Ieteikums - nepirkt lietotu dīzeli, tad šādu problēmu nebūtu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ieteikums - nepirkt lietotu dīzeli, tad šādu problēmu nebūtu.
Izklausās kapitāls kolhozs
Gaisa masas mērītājs, vai kloķenes stāvokļa devējs. To vajadzētu uzrādīt diagnostikai. Tas par raustīšanos.
OK. Paldies par saturīgo padomu.
1.Eļļas maiņu skaita spidometrs-precīzi katrus 20k kilometrus tiek iededzināts šis paziņojums-vai tas tika nodzēsts pēc internetā atrodamas instrukcijas? Eļļas kvalitātes sensora tur nav
2. Drosele nav saistīta turbīnu-tā palīdz slāpēt motoru un pieveras atveroties EGR, kāda kļuda tiek radīta? Turbīnas un droseles vadības solenīdi atrodas blakus varbūt trubas sajauktas.
3. Jāsāk ar sprauslām, šim motoram viņas ir pjezo un reti kuram pēc 200k viņas strādā tā kā būtu jāstrādā.
Gaisa masas mērītājs tas diez vai ir, tas rausta motoru tieši tukšgaitā, ja beigts.
Sveiki!
Ar eļļas servisu tiku galā un tur vairs nav problēma (lietoju inetā pieejamo instrukciju).
Tātad pēc būtības palikusi tikai viena problēma - pieraustīšanās braukšanas laikā, kas ieslēdz avārijas režīmu un uzņemt ātrumu vairs nav īsti iespējams. Bet pat braucot noslāpē un pielaid atpakaļ problēma pazūd motora lampiņa pat var izdzist. Pēc pielaišanas avārijas režīms var atgriezties uzreiz vai arī tikai pēc kāda laika. Avārijas režīms ieslēdzas tikai pie lieliem ātrumiem, pilsētas režīmā nekad.
ECU noteikti ir saglabājusies kļūda-kāda tā ir?
Pilnīgi noteikti neatgriezies servisā kur mainīja motoru!
Tas ir tikai normāli situācijā kad piemēram nostrādājis "Knock sensors" - tad iestājas režīms ko nereti apsaukā par "limp mode".
Un knock sensora nosatrādāšanai var būt pietiekoši daudz iemeslu - ir vērts pieslēgt un palūrēt kļūdas.
Ja gribas minēt tad te būs paŗis lietas no pieredzes:
Man bija tāds jox uz Honda dīzeļa ap 2500 apg./min., kad puse gaisa padeves (gumijas) trubas bija ieplīsusi. Kamēr vienkārši lūr virsū - to pat nemana, bet kā ar to turbo verķi iemin grīdā - tā momentā pavērās.
Līdzīgi simptomi, bet tad arī ar lielu precizitāti pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem - zobsiksna nav uzlikta pareizi/problēmas ar psriegojumu vai tamlīdzīgi ( bet tas ne visiem auto ir iespējams, jo pietiekoši daudziem tas uzreiz var nozīmēt saliektus vārstus !!!)
Gāzes pedālis ir pārbaudīts?
Ford Galaxy 2008. 2.0 (103KW)
Sveicināti!
Aprakstīšu problēmu un ceru, ka kāds varēs palīdzēt:
Tātad Ford Galaxy 2008. 2.0 (103KW) motora defekts nolūza sprauslas gals - šī problēma tika atrisināt nomainīts motors, pie viena tika nomainīts arī kvēpu filtrs domāju, ka būs zirgā, bet nekā.
Tika konstatētas trīs problēmas:
1. pēc nobrauktiem 300 km parādās paziņojums oil service - meistara ieteikums nezinām kur un cik ilgi stāvēja motors iespējams netīrs nomainām vēlreiz eļļu, tas tika izdarīts, bet pēc eļļas maiņas un nobrauktiem 200 km paziņojums izlec no jauna.
2. turbīna eļļu nerij bet pēc kompja rāda kļūdu (ķerās drosele vai, kas tamlīdzīgs)
3. braucot ar auto it sevišķi pie lielākiem ātrumiem 90 + auto pieraustās. Meistara ieteikums ieeļļojam degvielas sistēmu pielejot litru huša eļļu uz pilnu bāku, tas tika izdarīts, bet bez rezultāta.
Kas vēl ir interesanti motora kļūdu rāda info paziņojumos pati motora lampiņa var iedegties un tikpat ātri izdzist.
Pirms braukt uz Ford centru iespējams, kād ar ko līdzīgu saskāries un var ieteikt risinājumu.