Ir bijis, ka gaiss tiek caur degvielas atplūdes trubiņām (-u?). Pēc 24 h stāvēšanas tikai ar vilkšanu, jo aķi varēja griezt sausu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir bijis, ka gaiss tiek caur degvielas atplūdes trubiņām (-u?). Pēc 24 h stāvēšanas tikai ar vilkšanu, jo aķi varēja griezt sausu.
Jaunajiem ķīseļiem tāds joks varēja arī izrietēt no nedaudz par lēnas startera griešanas - ja nemaldos, tad vadības blokam ir uzlikts sākt sprauslas darbināt pie noteiktiem apgriezieniem, ja tos nesasniedz...
Jāparlasa iepriekšējās tēmas, kur sastopās ar pielaišanas problēmām. AUDI 80 jau rakstīju - sistēmā nav vajadzīgā spiediena, jo kkur gaisu sūc. Ja autiš ir silts tad iedarbināt var, jo viss benzīns nav paspejis atplūst, kad pastāv - nevar.
Cik var runāt par lietām, par kurām nav sajēgas... Tai mašīnai visdrīzāk ir pacēlājsūknis bākā, kāda vēl atplūšana ja ieslēdzot aizdedzi uzdzen degvielu...
Tā arī ir-bākā ir sūknis, pie filtra ir spiediena devējs, varbūt tas nepareizi rāda, varbūt spiediena regulators railā gļuko, varbūt kāda sprausla tek, varbūt vienkārši gaiss pa sistēmu klaiņo, palīdzēs tikai kāds kuram galva strādā un ir diagnostikas aprīkojumu, ieteikt neko nevaru-nav bijusi vajadzība meklēt. Vari pamēģināt Roli.
Arī Insignia drusku ilgāk startēja pēc degvielas filtra maiņas, pārgāja gan nākošajā dienā, acīmredzot gaiss kautkur vandījās, tad arī bākas sūknis manāmi ilgāk strādāja kamēr atslēdzās.
Šeit jau tāda pļāpāšana vien būs, labāk aizved pie kāda motorista, kas ikdienā taisa kapitālos motoriem. Servisos nav jēgas vest... tik naudu noplēsīs par neko. Manas kapeikas, skatītos tomēr uz svecēm (ko tur baudīt, jāmaina viņas, nav tik dārgas) un baudīt maf u.c sensorus...
Motoristiem parasti grūti iet ar to diagnostikas aprīkojumu.
Insignia kvēlsveces bez maiņa nostājas ap 400eur un tiko kaut viena pamirst tiek izmesta kļūda.
Nezinu kurš gads un komplektācija auto, bet 2.0l ctdi opelim kvēlsveces no 10 eiro gabalā... Cik tur darbs par izjaukšanu, lai tiktu līdz viņām, tas cits stāsts...
Runa ir konkrēti par divlitrīgu Insignia-parādi man to 10 eur kvēlsveci! Viņai virsū ir degkameras spiediena sensors-ražotājs tikai viens tāpēc cenu liek kādu grib.
Iedod konkrēti jaudu dzinējam un auto gadu... Konkreti tam insigniam divlitru dizeli visadas variācijas ar dažādām kvēlsvecēm. Skatu interneta detaļu veikalus, vari arī pats sameklēt....
Prefeisam <13 gadam populārākais dth, feisliftam dte
Motora jauda noslēpums, labi tur zem 13 gada kādi 4+ varianti ar 2.0 ctdi un ja biturbo vai 4x4, tad vēl vairāk... Bet nelec man acīs dārgas kvēlsveces, pat bosch sveces ap 15 eiro gabalā... Interesēs pats sameklēsi... Kas tev tās par īpašajām kvēlsvecēm ar iebūvētu manometru....
Ja paskatītos kārtīgāk tad redzētu ka arī tiem kuriem nāk parastās kvēlsveces viņas ir nepieciešams divas un otras divas ir ar sensoru
www.trodo.lv/kvelsvece/opel-insignia-2-0-cdti-81kw-52113-cid
Beru katalogs saka to pašu
www.beruparts.eu/find-my-part.html#fitment_id=29929&search_type=vehicle
Kvēlsvece
"Samocīta'' iedarbināšana
Sveiki visiem!
Velējos jautāt pēc padoma, varbūt kādam ir gadījies līdzīgi.
Situācija sekojoša - kad auto ir pastāvējis vairāk kā 12h(+/- aptuveni), ir diezgan samocīta auto iedarbināšana. Starteris griež aptuveni 5 sekundes, dažreiz, kad auto nedarbināts pastāvējis vairāk kā diennakti, pat vairāk kā 5 sekundes.
Ir pārbaudītas sprauslas, akumulators, sveces, mainīts degvielas filtrs.
Opel oficiālāis pārstāvis un Gros auto plāta rokas un vainu atrast nevarot.
Ir aizdomas, ka tas varētu būt iemaldījies gaiss degvielas sistēmā.
Būšu pateicīgs, ja padalīsieties ar savu pieredzi.
Auto: Opel Insignia Sprots Tourer 2.0 CDTI