Mitsubishi L200 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Mitsubishi L200 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Mitsubishi L200 2019

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
7 0 Atbildēt

Iespējams, pēc feislifta Mitsubishi L200 šobrīd ir glītākais pikaps tirgū. Cena no 25 900 EUR. Bet tas īsti neiederas citu Gada auto 2020 pretendentu vidū, jo braukšanas īpašību ziņā būtiski atšķiras no jebkura vieglā pasažieru auto, ieskaitot krosoverus. Varbūt šis pikaps varētu pretendēt uz Gada apvidnieka titulu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Laba cena šim pikapam!

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

Pikaps var pretendēt uz gada nelikvīda statusu,bet tā testētājs uz gada demagoga.Jo Lohiem domāta ir iAuto titullapa ar "taisnības" izklāstu par Eur6 dīzeļmotoriem (ko autors Aizmirsis pieminēt).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

,,Latvijas Valsts mežu,, speciālisti šos pikapus darbā labi lieto un nolieto. Cepiens par nelikvīdumu nevietā!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 3 Atbildēt

Bet parīzē un iAuto titullapā viņu sēj nāvi! Vai TU,demagoga jaunākais Palīg,TO izlasīji???

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Ar ko šis jaunais Fiat Fullback atšķiras no pirms tam bijušā - tikai ārējais izskats?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
4 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Mitsubishi L200 2019

Simpātiskākais šobrīd pieejamais pikaps tirgū. Noteikti savu daļu iznesīguma dod arī automašīnai uzstādītās Cooper riepas ar baltajiem burtiem uz sāniem. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi ir kļuvis klusāk auto salonā un pats salons ir kļuvis acīm tīkamāks. Ir pazudušas kaitinošās transmisijas ikonas spilgti zaļajā krāsā, kas bija iepriekšējā modelī un man šķita, ka tās ir atceļojušas no mana 1990 gada Mitsubishi Pajero . Drebelīgā gaita gan ir saglabājusies no iepriekšējās paaudzes, bet laikam jau savādāku gaitu nevar gaidīt no pikapveidīga aparāta, jo tāda gaita ir raksturīga visiem pikapiem, izņemot varbūt VW Amarok. Interesanta nianse ir, ka starta poga ir izvietota kreisajā pusē no stūres tāpat, kā Porsche automašīnām , kaut gan dinamika šim auto ir tāāāāālu no Porcshe dinamikas. Varbūt ar laiku auto dinamika kļūs labāka, jo testa dienā šim auto bija tikai 73 km uz odometra.

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
3 0 Atbildēt

Vēl interesanta lieta šajā automašīnā, ko nevienā citā auto nebiju redzējis, ir HDMI spraudnis. Ko ar viņu var iesākt, tā arī neesmi sapratis līdz šai dienai .

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
4 0 Atbildēt

L200 ir nišas produkts. Jaunais L200 pikaps bez lielām izmaiņām no priekšteča. Vienīgi "kosmētiski" uzlabojumi, dažās izmaiņas panelī. Taču gaita jau sen pazīstamā, tik raksturīga pikapiem. Īpaši jau citu ne ko gaidīt nevajadzētu. Tas ir darba "zirgs", negabarīta kravu transportēšanai pa neceļiem! Un tur viss ir kārtībā. Ko gan dižu var gribēt no lokšņu atsperu konstrukcijas. Auto domāts braucieniem pa mežiem, lauku ceļiem un citiem apvidiem! nepieciešamības gadījumā aizšūpoties līdz lielveikalam. Nekādas problēmas. Domāju, ka Latvijā pieprasītākās varētu būt "plikākās" versijas, sākot no 26990, jo diez vai ikdienas darba gaitās aktuāla būs sēdekļu ādas apdare,nejaušas akcelerācijas novēršanas sistēma, bezkontakta durvju atvēršanas un dzinēja iedarbināšanas sistēma u.c., ja tas ļauj ietaupīt vairāk kā pāris tūkstošus. Taču vienmēr atradīsies interesenti arī glamūrīgajām 36990 eiro vērtajām modofikācijām.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Paldies Mārim par iespēju izbraukt ar Mitsubishi-L200 pikapu! Šī sausā un dažbrīd pat saulainā svētdiena bija lieliska, lai veiktu testa braucienu. Braucu ar šīs tēmas sākuma bildē redzamo oranžo pikapu maksimālajā no četrām komplektācijām Instyle, kas maksā 37 tūkst.EUR un kas pieejama tikai ar automātisko sešpakāpju ātrumkārbu.

Devos no Jūrmalas ārā Kauguru virzienā, tad līdz Lapmežciemam, tad pa kreisi pa granti gar Kaņiera ezeru, tad caur mežu uz Ķemeriem, tad ārā uz Ventspils šoseju, kur pa labi līdz pagriezienam uz Slampi, tad pa kreisi pa granti līdz Slampei, pa kreisi Jelgavas virzienā un visbeidzot pa kreisi pa Liepājas šoseju līdz Jūrmalai, iebraucot tajā no Rīgas puses. Pavisam nobraucu 109 km. Kauguros piestāju un sīkāk papētīju vadības pogas, borta datoru, multimediju sistēmu. Uzliku uz nullēm vidējā degvielas patēriņa rādītāju, un tad atlikušajā brauciena daļā (pārsvarā šoseja, bet arī kādi 20% ceļa gabala grants un nedaudz apstāšanās uz vietas, lai paplānotu maršrutu) nomērīju vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,9 litrus uz 100 km, braucot mierīgā stilā.

Kā Mitsubishi-L200 uzvedas gaitā? Tas ir skaļāks nekā vidusmēra vieglais dīzeļauto, taču ne kaitinoši skaļš. Braucot ar 90-95 km/h, skaņas fons ir samērīgs un nekaitina. Visiem Mitsubishi-L200 ir viens vienīgs 2268 kubikcentimetru četru cilindru 150 zirgspēku turbodīzeļmotors. Testētajam auto pašmasa 2035 kg. Jāteic, ka Mitsubishi-L200 ir izcils tieši uz grants ceļiem - piekare un lielie R18 izmēra riteņi patīkami slāpē ceļa nelīdzenumus. Akmeņus, bedrītes, trepi jūt daudz mazāk nekā parastos vieglajos auto, un ir baudāmi nesteidzīgi braukt pa lauku vai mežu ceļiem ar kādiem 60-70 km/h. Ne tik labas sajūtas bija uz salāpīta asfalta. Tad Mitsubishi pikaps vairāk nekā parastie vieglie auto dreb, raustās uz nelīdzenumiem: vadāmība nav tik laba. Bet tas, šķiet, visiem pikapiem ir tā. Jāsaka, ka Mitsubishi L-200 šajā ziņā šķita labāks kā konkurenti Nissan-Navara, ar ko braucu 2016.gadā, un Toyota-Hilux, ar ko braucu 2018.gadā. Savukārt uz ideālā Liepājas šosejas seguma labi uzvedas gan Mitsubishi pikaps, gan parastie vieglie auto - nevienam nebūtu ko pārmest. Atklāju, ka pie šosejas ātrumiem ap 90-95 km/h dažreiz automātiskajai ātrumkārbai slēdzas sestais pārnesums, bet dažkārt turas piektais un sestais neieslēdzas. Ja ir vēlme, tad šādos brīžos var pielietot automātiskās ātrumkārbas manuālo režīmu.

Sēdēšanas pozīcija Mitsubishi-L200 pikapā ideāla. Stūre regulējas gan uz augšu un leju, gan dziļumā. Sēdekļiem bija elektriska regulēšana, un tie bija ādas sēdekļi. Otrā sēdekļu rinda plaša, ērta, ar elkoņbalstu pa vidu - pilnvērtīgs piecvietīgs auto. Kravas platforma bija 152 cm gara un ar slēdzamu vāku. Pikapam, šķiet, no rūpnīcas nāk uzstādīts piekabes āķis.

Uzskatu, ka Mitsubishi L-200 ir ērts auto lauksaimniekiem, mežsaimniekiem, medniekiem, makšķerniekiem, kuriem daudz jābrauc ārpus asfaltētiem ceļiem un jāpārvadā liela, smaga, netīra bagāža. Iespējams, ka Mitsubishi-L200 var būt alternatīva parastajiem apvidus auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Respect par viedokli

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Auto tests: Pavisam cits pikaps no Mitsubishi L200 (+ FOTO) iauto.lv/zinas/reklamraksti/34476-auto-tests-pavisam-cits-pikaps-no-mitsubishi-l200-foto

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti