Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi vai Volvo?

lovesboost Reģ.: 19.10.2018

Ir divi varianti ko vēlos iegādāties un nespēju izšķirties

1) Audi 100 C4 2.5 TDI 116 zs

2) Volvo s80 (1999 ) 2.5 TDI 140 zs

Kuru jūs ņemtu vai kuru ieteiktu ņemt? Mēnesī (aptuveni 20 dienas) sanāk nobraukāt +- 90 km dienā

 
ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Ja jāizvēlas starp diviem 20+ gadīgiem, lieliem dīzeļauto, es neieteiktu pirkt nevienu. Jā, motori ir leģendāri un Audi C4 vispār ir viena no izturīgākajām visu laiku mašīnām, bet nekas nav mūžīgs. Gadi dara savu.

Dragon Reģ.: 16.07.2004
2 0 Atbildēt

Šis man sāk atgādināt 90-to gadu iauto topikus.. : ))

Dragon Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Vēl labāk skanētu - Audi vai BMW?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Abi hlami, bet ar c4 tu vel plusā pēc idiota jau pa lielu gabalu acīmredzami izskatīsies.Kas var būt "leģendāri izdurīgs" ceturtdaļgadsimtu vecam modelim, kam ne viena vien lietotāju/kapeikjaajēju un remontētāju/dalbaeebu paaudze ir pārgājaajusi pāri.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Jā, tādam C4 jau īpašnieku skaits būs ar diviem cipariem un katrs no viņiem būs pielicis savu roku auto uzlabošanā ar "Man lūdzu vislētāko" rezerves daļām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

nu kaa tad- BET, viņi visi kaa viens "gaida & cer" uz to, ka atradīsies kārtējais lunis, kas no viņu rokām to hlamu nopirks.Tapc ka ir Leģenda.ja cilvēks prasa tieši šajā forumā kā/ko- tas nozīmē, ka "kādam" tā cerība tūlinj piepildīsies ;D

lovesboost Reģ.: 19.10.2018
0 0 Atbildēt

Ja vien nauda nebūtu problēma noteikti pirktu kaut ko jaunāku, bet man uz sitiena neatradīsies diemžēl 36 pakas un darbs nav tik pastāvīgs lai ņemtu līzingā. Diemžēl nevaru atļauties pagaidām braukt ar 2010+ gada auto

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Ja auto ir jāpērk par pēdējo naudu, tad šie noteikti nav labākie varianti. Ja nu vienīgi auto ir ideālā stāvoklī (tur cena nebūs zema) vai ir gals šrotā. Ņem benzīnnieku golfu un gāz tik.

felix65 Reģ.: 13.01.2017
0 0 Atbildēt

VW FOX, ja savu vien pakaļu taisies vadāt. nebūs apkaunojošāk par tiem lūžņiem, toties ekonomēsi piķi un nervus.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Ņem to, kurš mazāk rūsējis. Ja volviķim ir VAG dīzelis no VW LT, tad maksimālais ieberziens būs uz 800 EUR. Tik aptuveni maksā cits dzinējs ar maiņu. Par audi nezinu, vai tajā gadā tas bija PREMIUM nabagmotors?

Es ņemtu volvo, tams vismaz dizains mūsdienīgāks. Audi atkal ir kvatro, ja ir.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

kads tur volvo muzdienigaks dizains tam tachu veel tas katafalka kantainais dizains, cik pabraukkti audiks ir konfortablaaks, un klusaaks ar labaaku salonu, audi veikalos un srotos buus pieejamakas detalas un letaaks ekspluatacijaa, ja atradisi sakariigi tas ir veel tas modelis kas salidzinoshi vienkarsh un maz kam plist

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pa pusei pirmo, un noteikti ne otro - vajag C4 A6 ar to motoru. Kāpēc? Jaunāks, svaigāks, labāk nopakots, un, visbeidzot - sotakos gandrīz līdz galam tam motoram nāca problemātisks sūknis, līdz ar ko tur vai nu būs problēmas, vai tās ir, vai arī kāds jau ir salicis no sešinieka motora vadību un sūkni, vai arī tā mašīna no dzimšanas ir bijis benzīnnieks, un kāds tur ielicis ķīseli no sešinieka. Bet nu vismaz ceškai ir gan laba detaļu pieejamība, gan arī tehniskās informācijas pieejamība un tamlīdzīgas lietas. Ak jā, salons arī ceškai ir kvalitatīvāks.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tā gad audi var tikai sapņot par šādu salonu:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s80/helbi.html

Vienkārši drausmas:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjcehx.html

bet quattro

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Kāpēc par tādu sūda salonu būtu audī jāsapņo? Man ir gadījušās tuvākas attiecības ar abiem - un arī plikākās komplektācijās, ne tikai krutākās, kā tajos abos sludekļos. Tā pirmās paaudzes S80 plastmasi ir diezgan švaki salipināti kopā - ja kaut kas jājauc, rīkojoties pēc loģikas, daudz kas tiks aplauzts. Priekšējais panelis ir vienkārši pretīgs un lēts, apmēram kā tā perioda opeļiem - nu un ķebļi - labi ka tam sludinājuma eksemplāram ir āda, vismaz pie tiem nevar piekasīties - vienam pazīstamam ir S80 ar lupatas ķebļiem - mana golfa, plikas žurkas, dzimtie ķebļi bija ar kvalitatīvāku lupatu apvilkti kā tur tā wannabeprēmiuma lolvo ķebļi...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Usxp, tev viedi vaardi- kurš mazāk rusteejis;)

Es kaa audi cienītājs dmž nevaru iedomāties šodienas nopircēju c4. Vai nu m udaks vai nu entuziasts. Bat entuziasts par plāniem runā “citās” vietnēs un savu potenciālo pirkumu sen ir apzinājis. Volvo, tas jā, tur fig tā uzreiz ko pateiksi, ambīciju netik daudz, stāvokļi un nobraukumi un lietotāji potenciāli daudzsološāki ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc nevari iedomāties? Pats taču biji tāds pats. Un esi.

Kad pēc 10 gadiem apskatīsies ar kādu sūda audī tagad brauc, arī to pašu domāsi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es gan nebraucu ar sūdu (-iem...).Bet te vnk cenšos reāli apspriest uzstādīto "problēmu".Ja cilvēks pa katru cenu vēlas būt/kļūt par pi...u, iespēju robežās tomēr vajadzētu mēģināt atturēt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tas ir briesmīgi kad cilvēks vēlas iegādāties lūžņus un vēl pie tam tarkšķošus,kūpošus dīzeļus.Sievas paziņas vecajam autiņam bija pienācis gals jo pēc tehniskās apskates kurā viņš bija izšvilpts vajadzētu ieguldīt ap 1000 EUR bet autiņa vērtība 200 EUR.Kad tikos ar šo sievieti uzprasīju pa cik naudiņām pirks citu auto, atbildēja ka griesti esot 1500 EUR.Es saku viņai,jūs taču saprotat ka vajadzēs vēl tūkstoti iegūldīt, jāpērk vismaz par 3000 EUR.Nē, mēs nevaram tik dārgu pirkt,mums nav naudas utt, tā arī palika šī saruna.Pagāja kāds mēnesis un sieva paziņo ka kolēģe nopirkusi auto,esot pagadījies baigi labs piedāvājums no paziņām, Opel Vectra dīzelis,cena 4000 EUR.Tagad brauc katru dienu Ogre-Rīga-Ogre bēdu nezinādami,nu jau trīs gadus bez remonta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Sievas kolēģei vienkārši paveicās, jo bija piedāvājums "no paziņām". Savādāk tas cenas kritērijs vienkārši nestrādā, jo cenu ietekmē dažādi faktori. Tādā ziņā man patīk tas variants, kāds ir ar galvu domājošiem mehiem - viņiem ir nosliece iepirkt par sviestmaizi normālas mašīnas, kurām bik jāpieliek roka; brīžiem pat es brīnos, kur tik lētas un labas mašīnas viņi dabū - teiksim, viens pazīstams nesen ieķēra 15 gadus vecu A6 2.5 TDI quattro par 800 eirām - smuku, labi aprīkotu, nesarūsējušu mašīnu - nu tik vien ka motors tāds paskaļāks, [bet viņš no sadaleņu maiņas nebaidās] un tur kaut kādas sīkas elektroniskas dabas problēmas ar kārbu, tomātu - un tas viss - par 800 eirām!

Runājot par lūžņiem un cenām - tu tak saproti ka laba ceška ar 2.5 ķīseli maksā vismaz tikpat, cik tava egle?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ne tikai kā mana egle bet vairums šīs klases auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Katram auto ir savs imidžs un tā lietotāja raksturojums.Dmž uz c4 tdi ar šodienas acīm skatoties,tas ir abās nozīmēs diezgan nožēlojams.s80 ir drusku cerīgāks.Bet c5 ir abās ziņās samērā normāls auto, kur nu vel ja uzposts un ja Q ar normāliem riteņiem un atjaunotiem lukturiem.Tā 14k vērtā 0,75Litrīgā skoda var viņam paklanīties un izpūtēju paostīt.Mehs uz viņu uzvārīsies noteikti, jo viņš varēs gan labu lietotu detaļu atrast un novērtēt ,gan nekam uz ārpusi lieki nemaksājot tur vnk savu darbu ielikt.Meha gadijumā lielākais risks var būt ne motors, bet sarūsējušas durvis un spārni, par ko tomēr iespējams ka būs jāmaksā arī krāsotājam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas jau ir ļoti forši ka tēls ir švaks; lielāka iespēja karināt jaunu kastu braucēju žokļus ar jaudīgu motoru zem haubes... Tāpat pieprasījums pēc tām mašīnām ir labs, lielākoties no cilvēkiem kas nevēlas lekt augstāk par savu dirsu. Pieprasījums ir pietiekami labs, lai viens čoms, kurš arī sagadīšanās pēc ir mehs, tb bija mehs, jau vienu cešku ir uzcēlis un pārdevis, un vēl vienu ceļ - pirmo, sešinieku ar 2.5, šis ieķēra ar domu lai tas būtu ādas salona donors viņa cigāram par kaut kādām 500 eirām, ar beigtu tomātu, bet nosecināja ka mašīna ir pārāk laba izārdīšanai, tā nu tomāts tika nomainīts pret mešalku, lai to mašīnu pēc tam arī būtu reāli pārdot, vēl šādus tādus sīkumus izdarīja, izgāja skati, bik pabraukāja un par štuku pārdeva. Tagad šis ceļ daudz bezcerīgāku eksemplāru, es pat nesaprotu kāpēc - C4 A100, lietuvā reģistrēts, bet ar dokumentiem, norūsējis, bijis paņemts kā motora daļu donors, vārdu sakot, motora tur arī vairs nav - sarūsējušās durvis jau ir nomainītas pret citām, kaut kas jāsadara priekšai, jādabū un jāieliek cits motors, jāpiereģistrē un jāiziet TA un būs vēl viena 2.5 ceška uz ceļiem...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ja skatīties no šim diviem, tad - volvo.

Gan izskatīsies labāk, gan auto būs labāks, gan salons kvalitatīvāks, gan imidžs būs nedaudz labāks.

...

Bet ja skatīties uz to, ka cilvēks auto pērk pa pēdējo naudu....

nu ko. Varēji vēl ko tādu paskatīties:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e250/dxbhc.html

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja pērk par pēdējo naudu un pieķerot klāt ātro kredītu ..- tad tā ir verdzība, cilvēks paliek par sava auto vergu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Intereses pēc ierakstīju Google:

cik maksā sprauslas maiņa volvo s80 ?

Pirmā atbilde bija no 2010.gada:

"Autorizētajos servisos sprauslas maina arī pa vienai, nekā kreisajos kantoros, kur saka ka jāmaina visas uzreiz. .... Ja nekļūdos maksāja 220Ls par sprauslu."

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Teslu labāk lai ņem, tam sprauskas vispār nav jāmaina.Bet tie izvēlamie te minētie ir NEvis 2010, bet gan 1995-99 gada- kam abiem ir pilnīgi citas sprauslas (pusjaucamas un stacijas tualetē remontējamas).Bet ja 10tā gada sprauslu nevar pa 220 nopirkt,vai visas 5 pa 1000, tad ir jāņem līzingā skoda ar 1 sprauslu pa 220,- mēnesī= 60 mēneši,reku 12 komplekti jaunu sprauslu pa 220/gab.

Tos 220 Ls jau būtībā katrs lohs sev varētu saskrabināt,Problēma ir tikai kuram un kā un par ko izdosies no viņa tos izvilināt.Augstākā pilotāža ir iestāstīt ka nopirkt 1x dzīvē 1 sprauslu pa 220 it daaargi, abet maksāt par/kaut/ko gadiem ilgi pa 220 katru mēnesi un aizkadrā vēl tikpat, lūk tas esot lēti.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ne jau auto 2010.gada bet diskusija par tēmu bija no 2010.gada. Kolēģim kādreiz bija lietots Volvo S80 dīzelis, kā auto sāka gļukot, tā vairs nekādā galā viņš ar to netika. Pēc kāda pusgada aizgāja no mums, tā, ka nezinu , kā sāga ar to auto beidzās. Parasti nav jau tā, ka 15 gadīgam auto apmaina kaut ko vienu, un ar to pietiek. Ļoļiki vienā servisā apmaina kaut ko pēc viņu saprašanas, tas nelīdz, tad dodas pie citiem ļoļikiem utt.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Nekāda medusmaize nav tie A6 c4 dēļ nobrauktajiem stāvokļiem. Pats ikdienā pārvietojos ar 2.5tdi quattro. Gadā ap 30 000 nobraukums. Vidēji katru mēnesi aiziet 100-200 Eur remontos, bet man gadījās iegrābties, pietam vēl smagi sistā auto. Pieskaitu sevi pie entuziastiem ) Manējo arī rūsa smagi skārusi, neskatoties uz mītu, ka c4 nerūsē. Gan jau var atrast, kas ir bez rūsas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc tad neņem skodu pa 150/mēn, ja šādi cipari? Kas tas ir- 5 gados/60mēn pa 200 mēnesī, viņā ieguldīsi =12k eur?? Nopērk to suudu pa pusotru, bet ieliks veselus 12, PAR KO ?? Es te gan saskatu emocijas gan uz vienu, gan uz otru pusi.

Tas, ka 18 gadus vecs auto vienlaicīgi gan rūsēs gan gļukos, nu tas taču ir skaidrs kā diena.Tas, ka to remontēs pie lohiem un atejā un šrotā- tas arī skaidrs.Nav skaidrs tikai tas, kāpēc nenopirkt jaunu auto veikalā, ja reiz te viss ir tik šausmīgi.Un tas, Kāpeeeec vajag iesaistīties hlama pirkšanā un ekspluatēšanā, ja pašam ir vēl tā stadija, ka šajā jomā daudz kas "jāmācās no nulles".

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Mana filozofija ir vienkārša. Labāk es to maksāju savam meistaram nevis bankai par līzi. Pietam, varu nolikt auto malā un nekas nav jāmaksā. Esmu jau kalkulējis, ka ap 200 eiro mēnesī sanāk tikai Dacia. Bet tā ir tik nesmuka, ka negribas tuvoties un kur nu vēl bankai maksāt. Jā, veca auto uzturēšana ir emocijas pārsvarā, bet tas auto sagādā prieku. Vienīgi, kur neapšaubāmi ir priekšrocības jaunam auto, drošība gan sev, gan apkārtējiem.

Tie 100-200 eur mēnesī ir ar visām apkopēm un labām riepām un visu pārējo. Jaunam auto riepas nebūs jāmaina? Eļļa nebūs jāmaina? Cik es par to Dacia varēšu prasīt pēc 5 gadiem un pie 150 000 nobraukuma? 3000 tūkstoši? Sorry, es labāk ņemos ar vecu auto pagaidām, bet pilnpiedziņu, ekonomisku patēriņu, normālu salona apdari un uz kuru gribas skatīties.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šis bija ne tik tev domāts,cik retorisks jautājums.Kurš adresēts galvenokārt jauna auto reklamētājiem.Tiem, kuri apstrīd tos 90% no visa autovadītāju kopskaita, kuri nu nekādig neparakstās uz dacijas un fābijas iegādi.Godīgas kalkulācijas joprojām nav.Ir tikai demagoģija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lūk, diezgan precīzs manas filosofijas apraksts - es vienīgi naudu, bik mazākas summas, atdodu nevis meistariem vai servisiem, bet šrotiem un autoveikaliem.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Pavisam nav demagoģija apgalvojums, ka katram auto ir arī tā pēdējais īpašnieks. Arī tēze "remonts neatmaksājas", jo auto tirgus vērtība ( daudzinātā tālākpārdošanas vērtība ) pēc remonta var izrādīties zemāka par remonta izdevumiem. Pamatā visi, kas cer uz vecu premium auto tālākpārdošanas vērtību nez kāpēc uzskata, ka laikā, kad auto būs pie viņiem, nekāds dārgs un nozīmīgs mezgls, piem. "tomāts", nenosprāgs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Dod ciparus, nav ko pa tukšo muldēt.Te neviens neko necer- cilvēkam ir tik, cik viņam ir , viņš grib c4/vai/d5.Iesaki viņam un pamato, pirms te pielietot to ebaanuto vārdu "preemiums".Pamato man, KAA var "" izrādīties "", ka 1500eur vērtā suudā ir jāiegulda 200eur/mēn.Konkrēti, cik turpmākos gadus vai cik nākamos gadu desmitus tur ir konstanti jāiegulda tos 200/mēn katru mēnesi. Ja cits automāts ielikt tur maksā 200 un ja "cits" motors maksā 250.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Tā gad audi var tikai sapņot par šādu salonu:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s80/helbi.html

Vienkārši drausmas:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjcehx.html

bet quattro

tieši otrādāk volvo ar savu slikti nopakoto un no sliktas plastmasas izgatavoto salonu, var sapņot par audi salonu, bendziniekam tik traki nejuut bet volvo dizelversijaa ir izcils ar savu lielo troksni salonaa ,ne pa veli ir teiciens javolvo būtu audi salons būtu gandrīz ideāla mašīna

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti