28.06.19 Parīze aizliedz ap 60% auto

imzz Reģ.: 27.02.2015

sakarā ar patlabanējo karstuma vilni Parīzē un iekšpus A86 autoceļa ( kas ietver 79 apdzīvotas vietas ) aizliegta kustība auto, izņemot: elektriskos, ūdeņraža, ar benzīna dzinēju reģistrētus pēc 2006.g. ar dīzeļdzinēju reģistrētus pēc 2011.gada. Sods ir 68 EUR. daudzi brauc vienalga arī ja auto neatbilst šiem noteikumiem un maksā sodu. ( Sky news )

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 6 Atbildēt

Kam tā nēģeru galvaspilsēta vajadzīga?

Tikai mūsu vectētiņiem 1940.gada jūnijā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pamatojoties uz?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

derētu arī Rīgā ko tādu pamēģināt

msh Reģ.: 16.04.2007
4 2 Atbildēt

Pie mums komunisti vēl nav tik lielu varu sagrābuši lai jau varētu sākt šādu pasācienu - liegt nabagiem braukt, ļaujot braukt tikai turīgajiem un bagātajiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 4 Atbildēt

Kur nabagiem jābrauc, lai sēž mājās un strebj bada zupu. Vairumam ģimeņu nav auto un nekas, nav tā pirmā nepieciešamības prece, bet rada atkarību tas tiesa.

arba Reģ.: 16.12.2002
6 0 Atbildēt

Riga ir izmirusi pilseta ar korkiem tiaki dazas ielas un pie daziem tiltiem, kas veidojas nevis tadel , ka masinu daudz, bet sakara ar to, ka infrastruktura ir d....

Nevar salidzinat sati ksmi Rīgā un Parīzē

Pet negribu iedomaties, ka ir Parizes centrā pie 35 gradiem !

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Pamatojoties uz?

www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=-dINJN9fMFQ

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

Aiz matiem pievilkts.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
6 2 Atbildēt

Bet pie mums jūlijā - 17grādi...

Tad kas mums svarīgāk - kaut kāda francija, vai mēs?

Manis pēc - vajag uzkurināt vēl uz kādiem grādiem 10.

Es arī gribu papeldēties, ne tikai nēģeri.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 2 Atbildēt

Toties Latvijā kūpošie/smirdoši dīzeļi var braukt kad grib un tehnisko iziet.Reizēm rodas sajūta kad to saimnieki lej bākā atrabotku,piedodiet bet dīzelis tā nesmird,pat KAMAZs tā nav smirdējis.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Parīze vispār kūtra eko jomā. Vācija līdzīgi - ar dīzeļiem cīnās atsevišķas pašvaldības, ne valdība kopumā.

Savukart jau 2030.g. Ķīnā un Indijā iekšedzes dzineji netiks vairs tirgoti(reģistrēti).

Eiropa tikai ziemeļvalstis valdības līmenī rūpējas par cilvēku veselību.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Tāpēc, ka Ķīnā ir elektroauto, bet Vācijā nav.

Viņi nevar iet pret autoražotājiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 3 Atbildēt

Links, kur jau 2030.gada izzudīs iekšdedzes dzinēji mag.auto.ru/article/nofuel/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Tur drīzāk izzudīs pamatiedzīvotāji nevis iekšdedzes dzinēji...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tur, tas ir par Latviju? Pagaidām tā izskatās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, par tevis iemestajā rakstā nosauktajām vietām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 1 Atbildēt

Kapēc tik pesimistiski? Es arī gribetu, lai Rīga rūpētos par iedzīvotāju veselību. Neviens tak labprātīgi negrib dzīvot kvēpos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc tik pesimistiski? Man ir zināma nojausma par demogrāfiskajiem rādītājiem tajās valstīs, kaut kādi cipari arī ir lasīti. Attiecībā par veselību - kas tev tur ir ar to tavu veselību? Tu negribi labprātīgi dzīvot kvēpos? Kāpēc tad tu tajos kvēpos dzīvo? Latvija nav sala, sastāvoša no dižās pilsētas - droši var pārcelties hoķ 200 km no tās un elpot svaigu gaisu, ja jau reiz tajā dižajā pilsētā esot tik slikts gaiss [kaut kā neesmu pamanījis] - bet nē - pats brīvprātīgi esi izvēlējies tur dzīvo, un vēlies tādēļ ierobežot citus. Sāc ar sevi - noliec savu sēklu pie žoga vai, vēl labāk, tolmetizē - ja jau tev tik rūp piesārņojums, atceries ka tavai sēklai no izpūtēja nenāk tikai rožu smarža vien.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Atkal kadas tajas valstis? Indija un Kina par dzimstibu, aodzivotibu nevar sudzeties.Un kas tad Oslo notiks, klus par neapdzivotu pilsetu. Visi emegres uz Rigu, lai varetu kupinaties dizelsmaka?

Un kapec parej uz personalijam? Es vel pagaidam neko neesmu ierosinajis vai kadu vacieti sagriezis, kgan vajadzetu

Bet par Ceedu, tad vins tak sobrid tiek testets. Tas ir ka ar alna testu, jo visas masinas jau gazas uz saniem, bet jautajums ir pie kada atruma vinas paliek bistamas. Tapat ar Ceed, ja bus izturigs, tad naksies berniem norakstit. Bus retro auto, bet js ne, tad tolmets. Moska tiesi ka pirma iemaksa elektro karam..

Es vienkarsi so procesu salidzinu ar telefonu atistibu. Es loti labi atceros, ka 90-tajos stastija par Zviedru labajiem sakariem un tas tefonbudinas te sadeja uz katra stura. Kas tad domsju, ka pec paris gadiem katram otrajam bus Nokia. tas tak ari bija dargi, ja kas. Tagad nav ari vairs Nokias, visiem bakstekli. Tapat bus ar ieksdedzes dzinejiem, tada ir logiska progresa gaita. Jautajums ir tikai kad lidz mums tas progress atnaks.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pirmais ko es ieraudzīju tajā tavā lapā - amsterdama un vācija. Es teicu "pamatiedzīvotāju", nevis "dajebkādu iedzīvotāju".

Par "telefonu attīstību" sasmējos. Gan elektromobīļi, gan iekšdedzes dzinēji abi ir pēdējos vairāk nekā 100 gados attīstījies, bet rezultāts nav mainījies - elektromobīļi bez mākslīgiem handikapiem, tādiem kā lieli nodokļi mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem, joprojām NAV KONKURĒTSPĒJĪGI, un viss. Man patīk tā diršana ko dažs labs elektrots bīda par elektromotora lietderības koeficientu - ko tas dod ja beigās, kā vācu telekanāls paradīja, dīželis patērējot degvielu, no kuras cenas pusi sastāda akcīze, var aizbraukt tālāk nekā elektromobīlis patērējot elektrību, kuras cenā nav ne centa akcīzes - tad par kādu attīstību mēs te runājam?

P.N. Tu te uztraucies par gaisa kvalitāti - cik daudzi cilvēki dižajā pilsētā staigā pa ielām uzlikušies respiratorus?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Es pag. nedeļā vienu redzēju. Neatceros vai tik tas bij Cēsīs vai Rīgā, bet tas bija ķīnietis...........viņi vienmēr pilsētā staigā respiratoros. Itkā jau loģiski.................tas tik mūsu ciskudrillētāji iesaka braukt pa Rīgu ar riteni un elpot dīzeļsmaku, veselīgi esot

Indija jauni plāni. Ar 2023 gadu visi trīsriteņu transporti būs EV un divriteņu ar 2025 www.bbc.com/news/world-asia-india-48961525

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu, davai, statistiku studijā - cik cilvēkiem dižajā pilsētā ir problēmas ar elpceļiem, un tieši dēļ gaisa piesārņojuma ielās, un iemeslu kāpēc tu tajā tik šausmīgi piesārņotajā vietā vēl dzīvo.

Abet par indiju normāli, kaut kas pa latvijas modi - iespert nabagiem pa olām - jāsagaida tik tas 2025. gads un tad noteikti panesīsies neslikti protesti - galu galā, ja jau reiz gadā tur pārdod pārdesmit miljonus divriteņu motorizētu transportlīdzekļu, pēc 2025. varētu būt gadā kādi 10 miljoni cilvēku kas nespēs nopirkt jaunu pļerdaku...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vajadzeja jau atrak uzrakstīt, savādak jau nerimsies - es nedzīvoju Rīgā! Tik pat labi es tev varu uzprasīt kāpēc tad EK taisās sodīt Rīgu par neka nedarīšanu veselības jomā? Tu domā, ka pa šiem gadiem kad sāka ieviest vācu dīzeļus ekoloģija LV gājusi uz augšu? Tā vietā, lai ierobežotu auto satiksmi tiek projekteti jauni parvadi, Brīvības iela tiek noasfalteta kā skrejceļš. Citur jo tu tālak brauc centra, ielas paliek mazakas, tās tiek speciāli sašaurinātas, izlīkumotas lai mazinātu transporta plūsmu. Stāvvietas praktiski nav un mašīnas tiek novirzītas daudzstavu parkingos. Kas no šī visa ir Rīgā?

ES no sirds un asinsvadu slimībām mirst 2X mazak cilvēku, kā LV un LT. Tas laikam tāpēc, ka krāsniņas kurina(ta domā mūsu vides speciālisti)

www.tvnet.lv/5361388/galvenais-naves-celonis-latvija-ir-sirds-un-asinsvadu-slimibas

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jaja, viņi jau tikpat kā ir "izzuduši": www.motor1.com/news/356878/bmw-says-diesels-survive-20-years/

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Nu, es jau atzīmeju, ka Eiropā nevien valdību līmenī necīnās ar dīzeļiem. Pagaidam pasi iedzīvotaji cenšas kka tos ierobežot. Tajā laika Ķīna un Indija virzas milzu soļiem uz priekšu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Kā jau bradypus ir neskaitāmas reizes to uzrakstījis - ķīnā totalitārs režīms cīnās pret piesārņojumu pilsētās - eiropā tikai kripatu labāks režīms rūpējas par pamatiedzīvotāju tiesību ierobežošanu, aizbildinoties ar piesārņojumu un klimata pārmaiņām. Priecājies ka ES pagaidām tās skrūves piegriež tikai aplinkus, nevis tieši - tu jau arī kļūsi par kājāmgājēju procesā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Drošvien Europas vadibas nav stulbas.Jo- jādomā ir arī par to,kā dot iespēju esošajam (Lv) autoparkam atjaunoties.Ja nevar "tikt vaļā" no esošajiem dd un tos apmainīt vismaz pret jaunākiem tiem pašiem dd- tad cilvēki brauks lidz kliņķim, jaunu auto tirdzniecība apstāsies un iespējas par pienācīgu cenu atdot savu veco auto vairs nebūs kā tādas.Kur dīleris tālāk liks to apmaiņas fondu? Izdzīvos vienīgi Gibrīddirektors- jo tas mainīs g pret h, pārējie sūkās p-irkstu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 1 Atbildēt

Isti neiebraucu ko grbēji teikt.

Ķīna uzliks aizliegumu pārdot vispār iekšdedzes dzinējus! Dīleriem būs jātirgo tikai dabasgāze, elektro, ūdeņradis. Uz to tiek spiestas jau visas autobūves firmas, kas ražo auto Ķīnā. Katru gadu tiek noteiktas normas cik % no sarazota jabūt elektro utml. Ķīnā sitie dīzeļu lobiji neiet cauri un visi vāciesi dabū iespringt.

A par to kur liks esošos tak mēs redzam Vācijas piemērā, kas savu autoparku nogrūž uz perifēriju. Nu ja Ukraina, baltkrievija pasteigsies mums priekša, tad arī vairs uz turieni nebus kur nogrūzt. Es tik nesaprotu kāpēc mums būtu jāuztraucas par vācu autobūves problēmām?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Nepārzinu tehnoloģisko procesu , bet manuprāt jau esošos dzinējus pārprojektēt uz dabasgāzi ir daudz vienkāršāk un lētāk ,nekā ņemties ar elektro . VAG grupai jau tādi ir sen ( varētu paspēlēties ar sazvērstības teprijām , par VAG a lobēšanu , šiem nebūs jātērē mēneši dzinēja piemērošanā )

...............

Ķīnā sitie dīzeļu lobiji neiet cauri un visi vāciesi dabū iespringt.

.

Cik ir redzēts youtubā. Bagātie ķīnieši brauc TIKAI ar vācu premium . Par motoriem nezinu , bet no dzirdētā ,tad ķinietim prestiži benzīnieks

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 3 Atbildēt

Vairāk nebrauks.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Kam man (tev?) ķīniešu problēmas un viņu lobiji? Te ir visapkārt (mūsu pašu šejienes lietotāju vidū) vesela varza tādu, kuri brauc (un brauks!) ar to dd.Daži to dara aizkadrā, izliekot sevi par elektrības,hibrīda,gibrīda un hvz vēl kādu kosmisku matēriju faniem un piekritējiem.

Vai tev ir nauda un uzņēmība elektro mobīļa iegādei? Man nav, un man tāpēc ir uz to pajāt.Bet es nesaskatu sevī noziedznieku.Jo mans auto atbilst ražotāja standartam.Neviens komponents (pagaidām...)nav ne nogriezts,nedz modificēts.Esmu it kā godīgs pislonis- nekūpu un citiem sejā nesmirdu.Kapc un par ko man būtu jājūtas "vainīgam" vai jāsponsorē kādas mikroskopiskas šodienas braucēju daļas labklājība? Ja es nevarēšu savu esošo auto pārdot par vismaz kaut/kādu cenu- es pats braukšu ar to vēl kaut vai pimpacmit gadus.Jo es zinu,kā viņu uzturēt.

Kāpēc man būtu "jāgavilē" par bezatbildīgiem fufeļa sludnātāju agresīvā mārketinga reklāmrakstiem iAuto pirmajā lapā? Puse vietnes lietotāju tiek vnk apdristi- viņu sūri grūti labticīgi gādātais auto pēkšņi kļuvis pa nulli, par suudu.. Ja tas grauj manu prestižu un demagoģiski "palētina" mana auto vērtību un tālākpārdošanas iespēju, par ko te priecāties??

Tas ir vnk skaisti, ka nevienam no jauno dd tirgotājiem nav ne mazākās daļas par to.Lai tik lohi pērk- par 30k, par 99k, tos meeslus, kam pēc 5g nulle % un tam hlamam vieta tolmetsā un labticīgajam pircējam krietns mīnuss makā.Ok.

Redzēsim, ko darīs tie dd-lohi, kuri "cer",ka atradīsies fani viņa 3g lietotā hlama iegādei un ka viņš tā tik vien lepni turpinās uzmainīt savu esošo pret jaunāku un ka būs viss tāpat kā līdz šim.Tā tik turpinam, būs ok.Īpaši priekš tiem, kuri te diedelē padomu tur kaut kādu savu sūri iegūto 4k un 7k eur iztērēšanai par kaut/ko "labu lietotu".Paskatīsimies, ko viņi sacīs, kad rītdien atnāks pilnvarotais tolmetsa gibrīdpārstāvis un piespiedu kārtā visus tos viņu suudus utilizēs un vēl uzrēķinās par kaitējumu videi un dažu īpaši pietuvināto labklājībai..

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 2 Atbildēt

Tu te esi sarakstījis dikti daudz par savām potenciālajam problēmam, bet neesi uzrakstījis pašu galveno - kā tad tikt vaļā no tiem dīzeļiem? Kritizēt jau mēs visi naski.

Es jau būtībā tikai iekopēju citu valstu pieredzi, kā tās taisās risināt šo problēmu. Tev diezin kāpēc tas liekas kkas no fantastikas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tikt vaļā no dīzeļiem? Smagi nomest lejā akcīzi un litrāžas nodokļus. Paskaties uz amūriku - vieglajos vieni vienīgi benzīnnieki, dīzeļi ir tikai mazajos gazikos un lielajos, lai arī mazie gaziki tāpat lielākoties ir ar lieliem V8 benzīnniekiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Asv tikusi gala ar dizeliem pateicoties dizelgeitai, lai ari pirms tam tur ir25% lielaks nodoklis ka benzinam. Tas ir tapat, ka mes ES neredzam Kinas masinas. Vinas vienkarsi nav izgajusas atestaciju un tapec aizliegtas tirgot. Ja Kiniesi driz vien bus ari ES, tad vacu dizelim gan nekas nespid asv.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kā tas ir - "asv tikusi galā ar dīzeļiem" ? Tur nekad vieglajās mašīnās nav bijis liels noiets eksemplāriem ar dīzeļiem, bet šie noteikti netiks galā ar fūrēm, lielajiem pikapiem un autobusiem...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Es vnk esmu tipa dusmīgs.Cenšos izskaistināt un aktivizēt šo problēmu.Par bezatbildīgu drišanu, kura pusei šejienes lietotāju rada (un radīs) būtiskas problēmas.Bet viņi vienalga priecājas, paši sev bedri rokot.Citu valstu pieredze ir labi, tikai kamēr pašam par kaut ko nākas bargi samaksāt.Ja šī problēma ir tikai "man",tad jau būtu ok.

Kā tikt vaļā- uzturēt kārtībā un pēc sirdsapziņas.Kā parasti, atdodot "nākamo" roku lietotājiem.Nevis apzināti izvēršot demagoģiju,un,izmantojot šo iespēju te parunāt,pa visu vari censies nomelnot vienu būtisku sabiedrības daļu.

Esmu atklātsakot diezgan šokēts par dažu to zināmāko dd-producentu šejienes dīleru biezādainību un gļēvumu.Tur toč ir loham jābūt, lai bez jebkādas reakcijas paciestu šo te trekno gibrīdgurķi savā un savu uzticamo klientu izpūtējā.Rezultāts tam būs,par to šaubu nav.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 1 Atbildēt

Tā saucās urrāekoloģiska tiršana, kas nav 80-90% LV iedzīvotāju pavelkama, bet tas netraucē dažādus sludinātājus, piedodiet idiotus ar iniciatīvu, piekliegt pillu netu ar savām idejām...

Par Ķīnu runājot, ne jau visi ir tik turīgi, ka to atļauties varēs, kā valsts to ieviesīs tad paliek jautājums, kgan kā jau visas totalitāras valstis caur pakaļu - respektīvi caur savu iedzīvotāju neērtībām un trūkumu - acīmredzot uz to kopā ar visādiem marksistiem (zaļo un zociķu sūda brāļi tieši tādi arī ir) tiecas arī visi šie labticīgie haluji. man tāda zaļā utopija, ar 90% gemoroju nafig nav vajadzīga, domājams, ka arī vairumam LV....komunistu kungi būvējiet to paši sev un lieciet citiem svētu mieru !

Pareizi savulaik bradypus teica - lai izskaustu izmešus no transporta, svarīgāk ir dot iespēju cilvēkiem pārvietoties mazāk (attālināti pakalpojumi, darbs no mājām, utt.), nevis viņus brutāli čakarēt ar ierobežojumiem, nemazinot pašu pārvietošanās nepieciešamību.....var protams kā XIX g.s beigās strādnieku rajonos - darbs pāri ielai, ekoloģija 0 un 30 kvm 5 -6 cilvēki - tikai nezin vai kādam tā patiktu !

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

650

Ja es nevarēšu savu esošo auto pārdot par vismaz kaut/kādu cenu- es pats braukšu ar to vēl kaut vai pimpacmit gadus.Jo es zinu,kā viņu uzturēt.

.

Te bija saitīte ar plānu aizliegt ievest lietotus dizeļus 2021 vai kurā tur gadā un jaunus , no x gada . Tad arī man viens no plāniem ,paķert pēdējā brīdī dizeli un ripināt . Tik tas plāns var aprauties ar citiem liegumiem jau lietojot to dīzeli

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Labi,skaidrs, ne visi LV iezemieši izmanto par infoavotu šo te mūsu apmeklēto vietni.Bet, neticu, ka Tu būtu savā zemapziņā "priecīgs",ja šodien paņem teiksim kko ne pa 14, bet teiksim, pa 40k.Ka esi gatavojies maksāt "turpmākos" x-gadus par tā saucamo nāvessprieduma nelikvīdu.Pat Bwm vadība (kura, acīmredzot, kaut nedaudz savus piekritējus ciena) ir nākusi klajā ar skaidrojumu.Tas ir patīkami, apskaužu šis markas fanus.Viņu Fīrers nav Lohs, kā daži citi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Sāksim ar to kad Latvijā BMW ar dīzeli ir topā ne ar benzīnu,tas pats ar Audi un citiem kuru summa pārsniedz 50000 eur.Cilvēkam ir nauda bet grib ietaupīt uz degvielu un nodokli,vot šito es nespēju sagremot.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Gan Audi gan Bmw ir vairāki modeļi, kuri tiek tirgoti pamatā tikai ar dd.Dažiem 2012-2017 producētajiem audi modeļiem dīzeļu īpatsvars sastāda pat visus 98%.Daži bmw,vw un audi modeļi šeit pat šīs te vietnes testos un slavinājumos nekad nav figurējuši ar benzīnu.Neviens pat bagātnieks no laba prāta neies zemē liet lieku pusspaini benzīna pie vienādiem pārējiem parametriem.Pie kam, 3litru jomā tie benzīnmotori izturības resursā atpaliek,bet varbūtējajā remontā un cimperlīgumā krietni pārspēj tos dd. Tad jau arī jāpajautā tiem "ekonomistiem",kuri te labprāt tā nejauši nopērk kaut ko 0,01k/eur lētāk par luksusa jēdziena robežvērtību.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Viss pareizi,dīlers tak zin ko tirgot Latvijā,viņš tak nevedīs uz Latviju V8 vai V12,neviens tak nepirks.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Bet, ja palasīt kādu vācu forumu, tad tur šādam (vienkārši pārvietošanās, tālu un ātri) nolūkam 3l benzīns tāpat reti kuram interesē.Pie vācu ātrumiem un attālumiem tas nav pieņemams.Prestižam tur ir "citi" modeļi un markas. Sadalījuma dd/b proporcija ir skaidri redzama, kaut vai, ja ieietu papētīt mobilē/de.Kuram gan nav tieša sakara ar to, ko kāds sūta un tirgo iekš LV.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Tapec ka vacu benzina motori tak ir braki. Dizreli protams ari nav nekada davana, bet tur vel kada ceriba majo.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 3 Atbildēt

Re kur Forum Auto netiek vaļā no Cadillac Escalade,man liekas jau 2 gadus tirgojās,un kāpēc,tas ir benzīns,V8,6.2l.Būtas tas 3l dīzelis pilna Rīga ar viņiem būtu,ķertu kā traki jo Latvijas pilsonim patīk izkatīties šiki bet pie reizes drāzt feniņus.Vispār lielākai daļai dīzelistu patīk tā drāšana,nodoklis mazs un liekas kad uz gaisu brauc.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 2 Atbildēt

Tak uzliec tai Escaladei gāzi un izbaudi !!!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 3 Atbildēt

Bet tak nodoklis virs 3.5l latvietim acis kož.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Jap, par to jau runa, ka Eiropa nodoklos jau iestradata prioritate dizeliem. Protams ja Francu, vacu valdibas pasas atistija tas dizela atbalsta programas, tad tagad kka jocigi to visu norakstit. Vacija atsakas no atoma, oglem saliek veju, sauli. Savukart dizeliem tiek dotas nodoklu atlaides.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nē, vnk nepērc to, ko nevari atļauties. Tā taču LV klasika - cayennes utt piebrauc kaut kādā ļevajā gāzes stacijā vai Trestā un iepilda 10 litrus.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Jaja, šitas ir ok."Visiem" un visur rodas dažādi papildu jautājumi un bažas,bet tikai ne mūsu LVarenvalstī:

www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/naujasis-mokestis-uz-tarsius-automobilius-palies-daugiau-nei-1-mln-vairuotoju-ar-tai-juos-isgasdins-221-1177982

Nāksies pie žirgagalvām piebraukt ne tikai pēc zupas, bet arī pēc uzkožamā.Jo te ne visi izdzīvos, kad 21jā gadā visam pienāks totālā "likvidācija" ;P

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Lietuvā esot reģisrētas ap 970 tūkst dd mašīnas.bet elektromobīļi kādi 1030 gab. Dalam: sanāk kādi 0,11% ...ideja skaidra- ja 970 tūkstoši lohsponsoru samet katrs pa 1 litam, tad (kādam) gan jau kaut kas sanāks.LV noteikti tas procents ir drusku "cerīgāks"- tapc, ka te lielāks lohu īpatsvars.

Tie kas joprojām nekam netic,lai izlasa iAuto pirmo lapu.Tur pašlaik skaidri rakstīts, kādi "jaunumi" nupat iznākuši un ar kādu kurināmo tie darbināmi.

Bet gibrīiddirektors no pretējās ielas puses viņiem to Guŗķi tiem ir iebāzis tik garu, ka tagad to dīlerim nāksies slēgt līgumu ar tolmetsa pārstāvjiem jau uzreiz.Gan jau sazvanīs kolēģus un kopā ar to 2g tirgoto eskalādi aizvedīs,vismaz sanāks lētāk.Jā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 2 Atbildēt

Tie kas joprojām nekam netic,lai izlasa iAuto pirmo lapu.Tur pašlaik skaidri rakstīts, kādi "jaunumi" nupat iznākuši un ar kādu kurināmo tie darbināmi.

--------------------------------------------

Tak tavs Klauss ir atpalicis cilvēks, kurš domā tālāk indēt cilvēkus.

iauto kkā neraksta, ka Hyundayam jauna Sonāte ar saules paneļu jumtu, KIA izstrādajusi jaunu kārbu speciāli priekš EV........................Klauss ar savu BMW nevelk vienkārši līdzi tehnoloģijās. Tas arī ir tas par ko es jau te rakstīju, ka Eiropa ir nolemta tehnoloģiskai atpalicībai. Merkele savus dīzeļniekus vēl ilgi stutēs, kas protams, ne pie kā laba nenovedīs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

"hujdajam jauna sonāte ar saules paneļu jumtu un kijai jauna kārba" - un? Kopš kura laika bezjēdzīgu figņu izstrāde ir tehnoloģiski panākumi? Tātad, sonātei ir dārgs un bezjēdzīgs jumts - bet nu kāds idiots tādu varbūt nopirks - kas tad ir? Audī lūkas ar saules baterijām piedāvā jau kādus nepilnus 30 gadus - ja saule spīd, tā strāva darbina salona ventilatoru lai salons tik ļoti neuzkarstu. Sonātei tātad varēs darbināt to ventilatoru ātrāk - ja tu tiešām esi iedomājies ka tās saules baterijas ir priekš elektromobīļa un kaut kas noderīgs, tad tu esi vai nu naivs, vai stulbs - lai ar tādām uzlādētu kaut kādu tur akumulatoru, mašīnai būs jāstāv šausmīgi ilgi dienvidu saulē; diez vai tu gribēsi ar elektrisku sonāti ar saules bateriju jumtu izbraukt reizi mēnesī - nē, tu nospļausies un to spraudīsi rozetē.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kāds te vēl, atvainojiet, "mans Klauss" ?? Šis man ir skaidrs ,ok,- labi zināma indivīdu kategorija, kuri tik driš kā patafons savu un nemaz nav apjautuši, par ko īsti runa.Ja vajag kādam vnk sipt prātu- lai oponenti to dara tad vismaz ar kaut kādu argumentu palīdzību.Nevis ar debīlu apgalvojumu.Prātu jaat visupirms vajadzētu konkrēti uzraugošajām iestādēm- par faktu, ka LV TA normatīvi un tehniskās inspekcijas metodes un kontrole uz ceļa itin nekādā dsā neatbilst nekam nē.

To tikai absolūts dablaēbs var "vēlēties", lai vispārēji bankrotētu kāda europas valsts vai kāds eu bāzēts lielražotājs.Tas ir tas kārtīgā latvieša "bāzes ieradums", ka kur ēd,turpat arī drirš.Kad vairs nav ko, tad aizbrauc na-uj prom un turpina drirst citā vietā- kur treknāks suuds iznākJo sekas būs tādas, ka sūkās ppi arī visi te lielīgie benzīna un gāzes kurinātāji un savus tos sūri grūti iekrātos 369eur katrs varēs drīzvien izmest miskastē- jo kukulis (maizes) maksās 669,-

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu tā bija piezīme 650-tajam, jo ne visu iauto raksta. Tur tak arī kkādi vācu adepti

Ir jau vel Hyundajam HEPA filtrs, kas atīra salona gaisu. Ieprieks tāds tik bija 2 Tesla modeļos. Protams, ka juano tehnoloģiju ievieseji šajā ziņā visus vāciesu izcert visos caurumos.

A par to Sonati, cik sapratu, tad tie solarie aneļi nodrošinās rezervi baterijai. Tjipa biezi esot gadījumi, ka pāris km neaizvelk līdz uzlades stacijai un tad to trūkstoso enerģiju dos solārie paneļi. Lkm, uzkrāj kkur atsevisķi un gada laikā tas dos 1300 km papildus cleantechnica.com/2019/07/22/the-solar-roof-on-hyundais-new-sonata-hybrid-adds-1300km-of-range-per-year/

Par jauno EV kārbu cleantechnica.com/2019/07/22/ev-transmissions-are-coming-and-its-a-good-thing/

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Paga paga, es kaut ko nesapratu - "kia izstrādājusi jaunu kārbu", "vāciešus izcērt visos caurumos", un tam pamatojums - raksts ka ZF izstrādājis jaunu kārbu - WTF? Mums te ir eidis, japāņu jūsmiņš, un tu, korejiešu jūsmiņš; abi jūs salīdzināsiet pirkstu ar krānu un sagrozīsiet patiesību tik lai pierādītu savu. ZF ir VĀCU firma. Kāds tajā ka vācu firma, droši vien vācijā, izstrādājusi šādu kārbu, sakars ar korejiešu autoražotājiem? Ļauj, es minēšu - hujdajs, nespēdams vairs šodien iesmērēt 20-30-40 gadus vecas, no japāņiem nopirktas tehnoloģijas, nu taisīs hibrīdus, izmantojot vācu firmas kārbu - un tad nu "vācieši tiek izcirsti visos caurumos" jo korejiešu ražotājs izmanto vācu kārbu?

Par to filtru nosmaidīju - muļķītis priecājas ka jaunam hujdajam būs dārgs salona filtrs Es savam golfam nelieku parastu salona filtru, jo tas samazina gaisa plūsmu, lai arī bik prasītos, jo tad panelis mazāk noputētu - bet tev vajag speciālu filtru, lai naudu vairāk izdotu - ieliec tādu savā sēklā un vēl uzlīmē uz abiem lielajiem stikliem lielus uzrakstus "HEPA FILTRS" lai visi zinātu ka tev tur tāds ir

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Kur tu to ZF izrāvi? Tā ir pasaulē pirmā transmisija, kas izstrādāta priekš hibrīdiem. Runā ka priekš Eiropas Hyundais gatavo Sonātes vagonu(nomainīs i40), kas prieks manīm vispar būtu lieliski.

Kāpēc gan nepirkt par saprātīgu naudu tādu hibrīdu, kas man apsola 1300 papildus km un vēl tīru gaisu salonā?

Hyundajam jau sen ir savas kārbas. Mans džedajs ar tādu brauc, ja kas. Neviens neko tur nav izstrādajis, tā ir viņu pašu fīča.

Par dīzeļiem esmu dzirdejis, ka tie ir patenti no FIAT, Opel.

Savukārt 2.0 un 2.4 Theta dzineji tika izstrādati sadarbība ar Chrysler un Mitsubishi en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Alliance

Šitie 2.0, 2.4 atmosfernieki ir baigi popularie,jo salikti visos sportagos, ix35 utt., bet arī skaitās vissliktākie no šobrīd pieejamajiem motoriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kur es izrāvu ZF? Atvēru tavu otro saiti un tur pirmais teikums skan šādi "Nesen ZF paziņoja par jaunu elektrisko transportlīdzekļu divu ātrumu pārnesumkārbu, un apmēram tajā pašā laikā parādījās vairāk informācijas par jauno Porsche Taycan.". Tu pats lasi ko tu te publicē? Ierakstot pārlūka meklētājā "ZF", tajā lapā šī burtu kombinācija ir 15 [!!!] reizes un tu to neesi pamanījis nevienu pašu rezi

Par tām "saprātīgajām naudām" - hibrīds kopā ar to saules bateriju jumtu noteikti nebūs sevišķi lēts. Bet savu ūberfiltru tu vari iestumt jau esošajai sēklai, ja vien kāds ražotājs ir sācis tādus ražot - stāstīt "tādi un tādi ražotāji ir slikti, jo tie nekomplektē savas mašīnas ar tādiem un tādiem filtriem" ir tas pats kas stāstīt "hujdajs ir sūds, nekomplektē savas mašīnas ar pirelli riepām", tikai smieklīgāk, jo filtrs ir jūtami lētāks.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu, tad lūdzu - ZF strādā ar Porche. Jaunaja sonātē būs jumts un ASC transmisija, kas esot pirmā priekš hibrīdauto izstrādātā. Vispar neesmu dzirdējis, ka kādi agregāti būtu izstrādati ar vāciešiem, izņemot dizainu(Pauls Šrēders). Ar Mitsu - jā. Būtība jau GDI ir Mitsu jaunievedums, bet šodienas Hyundai GDI ir savs produkts. Tāpat arī dual clutch transmisija(7 dct) ir viņu izstrādājums, lai arī tā ir DSG analogs.

A par tiem HEPA filtriem gluži ta nebūs, ka viņu varēs iespraust jebkurā salona filtra vietā. Tā esot sistēma, kas pati atīra piesārņoto gaisu. Tjipa ja uz ielas ir liels piesārņojums viņa automātiski aizver logus un sāk gaisa atīrīsanu salonā. Tas tak nav Golfs

www.greencarcongress.com/2019/05/20190516-hyundai.html

p.s. cenu tak iemetu no 23-33 K, tas ir parastās optimas cenā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko lai saka, forši - hujdajs sagatavojas dīzeļu, kuru izmešu klase būs EURO -20 ieviešanai - tā nu tu varēsi braukt ar elantru, un kad redzamība kvēpu dēļ samazināsies zem 100 metriem, klimats aizies recirkulācijā

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

braukt ar sonāti

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Un jaunās Sonātes cena nebūs kkāda kosmiska 23-33000 www.carsdirect.com/2020/hyundai/sonata

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Esam no Francijas novirzījušies uz D-koreju

No otrdienas Parīzes apkaimē 4.7 miljoni auto paliek atkal mājās. Viņiem atļauts pārvietoties tikai nakts laikā no 00.00 - 5.30 naktī.

Līdzīgi aizliegumi arī Lionas apkaimē.

www.thelocal.fr/20190723/paris-bans-cars-and-cuts-metro-ticket-prices-over-pollution-spike

Taka atvaļinājumā uz Franciju labāk nebraukt ar savu dīzeli

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Skatos nupat galīgi esi "ieskrējies"...Vislabāk ir, ka mēģināt saprast par ko kurureiz runa un nebārstīt pirodastiskus saukļus (kas acīmredami ir dažu šejienes fanu kvēlākais mērķis)- ja TU tāds neesi un tavs mērķis nav šeit shito nebeidzamo suudu apsuukāt- izkopē rindkopu no tā sava piemēra,kur būtu teikts tieši par "dīzeļu aizliegšanu".Konkrēti kur un par ko vispār ir tas raksts??

Jūs te ar shito nemitīgo suudastumšanu sen jau zaibaljau.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Dizeli nevar dabut 1 kategoriju www.ecologique-solidaire.gouv.fr/certificats-qualite-lair-critair

Vel 2.kategorijai atlauts braukt, tur jabut eiro5,6 dizeliem pec 2011.g., ja nu neesmu pazudis tulkojuma

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tad IR atļauts ar dīzeli braukt vai NAV atļauts ar dīzeli braukt?

Vai jāatzīst ka IR smadzenes te cilvēkiem nepamatoti un melīgi psistas tā ilgstoši un sistemātiski izraujot sev vēlamo suudu no kontexta, vai tomēr nav taisnība par dd "aizliegšanu" ?

Šodn dzirdēju- LOHI pat televizorā stāsta- dd esot/būšot aizliegts.Vienkārši- vispārēji un pilnīgi aizliegts, bez jebkāda skaidrojuma.

Pa ielu ejot, intervētājs apstādina Lohu- kuram (varbūt) nemaz nav nemaz ne auto ne vad-apliecības, bet tomēr viņš lepni izpļūta šo textu.Viņš jau ir iekalis savā suudapaurī,viņš visu zin.Bet p dars intervētājs priekš pārējiem lohiem itin neko nekomentē- vnk parāda šo deiznfo visai valstij.Lohi vairojas ģeomeriski astronomiskā pprogresijā.Jautājums- kam tas ir izdevīgi?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nē, nevar braukt. Jāiegādājas stikeris ka tev ir 2.kategorija. Viss tas pats jau sen ir vesela rindā Vācijas pilsētu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

plet, labāk nekaitini mani ;p

Bezīnam tas 2 vai kurš tur ir vajadzīgs tieši tāpat kā dīzelim.

Sen tika sacīts, ka nevis dīzeļi ir aizliegti bet gan atsevišķas to kategorijas- tieši tāpat, kā atsevišķas benzīna kategorijas, kuras ARĪ ir aizliegtas.To visu priek'[s Lohiem pasniedz sagrozītā veidā un izrautu no kontexta- vistīrākā demagoģija un viltusziņu izplatīšana .Pie kam,ieinteresēto personu apzināti izplānota un savtīgu motīvu vadīta.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Tur tak zemāk tabula.

Pilnīgi zaļi skaitās elektriskie 100%, tie var braukt visur

1.kategorija - benzīni eiro5,6 un hibrīdi

2.kategorija - benzīni eiro4 un dīzeļi eiro 5,6

Visi pārējie autiņi ir aizliegti. Principā ir aizliegti visi autiņi, kam nav šīs uzlīmes. Es ik pa laikam LV redzu autiņus(LV nr.) ar tām vācu zonējuma uzlīmēm.

Vispar parvietošanās pa Eiropu ir stipri apgrūtinata. Ja grib apbraukāt A-eiropu - visur savas vinjetes jāpērk. Izbrauc 3 st. cauri slovākijai un jau pērc ungāru vinjeti. Savukārt R-eiropā bail braukt iekšā pilsētās, tur uzreiz štrāfe bez šitām uzlīmēm. Portugālē sava fīča ar maksas ceļiem, tur tik vienkārši nevar norēķināties ar naudu vai karti, vajag speciālu devaisu, ko kameras nolasa un pec tam tev atnāk rēķins. Karoč kkā šitas viss ir jāpadara vienkāršāks.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Volx

Skatos arī gāze . Tikai nav uzsvērts ,CNG .LPG . Varbūt pēc noklusējuma metāns .

Tās normas nav tik skarbas . Bet var strauji mainīties ,ja pārāk maz pirks elektro

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tak katra pilsēta var pieņemt savas normas. Ka jau es te augstak mineju - tās nedarbojas visā valsts teritorijā. Cik saprotu ar tiem stikeriem ir daudzas pilsetas, kuras centros ir zonējums. šobrīd ar karstuma vilni tikai Parīzes un Lionas pašvaldības pieņēmušas lēmumu visus auto novirzīt uz apvedceļiem, izņmot 1. un 2. kaitīgo grupu. Tikpat labi viņi var piņemt lēmumu kkad, ka tikai elektro var iebraukt pilsētā.

Ķīna jau šādu sistemu ir izmeģinājusi vairakus gadus un nonākusi pie secinājuma, ka tikai totāla elektro ieviešana viņus glābs no piesārņojuma. Tas arī nozīme visu iekšdedzes dzinēju aizliegumu nākotnē. Japāņi hibrīdu ražotāji tagad arī pārslēgušies uz elektro, jo Ķīnā viņu mašīnas nelaidīš cauri. Jābūt 100% tīriem

p.s. Ķīna pārdod 1/3 pasaulē saražoto auto. Tā teikt viņi ir auto modes noteicēji, ko kkāds Klauss negrib saprast

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ķīna - automašīnu modes noteicēja? Nesmīdini; skaidri redzams ka tev ir švaka sajēga par autobūves industriju. Ķīna varētu noteikt kaut kādu modi tad, ja tajā nesaražotu nevienu pašu mašīnu, un visas tiktu vilktas iekšā no eiropas, un tad eiropas ražotāji apjoma ekonomijas dēļ, iespējams, sāktu eiropiešiem uzspiest ķīniešu gaumes mašīnas - teiksim, ķīniešiem patīk pagarinātas mašīnas - un tev nāktos braukt ar sēklu, kurai aizmugurē sēdošajiem atvēlēti papildus 30 cm, jo īsās sēklas vairs nebūtu; nebūtu izdevīgi tādu ražot. Bet nekā - no tā mašīnu apjoma lielāko daļu saražo savējie, un atlikumu saražo citu valstu ražotāji, bet uz vietas - tā nu ķīnas tirgum tiek specmodeļi, un nevis otrādi.

Attiecībā par parīzi - pieņemt tādu lēmumu var, jā - bet vietējie var pieņemt lēmumu iziet ielās. Šībrīža aizliegumus vēl var mēģināt aiz matiem pievilkt klāt idejai par piesārņojumu - bet ja piepeši izrādīsies ka iebraukt drīkst tikai turīgie, var gadīties ka dzeltenas vestes izies ielās un aizliegums nokritīs. Tā jau nav nekāda latvija...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Mode tas ir virziens kurā atīstīsies industrija tuvākaja laikā. Ja šobrīd kāda tradicionāla autoražotāja peļņa ir 100 M(pieņemsim), tad pēc 10 gadiem tā būs tikai 60 M, ja pieņemam ka nekas citur pasaulē bez Ķīnas nemainīsies. Ķīna 98% mašīnas tiek ražotas lokāli, importē tikai ekskluzīvas mašīnas. Piemēram Genesis ražo tikai D-Korejā vai kkāds amerikāņu lielgabarīts tiek ievests. ievedmuitas neatļauj būt konkurētspējīgiem.

Mode prognozē ko pircējs pirks, nevis ko Klauss teiks. Iepriekš jau atzīmeju, ka Toyota sakusi savu EV programu un būves jaunu rūpnīcu Indonēzijā www.reuters.com/article/us-toyota-indonesia/toyota-to-invest-2-billion-in-developing-electric-vehicles-in-indonesia-idUSKCN1TS1SL

Savukart par Parīzi jāprasa vai tu esi stulbs vai tikai izliecies? Kādi turīgie, kādi mati, dzeltenās vestes? Metro biļetes tiek pazeminātas un tur vispār ērta metro sistēma, ja kas. Tas tiek darīts dēļ milzīgā piesārņojuma

Es vispār nesaprotu kādi gan vel varētu būt iemesli, kas liktu ierobežot auto kustību. Tādu vienkārsi nav, ja tu tūlīt kko fenomenālu neizdomāsi. Neredzi saistību starp karstumu un piesārņojumu?

Tiko twitteri redzeju, ka Latvijā sūdzas cilvēki par brūnējošam lapām. Zini kas tas ir? SO2, sēra dioksīds. tas veidojas no nepilnīgas sadegšanas fosīlajos kurināmos, kuros ir liels sēra saturs. Lai tev būtu skaidrāk - dīzelī.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Volx

Savukart par Parīzi jāprasa vai tu esi stulbs vai tikai izliecies? Kādi turīgie, kādi mati, dzeltenās vestes?

.

Pašlaik elektro auto ir turīgo segments . Maniem paziņām elektro auto īpašniekiem ir privātmājas 15 km no Rīgas centra un abi tās nopirka nevis mantoja . Un abiem elektro nav vienīgais ģimenes auto .

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un kādus secinājumus no tā var izdarīt? Kāda saitība ir starp bagātniekiem, karsto laiku un auto ierobežošanu Parīzē?

p.s. vakar tika fiksēta pati augstākā t visā meteo novērojumu laikā - 41,7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti