"Gada auto" gada vilšanās. Tā varētu nosaukt šo jauno Focusu.
Uz testiem dīleris bija godam izdarījis visu kā nākas. Labāka komplektācija, dārga versija. Tātad, 120zs dīzelītis ar jauno 8 pakāpju automātu. Reklāma sola, ka šajā jaunajā automātā iekšā ir nez kāda labā eļļa, kas samazina degvielas patēriņu, uzlabo veiktspēju... bla bla bla... Labi! Uz ceļa tas ir tā, ka paātrinājums ir kā vilcienam, ekonomija- gandrīz 7 litri. Vai tas ir 21. gadsimta rādītājs par kuru vērts runāt? Skatāmies tālāk, kas vēl varētu te būt tāds, kāpēc maksāt nieka 26 tūkstošus. Laikam īsie sēdekļi ir nō īpaši kvalitatīva materiāla. Bet bagažniekā iemestais tepiķis, kas vienlaicīgi tēlo arī bagažnieka grīdu, rada īpašas kvalitātes auru, tā, ka ieliekot ko smagāku tas ieņems šī priekšmeta formu un neļaus tam patvaļigi kulstīties. Gudri! Nē, es domāju, ka īpašie durvju rokturi, ar dinamisko kustību amplitūtu( lasi- ļurkāšanos) visos virrzienos ir tieši paredzēti ergonomiskai satveršanai. Jā, jā, sīkumi, bet, kāpēc es indīgi piekasos? Tāpēc, ka par šo kompaktklases auto, kuram nav par silto sēdekļu komplektācijā , no manis grib noslaukt 26 gabalus. Dizains. Jā, moderns, bet nekā tāda, kāpēc pārmaksāt. Nenoliedzu, ka mans vērējums ir paviršs un virspusējs! Varbūt auto tiešām projektēts ilgam mūžam ar paaugstinātu uzticības rezervi, kur kvalitāte ir ieguldīta nevis ārišķībā, bet ielikta dziļi materiāla pamatā. Varbūt, varbūt... Laiks rādīs...
Ford Focus auto tests, atsauksmes 2018/2019
Jaunais Ford Focus 2018 / 2019, kāda pieredze?