Pie gāzinieka.
Man savā laikā SAABam 9-5 Aero tā pati problēma bija. Atrisināja, nomainot reduktoru. Vai sprauslas... neatceros īsti vairs. Mainīja abus, bet ko tieši sakarā ar lieso maisījumu, točno neatceros.
Pie gāzinieka.
Man savā laikā SAABam 9-5 Aero tā pati problēma bija. Atrisināja, nomainot reduktoru. Vai sprauslas... neatceros īsti vairs. Mainīja abus, bet ko tieši sakarā ar lieso maisījumu, točno neatceros.
Tas braucot ar gāzi vai benzīnu? Nodzēšot kļūdas un uz benzīna tas pats? Kādas sveces? Spoles kārtībā?
Kas tas par modeli un motora kodu, jo tādu XJ6 2004 ar 3.0 motoru neatrodu.
Kanibaals rakstīja: Tas braucot ar gāzi vai benzīnu? Nodzēšot kļūdas un uz benzīna tas pats? Kādas sveces? Spoles kārtībā?
Kas tas par modeli un motora kodu, jo tādu XJ6 2004 ar 3.0 motoru neatrodu.
Problēma ir gan uz gāzi gan benziinu, patreiz gaaze vispaar atsleegta liidz atrisināshu probleemu. nomainiiju beziina spiediena dachiku un gaisa padeves dachiku, bet neliidzeeja.
Modelis jā interesants es ar uz sitienu nevarēju atrast, ka taads sarazhots. Skaitu joprojaam nezinu bet nu atrast ka vispār tāds ir razhots atradu:
Ieteiktu nomainīt sveces uz kvalitatīvām, piemēram, šīm www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=9457 un kā ieteikts LPG pieregulēt atstarpi uz 1mm.
Nenāks par sliktu nomainīt arī gaisa filtru, ja nav zināms kad mainīts un nelikt nekādus K&N draņkus, bet parastu.
Bet bez diagnostikas tā ir zīlēšana, jo ja ir kļūda, ka liess maisījums tad vai nu lambda zonde nestrādā korekti vai arī degmaisījuma attiecība arī pēc kļūdas nodzēšanas ir stipri ārpus lambdas zondes joslas un tāpēc vadības bloks nevar adaptēties. Gaisa masas devējiem(MAF) ir trūkums, ka ja gaiss tiek rauts kaut kur garām tad netiek nomērīts un būs liesais. Kurā brīdī kļūda uzpeld?
Tava saite nestrādā, bet apraksts liek domāt par mistiskajām gāzes svecēm. Mhm, vajag arī īpašo gāzes eļļu un citus dārgos un bezjēdzīgos lohotronus, jo brīdī, kad motors darbojas ar gāzi, parastās motoram paredzētās lietas pēkšņi vairs neder...
Nē tās ir parastās sveces, bet ar ieteikumu kādu atstarpi likt LPG. To vai der parastās sveces varētu salīdzināt ar tiem kam gāze ir no rūpnīcas.
Šis links:https://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=SPARK%2520PLUGS&manufact=JAGUAR&model=XJ6%2520%252803--%253E09%2529&engine=3.0
ieteiktu pārbaudīt arī svečvadus, jo simptomi aizdomīgi līdzīgi tad, kaf braucu ar Mondeo ar gāzi.
Šim drošvien ir spole uz katru sveci, bet spoles var arī tikt caursistas. Jāskatās vispirms vai korpusi veseli. Laicīga sveču maiņa COP sistēmām ir pat kritiskāka, jo atsevišķās spoles ir vārgākas uz nolietotām vai neatbilstošām svecēm. Ja tiešām LPG dzirkstelei vajag lielāku spriegumu tad spoles var to neizturēt. Tā bija bračkas vecajam Lexus, ka kamēr nebija uzlicis gāzi tikmēr mainīja tik spoles un sveces, bet pēc LPG uzlikšanas ar piemērotām svecēm spoles vairs cauri nesita.
Klasisks piemērs, mainu visu, nekas neiet, kļūdas MET (nez, uz kurieni), neviens nekā nesaprot, viss ir slikti. Degvielas spiediena devēja, starp citu, netiešās iesmidzināšanas benzīnniekiem nav. Tātad arī nav īsti saprotams, kas ir mainīts.
1. Ja liess degmaisījums ir braucot ar benzīnu, jāskatās uz gaisa sūcēm, ieplūdes kolektora garuma pārslēdzējiem, jāmēra sprauslu ražība, degvielas spiediens un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla ticamība. Iespējams arī sadales vārpstu fāzu regulatora darbība.
2. Ja kļūda rodas darbojoties ar gāzi, vajag pareizi ierakstīt programmu. To var izdarīt tikai tad, ja automobilis normāli darbojas ar oriģinālo degvielu, iepriekš nodzēšot adaptācijas.
Domāju, ka tādas darbības var veikt pietiekami daudz uzņēmumu Rīgā. Jautājums, kādēļ tādu nevar atrast....
Iespējams, ka tāpēc, ka ar jaguāriem neviens negrib ņemties. Manējais toreizējais gāzinieks, kad skatījos S-Type ar šo pašu laikam motoru un arī gāzi, pateica, ka, ja to auto nopirkšu, lai izdzēšu viņa telefona numuru no atmiņas. Par SAABu jau nebija baigi priecīgs, bet par šo vispār...
Tavējam tagadējam ar nav līdzīgs motors?
murx rakstīja: Klasisks piemērs, mainu visu, nekas neiet, kļūdas MET (nez, uz kurieni), neviens nekā nesaprot, viss ir slikti. Degvielas spiediena devēja, starp citu, netiešās iesmidzināšanas benzīnniekiem nav. Tātad arī nav īsti saprotams, kas ir mainīts.
1. Ja liess degmaisījums ir braucot ar benzīnu, jāskatās uz gaisa sūcēm, ieplūdes kolektora garuma pārslēdzējiem, jāmēra sprauslu ražība, degvielas spiediens un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla ticamība. Iespējams arī sadales vārpstu fāzu regulatora darbība.
2. Ja kļūda rodas darbojoties ar gāzi, vajag pareizi ierakstīt programmu. To var izdarīt tikai tad, ja automobilis normāli darbojas ar oriģinālo degvielu, iepriekš nodzēšot adaptācijas.
Domāju, ka tādas darbības var veikt pietiekami daudz uzņēmumu Rīgā. Jautājums, kādēļ tādu nevar atrast....
Paldies, jā tieši šādas darbības arī meklēju, kas var izveikt, biju vienā servisā kas ar motoriem ņemas, bet viņi saka ka viņa kompja programma neatbalsta jaguar, proti nemaak to visu nomeeriit, ja buutu vaacu mashiina tad cita runa. Gaazenieki ar neko praatiigu nepateica, jo liess maisiijums ir arii uz benziinu, kad tagad gaazes iekaarta vispaar atsleegta.
Paskatījos vēlreiz inchkape pavadzīmē, melns uz balta degvielas spiediena devējs. Līdz ar to info par to ka tāda nav nav precīza. Diezvai nomainīja to kā nav. Par to arī kompis meta ārā kļūdu.
Būtu pateicīgs, ja kāds, kas ir ņemies ar Jaguar dzinēju diagnostiku savam auto pie kāda, vai arī zin, kurš ņemas padotu ziņu.
patreiz gribu risināt problēmas pa vienai - proti gāze atslēgta, līdz ar to ar to problēmām nevajadzētu būt, jāmeklē cēlonis kāpēc benzīna motors tā uzvedās, ja būtu tikai uz gāzi tad cita runa. Protams neizlēdzu ka kāda gāzes parikte var ietekmēt arī benzīna motora darbību, tāpēc iepējams Jaguar oficiālais dīleris atsakās, kaut ko skatīties, kamēr nav pilnībā demontēta gāzes iekārta. Gāzinieki gan bija citās domās.
Pēdējo 30 gadu motora vadībām ir ilgtermiņa adaptācijas, kuras sūdīgas gāzes bloka kalibrācijas dēļ var rezultēties interesantos efektos.
KO nozīmē gāze atslēgta nepateikšu, bet gāzes servisā to izdarīja, fiziski vēl stāb, bet visi vadības ploki utt. ir atslēgti, pateicoties, tam izleca kļūdas iesakitot liess degmaizījums. Pimrms tam gāzes kompis dzeesa visu laiku ražotāja kompi.
Par kkuudu nolasiishanu, protams to var jebkursh, man pasham ir odm lasiitaajs un sho kljuudu redzu un un? Te runa ir par diagnostikas riikiem, ne kluudu lasiitaajiem un taadi Jaguaram nav parastos servisos. Zvaniiju pat Anglju auto viņi ar atteicās, teica, ka neesot iespēju. Man liekas, ka daži atbildēs neiedziļinās vai nesaport ko vajag. Taatad:
1. probleema ir pie benzīna, aizmirstiet pagaidām gāzi. Pie gāzes vienkārši liesa degviela pat nerādās, bet apgriezieni raustās
2. mani neintersee diognisticeet kaut kaadus tur kodus, man Jaguar centrā un tajā pašā youtube atradu ka var buut 10tiem iemeslu, man vajag diognostiku , kas speej izmeeriit, saprast vai konkreetie deveeji straadaa, vai spiedieni vaarstos ir atbilstošhi, vai gaiss ir atbilstoshs utt., cik man vienaa dzineeju servisaa teica, tad tas ir nopiens darbs, un vinjiem diemzheel neesot Jaguar apriikojuma. Ja vaadietis tad protams uz priekshu.
3. tagad atdevu veelvienaa servisaa kas saka, ka ir Jaguar lietprateeji, iidz shim neko jaunu nepateica, bet atradu vienu shljucinju nokirutushu un soliijaas nimainiit/paarbaudiit sveces. Visa diagnostika, to pashu kljuudu nolasiishana un visuaala apskate, ne katru posmu analiize lai atrastu vainiigo posmu, vai vietu, patreiz visi min - vienam benziina suuknis, kas pakaljaa, citam plaisas motoraa, kas priekshaa, veel citam, sveces utt.
Isaak par garoo, vai kaads var ieteikt meistaru/servisu nevis kaarteejo speciaalistu padomu, kas jaadara un ka to var jebkursh.
Kanibaals rakstīja: Ko nozīmē gāze atslēgta? Vispār vajag nodzēst kļūdas vai adaptāciju un tad pabraukāt.
Nolasīt pamata parametrus var ar jebkuru OBD lasītāju tam nevajag nekādu specifisku diagnostiku.
Skat augstaak postu un jaa kļūdas tiek dzeestas katru reizi, kad kaut ko pameegjina, vai it kaut ko nomaina, ko mainiiju jau augstaak, plus veel gaisa shljaukas uz motoru nomainiiju, bet nu ne visas bet kas vizuaali izskatiijas jau saluuzushas. Un laikasm pirms rasta sheit cilveeki jau ir zimeegjinaajushi ODB, njemot, ka jau saaku saraksti ar konkreetu kljuudu, kas jau ir nolasiita.
Kanibaals rakstīja: Tfu pareizi, XF jau pie mums pārsvarā mīzeļmotori.
Tikai... man vairs nav XF-a
Jaguar XJ6 dzinēja problēmas
Sveiki man ir XJ6 2004 gada 3.0 litru benziina motors. Probēma ka motors met kļūdu pārāk liess degmaisījums. Kā rezultātā auto kompis ik pa laikam met briidinaajumu restricted performance un blokjee apgriezienus kad uzspiegj straujaak gaazi. Otra problēma ir, kas varbūt ir, varbuut nav saistiita ir, ka pie 1500 - 2000 apgriezieniemraustaas dzineejs, tjipa apgriezieni lekaa. Vai ir idejas kur varētu izveikt kvalitatīvu diagnostiku motoram, kas vareetu identificeet probleemu. Jaguar centrs tikai divreiz nopleesa naudu, sarakstiija n iespeejamos ceelonjus, bet atteicaas taalaak diognasticeet, jo ir uzstaadiita papildus gaazes iekārta. P.S. minētā problēma ir arī braucot uz gāzi, vismaz apgriezienu raustiishanaas.