Tāda pilnvara būtu nepieciešama,iespējams, ja jūs šķērsotu robežkontroli(ne-ES). Es arī tagad plānoju braucienu uz Igauniju, auto līzinga turētājs ir jur. persona.
es vienkārsi nesaprotu uz kāda pamata šādai pilnvarai jābūt. Tad jau Latvijā tikpat labi var prasīt tādu pašu. Policists tak nezvanīs uz uzņēmumu X un nepārbaudīs vai persona X ir pilnvarota.
Lūk, Ukraina, to es saprotu. tur ir dzirdēts, ka tiesi tagad iet oblavas uz Eiropā reģistretiem auto. Tur dēļ nodokļu politikas, ievedmuitām tas. Autiņs reģistrets Lietuvā, bet brauka ukraiņi. Līdz ar to visi aizdomīgie ES valstu brauceji ir zem policijas āmura.
Banka izsniedz pilnvaras par maksu. Summa pati par sevi nav liela, bet jāieskaita jau arī laika patēriņš.
Es šādu pilnvaru nokārtoju, kad bija plāns braukt uz hokeja PČ Baltkrievijā, tad man banka arī skaidri pateica, ka ES ietvaros nekādas pilnvaras nevajag (pie reizes arī pajautāju).
Banka atradusi iespēju pelnīt! Bravo! Polija ir izņēmums ES! Neiesaku latviešiem būt "gudrākiem". Jums nav bijusi saskare ar poļu policiju! Likumi ir jāzina un jāpilda. Neatdosi bankai atdosi polim!
Es Polijā 2x esmu apturēts par ātruma pārsniegšanu, 2 reizes uz robežas pārbaudei... visas četras biju ar līzinga mašīnām, vienā gadījumā arī turētājs bija uzņēmums. Ne reizes nav prasījuši pilnvaras.
Pagājušajā decembrī poļu robežsargi apturēja un pārbaudīja dokumentus 2 reizes. Tehniskajā pasē mans vārds nemaz nav pieminēts - nekādu problēmu un turpināju ceļu.
Pirms kādiem pieciem gadiem braucu ar īrētu busiņu, un dzirdot nostāstus par Poliju, no īres kompānijas paņēmu pilnvaru angļu valodā. Polijā nevajadzēja, bet noderēja Vācijā, lai pārliecinātu policiju, ka lietoju busiņu konkrētu laiku, un ar pirms gada veikto degvielas uzpildi bez samaksāšanas man nav nekāda sakara.
Vispār jau pēdējā laikā klienti saka, ka pilnvaras neprasot arī baltkrievi un ukraiņi... krievi - nu, kā kuro reizi. Bet, nu, ar to riskēt nevajadzētu.
Tas man ir jaunums noteikti. Esmu n'to gadu laikā n'tās EU valstis krustu šķērsu izbraukājis ar dažnedažādākajiem līzinga auto, nekad neesmu pat domājis formēt nekādu pilnvaru. Relax un brauc
Ja turētājs, kas ir ierakstīts apliecībā, piedalās braucienā, nekāda pilnvara nav vajadzīga. Ja nē - jābūt pilnvarai vai īres līgumam. Praksē - ne reizi nevienam neesmu rādījis.
Konuss rakstīja: Pagājušajā decembrī poļu robežsargi apturēja un pārbaudīja dokumentus 2 reizes. Tehniskajā pasē mans vārds nemaz nav pieminēts - nekādu problēmu un turpināju ceļu.
Pirms kādiem pieciem gadiem braucu ar īrētu busiņu, un dzirdot nostāstus par Poliju, no īres kompānijas paņēmu pilnvaru angļu valodā. Polijā nevajadzēja, bet noderēja Vācijā, lai pārliecinātu policiju, ka lietoju busiņu konkrētu laiku, un ar pirms gada veikto degvielas uzpildi bez samaksāšanas man nav nekāda sakara.
Īres kompānijai ir jādod īres līgums, nevis pilnvara.
Lîgums tak bija, latviešu valodā. Es stāstu, ka bija noderīgi paņemt arī pilnvaru angļu valodā, lai policistiem uzreiz viss skaidrs. Nav obligāts pasākums.
Pilnvara raksturo pavisam cita veida darījumu, nekā īre. Tieši pilnvara var likt domāt, ka tevi ar auto saimnieku tomēr saista kas vairāk, nekā īstermiņa īres attiecības - kas ir būtiski tevis aprakstītajā gadījumā. Piedevām - kaut kas nav īsti tā, ka stāsti. Ja auto būtu piedalījies zādzībā, kā saki, to auto aizturētu jau uz robežas un tevi labākajā gadījumā palaistu tālāk kājniekos.
Kas ir auto navigācija? Interneta izmantošana ir atkarīga no tā, vai tiek lietota online vai offline navigācija, neatkarīgi no ierīces veida.
Braukāju pa eiropu ar Google navi telefonā, vienlaikus "dalot" internetu ar auto, jo ir interesanti paskatīties, cik salīdzinoši tizli ir Volvo "reālā laika" dati iebūvētajā navigācijā. Tātad - abas navigācijas sistēmas izmanto internetu. Un abās var neizmantot - arī telefonā joprojām ir Sygic (neatceros gan, kad pēdējo reizi ieslēgts).
Bradypus rakstīja: Pilnvara raksturo pavisam cita veida darījumu, nekā īre. Tieši pilnvara var likt domāt, ka tevi ar auto saimnieku tomēr saista kas vairāk, nekā īstermiņa īres attiecības - kas ir būtiski tevis aprakstītajā gadījumā. Piedevām - kaut kas nav īsti tā, ka stāsti. Ja auto būtu piedalījies zādzībā, kā saki, to auto aizturētu jau uz robežas un tevi labākajā gadījumā palaistu tālāk kājniekos.
Nu redz, tad man procedūra bija tāda, ka noņēma no autobāņa pirms iebraukšanas Austrijā - pirms tam bija caurbraukta visa Vācija. Bet pieļauju, ka ar kamerām un numura atpazīšanas sistēmu kādu laiku jau tikām izsekoti.
Kad apturēja, mierīgi pastāstīja, kas par problēmu. Es uzrādīju īres līgumu, pilnvaru, ka esmu busa lietotājs tikai uz konkrētu laiku. Pierakstīja informàciju par visiem busā esošajiem, uz kurieni dodamie un kad atpakaļ, kā arī to, kas ir īpašnieks un kā ar viņu sakontaktēt. Tas viss aizņēma max pusstundu un braucām tālāk. Kad atgriezos Latvijā, īpašnieks degvielas naudu jau bija pārskaitījis, kur tas tika prasīts. Mana pieredze. Punkts.
Domāju, ka tāpat. Pag, vai tad Šveice nav Šengenas zonā? Vismaz Ženēvā ar Franciju nekādas robežkontroles nav.
Ženēvā ir gan robežkontrole, tāpat arī citur uz Šveices robežas. Tomēr tā robežkontrole un automobiļu pārbaude notiek kampaņveidīgi - te ir, te nav. Kā arī ir mazie ceļi, kur pastāvīgas robežkontroles nav un grūti pat saprast, ka esi iebraucis citā valstī.
Visās, kur man ir sanācis braukt - tieši tāda pati, kā uz, piemēram, LV/LT robežas. Robeža redzama, apzīmēta, būdiņas ir un robežsargi dežurē, neizrādot lielu interesi par braucējiem ar vieglajiem auto.
Ženēvā visbiežāk robežsargi patrulēja robežpunktā pie lidostas, kas iet uz Ferney-Voltaire Francijā, kā arī uz autobāņa, kas iet gar lidostu. Kad braucu ar Francijā reģistrētu busu un savu Latvijā reģistrēto auto, pusgada laikā ne reizi neapturēja. Dažbrīd liekas, ka viņi pārsvarā kontrolēja to, vai logā ir vinjetes uzlīme. Taču itin regulāri varēja redzēt, ka kādu izkrata tā pamatīgāk. Un to darīja ne tikai Šveices robežsargi, bet arī Francijas. Tajos robežpunktos, kas atradās dziļāk Ženēvas pilsētā, tika apsargāti retāk - t.i. daudz biežāk tur nebija neviena robežsarga. Un kā jau minēju, uz mazajiem ceļiem robeža tur diezgan simboliska.
Iebraucot polijā no lietuvas,neviens neizrāda interesi par vieglajiem? Tiešām?? Uz vācijas/austrijas robežas ar automātiem bruņotie kundziņi arī pilnīgi neko un nemaz?
Neko un nemaz šī tofika izpratnē. LT/PL mani nekad neviens nav apturējis nevienā virzienā (t.sk. ar pasažieru busu). LV/LT vienu reizi viens garlaikots robežsargs, kas pa gabalu neredzēja TA uzlīmi (dokumentus arī pēc apturēšanas neprasīja). PL/DE vienu reizi naktī (interesēja tikai bagažnieka saturs, ne dokumenti). AT/DE - ir "bēgļu" skaneri, kas lēni braucošā plūsmā saskaita mašīnā esošos cilvēkus - vai kāds nav noslēpies bagažniekā. Ar automātiem bruņotie kundziņi nekad nav izrādījuši tuvāku interesi. PL/CZ, DE/CZ pēdējā laikā ir šķērsotas tikai pa bāni, pilnā ātrumā bez jebkādas kontroles. AT/CH un DE/CH - dežuranti bez intereses par manu personu. Ar policiju esmu saskāries divreiz Polijā sakarā ar domstarpībām par apdzīšanu, Slovākijā vienreiz dēļ aizmirstām gaismām. Visas sarunas tikai par konkrēto pārkāpumu, nekāda interese par auto piederību (poļos abas reizes ar nomas busu, viena no tām - ar nomas uzlīmēm).
Es saskaitīju iebraucot polijā nesen viena gada laikā tiku apturēts 3x.Tāpat.Doki ir,ko ved,kā iet un utt.Konkrēti jau zb.Tagad cenšos uzķert kādu priekšābraucēju,lai pa otru rindu fiksi pasiptu tiem ākstiem garām.Polijā esmu pirms pacmit gadiem reiz uzrāvies uz 70 zīmi līkumā,ar tiešu mērķējumu sejā,pirmajā metrā tikko redzamība atklājās.Par 50+,toreiz knapi vaļā tiku.Brennero virzienā jau labu laiku nevienu robežu nav iespējams šķērsot,ka tevi individuāli nenopētītu.Bet tā ka apturēt,tā gan nav gadījies.CH robežas sargātāji uz jautājumu vai vajg bagažnieku rādīt ir atbildējuši ka nee un uz tālāko "kā tad tā" ir teikuši, ka to jau viņi redzot,kad un kam "vajadzētu".
Nu tad tā - esmu atgriezusies no divu nedēļu braucuena. Lietuva-Polija-čehija-Austrija-Šveice-Vācija. Nekur neviens neko nepārbaudīja. Vignetas pirkām laicīgi, katrā valstī iebraucām ar vignetu. Jā, vienīgi Austrijā uz robežas. Tā kā viss pa mierīgo, bez problēmām.
Čehija, šķiet, 14, Austrija 9,20, Šveice 36. Šveicei iespējams pirkt tikai uz gadu. Vācija bez maksas. Bet, ja kādam interese par maršrutu ar trim augstkalnu ceļiem, ar prieku dalīšos.
Nedaudz offtopic - reāls stāsts. Dzen paziņa auto no DE caur PL. Uz bāņa beidzas degviela, pēc brīža piebrauc poļu policja, noskaidro situāciju, izsauc servisa auto, kas atvedīs degvielu. Tad paziņam prasa, lai uzrāda signālvestes. Šis rāda, ka viņam taču mugurā taču tāda ir, policisti prasa - un kur pārējās? Izrādās Polijā vieglajā automašīnā, kas pārvietojas pa ātrgaitas ceļu jābūt tik vestēm, cik auto ir sēdvietas. Maksāja sodu.
Re kur ir viens raksts ( poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazkowe-wyposazenie-samochodu-osobowego-o-czym-pamietac ), kur ir pateikts, ka Polijā automašīnā nav obligāti jābūt atstarojošai vestei, bet ja tumšajā laikā vadītājs vai pasažieri atrodas ārpus mašīnas bez vestes tad gan var sodīt, jo gājējiem ir jābūt vestei (atrodoties ārpus mašīnas esi gājējs). Tātad vai nu tavs draugs kaut ko līdz galam neizstāstīja, vai arī Poļu CP vienkārši apčakarēja viņu.
Savā laikā poļu CP iebraucējiem prasīja naudu arī ja mašīnā nebija DIVI trīsstūri, jo ja automašīna paliek ceļa vidū tad trīsstūri esot jāizvieto abos virzienos
Tas tā kā anakdotē, kad uz robežas liek maksāt sodu par braukšanu piecatā iekš Audi quattro, bet otrs robežsargs soda pat to, ka divatā iekš Fiat Uno brauc.
Tik viegli viņu nemaz neapčakarēs, jo viņš ir autoskolas pasniedzējs un izbijis ments. Un šito gadījumu viņš stāstīja 95.koda kursos. Ja pareizi atceros, tad uzsvars bija uz to, ka darbība notika uz bāņa. Tavā rakstā ir runa par koplietošanas ceļiem.
Ar līzinga auto uz ārzemēm
Līzinga auto kā auto turētāja esmu es, pie stūtes būs vīrs. Vai nepieciešama bankas izdota pilnvara braucot uz ārzemēm (ES)?