Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Honda CR-V tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Honda CR-V 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 1 Atbildēt

Hondai priekšā grūta kauja. jo pozīcijas vecais modelis ir krietni zaudējis. Cerams, ka jaunā konkurence dīleru starpā padarīs šos auto interesantākus pircēju acīs. Lai vai kā, šis ir ļoti rūpīgi izstrādāts modelis. Var redzēt, ka ražotājam ir nopietna attieksme pret detaļām. Patīkami. Tomēr atteikšanās no dīzeļa radījusi situāciju, ka nav ekonomiska dzinēja ar labu griezes momentu. Pat turonizētais 190zs 1,5l benzīnieks nespēj pavilkt pat ne visai smago virsbūvi. Sajūtu līmenī liekas, ka brauc ar daudz vājāku spēkratu. Kia Sportage ir daudz labāk motorizēta ar ne sliktāku vadāmību un montāžas kvalitāti. Šī paniskā pretdīzeļu reakcija, kuras rezultātā daudzi ražotāji atsakās no dīzeļiem, radīs situāciju, ka tie kas paliks pie dīzeļa spēka būs uzvarētāji. Hibrīds nevar uzvarēt dīzeli, jo enerģija neuzrodās ne nokurienes. Ir jānes līdzi lieli daudz samagi, dārgi akumulatori, kuri neuzlabo ne dinamiku, ne ekonomiju ne ekoloģiju. Ar pašreizējo enerģijas uzglabāšanas tehnoloģiju nav vispār iespējams apgādāt katru auto ar milzu akumulatoriem. Tomēr Honda faniem tāpat šī ir laba ziņa. Ir radies vēl viens kārtīgs auto, kuru, ja līdzekļi atļauj, droši var pirkt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 2 Atbildēt

Radinieks nesen brauca ar jauno HRV, teica, ka tas variators ir pilnīga miskaste, spied pedāli grīdā, bet auto uz priekšu vispār neiet. Motora jaudai jau vajadzētu būt pietiekamai.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Jazzam tā pati problēma

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Dalīšos savās pārdomās par āzijas suv, kuru tipiskākais pārstāvis ir CRV,iepriekšējā paudzē diezgan populārs un pamatoti.Manuprāt Honda ar šo modeli ir nogludinājusi tās negludās lietas, kuras līda un aizvien lien ārā no āzijas suviem- skaļi rēcoši motori, kad no tiem grib saņemt nominālo jaudu dinamiskai braukšanai, neveikli slēdzošas AT ....

Teikšu ka šis auto ir labāk sabalansēts,jo mani neprovocēja sajust nepilnības dinamikā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Esmu ilgstoši ikdienā lietojis CR-V 2008. gada un 2015.gada ražojumus. Ja ģimenē nebūtu 4 bērnu, tad noteikti raudzītos jaunā modeļa virzienā. Tiešām lieliski auto bija. Un ticu, ka arī jaunais modelis ir tikpat lielisks.

Ja var ticēt TV sižetam par jaunā CR-V cenu, tad sanāk, ka šis modelis līdzīgā aprīkojumā ir par 4-5 tūkst. EUR dārgāks. Tas ir ļoti daudz.

Iepriekšējo modeli ļoti labā komplektācijā iegādājos par ~ 29 000 EUR, tagad zem 33 000 EUR vispār nekas prātīgs nesanāk.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Ir ''testēti'' abi .

HR-V ar 1,5CVT EXE man , ar JUKE CVT pieredzi , neizraisīja problēmas ''pareizi'' paātrināties/iekļauties satiksmē .Patika gaitas komforts braucot pa bruģi un arī vietas salonā bija gana daudz , salīdzinot ar citiem ''Jūkiem" .Aprīkojumā trūkst adaptīvās kruīzkontroles ,dēļ kā pirkums netiek izskatīts ,aizmugurējo lukturu dizains arī ..."fascinē' .

CR-V ar 190zs 1,5CVT EXE- pēc pierastajiem 150zs 2,0 benzīna , bij vienkārši 'raķete'' .Patika jaunais dizains un apdares kvalitāte .Nepatika dīzeļa un pašparkošanās sistēmas neesamība un noliegums .

Abiem auto ,pie esošā aprīkojuma un garantijām , cena gan šķiet neadekvāta . Par to naudiņu patreiz var iegādāties ļoti labi aprīkotus VAGus ar 5gadu 150kkm garantijām .

Mans rezumē - ir o.k., bet ne par to cenu .

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Honda ar savu CRV modeli jau ilgāku laiku ir parādījusi sevi kā spēcīgu konkurentu, pat ja vienu no labākajiem, visiem pārējiem šīs klases pārstāvjiem. Arī jaunais modelis izceļas ar patīkamu dīzainu, ērtu un acij tīkamu salonu, labu vadāmību...bet manā skatījumā 1,5L benzīna dzinējs ir par mazu, lai piešķirtu šim automobīlim nepieciešamo dinamiku.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

No pirmā skata likās, ka šis sarkanais auto ir tikai labi pazīstamā Honda CRV kārtējais feislifts, bet novietojot jauno auto blakus vecajam modelim, uzreiz kļuva acīmredzams, ka jaunais ir izmēros nedaudz lielāks, un visi ārējā dizaina elementi ir pārveidoti, tomēr saglabājot pazīstamo CRV stilu. Salona apdare kļuvusi daudz rūpīgāka, taču man nepatīk vecmodīgā paskata ātrumpārslēga sviras štoks, kas izskatās tieši tāds pats kā iepriekš. 1.5 litru dzinējs ar 193 ZS un CVT variatoru varētu patikt nesteidzīgiem braucējiem, bet salona ietilpība un ļoti komfortablā piekare patiks visiem ģimenisku krosoveru cienītājiem. Pilnpiedziņas auto Executive aprīkojumā maksā pie 38 tk eiro.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 1 Atbildēt

Jaunais CRV demonstrē vēlmi izkarot sev "vietu zem saules". Jaunais Honda krosovers būs nopietns konkurents visiem "klses biedriem". Jaunajā CRV redzama ražotāja nopietnā attieksme pret katru mezglu, vai tehnisko risinājumu. Hoda CRV atstāj ļoti pārdomāta un izlīdzsvarota auto iespaidu. Vienīgi grūti spriest, cik pārdomāta ir dzinēju gamma, prasītos kaut kas ar lielāku veiktspēju. CRV izceļas ar solīdu, mūsdienīgu dizainu. Arī auto salons izveidots ļoti pārdomāti, ar labiem materiāliem un kvalitatīvu apdari. Ērti sēdekļi, Visu aktuālo funkciju vadības slēdži, sviras viegli pieejamas, loģiski izvietotas. Daudz slēdži atrodas uz multifunkcionālās stūres, bet tie netraucē viens otra funkciju izmantošanai. Multimēdiju displējs izvietots atšķirīgi no konkurentiem. Braucējam nav vēlēšanas to nolocīt, jo tas gaumīgi integrēts panelī. Auto salons var lepoties ar daudz sīklietu nodalījumiem. Vietas pietiks arī aizmugurējā rindā sēdošiem. Bez ērtiem "sēžamajiem" ar apsildi ir pieejama arī siltā , aukstā gaisa regulējams pievads. Lieki piebilst, ka visiem braucējiem pieejamas USB ligzdas. CRV sevī apvieno kvalitatīva, ietilpīga un labi vadāma auto īpašības. Tas varētu būt labs ģimenes auto ceļojumiem, braucieniem pie lauku radiem un ikdienas trakajā steigā. Jā, jaunais CRV nav tas lētākais auto , taču redzot , ko par prasīto cenu var saņemt pretī ir vērts padomāt.

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
1 0 Atbildēt

Vērtējot konkursa automobiļus, es mēģināju uz tiem paskatīties kā uz potenciālajiem manas ģimenes auto. Pārlaidu skatu plašajam šī gada klāstam un skatiens kaut kā apstājās pie Hondas CRV. Auto pēc izmēriem atbilst manām prasībām un trāpa ari tajā cenu kategorijā, kuru es varētu atļauties. Hondas ekspluatācijas izdevumi ir pietiekoši saprātīgi. Caurskatot atsauksmes un reklamāciju klāstu par konkrēto modeli, ir secināms, ka ari ar kvalitāti Hondai viss ir kaut cik kārtībā.

Par braucienu runājot, pirmais pārsteigums ir, ka 1,5 L dzinējs ar savu uzdevumu tiek galā pārsteidzoši labi – biju gaidījis pat sliktāku veiktspēju. Tā kā dzinējs nav pārlieku liels, tad auto ari ir pietiekami ekonomisks un degvielas patēriņš mana brauciena laikā tiek rādīts ap 7L/100km, kas ir apsveicams rādītājs.

Auto ir plašs un ietilpīgs – vietas pietiek daudzām lietām. Man patīk automobiļi, kuros nav jādomā, kā iekraut mantas ģimenes izbraucienam uz nedēļas nogali. Auto ir ari pietiekoši kluss un ar labām gaitas īpašībām, par kuru rūpējas modernizēta balstiekārta un transmisija.

Pēc manām domām, šis ir īsti piemērots auto Latvijas apstākļiem un ne pārāk labajiem ceļiem, ko apliecina iepriekšējo modeļu lielā popularitāte.

Auto nav pārsātināts ar kādiem elektriskiem jauninājumiem, bet tam ir visas nepieciešamās jaunākās drošības tehnoloģijas – labi turas savā joslā (automātiski), aklo zonu kontrole, labas bremzes, vilces kontrole un viss cits, kas nepieciešams drošai braukšanai.

Rezumējums: sajūtas ir labas, un šis ir auto, ar kuru es labprāt brauktu ikdienā. Varbūt.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt
insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Oskars_Irbitis rakstīja: Vērtējot konkursa automobiļus, es mēģināju uz tiem paskatīties kā uz potenciālajiem manas ģimenes auto. Pārlaidu skatu plašajam šī gada klāstam un skatiens kaut kā apstājās pie Hondas CRV. Auto pēc izmēriem atbilst manām prasībām un trāpa ari tajā cenu kategorijā, kuru es varētu atļauties. Hondas ekspluatācijas izdevumi ir pietiekoši saprātīgi. Caurskatot atsauksmes un reklamāciju klāstu par konkrēto modeli, ir secināms, ka ari ar kvalitāti Hondai viss ir kaut cik kārtībā.

Par braucienu runājot, pirmais pārsteigums ir, ka 1,5 L dzinējs ar savu uzdevumu tiek galā pārsteidzoši labi – biju gaidījis pat sliktāku veiktspēju. Tā kā dzinējs nav pārlieku liels, tad auto ari ir pietiekami ekonomisks un degvielas patēriņš mana brauciena laikā tiek rādīts ap 7L/100km, kas ir apsveicams rādītājs.

Auto ir plašs un ietilpīgs – vietas pietiek daudzām lietām. Man patīk automobiļi, kuros nav jādomā, kā iekraut mantas ģimenes izbraucienam uz nedēļas nogali. Auto ir ari pietiekoši kluss un ar labām gaitas īpašībām, par kuru rūpējas modernizēta balstiekārta un transmisija.

Pēc manām domām, šis ir īsti piemērots auto Latvijas apstākļiem un ne pārāk labajiem ceļiem, ko apliecina iepriekšējo modeļu lielā popularitāte.

Auto nav pārsātināts ar kādiem elektriskiem jauninājumiem, bet tam ir visas nepieciešamās jaunākās drošības tehnoloģijas – labi turas savā joslā (automātiski), aklo zonu kontrole, labas bremzes, vilces kontrole un viss cits, kas nepieciešams drošai braukšanai.

Rezumējums: sajūtas ir labas, un šis ir auto, ar kuru es labprāt brauktu ikdienā. Varbūt.

Nu cenas gan man nešķiet īsti konkurētspējīgas. Lētākais 4x4 automāts sākas virs 33 k EUR. Pat Subaru Outback var dabūt zem 30 k, kaut gan CRV īstais konkurents ir mazākais un lētākais Forester.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti