Ko jus ar sito copy paste gribejat teikt? Jus nodarbojaties ar so karbu remontu? Cik tad izmaksa uzrakstiet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko jus ar sito copy paste gribejat teikt? Jus nodarbojaties ar so karbu remontu? Cik tad izmaksa uzrakstiet.
Viss ko raksti droši vien ir pareizi, izņemot vienu FoMoCo nevar būt kopuzņēmums, jo tas ir Ford Motor Company saīsinājums (akronīms jeb abreviatūra) kuru ļoti bieži izmanto piem. biržas.
Tagad cik saprotu Getrag jau saucas Magna PT, un kopuzņēmums saucas: Getrag Ford Transmissions GmbH
Renault ātrumkārbas roboti ar sauso sajūgu DC4
Divsajūgu, sausā sajūga transmisija DC4 , kas tiek uzstādīta RENAULT
Pēc VAG DSG automātiskās pārnesumkārbas GETRAG 2010. gadā arī ieviesa divsajūgu, sausā sajūga transmisijas, ko sauc par 6DCT250. Šis ir projekts ko izveido trīs kompānijas GETRAG, LUK un FORD. Ātumkārbas izstrādei tiek izveidots kopuzņēmums FoMoCo.
Darbības princips un tehnoloģiskie risinājumi abiem ražotājiem ir ļoti līdzīgi.
2010. gadā pirmās atrumkārbas tika uzstādītas Renault Megane un Ford Fiesta. Ford sauc ātrumkārbas POWERSHIFT un RENAULT DC4.Rūpnīcas Itālijā un Meksikā līdz 2012. gadam saražoja aptuveni 1 miljonu šo ātrumkārbu.6DCT250 uzstāda automašīnām ar priekšpiedziņu un ar zemu griezes momentu līdz 280 Nm.
Automobiļu ražotājiem vispievilcīgākā bija salīdzinoši zemā ātrumkārbas cena un labā pārnesumu slēgšanās kvalitāte. 6DCT250 tika uzstādīta uz Renault un Ford automašīnām, bet neskatoties uz praktiski identiskiem tehnoloģiskiem risinājumiem, šo mašīnu ātrumkārbas darbojas pavisam atšķirīgi.
Ja uz FORD pirmās problēmas var sākties no 30t km, bet pie 80 t. Km ātrumkārba var pārstāt darboties. Renault, situācija ir pilnīgi atšķirīga. Renault automobiļi ar šo pārnesumkārbu strādā ļoti labi un iespējams, var nebūt problēmu, pat ja nobraukums ir 200 t km, bet 230-240 km ir pēdējais, ko Renault var nobraukt ar šo ātrumkārbu.
Šīs ātrumkārbas galvenā problēma ir tā, ka vasaras periodā sastrēgumos nav piespiedu ātrumkārbas dzesēšanas un tā bieži pārkarst. Pārkaršana visvairāk ietekmē TCM (ātrumkārbas datoru), kas atrodas tieši uz pārnesumkārbas.
Ja ātrumkārba darbojas klimatā ar ļoti mainīgu temperatūru, tad temperatūras svārstību dēļ rodas kondensāts. Kā arī šī ātrumkārba rada metāla skaidiņas. Kondensāts un metāla putekļi nav mašīnas labākie draugi.
Daudzskairtlīgie TCM datoru bojājumi piespieda GETRAG un FORD veikt šīs ātrumkārbas tehniskas izmaiņas. Līdz 2015.Gadam tika izlaisti vairāki tehniski atjauninājumi un programmatūras versijas.
Datori un ātrumkārbas, kopš 2015. gada ir visstabilākās savā darbībā un gandrīz visas projektēšanas kļūdas tikušas novērstas.
Ja tiek iegādāta lietota automašīna, lai aprēķinātu atlikušo mašīnas ātrumkārbas resursu, shēma ir vienkārša. Renault parasti tiek pārdota ar nobraukumu aptuveni 200 t km, kad īpašnieki sāk pamanīt pirmās problēmas. Renault joprojām brauc vismaz 30 km, bet sāk parādīties nestabila ātrumkārbas darbība. Ford ir atšķirīga situācija. Parasti automašīnai jau ir nomainīts dators un sajūgs.
Bieži vien klienti zvana un pieprasa, vai būtu izdevīgāk salabot ātrumkārbu vai iegādāties lietotu.
No iepriekš minētā, Renault, viss ir atkarīgs no lietotas ātrumkārbas noskrējiena .Par Ford, jūs varat apsvērt iespēju iegādāties lietotu ātrumkārbu tikai tad, ja tā ir no 2015.gada un jaunāka.
Vērtīgākās ātrumkārbas sastāvdaļas ir TCM (ātrumkārbas dators), sajūgs un tā elementi: gultņi un mehāniskās dakšas. Pārnesumkārbas konstrukcijā ir 4 motori, ar kuriem tā kontrolē sajūgu un ātrumu pārslēgšanas dakšas. Visi šie kustīgie mehānismi ir ļoti jutīgi pret nodilumu. Protams, pirmkārt, gultņi un mehāniskās dakšas nolietojas. Automašīna praktiski brauc ar jebkuru sajūga nodilumu, tikai tas atspoguļojas ātrumu pārslēgšanas kvalitātē. Noteiktu ātrumu trūkums ir vēl viena problēma, bet noteikti tā nav sajūga problēma.
Neraugoties uz trūkumiem, es uzskatu, ka šī ātrumkārba ir ļoti vienkārša un labojama. Pareizi izvēloties rezerves daļas, remontētās ātrumkārbas darbība ir samērojama ar jaunu ātrumkārbu. Tāpēc, neraugoties uz ievērojamiem ieguldījumiem remontā, jūs varat droši turpināt lietot automašīnu. Protams, ka tas viss ir atkarīgs no garantijas perioda, ko nodrošina uzņēmums, kas veic ātrumkārbas remontu. Īss garantijas periods nozīmē, ka svarīgas detaļas nav nomainītas vai to izcelsme nav zināma.
Bet, ja jūs ilgstoši braucat ar nolietotu sajūgu, ļoti iespējams, ka būs problēmas ar sinhronizatoriem, īpaši 1 pārnesums. Visu slikto darbu paveiks metāla skaidiņas.
Modeļos līdz 2013. gadam vārpstas blīvslēgi bieži sāk tecēt. Noplūde vizuāli ir redzama ātrumkārbas savienojuma vietā, šī problēma ietekmē sajūga darbu un ilgmūžību.
LUK kompānija ražo pilnīgu remonta sajūgu komplektu, kas, kaut arī ne oriģināls, ir kvalitatīvs.
Sajūga uzstādīšana ir jāveic ar speciālu aprīkojumu. Ja tas netiek darīts, tad pārnesumkārba iziet no ierindas 2-3 mēnešu laikā. Šīm automātiskajām ātrumkārbām 6DCT250 viens no svarīgākajiem remonta darbiem ir pareiza programmatūras izvēle. Parasti ir ieteicams sākt ar to, jo daudzas problēmas var atrisināt ar pareizu programmas darbību. Vēl ir ļoti svarīgi veikt pareizu ātrumkārbas adaptāciju pēc remonta. Pareiza adaptācija nodrošina ātrumkārbas vienmērīgu ātrumu pārslēgšanos un pareizu sajūga stāvokli
Es ieteiktu eļļas nomaiņu ik pēc 60 t km vai ik pēc 3 gadiem.
Kondensāts, pārkaršana un eļļas oksidēšanās ietekmē ātrumkārbu arī tad, ja automašīna stāv (uz ielas).
Ford 2.0 un 1.6 ātrumkārbas ir nesaderīgas ar tām ir dažādi pārnesumu zobi un atšķirīgi datori TCM. Renault ātrumkārbās ir ievērojamas atšķirības un tās nav savstarpēji aizvietojamas
Renault DC4 ātrumkābu varianti un kodi:
DC4000- Megane III 1.5 dci
DC4001- Scenic III 1.5 dci
DC4003 — Laguna 1.5 dci
DC4005 — Captur/Clio 1.5 dci
DC4004 — Clio 1.6 petrol
DC4006 — Dacia/ Clio / Captur 1.2 petrol
DC4007 — Kadjar 1.5 dci
DC4015 — Captur 1.5 dci
DC4016 — Clio 1.2 petrol
Vairāk info te:
akserviss.lv/divsajugu-transmisija-6dct250-ford-powershift-un-renault-dc4/#more-2550