vai nav lietderīgāk pāriet uz custom vadību? vemsis vai megaskvirts būs ātrāk un kvalitatīvāk, nekā oem vadības medības ar nezināmu rezultātu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai nav lietderīgāk pāriet uz custom vadību? vemsis vai megaskvirts būs ātrāk un kvalitatīvāk, nekā oem vadības medības ar nezināmu rezultātu
VEMS - MS ir šāviens kājā aiz vēlmes ieseksot dažas kapeikas - MS1 un MS2 ir veci un pliki sūdi, MS3 pie vienādas cenas ir plikāks par VEMSi; kad to nokomplektē kā VEMSi, tas maksā vairāk + tas sastāv no trīs platēm. Jautājums arī kā MS programmatūra ir progresējusi šo gadu laikā - kad 5 gadus atpakaļ mūsu pašu Gintam Kalniņam paprasīju kāda starpība starp abiem blokiem, šis diezgan slikti izteicās par programmatūras spējām.
arī pirmais MS būs labāks par neesošu oem
nav sliktas vadības, jautajums ir tikai paša skilā, vai kurš licējs būs tuvāks- uzticamāks
Vispār jau nē... Redzi, ir divas lietas - dzelžu spējas, un programmatūras spējas. MS1 un MS2 ir tikai 2 aizdedzes un 2 sprauslu izejas - tas ir knapi pietiekami četriem katliem, un par maz lai normāli darbinātu ko vairāk - jā, var, protams, bet es zinu no personīgās pieredzes ka bik ir starpība tajā, kurā brīdī sprauslas tiek atvērtas - var, protams, izmantot kaut kādas papildus plates, bet tās var nākt ar saviem gļukiem - piemēram, ir lasīts gadījums, kādus 10 gadus atpakaļ, par gļukainām platēm, kas tika lietotas lai MS2 savienotu ar audī 20v turbiķiem, kam vajadzēja darbināt piecas spoles, un kuras varēja pūtiena apogejā sākt mētāt momentu...
Par programmatūru - es nezinu kā ir tagad, dažus gadus atpakaļ man Gints salīdzināja VEMS ar MS - VEMSim nepieciešamās funkcijas lēni, bet tomēr pakāpeniski tiek pieliktas, pieprasītākās vispirms - tikmēr MS, vismaz tolaik, viņa vārdiem, programmatūru kodēja trīs cilvēki, bez motorsporta pieredzes, un, kā šis izteicās, inženieri ar šādu pieredzi izbanoja no foruma par pārāk stipru kritiku... Nosauca arī konkrētu kāsi - brīvgaitas regulācija, kur algoritms pēc bremzēšanas ar motoru brīvgaitas apgriezienos nākamajā reizē var izraisīt motora noģībšanu. Gan jau šāda veida problēmu dēļ viņam savulaik stiliņā no paraksta pazuda uzraksts MegaSquirt, tb viņš tos ir pārstājis likt un regulēt - kāpēc čakarēties ar bloku, kuram paliks kaut kādi kāši?
Savādāk pēdējajai rindai varētu piekrist.
Viens par otru gudrāks.
Kas ta vecajam blokam?
Kanibaals rakstīja: Kas ta vecajam blokam?
Man ford scorpio 2.9 dzinējs ir iebūvēts iekš ford capri 78" sākotnēji dzinējs bija komplektā ar automātisko kārbu. Taču lai izjustu īsto braukšanas garšu, pirms kāda laika, nometu automātu un vietā nāca mehānika. Auto brauc, taču ir dažādi sīkumi, kuru dēļ tomēr nepieciešams vadības bloks no mehānikas.
dažādos resursos, dažāds info! vienā norāda ka bloks 86 GB-12A650-A2A
citā ka 86GB 12A650 AC
kam ticēt?
Atgādinu.. 2.9 bez lambda bet ar diviem Maf
Ford 2.9 vadibas bloks
Sveicieni Ford entuziastiem!
Tiek meklēts vadības bloks no ford scorpio/sierra 2.9 ar manuālo kārbu "86 GB-12A650-A2A" Mans 2.9 ir ar diviem gaisa masas mērītājiem (lāpstām) un bez zondēm. tātad... citi 2.9 vadības bloki īsti nederēs.
Varbūt kādam atrodas vai ir info, kur meklēt.