kurš auto atbilst šādiem kritērijiem

aivaritoss Reģ.: 06.07.2017

Daudz te runāts un spriests, bet katram jau savi kritēriji,

1. benzīna dzinējs ar patēriņu līdz 8l uz 100km,

2. sākot no 2007gada cenā ap 4000eiro,

3. ar augstāku sēdēšanu un ērtāku iekāpšanu, lai nav kā formulā, kur dibens pa zemi.

Kādi auto vispār ietilpst šādos kritērijos, nu kautkas līdzīgs opel meriva vai ford fusion

 
Reifenbreners Reģ.: 18.03.2017
4 2 Atbildēt

Dacia Sandero Stepway. Vienkaršs un uzticams. Klīrenss ap 19 cm, 1.6 litru benzīna motors ar rūpnīcas gāzes iekārtu. Kondicionierus ir, ABS ir, atliek tik braukt. Gāzes patēriņš būs no 8 līdz 9 litri uz 100km. Gļuku nekādu nebūs, varēs gulēt mierīgi.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/dacia/sandero/bllmox.html

murx Reģ.: 15.04.2016
0 5 Atbildēt

Kā vispār ko tādu var ieteikt? Pilnīgi droši - nekad neesi remontējis auto un nevari tos salīdzināt. Šis, reno metastāzēm pārņemtais, eksemplārs no spaiņa atšķiras tikai ar reģistrācijas apliecību.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Murx, lūdzu sīkāk. Manam 10 gadus vecajam logan nekas tāds nav novērots.

Reifenbreners Reģ.: 18.03.2017
0 0 Atbildēt

murx,

Reno metastāzēm pārņemtais , labais!!!

Es parasti saku Reno izstradājums

Ja nopietni, tad ar izstrādājumu nobraucu jau 160 t.km., no tiem 80 t.km ar gāzi, par motoru nekādu aizrādījumu, eļļu neēd (maiņas intervāls 10 t.km).

Pa šo laiku vienīgi regulāri nākas mainīt stūres pirkstus un lodveida balstus, intervāls 1x50 t.km. Ir nomainīts izpūtēja vidējais posms (korozija) un priekšejie bremžu diski. Virsbūves korozija 11 gadu vecai mašīnai minimāla, vēl vismaz 5 gadus izturēs.

Tas, ka auto nečakarē smadzenes ir iemesls kapēc es vēl aizvien ar viņu braucu.

murx Reģ.: 15.04.2016
5 0 Atbildēt

Atvainojos par novēloto atbildi, iegriežos šeit diezgan reti. Es laboju automobiļus jau no 1990. gada. Dažādas markas, pārsvarā vieglos. Ir remontēti jau reno 4, gan arī viena vecā dacia. Protams, pārsvarā bāleliņu iecienītie. Par visiem automobiļiem runājot, katrs nākamais modelis parasti ne ar ko īpaši neizbrīna, konstrukcijas aptuveni viena veida, viena cenu līmeņa, u.t.t.. Par reno konkrēti runājot - tā inženieri jau gadu desmitiem nenogurstoši un konsekventi pierāda savu kretīnismu un izglītības trūkumu. Piemēram, vads kabelī var ieiet vienā krāsā, ārā nākt pavisam citā. Pie tam savienojuma vieta nav hermētiska un vads korozijas pēc pārtrūkst. Daudzu detaļu forma un izpildījums neliecina par pietiekamām autoru zināšanām mehānikā. Tas tiek aizstāts ar dažāda tipa papildus kronšteiniem, kas konstrukciju kopumā padara par nebaudāmu, visdažādāko blīvējumu kvalitāte briesmīga, u.t.t., u.t.jpr.. Varētu uzrakstīt grāmatu par to, tikai negribas. Tā firma nav to pelnījusi. Piemēram starteris ar regulējamu sazobi. Regulējas pie motora bloka ar stiprinājuma skrūvēm. Motora vadības sistēmas Sirius - briesmīgas. Ar ko? Ar detaļu un savienojumu kvalitāti, neizstrādātas līdz galam palaistas ekspluatācijā, u.t.t.. Toties tādi inženieri ir lētāki. Tātad automobilim būs mazāka cena.

Protams, neidealizēju šeit citas markas (tām arī bēdu pietiek), taču reno salīdzinot ar citām ir kā ķīniešu lētās pakaļdarinātās rotaļlietas pret oriģinālām.

Ieraugot Dacia pirmo reizi (jaunam Loganam pakaļas lukturī bija ūdens), ieraudzīju visu to pašu, tikai vēl trakākā izskatā. Noņemot bagāžnieka apšuvumu ieraudzīju brīvi karājošos vadus un pilnīgu skaņas izolācijas trūkumu. Ūdens, protams, dēļ blīvējuma kvalitātes. Pat vairāk skatīties uz to auto negribas. Tāds cieņas trūkums pret saviem pircējiem piemīt tikai reno un tajā laikā arī Ladai.

Par virsbūves kvalitāti arī ir pietiekami daudz ko teikt - tepat forumā bija links uz video, kur mēģināja saremontēt Duster, kam bija ne pārāk spēcīgs trieciens pa aizmugurējo riteni, kas rezultātā sašķieba visu automobiļa platformu.

Automobiļu zemā cena, protams, ir iemesls pārdoto eksemplāru skaitam, to vidū var atrasties arī kāds īpašnieks, kuram ir paveicies ar konkrētā automobiļa izturību. Taču principiāli problēmas šīm markām ir ieprogrammētas jau plānošanas procesā.

Viens no "jaukākajiem" mūsdienu izstrādājumiem - dīzeļmotoru izpūtēju droseļvārsts, kas paredzēts augstspiediena izplūdes gāzu recirkulācijai. Novietots izpūtējā, gandrīz tiešā dubļu straumē no riteņiem, elektromotors aprīkots ar standarta spraudni, vadi nav ievietoti kabeļa apvalkā. Pāris gadus tādu jau ražo, noteikti, ka drīz būs jau servisos šī iemesla dēļ.

Diemžēl jāsaka, ka kvalitāte principā mūsdienās zaudē cenai, tādēļ tādas firmas kā Reno var nopelnīt daudz, ļoti daudz. Tās var nopirkt citas un izlaist savus taustekļus tālu pasaulē. Jau gadus desmit Nissan ir Reno, protams, Dacia, arī Lada. Jau gadus 4-5 mazie mersedesi tiek aprīkoti ar reno agregātiem. Domāju, ka ies vēl tālāk.

Tieši tādēļ dēvēju reno par pasaules autobūves vēzi. Un nevienam neiesaku tādus auto iegādāties.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
1 1 Atbildēt

Ar ko tad pats murx pārvietojas?, kas tad ir tas inženierijas augstākais kalngalns baisākā speca acīs?

Agaga Reģ.: 25.07.2007
1 2 Atbildēt

Ja tu Ladu neproti saremontēt, - tas jau ir rādītājs. Tur tieši inženieri pielika pūles lai mašīna būtu viegli remontējama. A tev viss otrādi. Manam Loganam arī bija pisaks pa aizmuguri nu es tāpēc nesūdzos, ka vienas durvis neveras un par piemēru nelieku, jo tas točna nav inženieru vainas dēļ. Neliels sitiens pa riteni - nu pladj eksperts laikam tur blakus stāvēja ar dinamometru vai vēl personificētāku savu instrumentu. Piesvīdušu lukturi ieraudzīja jaunai mašīnai- no coments. Džekiem, tomēr, loģika jāciena.

Rotweilers Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Viena mašīna un uzreiz baigais uzreiz eksperts.Lai nu kā,skatos ka dacias sāk arvien vairāk par takšiem kalpot,tā kā izskatās ka viens ,otrs par biezā gala meistaru sevi grib izrādīt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Gluži mans citrons c3 picasso,1.4 l atmosfēriskais benzīnieks,7,2 l pa pilsētu,virsbūve reāls cinks neviss vw cinka grunts,visas ekstras,tai skaitā panarāmas jumts.1.6 litrīgais benzīnieks esot ar turbīnu,diezgan negatīvas atsauksmes par šo dzinēju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti