Stāvot ar izslēgtu aizdedzi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Stāvot ar izslēgtu aizdedzi?
Nē, nē. Darbojoties, protams. Vienkārši iepriekšējām mašīnām tā nepārslēdzās.
Gadās, ka releijs gļuko. Ja tā ir, tad jāved pie elektriķa ( jāattīra, jānomaina, vēl kas).
Tas releijs ir aptuveni tāds ( atrodas drošinātaju kastītē:
Labāka bilde:
ar numuru R4
Bet es rakstu, ka gadās. Man viens paziņa nesen mainīja. Līdzīga problēma bija. Bet tas bija slavenais kakašķis. Bet juke ir tas pats.
Absolūti jaunai mašīnai tā var būt?
ja absolūti jauna, tad taču tev ir garantija.
Vari, vismaz, pazvanīt uz nissan tehnisko servisa tālruni un pateikt problēmu.
Man tc motors pāris reizes par sūdiem konsultēja... senos laikos.
nu mēle jau nenokaltīs. Varbūt tā ir jābūt.
Vispār no pirmās dienas tā slēdzas. Es domāju,ka tā vajag. Tagad šaubos.
Tas deļ kondiškas var tās slēgties iekšā arā, un tad tas ir normāli. Izslēdz kondišku un paskaties tad, vai salona ventilatoru uz off.
Arī lieku piečuku uz A/C
Ja motora temperatuura normas robezhaas, tad normaali. paaraak mazs diapazons relejam, bet tas jau droshi, ka nereguleejaas.
Man nissanam ar 2,5dīz vispār radiātora ventilātors ar visu mufti karājās garažā uz nagliņas. Bieži velku lielo piekabi un pat Rīgas sastrēgumos neprasās...
Es tā sapratu, ka nekā nopietna, ja šamais tā biežāk slēdzas? Tikko mēģināju - izslēdzu kondicionieri, nu nebija to klikšķu. Parasti bija tā - no rīta drusku gribēju uzsildīt - saslēdzu ventilatoru uz loga, stikla apsildi, tad tie klikšķi un pūtieni mainījās vareni. un diezgan ātri. kad atbraucu mājās, motors drusku uzsilis, arī viņš tur slēgājas.
Dažādiem auto tas kondicioniera vai klimata kontroles režīms var strādāt atšķirīgi. Slēdzot loga pozīcijā tas strādās nedaudz pastiprināti, jo saprot, ka jānožāvē stikls.
Lietotā XC-60 pircēja nopirka jaunu Juke?
Ja jā, tad apsveicu ar jaunu auto! Bet izvēle, protams, krimināli draņķīga. Kur tur ģimenes auto, par ko klaigāja n-tās lapas?
Tu ko drusku jauc. Man tā ģimene - divi cilvēki. Un absolūti pietiek. Katrs pērk, ko var atļauties uzturēt, bet galvenais, nopirkt. Ilgi konsultējos, par to paldies, bet apsmaidīt gan nevienu nevajadzētu. Kā nu ir tā ir. Braucu labprāt ar šo mazo auto. Bet, jautājums man ir, tāpēc arī te rakstu. Negribi, neatbildi. Jauku Tev dienu, bet, ja jau tāds pūcīgs no paša rīta, laikam jau nebūsi labi gulējis.
Viss ir normāli ar Tavu auto, ik pa laikam ieslēdzas kondicionieris, tāpēc ieslēdzas arī ventilators. Tas viss ir normāli, nepievērs tam uzmanību.
Nu parasti ir divi ventilatori viens kondiškai otrs dzesēšanas sistēmai.
Ja ārā gaisa temperatūra nav zemāka par +2 tad kondiška ieslēdzas,zem +2 AC nav jēgas slēgt ja nu vienīgi dubinām.
Kondiška sausina gaisu un samazina mitrumu, līdz ar to, tā slēdzas arī ziemā, jo tas palīdz pret logu svīšanu.
Kondiškas radiators stāv pirms dzinēja dzeses radiatora, līdz ar to, nemaz nav iespējams atsevišķi dzesēt kādu no radiatoriem, un, ja arī ir divi ventilatori, tāpat tie strādās vienlaicīgi.
Paldies Jums visiem par konsultācijām. Esmu tikusi skaidrībā un braucu tālāk! Viss kārtībā. Radīsies kāds jautājums, tad jau atkal palūgšu padomu. Jauku Jums visiem sestdienu! Un turam īkšķus par Mairi!
Silva izslēdz A/C , ja vienalga šķitīs ka slēgājās nejēgā , tad brauc uz garantijas servisu
Nissan JUKE - pārāk bieži dzesē motoru
Izstāstiet man kādu nieku. Juke stāvot nemitīgi ventilējas. Pārslēdzas - ieslēdzas, izslēdzas ventilators. Atverot kapotu, var redzēt. Tāds kā klikšķis. Papūš, izslēdzas, tad atkal. Tas tā pareizi un normāli? It kā nekas netrūkst, nav pārkarsis. Ieslēdzas īslaicīgi. Tā vajag?