Hondai priekšā grūta kauja. jo pozīcijas vecais modelis ir krietni zaudējis. Cerams, ka jaunā konkurence dīleru starpā padarīs šos auto interesantākus pircēju acīs. Lai vai kā, šis ir ļoti rūpīgi izstrādāts modelis. Var redzēt, ka ražotājam ir nopietna attieksme pret detaļām. Patīkami. Tomēr atteikšanās no dīzeļa radījusi situāciju, ka nav ekonomiska dzinēja ar labu griezes momentu. Pat turonizētais 190zs 1,5l benzīnieks nespēj pavilkt pat ne visai smago virsbūvi. Sajūtu līmenī liekas, ka brauc ar daudz vājāku spēkratu. Kia Sportage ir daudz labāk motorizēta ar ne sliktāku vadāmību un montāžas kvalitāti. Šī paniskā pretdīzeļu reakcija, kuras rezultātā daudzi ražotāji atsakās no dīzeļiem, radīs situāciju, ka tie kas paliks pie dīzeļa spēka būs uzvarētāji. Hibrīds nevar uzvarēt dīzeli, jo enerģija neuzrodās ne nokurienes. Ir jānes līdzi lieli daudz samagi, dārgi akumulatori, kuri neuzlabo ne dinamiku, ne ekonomiju ne ekoloģiju. Ar pašreizējo enerģijas uzglabāšanas tehnoloģiju nav vispār iespējams apgādāt katru auto ar milzu akumulatoriem. Tomēr Honda faniem tāpat šī ir laba ziņa. Ir radies vēl viens kārtīgs auto, kuru, ja līdzekļi atļauj, droši var pirkt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Honda CR-V tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Honda CR-V 2018 / 2019, kāda pieredze?