Peugeot 508 tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Peugeot 508 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
5 4 Atbildēt

Šis ir skaistākais Peugeot kopš leģendārā 406 Coupe! Un 1.6 litru 225 ZS dzinējs ar 8 pakāpju automātu nodrošina elegantajam sedanam Premium klases cienīgu komfortu un dinamiku par nepilniem 40 tk eiro. Vienīgais, kas liedz šim auto ieejas biļeti Premium klubiņā, ir mūsu snobiskie aizspriedumi?!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Nē. Tie nav vis stereotipi vai aizspriedumi. Sex būs vēlāk, auto ekspluatējot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 3 Atbildēt

Vismaz auto salikšanas kvalitāte šķita teicamā līmenī.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tas gan. Simpātisks salons.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kas te ir, ka 40h laikā neviens nespēj atsauksmi izdvest? Dzērāt ar tām pārstāvēm uz pakaļējā sēdekļa,vai ko tur īsti darījāt vakar?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Šī noteikti bija mašīna, kas atstāja iespaidu. Ja dos balvu par dizainu, tad viņa to dabūs! Salons, ļooti patika, tiešām kkas jauns un neredzēts, likās perfekti nostrādāts, patīkami sēdekļi! Šeit gan jāpiemin, ka mums tika dārgākā versija, GT izpildījumā, jaudīgāko motoru, labāko salonu, cena 38K ar kko, likās pieņemama par to ko redzu, ņemot vērā, ka KIA maksā to pašu. Izskatījās labi, bet...ja viņai būtu uzrakstīts, ka ir 165-180Zs, tad Es nebrīnītos, bet nu man viņa neradīja iespaidu, ka viņai ir 225Zs, 0-100km/h 9,5sek, 2x mērijām, kaut pēc papīriem ciparam bija jābūt citam. (Laikam tomēr 1,6L motoram tas cipars ir par lielu uzdrukājies) Arī gaitā nekāda dinamiskā nelikās. Sanāca pabraukt mazu posmu, bet arī gaita/vadāmība bija savāda.

Uz dizaina rēķina savus pircējus noteikti atradīs, kā būs ar tehnisko uzticamību, kas bija problēma iepriekšējam modelim - rādīs laiks.

Interesants mūsdienīgs auto, kam prasītos niknāku dvēseli, jo viņa vizuālais tēls pēc tādas prasās!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Uz papīra skaistas 7.3s līdz simtam

Ta vispār uz papīra kautkāds kosmoss, ar mazāko dīzeli pa šoseju tērē 3,4 litrus uz simtu, kas nozīmē ka ar pilnu bāku var līdz otram Vācijas galam

www.peugeot.lv/lv/modelu-klasts/visi-modeli/jaunais-508/tehniska-informacija.html

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Tā jau nav 406 kupeja ar 3.0l 24V kura līdz sotakam ieskrējās 7,9 sek..Būtu lielāks dzinējs 508 tad atkal viņam pārmestu par patēriņu.Jūs tiekat skaidrībā ko jūs īsti gribat no auto.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Nu redz jaunais ar 1,6 turbo pēc papīriem varot 7,3 dzīvē nav ne tuvu, šis liek apšaubīt šosejas patēriņu mazjaudīgakajai (ekonomiskākajai) dīzeļversijai, ja ieskrējeinu vel kautkā varētu pārciest un norakstīt uz atmosfēras spiedieniem un riepu temperatūrām, tad ar lielu patēriņa starpību uzņēmuma autoparkā grāmatvedim var nākties pavingrot.

Iespējams jauns auto brauc ar ierobežotu jaudu līdzīgi kā fanam bija ar Jazz.

Nav bijusi darīšana ar jauno bet iepriekšējais pavirši apskatot ir liels un skaists, papētot sīkāk visur lien ārā lētuma pazīmes.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

508 principā pārsteidza. pilnīgi cits auto salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi. Iespaids, ka ražotājs vairāk tiecies uz premiuma pusi. Auto iznācis samērā elegants ar stilīgu salonu, mazu sportisku stūri un spīdīgiem vadības slēdžiem, kas piešķir salonam savu odziņu. Apdare veikta diezgan kvalitātīvi,izmantotie materiāli arī kvalitatīvi. Braucēji salonā jutīsies komfortabli, ērti ir gan priekšējos, gan aizmugurējos sēdekļos. Auto ir diezgan dinamisks, 508 ļauj pabraukt ar "vējiņu". Galvenais 508 ir stilīgs un spēj aizraut.

