Kadas domas par to, ka varetu pie vainas but klokvarpstas sensors?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kadas domas par to, ka varetu pie vainas but klokvarpstas sensors?
Tipiski Sadales vārpstas pozīcijas devēja izgājieni.
Parasti pārbauda arī vadus, štekeri.
Nav spiediena degvielas sistema Parasti kad maina degvielas filtru to var nokonstatet
Nomainija sadales varpstas daciku, bet tapat medz nepielekt. Serviss nenemoties talak nemaz rakties..
Kadas vel varbutibas no foruma samaniem varetu but? Varbut kads konkrets serviss, kuriem aizrauj hobijs ar aziatu auto elektronikas problemu risinasanu?
Es jau teicu, ko vajag parbaudīt. Man bija tā, ka mašina nakti pastāv, tad taka karburatorniekiem vajag paslegt ar atslēgu un tad tik startēt. Mainot degvielas filtru nokonstatējam , ka viena trubiņa nestav blīvi klāt un atiecīgi rauj gaisu.
Līdzīgs variants, jo kad iesilis lec kā vajag.
Dzineja kluda p0340
Sveiciens. 2.0 hyundai manualais dizelis.
Nesen uzradas kibele ka pec izbrauciena ar kadas stundas intervalu nevareja autinu pielaist, bet velak jau viss darbojas. Sodien atkal jau pirms izbrauciena nesanak piestartet. Starteris lec, paneli viss deg ka parasti, bet nepielec.
Piesledzam kompi, padzesam kludas, no kuram realaka butu dzineja kluda p0340 - sadales veles deveja kluda (kedes atteikums). Pec ta it ka viss ok. Izbrauciens noslegts, pec laika ieverteju- lec ka vajag. Vel velak atkal neka, bet pec laika tomer lec. Tads rinka dancis.
Ir teorija par detalu, kura vel pie attiecigas temperaturas sakusi glukot. Jad karsts, tad lec, ja silts, tad neka, atdzisis- viss ok. Tikai pienemums sadarbiba ar servisa specnaziem.
Kadas idejas konkretakas problemai? Ar ko jarekinas?
Protams, vel cekosim pie kompja, bet varbut kadam bijusi tuvu lidziga kibele.