ko arī stāsts.

bet ja pērc mašīnu sev, pēc vēvēfana nomām pilnīgai antibaudai (jo rij, maita, degvielu kā ārprāc), tad var nopirkt ko braucamāku par golfu, tikai vienmēr pārsteidz tā šoferu milzonīgā gaušanās par 98% gadījumos tukšā pakaļbeņķa ietilpību vai bagažnieku, kuram vienmēr atradīsies tur neietilpstoša krava... Vai izdomātiem aizbildinājumiem, kad samērā lēti pozicionētam auto neesot ventilējamie beņķi vai vēl nezinkāda fīča, kas parasti ir pieejama 2x dārgākiem auto

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Sieva brauc ar S-max, vietas vienmēr pietiek jebkādas komplektācijas 5 cilvēkiem plus daudz mantām, lielākas lietas līdz šim nav nācies kautkur atstāt vai neaizvest.

Tērē caurmērā vienu litru vairāk nekā golfs, lielākas(dārgakas) riepas, pārejie visi ar eskpluatāciju saistītie izdevumi +/- līdzīgi.

Tā ka ne vienmēr liels un ērts auto nozīmē lielas ekspluatācijas izmaksas. Pats ikdienā braukt gan negribetu jo tomēr drusku par lielu un smagnēju veiklai braukšanai, bet nu tā gaumes lieta.

wons Reģ.: 26.07.2017
1 1 Atbildēt

Ventilējamus sēdekļus gan varēja ielikt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Man parasti izraisa smaidu šīs vēlmes.

Jo 90% gadījumu tās izsaka tie, kas nav gatavi par šādām opcijām balsot ar savu maku, jeb būsim tieši - nav gatavi nopirkt konkrēto auto savu izteikto vēlmju komplektācijā JAUNU NO SALONA...

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

4 cilindru dzinējm astslēdzamus cilindrus ?

kādam tā vispār ir ?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Fordelis ja vēl neražo, tad taisās ražot arī trīscilindrīgu ekobūstu kam var vienu cilindru atslēgt - kur tad nu vēl četriem katliem lai kaut ko neatslēgtu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

ja kāds izlaidīs auto ar atslēdzamu vienīgo cilindru, tas nenozīmē, ka par to priecāsies kāds, ja nu vienīgi visiem zināmais degvielas taupīšanas fanāts...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
3 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Lasu atsauksmes par it kā adekvāti ēdelīgu itāļu 280zs benzīnnieku. Uzskatu, kas tas ir FAIL - nupat Mediju testa dienā jaunais VW AERTON ar identiskiem 280zs un pat 4-motion pilnpiedziņu pie mūsu visu diezgan agresīvā stiliņa patērēja nieka 10,3 litrus Tātad, vai nu viens ir tehniski nepilnvērtīgs vai arī otrs - tehniski augstā virsotnē krietnu soli pirms citiem...

Manuprāt, te nu ir runa par to, vai skolā ir vai nav apgūta fizika... ir jāsaprot, kur tā enerģija paliek, jo nav tāds pats par sevi "degvielas patēriņš"!

RaimondsVolonts Reģ.: 23.12.2015
3 0 Atbildēt

Alfa Romeo Stelvio ir neapšaubāmi šī Gada auto testu odziņa, tieši tādēļ, ka tas ir kas jauns ,ar pilnīgi netradicionālu dizainu, ļoti labu dinamiku un bezceļu veiktspēju. Ritošā daļa, manuprāt lieliska. Ergonomika vācu autobūves līmenī, vadības slēdži un pogas viegli atrodami - viss savās vietās. Cenu līmenis salīdzinājumā ar vācu SUV konkurentiem ievērojami zemāks, vienīgi paliek jautājums par auto kvalitāti ilgtermiņā, kā arī tālāk pārdošanas vērtību pēc apmēram pieciem gadiem, bet tas jau ir nākotnes jautājums. Pilnīgi piekrītu, ka šis auto būtu pelnījis gada pārsteiguma balvu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

arba

iss labi , tikai viens bet, nepatīk man un arī nevajag suv

.....

Vai jaunais auto no alfa saimes ?

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

jā, ikdienas auto ir Giulia, veloce versijā ar 2.2 dīzeli

wons Reģ.: 26.07.2017
2 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Man parasti izraisa smaidu šīs vēlmes.

Jo 90% gadījumu tās izsaka tie, kas nav gatavi par šādām opcijām balsot ar savu maku, jeb būsim tieši - nav gatavi nopirkt konkrēto auto savu izteikto vēlmju komplektācijā JAUNU NO SALONA...

ir tāda slimība - hiperhidroze un papildus opcija sēdekļu ventilācija, ir diezgan noderīga lieta šiem cilvēkiem. Starp citu daudzi ražotāji piedomā arī par cilvēkiem ar elpošanas problēmām, alerģijām "pastiprinot" salona gaisa ieplūdes, attīrīšanas sistēmu.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti