Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Passat 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Modernizētais Volkswagen Passat 2019 / 2020, kāda pieredze? Face-lift

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Lietojot identisku pirms facelift, gandrīz noteikti pat zinu, kāds tas auto ir. Un tas ikdienai ir ļoti, ļoti

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

tātad zini, kāds viņš ir faceliftā, jo nekā jauna viņā nav.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu nav gan tā, vēlams ir Travel Assistant apraksts, tas ir režīms pusautomātiskai braukšanai, kad var atlaist stūri un auto turpina kustību uzņemoties vadību. Lai arī man nepatīk lielākā daļa jauno a/m palīgsistēmu, šī tomēr varētu būt ļoti noderīga praksē, piemēram veicot tālos pārbraucienus uz AT kalniem, sanāk, ka ar šo sistēmu viens braucējs bar nobraukt ievērojami lielākus attālumus, sevišķi nepūloties. Kopumā šis sistēmas pielietošana tieši VAG B8 facelift neizbrīna, jo šis braucamais tiek pozicionēts, kā piemērots tālajiem braucieniem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Godīgi, es laikam nespētu kam tādam uzticēties

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Piekrītu, es arī tādam neuzticētos.

B8 pasātā ir "Rest Assist" kurš pīkst tad kad nevajag un nevienu reizi nav nopīkstējis tad kad tiešām to vajag.

Tāpat ar adaptīvo kruīzkontroli, it kā strādā perfekti, bet 90% gadījumu "neredz" priekšā stāvošus auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ražotāji lūko cits citu pārspēt ar veselu kaudzi auto asistentu. Mana pieredze apliecina, liela daļa ir tikai ķeksītim. Jau neskaitāmas reizes paneļa displejā max ātrums 100, bet atrodos Rīgas centrā. Un izbraucu no zīmes 30 zonas uz lielceļa, kur 90 utt. Wtf? Nav grūti iedomāties, kas notiks, kad jaunie auto nespēs pārkāpt ātrumu utt. Vismaz Latvijā - garantēta jautrība būs 100%

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Vēl kāda fīča - automātiskā bremzēšana. Laba lieta, kad strādā. Piemēram, korķos. Bet, ne vienmēr tā strādā Atceros, reiz testa braucienā Moller pārdevējs aicināja pat nespiest bremžu pedāli - tad lai visi zinātu, reizēm tas vienkārši nenostrādā Un auto vienkārši NEbremzē.

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
4 0 Atbildēt

Skaidrs ir tas, ka šis ir lielu kompāniju transporta parka viennozīmīgs dalībnieks. Arī vidēju kompāniju vidēja menedžmenta transportlīdeklis. Līdz riebumam saprotams, pazīstams, paredzams. Tas pie nosacījuma, ja VW nav uztaisījis pārsteigumu un šo modeli neprezentē kā kārtējo rūsas perēkli kā Passat Typ 3C . Jāpiezimē gan, ka pa kvalitatīvu ceļa segumu šis auto slīd kā pa lidojošo paklāju. Baudījumu netraucē ne trokšņi no piekares sistēmas, ne airodinamikas radītie trokšni, ne kādas parazītiskas salona paneļu radītas čerkstoņas. Vienīgi moka mani viens jautājums - vai Škoda Superb nav tik pat laba, bet par 10 000 Eur lētāka?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

No kurienes tāda cenu starpība?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ko man nesaprast, kā parasts facelift var tikt uzskatīts par jaunu modeli tirgū?...

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Vai tad viņš ir iekļauts kopējā vērtējumā?

Golf feislifts bija piemests publicitātei bez dalības pašā konkursā.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
3 0 Atbildēt

Volkswagen ieturētais konservatīvisms redzams no paaudzes uz paaudzi, taču vēl vairāk tas izpaužas modeļu feisliftos. Iztiekot bez agresīvām izmaiņām eksterjerā, Passat uzlabojis tehnoloģisko arsenālu, tādejādi kļūstot patīkamāks un drošāks salonā sēdošajiem. Jaunā Passat starta cena nav no mazajām - 25 900 eiro (Superb 21 400 eiro). Jāņem gan vērā, ka bāzes versijas jau ir bagātīgi aprīkotas (Trendline šeit nebūs atrodams), turklāt viena no nozīmīgākajām Passat mērķauditorijām ir tieši juridiskās personas, tāpēc standarta izcenojums autoparkiem ir elastīgāks.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 8 Atbildēt

OskarsKrampans rakstīja: Skaidrs ir tas, ka šis ir lielu kompāniju transporta parka viennozīmīgs dalībnieks. Arī vidēju kompāniju vidēja menedžmenta transportlīdeklis. Līdz riebumam saprotams, pazīstams, paredzams. Tas pie nosacījuma, ja VW nav uztaisījis pārsteigumu un šo modeli neprezentē kā kārtējo rūsas perēkli kā Passat Typ 3C . Jāpiezimē gan, ka pa kvalitatīvu ceļa segumu šis auto slīd kā pa lidojošo paklāju. Baudījumu netraucē ne trokšņi no piekares sistēmas, ne airodinamikas radītie trokšni, ne kādas parazītiskas salona paneļu radītas čerkstoņas. Vienīgi moka mani viens jautājums - vai Škoda Superb nav tik pat laba, bet par 10 000 Eur lētāka?

Pa kvalitatīvu ceļa segumu arī žigulis slīd kā pa lidojošu paklāju. Diemžēl, pa nekvalitatīvu ceļu braukt ar b8 pasātu nav bauda! Jo traucē gan piekares trokšņi, gan paneļu čarkstoņas, gan riepu un vēju radītie trokšņi. Iespējams, tas nav aktuāli atjaunotajam passātam, bet šaubos vai kas būtiski ir mainījies.

cekamens Reģ.: 25.06.2002
3 0 Atbildēt

Nu nezinu gan, mani pilnībā apmierināja B8, un jau otro dienu apmierina arī B8 facelift. Tam par cēloni iespējams ir slikto ceļu piekare, jo klusums un uzvedība uz ceļa mani pilnībā apmierina.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Mani pilnībā apmierina B8 arī pirms facelift Reāli kluss un komfortabls auto jebkādos ceļos.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

iAuto iepazīstas ar modernizēto Volkswagen Passat (+ foto) iauto.lv/zinas/testi/32014-iauto-iepazistas-ar-modernizeto-volkswagen-passat-foto

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

TomsTimosko rakstīja: Volkswagen ieturētais konservatīvisms redzams no paaudzes uz paaudzi, taču vēl vairāk tas izpaužas modeļu feisliftos. Iztiekot bez agresīvām izmaiņām eksterjerā, Passat uzlabojis tehnoloģisko arsenālu, tādejādi kļūstot patīkamāks un drošāks salonā sēdošajiem. Jaunā Passat starta cena nav no mazajām - 25 900 eiro (Superb 21 400 eiro). Jāņem gan vērā, ka bāzes versijas jau ir bagātīgi aprīkotas (Trendline šeit nebūs atrodams), turklāt viena no nozīmīgākajām Passat mērķauditorijām ir tieši juridiskās personas, tāpēc standarta izcenojums autoparkiem ir elastīgāks.

Es paspēlējos ar konfiguratoru Škodas lapā un, ja godīgi, biju pārsteigts par to, cik daudzas lietas ir vēl papildus jāpērk klāt pat L&K aprīkojuma līmenim.

Volkswagen tādā ziņā bāzes aprīkojums ir bagātīgāks, bet tur jāskatās, kāds papildaprīkojums nu kuram ir svarīgs.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Tāpat ir augušas cenas Scala un Octavia aprīkojuma līmeņiem. Pie tams 60 gadu jubilejas piedāvājuma aprīkojums Octavia, manuprāt, ir smieklīgs kaut vai salīdzinot ar to ko piedāvā VW Golf 45. jubilejas aprīkojumam. Izskatās VW vienkārši cenšas tā, lai Škoda nebūtu iekārojamāka par VW brendu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Tā izskatās. Mēs, protams, no tā tikai zaudējam. Šķiet, ka iepriekš tā īsti nebija.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti