1. Iespējams auto bijis sists un kādā vadu buntē ir pārsista izolācija un reizi pa reizei noīsinās
2. Ja motors paliek rūcot tad jāskatās kas notiek ar barošanu GEM un pašu bloku-varbūt ūdens tek virsū caur ventilāciju(atrodas zem bardačoka).
1. Iespējams auto bijis sists un kādā vadu buntē ir pārsista izolācija un reizi pa reizei noīsinās
2. Ja motors paliek rūcot tad jāskatās kas notiek ar barošanu GEM un pašu bloku-varbūt ūdens tek virsū caur ventilāciju(atrodas zem bardačoka).
Kas ar akumulātoru? Ved līdz rezerves. Izskatās pēc nekontakta jo īssavienojuma gadījumā šāda slodze ko jau dedzinātu?
NU nav īsti taisnība - ja akumlatoru norauj ( ko gan noteikti nevajag darīt - var sabojāt elektroniku), iedarbināts auto turpina strādāt, jo enerģiju ražo ģenerators.
Tā kā problēma ir daudz tuvāk vadības blokam kā jebkam citam, tie var būt releji kas nostrādā ( jā arī elektriskās ķēdes problēmu/nekontakta vai piemēram karstuma dēļ). Var būt arī vadības bloks kurš kāda iemels dēļ pats pārstartējas, tas nav sevišķi sevišķi bieži, tikai kaut kādos 0,00N% gadījumos uz visiem saražotajie mvadības blokiem, bet tomēr gadās !
Akumulators pirms gada pirkts, tagad pārbaudīts - ģenerators lādē, spriegums normāls un nekādu kritumu nav.
Body control bloks pārbaudīts arī fiziski, virsū nekas netek.
Man ir bijis, ka akm notrūkst plate, bet kontakts ir un nav, tas gan bija sen un iespējams šīs paaudzes akm tā nevar notikt...bet. Otrs auto ko nebraucu katru dienu ar 2,5d startējot ar patukšu akb arī dators un viss esp abs utt pārstartējās kā būtu pie akm novienošanas.
Fordam, gan usa ražotam pazuda massa uz dzinējs -virsbūve. Tur tā visa devēju sistēma nedaudz citādi kā eu izveidota. Beidzās ar radiātora sprādzienu Rīgas centrā.
Skaidrs, ka problēma nepatīkama. Braukt ārpus robežas stresaini.
Pie patukša akumlatora tā mierīgi var būt, jo griežot starteri vajag ļoti lielu strāvu, un man arī ir bijis tā (uz veca aķa ziemā) - strateri vēl tā kā griež ar pārtraukumiem, bet iešprices normālai darbībai vairs nekā - sprauslas vairs "nemiez" un dzirkstele ar nez vai vairs bija.
Pirmajā reizē elektonika 'restartējās' brauciena beigās, kad 3 stundas jau bija nobrauktas pa trasi bez pārtraukumiem - neticu, ka akumulators nebūtu uzlādējies pa to laiku. Pārējās divas reizes restartējās attiecīgi pēc 2min brauciena pilsētā un pēc 10min brauciena. Ar pielaišanu nekādu problēmu principā nav.
Bija līdzīgi ar manu pirmo auto. Jauns un dumjš būdams nopirktu lietotu BMW bez lielas domāšanas. Pie zemām temperatūrām elektronika slēdzās ārā tieši tā kā tu pieminēju. Velāk izrādījās, ka bija slīkonis un vadības blokā mitrums. Tur tā problēma bija. Nesaku tev tā, bet varbūt viela pārdomām.
Kaut kad sen tepat forumā tika aprakstīta situācija, kad vienam auto bija uzstādīti divi akumulatori - viens parastais un otrs - daudz mazāks - kaut kādai advancētai signalizācijas-pretaizdzīšanas sistēmai. Tai sistēmai tur bija izveidota speciāla telpa, pieslēgvieta un tā. Un tad to mašīnu pārdeva, iepriekšējais īpašnieks to savu sistēmu ar visu mazo akumulatoru savāca, bet plusa klemme palika. Tad nu tā klemme braucot sita pa bleķi, kamēr krāsas kārtai tika cauri un neregulāri, neparedzami, visneiedomājamākajos brīžos īsināja uz masu visu elektrosistēmu.
Simptomi bija tādi, ka viņi tur pārbaudīja gan akumulatoru, gan ģeneratoru, gan relejus un diezgan ilgi neko nevarēja atrast.
Raustās visa elektronika
Labs rīts, biedri.
Auto ir skārusi ļoti nepatīkama un neparasta problēma - uz 2 sekundēm kustībā mēdz atslēgties absolūti visa elektronika, kas uzreiz pēc tam atkal ieslēdzas. Pēdējo 2 mēnešu laikā tas ir noticis nu jau 3 reizes.
Pirmo reizi pārbiedēja tā, ka bikses gandrīz pilnas - braucu naktī pa trasi, visapkārt meži, nekāda apgaismojuma un pēkšņi atslēdzas viss, kam būtu jādeg - spidometrs, radio, pilnīgi visi iekšējie apgaismojumi un arī ārējie apgaismojumi. Melnā naktī kustībā ar 100km/h paliku bez jebkāda apgaismojuma. 2 sekundes tumsā un viss ieslēdzas atpakaļ (šajā reizē panelī iedegās visi brīdinājumi, it kā auto būtu no nulles piestartēts) - motors nenoslāpa, vienīgi nedaudz noraustījās (automāts).
Tad mēnesi braucu bez problēmām un pavisam nesen atkārtojās tas pats 2 dienas pēc kārtas, tikai šoreiz pie maziem ātrumiem pilsētā.
Steidzamā kārtā braucu pie elektriķa, slēdziens - dators kļūdas neuzrāda, ģenerators un akumulators strādā, klemmes veselas, sprieguma kritumu nav. Elektriķis man uzticams cilvēks, tāpēc ticu, ka tiešām ir pārbaudīts. Ieteica gaidīt, kad paliks sliktāk (sāks atkārtoties regulāri vai vispār elektronika neieslēgsies), jo pagaidām veltīt laiku un darbu meklēšanai bez iespējamā rezultātā nav vērts.
Reāli bail veikt tālākus braucienus ar mašīnu, ja nu tas notiek atkal meža vidū tumsā vai kaut kur ārpus LV. Tāpat arī pārdot negribās - ieguldīts daudz, lai auto strādātu teicami, un vispār nepiekopju praksi iesmērēt tehniku ar slēptiem defektiem.
Ford Mondeo 2009.g. 2.0 dīzelis. Kādam varbūt ir idejas, ko darīt/kur skatīties? Doma par tālākiem gabaliem ar neprognozējamu kaiti nesilda sirdi.