Modernizētas Nissan Qashqai (facelift) 2017 / 2018
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Modernizētas Nissan Qashqai (facelift) 2017 / 2018
Qashqai kā Qashqai. Ērts lēts un praktisks. Jaunais dizains elegants un, manuprāt, foršs un interesants. Salons pievilcīgs un ērts, bet pats galvenais ka kluss un bez liekiem trokšņiem. Vadāmība laba un apstāšans distanse maza. Auto rada pārliecinātības sajūtu, kas tam liek patikt vairāk.
Konkrētais Qashqai diemžēl bija priekšpiedziņas versijā, jo ļoti gribējās redzēt tā veiktspēju smilšu kalnos salīdzinājumā ar daudz dārgākiem auto.
Loti labs apvidus auto priekš savas cenas.
Ārpuses dizains tomēr krietni pārsit salona interjera dizainu. Ja ārpuse, īpaši koši zilajā krāsā, izskatījās ļoti interesanta, tad salona kvalitāte lika vilties.
Ņemot vērā, ka uz testiem bija Tekna+ komplektācijas auto, gribējās krietni nostrādātāku salonu. Man Tiguan bāzes komplektācijā ir krietni labāk daudzas detaļas nostrādātas.
Vislielākā vilšanās ir ekrāna un 360 grādu kameru kvalitāte. Ekrānam ir zema izšķirtspēja, slikts kontrasts un ļoti novecojis interfeiss gan multimediju sistēmai kopumā, gan navigācijai. 360 grādu kameras ir noderīgas, taču to kvalitāte bija slikta. 360 grādu kamera tomēr ir premium extra un tai vajadzētu izskatīties kaut cik pieņemami, bet kameras bija tikpat kvalitatīvas kā pirmajām telefonos iebūvētajām kamerām (šeit gan jāsaka, ka grēko gandrīz visi ražotāji).
Bet braukt ar Qashqai ir patīkami. Tomēr es par tādu cenu (Tekna+ ar dīzeli un priekšpiedziņu maksā 31 tūkstoti) noteikti izvēlētos kādu no VW grupas krosoveriem ar nedaudz pieticīgāku, bet labāk nostrādātu komplektāciju.
Mums vienmēr liekas, ka mūsu pasaules izpratne ir tā pareizākā. Citu cilvēku redzējums liekas dīvains, neizprotams, varbūt pat stulbs. Tomēr vēl labāk ir, ja varam spriest par kādiem konkrētiem cilvēkiem, ja redzam viņus sejā. Kāds gan izskatās tā Kaškaiš lietotājs, kas iegādājas jaunu parket auto ekonomiskajā sektorā ar jaunajiem 19 collu diskiem uz plakanajām riepām? Ujj, ku labi izskatās, cik labi ripo, kā esmu labi iepircies!
Par to, ka nobraucot no asfalta, auto piekare burtiski tiek lauzta šis cilvēsk pat nenojauš, jo zemprofila riepām praktiski nav nekāda amortizēšanās spēja, un visi sitieni tiek tieši novadīti uz piekares elementiem. "Bet man tak ir apvidus auto": viņs saka. Tam visas detaļas ir stipras. Stiprākas kā kādam tur sīkaļam.
Tās pāris izsitušās sviedru lāses uz pieres brīdī, kad šis uzzina, cik izmaksās viņa ziemas riepas, ir sīkums. Viņs, draugu priekšā neatdzīsies, ka ir paņēmis jaunu kredītu, lai varētu apmaksāt savu ziemas riepu izvēli.
Jā...gribu viņu redzēt.
Un malači dīleri. Zina, kur izcelt papildus piķi. Kā tur bija tas teiciens? : "Ja ir aitas, būs arī dīleri."
Bez ironijas. Es darītu tāpat.
Jo automobilim ir labāki pārdošanas rādītāji, jo tam grūtāk ar kaut ko pārsteigt. Vairāk pārsteidza ar krosovera ierobežoto pilnpiedziņas pieejamību. Tā kā neesmu pētījis šodienas stop-start sistēmas izpildījumus, pārsteidza, ka motors iedarbojas tad, kad tiek atbrīvota drošības josta. Lai atgādinātu, ka vajag izslēgt?
Nissan zīmola bestsellers Latvijas jauno auto tirgū ir piedzīvojis pārmaiņas. Ja uzmet aci atjaunotajam Qashqai, izmaiņas dizainā tā uzreiz pamanīt diez vai varēs. Tomēr ielūkojoties ciešāk, redzami jauni lukturi, kam dārgākajās aprīkojuma versijās ir krietni lielāki LED dienas gaitas lukturu segmenti, bet salonā vadītājam ir sagādāta jauna stūre; izskatīgāka un ērtāka nekā iepriekš. Ja pavisam īsi, tad ar ražotāja minētajiem 1300 uzlabojumiem Qashqai noteikti nav palicis sliktāks, tikai labāks un lietošanā patīkamāks. Īpaši, ja tā ir kāda bagātīgāk aprīkota modifikācija par aptuveni 30 000 eiro
Nissan Qashqai nu jau vairāk kā 10 gadus ir ieņēmis absolūtu un stabilu līderpozīciju kompakto SUV segmentā, pārdodot ik gadu Eiropā vairāk kā 200 000 vienību. “Facelift” ārēji ir pietuvinājis Qashqai jaunajai dizaina līnijai, ko pirmais iezīmēja jaunais Micra modelis, kam sekoja Leaf otrās ģenerācijas modelis.
Arī LVM rīcībā ir 16 gab. 2016. un 2017. gadā iegādāti Nissan Qashqai pilnpiedziņas dīzeļu! Un Carnikavas mežos uzskatāmi redzējām, kādēļ tomēr pilnpiedziņa ir vēlama, ja domājam no asfalta arī kādreiz nobraukt – mūsu rīcībā nodotais “divritenis” ar lielām grūtībām pārvietojās pa samērā blīvām smiltīm, lai auto noliktu rindā fotosesijai un tālāk arī braukt nemēģinājām.
Jāsaka, ka Nissan pilnpiedziņas sistēma vēl nav likusi vilties ne Qashqai, ne X Trail, ne arī Dacia Duster automašīnās. Arī abos Nissan SUV sastopamais 1,6 litru turbodīzelis ir ļoti kluss ar maigu skaņu un pats svarīgākais – ekonomisks – pilnpiedziņas Nissan Qashqai reāli patērē no 5 līdz 6,5 l/100km dīzeļdegvielas!
Par ko vajadzētu atcerēties ekspluatējot Nissan Qashqai gan smiltīs gan sniegā? Nissan Qashqai tomēr vairāk ir “pilsētas apvidnieks” un iebraukšanas lenķis (ap 18 grādiem) ir ziedots airodinamikai un dizainam, tādēļ pārbaudiet, kas jums “ķērājcimdā” ir sakrājies (smiltis, lapas, sniegs), citādi varat nejauši “uzvārīt” dzinēju.
Ja ekspluatācijas laikā sanāk izmest kādu līkumu pa “neceļiem”, tāpat uzmanība jāpievērš zem grīdas esošajiem airodinamiskajiem plastikāta veidojumiem – tie ir dobi un tādēļ nav sevišķi izturīgi saskarsmē ar grunti.
Bez ārējiem kosmētiskiem uzlabojumiem Nissan Qasqhai ir saņēmis arī jaunā dizaina stūri, ar kādām ir aprīkoti iepriekš minētie dizaina līdzinieki, kā arī ar dažādām elektroniskām palīgierīcēm. Diemžēl nav pieejama ProPilot sistēma, ar kādu ir aprīkots Nissan Leaf II – līdz ar to stūrēšana pagaidām paliek pašu rokās.
Ar lielu interesi izmēģināju Nissan Qasqhai, jo gribējās aptaustīt un izmēģināt dažādu tirgu SUV līdera modeļa feisliftu.Interesēja kādam gan jābūt auto,kurš ir tik populārs.
Dizains pamanāms un pietiekoši spilgts, interjers liekas mazliet par vienkāršu dizainam, bet viss ir savās vietās un pietiekoši labas kvalitātes. Vienīgi ātrumpārslēgs manuālajai kārbai varēja būt mazliet īsāks. Ārējie trokšņi salonā varētu mazāk ielauzties, bet nekas krimināls, jo trokšnu fonu maz ietekmē segumu maiņa. Sanāca notestēt gan auto ar 17 collu gan 19 collu diskiem. Ieteikums izvēlēties 17. Šāds izmērs nodrošina labāku komfortu, pietiekoši labu izskatu un auto dinamikai atbilstošu veiktspēju. 1.6 dīzeļmotors ar 130 z/s pārsteidza ar pārliecinošu veiktspēju arī ātrumos 130 +!!! Lieliska kombinācija iepriekšminētais dzinējs ar pilnpiedziņu un manuālo ātrumkārbu. Uz jebkāda seguma auto ir precīzs, ātrs un ar neitrālu uzvedību- piekare ir spējīga tikt galā ar visu, ko Latvijas ceļi var sniegt. Smilšainā apvidū gan jāuzmanās no kolēģa J. Bites minētā "ķērājcimda" ... tur tiešām ķeras daudz kas un samērā ātri. Ja ņemr vērā lielo priekšas pārkari, pa apvidu var pārvietoties samērā sekmīgi, jo 4x4 darbojās ļoti labi!
Secinājums- auto ir katra eiro vērts un nav jābrīnās, par tirdzniecības rādītājiem, jo gan dzinēju, gan piedziņas, variācijas ļauj izvēlēties atbilstoši nokomplektētu auto plaša spektra interesentu nepieciešamībām, pa konkurentiem grūti aizsniedzamām summām!
nu kāda tur salda cena ? awd sākas no 25k eur un tikai pieejami manuāli un kūpošie dīzeļi... turbo bendža ar vismaz 160 zs netiek piedāvāta 4wd versijā. tas pats par a/t.
Tas auto domāts laukiem tāpēc arī aktuāli ir dīzelis un manuālā kārba ar pilnpiedziņu šitādam auto domāju ka cits risinājums nemaz nav vajadzīgs .šaubos vai daudziem intresētu bendzīnieks ar divreiz lielāku patēriņu, un kur izrāvi ,ka šim dīzelis kūpēs?
Kaščejs - laukiem? Ironija? Kaščejs kopā ar citiem šķērsotājiem ir domāts pilsētniekiem kuri nemāk braukt un/vai neprot paprasīt dīlerim lai jauno 1.0 Sport hečbeku nokomplektē ar augstākām atsperēm. Laukos nevienam nah tāds nav vajadzīgs - tie, kas dzīvo tuvu asfaltam brauc ar parastām mašīnām, bet tiem, kam jātiek tālāk, vajag džipu, nevis paaugstinātu golfa klases mašīnu. Un galu galā - ja gribas kaut ko necilu no vagīnas/nisana grupas, ar vārgu nemotoriņu un pseidopilnpiedziņu - priekš tam ir dacia duster.
Tā kā mērķauditorija ir līdzīga kā pseidodžipiem, tad benzīnnieks varētu būt saistošs - paskaties, piemēram, uz CR-V un RAV4, kas ilgi bija tikai ar benzīnniekiem pieejami - bet mērķauditorija pirka un pērk.
nu zini pilnaa cena ~24000 par dīzeli, kurš nekūp un 4x4. kkā meklējot konkurentus īsti neredz!
Krūmu eksperts tik zemu neskatās,pārāk augstās domās par sevi.
Dacia Duster viss krutākajā versijā maksā 18000 eur,tātad mums pāri paliek 6000 eur,varam ielikt Dusterā Webasto autonomo apkuri ar ThermoCall TC4(vadība ar sms un aplikācijas palīdzību),vēl atliek naudiņa koka garāžai.
Eksperti vērtē atjaunināto "Nissan Qashqai" (+ VIDEO) www.iauto.lv/zinas/latvija/27240-eksperti-verte-atjauninato-nissan-qashqai-video
Te mūsu video:
Kādas tur atsauksmes?
Lētā brenda nabagu krosovers.
Ja vēl testētu kādu Armada, Titan, kaut vai to pašu Pathfinder vai xtreilu...
Bet te, - nissan bomžu lētais auto un visi mīž no prieka.
Kurš tad pērk šo jūsu izslavēto brīnumu? Tam, kuram naudas nepietiek kam labākam, bet ar juke braukt pazorna.
Qashqai jau vairākus gadus ir bestsellers Eiropā un arī Latvijā. Tas uzskatāmi parāda, kādas ir vidusmēra pircēja vajadzības un gaume. Arī to, ka pilnpiedziņu izvēlas tikai retais, tādēļ ražotājs tagad izdomājis to piedāvāt tikai komplektā ar manuālo pārnesumkārbu.
No visiem trim Latvijas Gada auto 2018 pieteiktajiem feisliftētajiem modeļiem šis bija ar vispamanāmāko feisliftu.
Manuprāt priekšdaļas noformējums kļuvis pievilcīgāks. Kopumā visnotaļ patīkams un gana praktisks auto ikdienas lietošanai ar labu un taupīgu dīzeļdzinēju.
Nissan Qashqai facelift tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018
Modernizētas Nissan Qashqai (facelift) 2017 / 2018, kāda pieredze?