Savus Renault un Citroen apkalpoju šajā servisā:
Bet abi bija benzīnnieki un dzinējiem lielākais darbs bija dzensiksnu maiņas.
Savus Renault un Citroen apkalpoju šajā servisā:
Bet abi bija benzīnnieki un dzinējiem lielākais darbs bija dzensiksnu maiņas.
Nekādas OBD diagnostikas uz rokas nav? Vieglāk būtu zīlēt. Tukšgaitā gan it kā EGR netiek virināts tad jau jābūt salūzušam pusatvērtam. Dīleri kā vienmēr ģēniji, uzreiz varēja motoru mainīt.
Ja jau sprauslas bija izņemtas tad pie viena vajadzēja arī pārbaudīt. Tā diagnostika stendā nav tik dārga turklāt pie šādas problēmas ar to vajadzēja arī sākt. Par pašu motoru tur nekā ekskluzīva nav, tā ka derēs jebkurš serviss kam diagnostika nebeidzas ar kļūdu nolasīšanu. Var pagriezt jebkuram nopietnam čipotājam, parasti viņi orientējas vadības bloku darbības principos un dzinēja parametros
ja sprauslas pārbaudīt, tad te turbomeistars.lv/
vislabāk franču auto specializejas sia Tolmets
Īsti nederēs, pārāk daudz plastmasas un stiklašķiedras. Metāls tik neaizsargāts, ka sapūs pa ceļam. Man espaisam sapuva stiklašķiedras spārnu apakšējie metāla kronšteini un spārni vienkārši plivinājās.
Serviss kuri specializējas peugeot hdi dzinējos
Sveiki!
Varbūt kāds peugeot īpašnieks ir atradis servisu, kur specializējas tieši uz fraņču auto un tieši vairāk uz dzinējiem? Tur bez pieredzes un specifiskām iemaņām/tūļiem grūti..
Konkrēti diagnosticēt vai nav noplūde gaisa vakuma sistēmā, gaisa caurulēs, vai nav aizaudzis ERG un novērst.
Un vispār būšu priecīgs, ja beidzot atradīšu franču auto profiņus turpmākai sadarbībai no Rīgas!
Detalizēts problēmas apraksts.
Gadus 5 braukāju ar 2008.gada Peugeot 407 2.0 HDI 100kw nobraukums 200k km.
Problēma- nevienmērīgi strādā dzinējs, tukšgaitā rpm staigā 720-900 ar 10-60 sek. intervālu, kas izrasa motora vibrāciju un žvankarēšanos. Īpaši pa šiem gadiem nekas nav progresējis, bet motòra vibrācija nobeigs divmastnieku, tādēļ esmu apņēmies beidzot tik galā ar šo.
Sajūta ka kā grasās slāpt un ECU uzber apgriezienus. Kad motors aukts izpaužas mazāk iespējams saistīts vienkārši ar augstāku rpm kamēr nav temp.
Dīleri negrib/nevar saprast un maina visu pēc how-to čeklistes kamēr trāpīs.
Līdz šim pie viņiem mainīts MAF sensors, kloķvarpstas apgriezienu sensors, eļas kart vent., sprauslas izrautas vizuāli ok, nomainīti tām gredzeni, resnā gaisa caurule, paduškas ok.
Pie sprauslu sūtīšanu uz diagnostiku apstājos. Par iemeslu sūtīšainai bija diagrama ECU degvielas nevienmēriga sadale/kompensācija pa cilindriem.
Saprotu pie 200k sprauslas varētu būt pagurušas, bet to atstāšu uz pēdējo. citādu simptomu nav, lec no +30 līdz -30 ar pusapgriezienu, dūmainība normas robežās partikulārais gaisa filtrs ir, kļūdas nemet.
Sorry par palagu!