Iespējams, ka ir.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Prasīt jau var, bet OCTA likums tādu opciju neparedz - tur ir skaidri noteikts, ko un cik kompensē. Runā gan, ka kaut kad nākotnē varētu tādu normu ieviest, bet iedomājieties, par cik tas vēl vairāk sadārdzinās OCTA cenas.
Lai nu kā, ja tas auto tik ļoti ir nepieciešams, var jau paņemt nomā un pēc tam piedzīt no vainīgā civiltiesiskā kārtā. Bet, nu, īpaši tiem, kuri tic karmai, labāk jau to nedarīt
Normāls apdirsinātāja viedoklis. Kāda cita nodarītie zaudējumi jāsedz pašam, citādi sabojās karmu
Man šķiet, ka OCTA cenas ir augušas pietiekami daudz un neredzu vajadzību tās celt vēl vairāk, lai apmaksātu šādas izvirtības.
Izvirtība ir tā, ka man pirms pusotra mēneša sadauzīja mašīnu un mašīna joprojām stāv mājās garāžā. Remonts sāksies labākajā gadījumā pēc nedēļas. Un starp citu esmu uzņēmējs un man mašīna ir vajadzīga kā ēst, bet tas jau nevienam neinteresē.
Uzneemeej, tev likaas, ka ja buus CSN, tad tev auto salabos nakts laikaa? Vajag pasam izdomaat kas buus ja pazaudeesi savu vieniigo (?) auto, nevis sagaidiit kameer tas notiks un tad saakt domaat.
Nē es biju domājis ka izskatīs manu lietu un salabos stundas laikā un atdzīs man uz mājām.
Tā visa ir lirika. Kuram lai tas, izņemot tevi pašu, interesētu? Ja tu kādam apskādētu mašīnu, tevi baigi kratītu, ka cietušajam nav, ar ko braukt un tu uzreiz mestos ar kaklu pa galvu gādāt cietušajam pārvietošanās līdzekli?
Un jā, auto aizvietošanu var iekļaut KASKO polisē. If pat dod uz visu remonta laiku.
Ja auto ir uzņēmējdarbības instruments, tad ar to saistītos riskus var menedžēt ar KASKO apdrošināšanu. OCTA ir tipiski vērsta gk uz privātpersonām, tai skaitā cilvēkiem, kas auto izmanto tikai vasarā/brīvdienās vai apciemojot radus laukos. Viņiem auto nav pirmās nepieciešamības prece un likt maksāt par 20-30% vairāk par OCTA polisi šāda iemesla dēļ nešķiet racionāli.
Es pats braucu pārsvarā pa Rīgu, bet šādu ierosinājumu neatbalstītu, jo bez auto varu iztikt.
GB12 rakstīja: Tā jau nav izvirtība un es jau sen esmu rakstījis, ka būtu tikai normāli, ja šāda lieta segumā būtu... tikai iedomājieties, cik tas izmaksātu apdrošinātājiem (lasi - OCTA pircējiem), ņemot vērā gadījumu skaitu.
Beļģ , OCTA 200+eur šodien pret 69eur gadu atpakaļ , ir ''viss kārtībā'' ,ja??? Ka neaizrijās tie ''zaudējumu'' cietēji ojbannie :0
\
Kur tev tik liels pieaugums? Man Zafirai + 12 € (jūnijā), bet CR-V + 15 € (jūlijā) salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Par 3 auto kopā OCTA pat 150 € iekļaujos.
Veicas tev. Vidēji cenas ir cēlušās apm. 2 reizes, salīdzinot ar pagājušo gadu. Bet, ja, kā tedis raksta, no 69 (vidējā apm. 12., 13.klases cena pirms gada), tad jāsecina, ka ir krities bonus-malus, vai arī, kā lielākā daļa šito 3x+.. īdētāju, skatās tikai vienas kompānijas rāmjos, nevis kā vairums - lētāko vai vismaz vienu no 3 lētākajiem.
No ~65 uz ~112 šogad. Aptuveni tā. Klase pieaugusi, jo avāriju nav bijis. Tas ir lētākais. Nākošais jau par 50 eur dārgāk, par dārgākajiem pat neizteikšos.
Man diviem auto ir 16. BM klase, bet vienam - 17.
protams uzņēmumam ar ~7auto , no kuriem viens paberzāja kkādu ''nabadziņu'' izraisot ~111,12eur izmaksu... rezultatā visai kompanijai nokrita bonofācijwafele un uzrāva OCTU kosmosā .
Otrs gadījums , manam pārvaldniekam-bija ~32eur gada , tagad~40eur kvartalā... pirms tam ~25+ gadi bez avārijām??!!
Īsāk , notiek kāšana un apsipiens , katrs mēģina nogrābt kur tik vien iespējams .
Vienk. riebj tā demagoķiskā iršana par ''milzu zaudējumiem''
P.S. Kad es atrēķinu amortizāciju saviem pamatlīdzekļiem , arī milzīgi ciešu''zaudējumus'' , a citādi par dzīvi nesūdzos , ar gelikopteriem uz Lapmežciemu gan nesanāk lidināties -tik lielu zaudējumu man nau.
GB12 rakstīja: Tā visa ir lirika. Kuram lai tas, izņemot tevi pašu, interesētu? Ja tu kādam apskādētu mašīnu, tevi baigi kratītu, ka cietušajam nav, ar ko braukt un tu uzreiz mestos ar kaklu pa galvu gādāt cietušajam pārvietošanās līdzekli?
Un jā, auto aizvietošanu var iekļaut KASKO polisē. If pat dod uz visu remonta laiku.
Kuram, lai tas, izņemot tevi pašu, interesētu, ja tev kāds māju nodedzinātu?
Apdirsinātāja loģika...
Par ko Tev ir cepiens?
Ja gribi ekstra klases servisu tad nāksies arī attiecīgi maksāt visiem, kā tas būtu OCTA gadījumā.
Ja tas auto ir svarīgs darba insruments, bez kura dzīve apstājas tad tur bija jābūt labam kasko normālā kompānijā, kas nevilktu gumiju ar izmaksu vai nodrošinātu aizvietošanas auto uz normālu termiņu.
Kā reiz 20k vērtam Kadijam kasko ar visām ekstrām un auto aizvietošanu līdz 20 dienām maksā ikurāt 37.66 eur mēnesīk as ir vienāds ar vienu alus pudeli pie vakariņām vai trešdaļu cigarešu paciņas.
"Ekstra klases serviss" ir gribēt, lai vainīgais kompensē nodarītos zaudējumus? Izklausās pēc laba pasaules uzskata.
Vēlme kādam, kurš ielicies tavā mašīnā, novilkt pēdējās apenes lai tik tev būtu kaut kas krutāks ar ko braukt arī izskatās pēc laba pasaules uzskata. Tofika autora situācijā, ja liekas ka mašīna pēc dažām dienām nebūs braucama, var nopirkt pa 200-300 eirām mašīnu ar apskati, ko pēc tam mazliet lētāk varēs arī pārdot.
OCTA kompenesee masiinas remontu un cietuso aarstnieciibas izdevumus nevis uznjeemuma zaudeeto pelnju vai privaatskolotaaju tavam beernam, jo tev nebija auto ar ko vinju aizvest uz skolu.
Gribeet tu vari daudz ko klaun.
Bet noteikti pafilozofee veel, tas visiem te interesee
Nav jau problēma Octai tādu pakalpojumu ieviest, papildus vēl varētu 10 dienas taizemē morālo kompensāciju un sabuktētajau mašīnai pilnu apkopi un jaunu riepu komplektu.
Jautājums tikai vai pats būtu gatavs maksāt pārdesmit štukas gadā par octu kura gadījumā ja pats izrādīsies tas tizlais un aklais kurš izlien priekšā autotreilerim ar pāris svaigiem bentlijiem uz borta?
TDIOTS rakstīja: protams uzņēmumam ar ~7auto , no kuriem viens paberzāja kkādu ''nabadziņu'' izraisot ~111,12eur izmaksu... rezultatā visai kompanijai nokrita bonofācijwafele un uzrāva OCTU kosmosā .
Otrs gadījums , manam pārvaldniekam-bija ~32eur gada , tagad~40eur kvartalā... pirms tam ~25+ gadi bez avārijām??!!
Īsāk , notiek kāšana un apsipiens , katrs mēģina nogrābt kur tik vien iespējams .
Vienk. riebj tā demagoķiskā iršana par ''milzu zaudējumiem''
P.S. Kad es atrēķinu amortizāciju saviem pamatlīdzekļiem , arī milzīgi ciešu''zaudējumus'' , a citādi par dzīvi nesūdzos , ar gelikopteriem uz Lapmežciemu gan nesanāk lidināties -tik lielu zaudējumu man nau.
Dur mani kaut zemē iekšā, bet neticu... ja ar cilvēku viss ir kārtībā, nu, nevar pieaugt tik traki OCTAs cena... nevar... Tu jau gan vari atsūtīt abas polises - gan veco, gan jauno, tad esmu gatavs tev atvainoties. lai nu kā, ikdienā ar to visu strādājot, salīdzinot ar pagājušo gadu, cenas pamatā ir cēlušās dubultā, 3x ir ļoooooti retos gadījumos. Kādiem 15-20% tas pieaugums ir mazāks par 2 reizēm. Pēdējā pusgada laikā ir bijuši 2 gadījumi, kad OCTA kļūst mazliet lētāka kā pirms gada.
A par demagoģisko iršanu - pārskati ir publiski pieejami, pats vari apskatīties, kas kur tiek tērēts un no kā tie zaudējumi rodas.
Vai kāds cietušais ir prasījis OCTA apdrošinātājam auto uz laiku kamēr remontē sadauzīto?
Esmu dzirdējis par tādiem gadījumiem.