Ir divi varianti:
a) Varbūt nepareizi slēdz,
b) varbūt kaut kas salūzis.
Ir divi varianti:
a) Varbūt nepareizi slēdz,
b) varbūt kaut kas salūzis.
Un priekš kruīza kontroles patiešām ir ļoti svarīgi zināt virsbūves tipu. Tāpec, ka hečbekiem tā slēdzas savādāk kā sedaniem. Visgrūtāk slēdzas universāļiem ar 1.8 litru motoru.
pakaļējās labās durvis nav aizsalušas?
Ka variants slēdzis zem pedāļiem, vai nu sajūga, vai bremzes, atregulējies, un visu laiku domā, ka nospiests. Savādāk-pieslēdzot Op-com visu vajadzētu redzēt.
Drošinātāji.
Kā lai saprot/zin kurš tieši tas ir??
maina visus rindas kārtībā.
Stulbs jautājums, pirms tam strādāja? Ja mehāniskā kārba, tad pie kurā ātruma mēģini viņu ieslēgt. Ir auto, kam kruzīzu var ieslēgt tikai augstākajā pārnesumā. Iespējams, auto nezin kloķa pozīciju un neļauj ieslēgt. Man kautkas līdzīgs bija Citroen C4, kad reizēm braucot pats atslēdza kruīzu.
Nu ja tai eglei tiešām noteica pēc kloķa pozīcijas, tad tur francūži ir kārtējo reizi kaut ko caur dirsu uztaisījuši. Tik jauni motroniki, kam ir Drive By Wire un attiecīgi kruīza funkcionalitāte, kas ļauj tikai attiecīgos robos slēgt, pārnesumu nosaka pēc ātruma/apgriezienu attiecības. Protams, ir viens mīnuss - kārbas maiņa pret citu ar citiem pārnesuma skaitļiem prasa čipšķūnera iejaukšanos lai pēc tam kruīzs darbotos.
Ko tu tur pļūti lopkopi,kāds tev kloķis,varbūt tas kas tev pakaļā iesprausts.i 2011.gada pežulī i 2010.gada citronā displejā parāda kad kruīza ir ieslēgta kad nopauzēta.Vot 2008.gada fabiā nekāda informācija displejā nebija,tikai slēdzītis un viss,kruīzu vari aktivizēt kaut otrajā ātrumā,galvenai lai ir vairāk par 50 km/h.
Jeb tomēr bija informācija displejā,karoče neatceros,atceros tikai vienu,ar pogu tu nevarēji kruīzu nopauzēt,vai ar bremzes pedāli vai sajūga to varēja izdarīt un viss.
Nu bet tas ir tikai loģiski - priekš kam kaut kādu bezjēdzīgu pogu šai funkcijai? Kas ir ērtāk - īsi nospiest bremzi, vai meklēt kaut kādu pogu? Es pieņemu ka tevis nosauktajai fabijai ir tā pati kārtība, kādu fofāgena grupa izmanto kopš astoņdesmito gadu sākuma, un kas ir loģiska un praktiska. Nesen gadījās pabraukt ar E36 kompaktu, kam bija ielikts kruīzs, tur laikam ir tas pats, tik tāds īberīgs kloķītis - nemēģināju vai pēc tā kloķīša pakustināšanas AUS virzienos šis pēc tam piedāvā RESUME. Egle vienkārši ir paredzēta nenopietnākiem vadītājiem, kas vēlas braucot paspēlēties - tā nu tu paspaidi podziņas un tev iedegas spidometrā lampiņas.
P.N. Audī iekš C2 arī bija viena ar kruīzu saistīta lampiņa, kas iedegās ja pievadīja kruīzam barošanu - pēc tam ar nākamajiem modeļiem ražotājs saprata ka tas nah nevienam nav vajadzīgs.
Nesaskatu nekādu ērtumu spaidīt pedāļus bez vajadzības,ar pogu zem stūres tas ir daudz ērtāk.Un lampiņa arī nekāda neiedegās panelī.
Tad jau pēdējo 10 gadu VAG arī kļuvis nenopietns, ir indikācija par ieslēgtu kruīzu vai ierobežotāju, tāpat tiek attēlots saglabātais ātrums. Ir arī atsevišķa slēdža pozīcija lai atceltu kruīzu. Aktuālajiem modeļiem ar manuālo kārbu pat kloķa pozīcija netiek ņemta vērā.
par podziņām/pedāļiem atkarīgs no pogu izvietojuma ir auto kam ērtāk pedāļus raustī ir kam vienkāršāk ar podziņām ātrumu regulēt.
Viņš tak saka, ka "kompis" neuzrādot kļūdas. Kurš diez kompis- vai tas, kurš vnk uz paneļa kko tur paziņo, vai kāda nopietnāka pieslēdzamā opeļdiagnostikas iekārta? Vai nebija tā, ka pie nepareizi noregulētas degvielas iesmidzes vai pie nekārtībā esošiem degv.sūkņa parametriem tas kruīzsuuds vnk neieslēdzas? Vismaz dažiem Vag tā mēdz būt...
ak rakstīja: Ka variants slēdzis zem pedāļiem, vai nu sajūga, vai bremzes, atregulējies, un visu laiku domā, ka nospiests. Savādāk-pieslēdzot Op-com visu vajadzētu redzēt.
Es arī uz šo sliektos. Man bija izregulējies bremžu slēdzis (Opel Zafira 2003.g)
650 rakstīja: Viņš tak saka, ka "kompis" neuzrādot kļūdas. Kurš diez kompis- vai tas, kurš vnk uz paneļa kko tur paziņo, vai kāda nopietnāka pieslēdzamā opeļdiagnostikas iekārta? Vai nebija tā, ka pie nepareizi noregulētas degvielas iesmidzes vai pie nekārtībā esošiem degv.sūkņa parametriem tas kruīzsuuds vnk neieslēdzas? Vismaz dažiem Vag tā mēdz būt...
Kompis - diagnostika.
Nu ta neko, ņem google matj---> iskatj---->
--->не работает круиз контроль опель астра
o, našol: astraclub.ru/threads/60091
JA ir kkāds mājas obd diagnosticetājs, tad tas var arī neuzrādīt(tas tāds virspusejs rīks) Jābrauc pie profesionāliem džekiem kuri ik gadu pērk speciālas programmas priekš attiecīgām auto markām, kas redz visu auto sistēmu.
Bija identisks gadījums volvo v70... 'pašmāju' obd lasītajs pie pirkšanas, neko baigi nerādija kkādas 2 mazsvarīgas kļūdas, aizbrauca uz musa motors, diagnosticēja redzeja ka ir šādas tādas kļūdas(tai skaitā kruīzā) jo kruīzs nedarbojās.
Vopš lai sataisītu kruīzu dīlers paprasīja 600€, servisos ap 300€... džeks nospļāvās un turpina braukt bez kruīza.
To tev viena tante teica otrai?Patiesībā kruīza ir programma kura laikam stāv kaut kādā kastītē.Man Škodai taisīja rādžiņu un netīšām atprogrammēja kruīzu.
Kura gada tas V70?
Vairāk izklausās pēc kādas nopietnas dzinēja problēmas-motors strādā avārijas režīmā un tādēļ kruīzs nestrādā.
Pašam "kruīzam" nav kam saplīst jo sastāv no pāris pogām uz/zem stūres, devējiem pie pedāļiem un konfigurācijas vairākos blokos.
Vispār jau vēl mazāk - kruīzs - tas ir tīri slēdzis, kas tiek izmantots lai to ieslēgtu - un motora vadības bloka funkcionalitāte. Pārējais viss tur atrodas jebkurā gadījumā, jo tiek izmantots arī citām funkcijām.
Ļoti maldies - tādi ir pēdējā laika pavisam elektroniskie kruīzi, bet pats arī šobrīd braucu ar auto, kam kruīzs mehāniski spiež pedāli.
Tātad tu brauc vai nu ar 20+ gadus vecu mašīnu, kā es, vai arī tu brauc ar atpalikuša ražotāja mašīnu. Fofāgena grupa, piemēram, uz Drive by wire pārgāja deviņdesmito gadu beigās - bija atsevišķi motori, kam vēl bija droseles trose, bet kruīzs bija jau motora vadības bloka funkcija, un motoriņš virināja droseli [tiem motoriem tā konstrukcija aizvietoja arī brīvgaitnieku] - nu un TDI drive by wire bija kopš pirmsākumiem 1990. gadā, vienīgi agrīnajiem audī TDI nebija kruīza funkcionalitātes vadības blokam, jo tolaik kombinācija ķīselis + kruīzs nebija sevišķi iecienīta.
Manam golfam pneimatiskais kruīzs arī spaida gāzes pedāli pa mk3 modei - jo fofāgens ar B3 passāta un mk3 golfa ieviešanu sāka skaitīt kapeikas - mk2 un B2, un visiem audī kam vēl bija pneimatiskie kruīzi, virināja droseli pa tiešo, un drosele bija ar dubultu asi lai kruīzam darbojoties gāzes pedālis stāvētu nekustīgi miera pozīcijā.
Braucu ar 13 gadīgu amerikāni. Var saukt par atpalikušu, var saukt par lieki nesarežģītu. Kruīzs ar pumpīti, toties blakussēdētāja sēdeklis elektriski regulējams - mūsdienu Volvo, piemēram tā ir nenormāli dārga ekstra, kas praktiski nevienam auto nav
Neesmu vēl redzējis nevienu fofāgena grupas mašīnu kam būtu elektriski ķebļi, bet elektriski regulētos tikai šofernieks - pasažiernieks vienmēr ir apdalīts ar to, ka tam nav atmiņas, neatkarīgi no tā, vai tas ir C5 vai B3. Cita lieta ka tā ekstra šaipus atlantijas okeāna nav sevišķi izplatīta, kamēr tajā pusē tā izskatās ka tas pats B3 komplektējās ar elektriskiem ķebļiem standartā, pie noteikuma ka mašīna bija Audi 90 vai Audi Coupe.
msh rakstīja: Ko ir vieglāk bez skatīšanās atrast - pedāli vai to pogu?
Pogu.
650 rakstīja: Nu ta neko, ņem google matj---> iskatj---->
--->не работает круиз контроль опель астра
o, našol: astraclub.ru/threads/60091
Njaa, kriefu forumos veci runaa, ka tas kruiizs vispaar nav aktivizeets un jebkuraa gadiijumaa jaavizinaas pie diilera, lai noceko ar svu diagnostikas iekaartu un aktivizee to...
Kruīza Kontrole
Astra - 2011.gads, 2.0l, hečbeks - nedarbojas Kruīza kontrole.
Pogas izspaidītas - nekas nereaģē. Panelī lampiņa iedegas, bet Kruīzs nedarbojas. Kompis nekādas kļūdas neuzrāda.
WTF??