Svieki, varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, lieta tāda, no rītiem viss ok motoram, bet līdzko uzsilis motors tiek noslāpēts uz kādu laiku, kaut vai uz 5 min, piedarbinot auto, motors rūc normāli bet nevar uzdot gāzi, pedālis grīdā bet nekas nenotiek, apgriezieni minimāli lēkā un viss. Citreiz tas ilgst minūti, citreiz 30 min līdz viss aiziet un var braukt. Servisā būts un viskas skatīts mainīts utt. Varēja redzēt ka gaisu kaut kur sūc, likvidējām, vienu dienu bija ok un atkal sākas tas pats. Tagad kad jau plus padsmit grādu, aukstu pat nav iespējams bez šī gļuka iztikt. Dažas reizes pat bijis braucot, pie krustojuma apstājies un sākas gļuks, bet tad pedālis grīdā, līdz 2000 apgriezieniem lēni uzceļas, pēc 2000 aiziet un var braukt. Varbūt kāds ar kaut ko šādu ir saskāries un zin kas par vainu. Pie Ford dīlera mēnesis rindā jastāv uz diagnostiku.
Ford Focus C-MAX 2.0 tdci 100 kw 2004 gads
Svieki, varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, lieta tāda, no rītiem viss ok motoram, bet līdzko uzsilis motors tiek noslāpēts uz kādu laiku, kaut vai uz 5 min, piedarbinot auto, motors rūc normāli bet nevar uzdot gāzi, pedālis grīdā bet nekas nenotiek, apgriezieni minimāli lēkā un viss. Citreiz tas ilgst minūti, citreiz 30 min līdz viss aiziet un var braukt. Servisā būts un viskas skatīts mainīts utt. Varēja redzēt ka gaisu kaut kur sūc, likvidējām, vienu dienu bija ok un atkal sākas tas pats. Tagad kad jau plus padsmit grādu, aukstu pat nav iespējams bez šī gļuka iztikt. Dažas reizes pat bijis braucot, pie krustojuma apstājies un sākas gļuks, bet tad pedālis grīdā, līdz 2000 apgriezieniem lēni uzceļas, pēc 2000 aiziet un var braukt. Varbūt kāds ar kaut ko šādu ir saskāries un zin kas par vainu. Pie Ford dīlera mēnesis rindā jastāv uz diagnostiku.