Man patiik visādas sakarības un sazv teorijas, bet konkrēti te es saskatu tikai prastu ierastu gājienu- cp bremzēja tapc, ka pāri uzkalna izliekumam "sajuta" ātri tuvojošos mērķi.Tālā gaisma spīdēja, ātri tuvojās, čujs bija, utml.Kur vel pārējie populārie video no Latgales un hvz vel cik no citurienes- brauc pirms uzkalna speciāli lēnām velkas un gaida lomu.Vistīrākais slaukšanas mehānisms no pirmatnēji neatminamiem laikiem kopš izdomāts radars- pofig, braucošs vai stāvošs.Tas ir visbīstamākā situācija pārkāpējam vai jebkuram pārkāpt tendētajam- NEdrīkst nesties pa tukšu ceļu kalna galā vai līkumā, kad tu esi "pirmais" un neredzi kas notiek tev 1km priekšā.Tas ir tupi tā darīt- vienreiz un drīzvien uzrausies kā likts.
Tā arī neviens neatbildēja- kapc LT cp lieto trešās puses sadzīvē lietojamus ne-profi dvr? Kas šis ir- papildus ierīce kaut kam (ērtībām,papildu pierādījumiem..), jeb tas ir stacionāri sajūgts kopā ar netrafarētā auto iebūvēto radaru kā vienīgais video/attēlotājs? Kāpēc tieši šī marka? Citiem ražotājiem nospiedoši lielākajā daļā ir prasts displejs un nav sava personīgā dataCloud, bet tieši šiem ir otrādi- displeja nav, bet uzņemto materiālu var reālā laikā noglabāt uz attālināta resursa vai nosūtīt uz dajebkurieni izskatīšanai...
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis pieļauj
Cienījamie Redaktori !
Vai ir kādas ziņas, kā beidzās Normunda Krapša un Aivara Beizaka dialogs ?
"Intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam "Rīta Panorāma" Krapsis norādīja, ka 93 jūdzes ir aptuveni 150 kilometri. Līdz ar to, pastāvot iespēja, ka videoreģistrators rādījis automašīnas ātrumu jūdzēs.
Viņš arī piebilda, ka autovadītājs joprojām nav iesniedzis iesniegumu, apstrīdot policijas radara datus. "Iespējams viss nav tik vienkārši kā sākumā likās," teica Krapsis. "
Varbūt esmu ko palaidis garām neuzmanības dēļ, bet ļļļoooti interesē gala iznākums ......![](/images/forum/icons/glasses-cool.png)