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Daudzam varu pievienoties, ko rakstījuši tie, kas patieši ir izbraukuši un ar acīm apmīļojuši šo auto, cool , man patika tas franciskais dizains, kura šarmu jau varēja redzēt vienā otrā modelī iepriekš: atrupārslēgs(3008 pelnījis oskaru) kokpits izskatās lieliski, cupe forma izsmalcināta un vizuāli jūtu, ka arī franči ir itāļu mākslas cienītāji, jo abas ir katolicisma zemes! Ceru ka lieliskais interjers un eksterjers nepaliks nepamanīts!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Gaidīju no jums verdiktu tieši par šo, jo bija virtuāli "uzrunājis" 19tā janvārī gaidāmais universāls..Šīgada izstādē tas 3008tais tiešām bija viens no retajiem, kurš tehnoloģiski "smaržoja" pēc 18tā gada.Izņemot gan bezpiedziņu un pusmotorus, ar ko tas tiek komplektēts.Bet te par 508to jūsu atsauksmes diezko neiepriecina.Pats vēl neesmu iebraucis iekāpt, bet te drīzāk izliekas, ka būs steigā iznācis kaut kāds uz kia/stingera pusi tēmēts bezmotora pusfabrikāts.Lai piespiestu mērķauditoriju izlikt tos 40k, nu tur kaut kam vairāk būtu jābūt.Savādāk būs kā parasti- 4/5 potenciālo adresātu izliks drīzāk savus 30 par kaut/ko lietotu.

Kā arī, "citreiz" vai "kādreiz" testētāji tomēr varētu uzrakstīt vairāk tautas valodā.Piem,ar kuru robu, uz cik rpm notiek ierasta mierīga kustība uz 63 un kā ir uz 103 km/h.Un konkrēti kas notiek, kad braucējam tieši no šī cipara kaut ko pēkšņi "sagribas". Fūre mums reku brauc 86km/sek- kā tur ir, kad tev, aiz viņas braucot, ir tagd (beidzoot) pienācis tas Svarīgais moments?

Slikts ceļš- arī katram savs jēdziens.Te gan būtu Konkrēti jāpiemin, kurš ir bijis tas testētais "suudaceļagabals".Manā skatīumā- "ideāls" asfalttesta bez/ceļš ir Kalnciems-Kūdra.Tas (visticamāk) ir šobrīd Top-vis-sliktākais asfalta posms visā valstī.Tepat degungalā, bet nekad neesmu dzirdējis, ka "kāds" testeris būtu tur pamēģinājis visus tos 12km konstanti "novilkt" ar tā saucamo "sabedrībai lojālo" ātrumu.Te reku blakus rakstā arī nav īsti skaidrs, pa kuru diez apkārtceļu un caur kādiem dārziem Slokas statoilā nokļuva Fans, kurš tobrīd testēja tādu samērā bravūrīgu "pusapvidus auto" ;D

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Testa laiks nav tik liels, lai tik smalki aprakstītu, tajās 10-15 minūtēs, ko sanāca pavadīt pie ši auto stūres, tik sīkumaini nevar novērtēt. Ja iedotu šādu auto uz vismaz dažām stundām, tad jau varētu analizēt sīkāk. Kad Tu jau iekāp 10 auto pēc kārtas testa dienā, biš viss galvā ir putrā sagājis un nespēj tik sīki visus sīkumus vairs uztvert. Tie kam iekrita loze ar viņu nobraukt garākas distances, varbūt spēj šādas smalkākas lietas aprakstīt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tieši tā. Turklāt bagātīgi aprīkotajiem auto tagad bieži ir dažādi piekares/dzinēja darbības režīmi: sports, komforts, eko, standarta režīms. Vispirms jāsaprot, kurā režīmā esi, sākot braukt. Tad - vai varbūt vēlies pārslēgties uz citu režīmu, vai nē. Tanī visā iespēju pārbagātībā nemaz tā uzreiz nevar noorientēties. 10-15 minūšu brauciens ir pietiekams pirmajam slēdzienam (patīk/nepatīk), nevis dziļākiem secinājumiem.

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Maza draudzīga replika...103 un 63... vai nav laiks beigt jūsmot par 5.0 v 8 , jo tā vairs nebūs ikdiena pat bagatajā ASV

man gan arī patiktos tas v8 bet tagad tā vietā nāk 8 ātrumi un 9 ātrumi...tas ir otrs motors....un to ar roku vairs neslēdz.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vispārējas sajūsmas eiforijā laiks būtu vnk uzklausīt arī "viedokļus no malas".Manuprāt, ļoti būtiski cipari, kaut tur ar roku vai kāju tur kko slēdzam.Nav īsti jēga arī no 200zs motora, ja ikdienas kritiskākajos momentos viņš pseidoekonomijas un debiloekoloģijas vārdā brauc uz "nevelkoši/ripojošiem" apgriezieniem un kad automāta lietotājam katrreiz ir tur kaut kas pašam papildus jādomā.Ir diezgan kaitinoši pie jebkuras paātrinājuma vajadzības papildus čakarēties.Nav runa, ka nemācēt vai nespēt, bet gan ka samaksāt naudu un finālā nebūt īsti priecīgam.Par ko arī šeit drošvien ir līdzīga situācija- kad tas 225zs motors par tiem 35k vienkārši "neiet".Un, kad lietotājam/maksātājam visu laiku ir (būs) jādomā, kā "gudri" no viņa izspiest pasē minētos parametrus.Ja par 15k varētu justies dziļi pateicīgs tikai par to, ka tas vispār pielec un brauc, tad 35k izdevējam tomēr jautājumu būs drusku vairāk. Ar vienu otru automātu braucot,diemžēl nāksies tās savas smadzenes pielietot vēl vairāk, nekā ar manuālo kārbu.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Peugeot 508 pirmās sajūtas - sportiskais dizains izveidots tā, ka pakaļa nav pilna auguma cilvēkiem, bet priekšā, atbilstoši sportiskam konceptam, zemā sēdpozīcijā augstums pilnīgi pietiek. Arī dinamikas sajūtas bija atbilstoši sportiskam ielas automobilim. Dizains skaists, vairāk detaļas īsā braucienā nepaspēj uztvert.

Tomēr pārskatot citus komentārus, var labāk izprast autoražotāju ieceres. Visiem auto tika mēģināts pārslēgties starp braukšanas režīmiem, bet šoreiz necentos iegaumēt kuros modeļos kādi režīmi piedāvāti. Ja ir vairāki, tad bez standarta (rūpnīcas ieteiktā) biežāk bija sportisks, tad eko, slidenos vai smilšu apstākļos, īpaši pilnpiedziņas auto. Man pašam parasti paticis standarta režīms (droši vien domāju līdzīgi, kā konstruktori, kas to izveidojuši). Šoreiz vairākiem auto standarta nemaz nebija, bet uzreiz to nosaukuši par komforta režīmu. Eko režīmā var braukt, ja bāka gandrīz tukša un uzpildes vietu vēl nevar paredzēt. Sporta režīmos pašam nepatīk augstie apgriezieni, gan tāpēc, ka uz koplietošanas ceļa ar sportošanu nenodarbojos. Uzsākot apdzīšanu, nekur nav tā jāsteidzas, lai dažas desmitdaļas, kuru laikā notiek pārslēgšanās un rodas vēlamais paātrinājums, nešķiet svarīgas. Tomēr, kā redzu, ir autobraucēji, kam vajag augstus motora apgriezienus tūlīt (kuriem reizēm izveidots vēl sportiskāks – trases režīms). Tātad ražotāji dara pareizi, veidojot arī šādu piedāvājumu, acīmredzot vajag tādu arī automātam – agrāk uzskatīja, ka sportiskie braucēji izvēlas mehānisko kārbu. Braucot ar jaunākiem auto, arvien retāk ir gadījumi, kad jāmēģina izdomāt, kā kārbai panākt tādu pārslēgšanos, kā vēlētos. Biežāk nākas secināt, īpaši augstākas klases auto, kārbas nodrošina labāku pārslēgšanos, nekā es to darītu manuāli, īpaši pie ātruma samazinājuma.

Ja personīgi sev es šobrīd neizvēlētos vairumu no izmēģinātajiem auto (par mazu, par lielu, par maz vietas kravai, par dārgu, par vārgu vai par daudz jaudas šļūkāšanai pa pilsētu, benzīnam skaņa kā dīzelim, grab salons vai salons par lepnu, par lielu degvielas patēriņš, par vecu vai par jaunu dizains u.c. ), tad praktiski katram auto, šķiet, varu saskatīt kādam pircējam konkrētais modelis varētu būt īstais. Pa retam komentāros, šādu attieksmi kāds vērtē – samaksāts, uzpirkti, paši dīleri rakstījuši, jo rakstītais neatbilst viņu vērtējumam. Savukārt es šeit uzskaitītos trūkumus komentāros vairumā gadījumu neattiecinu uz konkrēto auto marku, bet uztveru tikai kā konkrētā modeļa neatbilstību tieši manām šī brīža vēlmēm. Toties ar interesi lasu visus komentārus, tā mēģinot labāk izprast, ko citi šobrīd vēlas vai nevēlas no automobiļa. Paldies visiem par interesanto lasāmvielu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā, palasīt ir interesanti.Bet zemu sēdpozīciju var uzstellēt arī drusku augstāk stāvošos auto.Ja 508 ir 5cm virsbūvē zemāks par citiem,tas mani te neiepriecina.Tāpat kā Civic-s.Neredzu jēgu ikdienā tur kāpt dziļā pietupienā un sēdēt uz grīdas.Labi ir tikai tas, ka neskatoties uz visu, 508 ir diezgan skaists.Toties līdzīgas šnites jaunā insignija mnanuprāt uz tā fona ir vnk tizls pēc paskata.

Par pārslēgšanos jau nav runa par apgriezienu momentālu paaugstināšanu nospiežot gāzi.Runa ir par to, ka mašīnai jābūt saprotamai un ir jāreaģē.Viens otrs automāts taču pie bezjēdzīgi stiprākas gāzes nospiešanas vnk aizrīsies- kamēr viņš slēgs 2 robus zemāk un bezjēgā skaļi rūks, tamēr saprotamāks un mazākjaudīgs auto būs sen jau aizbraucis prom.Nav tak problēmu pabraukt ar vecu krievu bezzirgspēku vaz-u, jo tieši tas kāreiz ir saprotams.Pamēģini vel nelielos ātrumos viņu noķer vai no viņa aizbēdz ar kkādu tādu liekas 2sek domājošu turbodraņķi.Pie kam te tak ir cilvēki ,kuri savulaik to ir uzskatāmi demonstrējuši.Es vispār neredzu lielu jēgu ne no sporta ne eko režīma.Pietiktu ar iespēju bortadatorā iestatīt savu individuālo režīmu un pēkšņas vajadzības apmierināt ar pārslēdzējiem pie stūres.Par to viņš ir automāts, lai tev nav katrreiz tur kko aiz kloķa jārausta.Un vēl ir liels jautājums, ka daudzi vēlas saredzēt idejisko jēgu starp 38k maksājošu jaunu un kādu līdzīgas cenas vai tur 5k lētāku lietotu.Ir jābūt pamatojumam pārkāpt no viena otrā, bet tas šajā cenu līmenī ir tāds stipri šaubīgs un svārstīgs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Skaistums ir liels spēks. Ja pieņem, ka jauna auto pirkums lielā mērā ir emocionāls pirkums, tad ir skaidrs uz ko francūži atkal ir tēmējuši. Iepriekšējās paaudzes 508. bija mēģinājums tuvoties vācu funkcionālismam. Laikam jau līdz galam nesanāca un tādēļ nolēma iet pa jau iemīto taciņu - dizains pāri visam.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Auto palika atmiņā ar vislabāko priekšējo displeju – nekā lieka un viss ērti un skaisti izkārtots. Uz navigācijas uzklāj lieliem cipariem ātruma rādījumu, tam gar malām motora apgriezieni un ātrums, vēl gar malām – degvielas līmenis un motora temperatūra. Iespēja uzlikt minimālo displeju – tikai digitāli parādīts ātrums. Neparasti - nebija viegli atrodama USB lādēšana – izmantoju pāreju. Stūre pazemu – mērinstrumentu panelis skatāms virs tās, stūre gandrīz atduras pret ceļiem, jābrauc platām kājām. Nav pirmais auto, kurš pārsteidza ar to, ka, atsprādzējot drošības jostu, ieslēdz motoru, kuš bija izslēgts – vēl neesmu sapratis, kāpēc tā izveidots.

Juris_Zvirbulis Reģ.: 24.03.2014
1 0 Atbildēt

Franču ražotājs turpina savu jaunās paaudze modeļu dizaina vilni. Raksturīgs salona iekārtojums ar sportisko stūri un citām interesantām detaļām. Eksterjera dizains arī uzkrītošs un uzmanību piesaistošs. Taču es gribētu pievērst uzmanību tādai noderīgai drošības tehnoloģijai, kā infrasarkanā kamera. Tā palīdz labāk atpazīt ceļmalā esošus cilvēkus vai dzīvniekus, kas mūsu tumšās sezonas un nepietiekami attīstītās ceļu infrastruktūras apstākļos ir īpaši noderīgi. Tagad šī funkcija ir pieejama ne tikai premium klases modeļos, kas ir ļoti apsveicami. Latvijā šādas infrasarkanās kameras būtu noderīgas masveidā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti