Viedoklis par JEEP (Grand cherokee un cherokee)

eddyyss Reģ.: 20.01.2013

Vai šis auto būtu attiecīgs Latvijas 'off-road'?

Kā ar remontiem un vecajiem modeļiem no 2000. līdz 2005. gadam, ir kādas bēdas, kuras būtu svētīgi pāŗbaudīt pirms pirkšanas vairāks reizes?

un vai ar automātu iebraucot dubļos var arī izbraukt ārā?

 
eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

laikam nav populārs auto Latvijā

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Super auto. Tikai neaizmirsti kopā ar mašīnu iegādāties collīgo atslēgu komplektu! Par automātu neko nezinu, nesaprotu, kāpēc šādi auto būtu vajadzīgi ar automātu?

jozziks Reģ.: 04.06.2001
1 0 Atbildēt

Atšķirībā uz ko skaties. 4.0 benzīniekam ļoti švaka kārba, ja tādu skaties, kārba jātestē ilgi un pamatīgi. 4.7 benzīnieks, škiet ka lielas slimības nav novērotas, 2.7 dizelis kārbai šifters (neatceros kā pareizi saucās, gan jau kāds gudrinieks izlabos) kaut kāds štrunts, kas neremontējas, bet jāmaina un maksā labu naudu, itkā piektā sprausla arī čakarējoties, bet tas jau ir no tā ka nav uzturēts kārtīgi. Ir braukts ar visiem trim, labākus dīvānus bezceļiem, par tādu naudu neatrast. Automātiem var arī robus slēgt manuāli un ar pazeminātajiem, šķiet ka viņš var braukt tik ilgi kamēr "vēders" uzsēžas. 3.0 dīzelis laikam skaitās slikts, bet tas tikai dēl motora specifikas, nav viņam zinošu spečuku, tākā uz to neskaties. Tagad lietošanā 2.7 dizēlis, jo benzīniekus nevar vairs atrast te LV, daudz maz sakarīgā stāvoklī. Ar visu itkā lielo motora tilpumu ar gāzi sanāk lētāk braukt nekā ar traktormašīnu, ja nu vienīgi ir piekļuve kam lētam Vācijā benzīnieki arī maksā bargu naudu, kas ir braucami. Un reģistrācija nevāja. Kādu brīdi kad vedu no DE 4.0 bija aptuveni 950 plus vēl tur vis paŗējais, 4.7 bija aptuveni 1500 plus viss pārējais. Un protams visiem jāskatās apakšā cik sapuvusi. Aiz bākas aizsarga, ja regulāri neizmazgā tur ir tendence sakrāties dubļiem un sliekšņi zem tām plastmasas uzlikām.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
2 0 Atbildēt

Bet ja būtu iespēja nekavējoties pārsēstos atpakaļ uz benzīnieku 4.7 tā motora skaņa ir vnk super. Amerikānis ir amerikānis. Tik pirms uz tādu skaties, vajag kādu brīdi pabraukt, pavizināties jo ne visiem patīk kādas viņš sajūtas rada braucot, 95% saka ka ta mašīna dalās barucot, ka pakaļa uz savu, priekša uz savu pusi, nezinu kā tas viņiem izpaužas, bet man vnk patīk.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
1 0 Atbildēt

Atcerējos. Ja nestrādā kā nākas visas pogas uz vadītāja durvīm, vadu bunte durvīs ir bojāta, ir tur tādi paštruntīgi vadi vai kopš dzimšanas vai aiz vecuma cieti, bet tas nav smags un dārgs remonts. Es gan te runāju tikai par Grand Cheroke, nepar mazo Cherokee.

eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

paldies par atbildēm!

Metu aci uz 2.7 grand cherokee 2002-2004. gads.

vai tas gads kaut ko daudz izsaka?

skatos, ka daudziem ir nobraukums ap 250k kas neliekas pareizs.. tomēr daudz gadi.

domāju, kā vis labāk pie pārbaudes pārbaudīt to kārbu un vai visi 4 velkošie labi strādā.. tā lai nākamajā dienā nav jābrauc uz servisu.

Cik arī noprotu viņam automātiski ir visi 4 velkošie .

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

skatos, ka daudziem ir nobraukums ap 250k kas neliekas pareizs.. tomēr daudz gadi.

Nu... Kā to ņem, šie jau nav gluži tie auto, ar kuriem gāž tūkstošus pa bāņiem.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
1 0 Atbildēt

No 2002 mainījās miglenieki no kantainiem uz apaļiem. Ir Overland versija 2004 gada laikam, ar savādāku mūziku iekšā. Jā visu laiku patstāvīgais 4x4. Par kārbu, pirmais jau pajautā vai kādreiz viņai mainīta eļļa un šupu priekš kārbas nemeklē, tāpat neatradīsi. Kārbu uzsildīt, tad lēnām pavizināties, lai kārtīgi uzsilst, sliktākie momenti ir kad pie 50 pārslēdzas ja neuzdod tieši tanī brīdi, vai otrādi kad ripo teiksim pirms apdzīvotas vietas, kad zini ka tāpat būs jābremzē, lai auto pats zaudē ātrumu un slēdzas uz leju.

Nu jautājums vnk cik zini par automātiem, es visu laiku esmu braucis ar automātiem, tad jau apmēram piešāvies, kad briest mēsli. Par nobraukumu nu tam es vair sen nepievēršu uzmanību, ja tas auto uzturēts, tad vienalga. Ja nu kas tad pat 4,0 benzīniekam bija notīts 50k jūdzes kilometros tas būtu 80k, tākā pasakām par to ka 250k nu galīgi neticu un ja tas tiešām tik vien, tad viņš maksās stipri vairāk. Un par nobraukumu nu nekāda problēmu sabraukt pusļimonu pa gadiem 16. Ikdienas auto un braucu salīdzinoši maz, bet tāpat 30-40k gadā salasās.

Vai 4x4 visi labi strādā to nu tik dubļos un pazeminātajiem, pārbaudīsi. Un protams jautājums kā ir mainītas eļļas tiltos, sadales kārbā. Tas arī japajautā. Uz to jautājumu nevajag taupīt. Uz servisu tāpat brauksi Pašdiagnostika viņam 15 sek, laikā 3x atslēga jāpagriež, tad ja ir izmet kļudu kodus. Kā griez iemet netā meklēt, daudz video.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
1 0 Atbildēt

Un ja pārdevējs, saka ka izvizinās Tevi un visu laiku dod virsū, tad ja nedod izbraukt, 100% ir problēmas ar kārbu. Sportiski braucot ar viņu, kārbas defektus švaki jūt, ja nu vien jau nedalās pirmreizinātājos.

Ja kaut kas vēl jautā. Visu jau tā nevar atcerēties.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
1 0 Atbildēt

Un jābūt labam, savam meistaram, jo ja savādāk iebrauksi servisā un Jeep tā rēķini, cenas izaug automātiski, tas tak džips. Ja akurāt nav kas degošs vai kā savādak, tad detaļas meklēju ārzemēs. Orģinālās padārgas, kaut kā iepaticies Crown ražotājs un tauta neta plašumos arī ciena. Savādak ir nācies nopirkt šeit kautko kad deg un tad tāpat meklēt citur un labāku.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
1 0 Atbildēt

Par izbraukšanu no dubļiem un tamlīdzīgām šaizēm, parasti jau autovadītājs sataisa tās ziepes, neapskatās kur brauks, vai arī nevajadzīgi gāzē kur nevajag. Ar prātu un pazeminātajiem, var tālu tikt, tas nozīmē ka reiz būs jāiet arī tālu pēc traktora Nezinu kāda ir pieredze ar 4x4 tik nekad nevajag mēģināt pārbaudīt pazeminātos uz asfalta vai jebkura cieta seguma, tas ir tīrākā tiltu laušana a un vēl vienmēr jābūt zapaskai tikpat liela izmēra kā rati uz mašīnas, ja būs ilgāk jābrauc ar zapasku, arī lauzīsi tiltus.

jozziks Reģ.: 04.06.2001
3 0 Atbildēt

Ja zapaska nebūs tāda pati, kā pāŗējie.

Sāpīgākais viņiem visiem ir ventilācijas klapes, kas konsoles dziļumā regulē kur pūst gaisu, tākā tas ir obligāti jāpārbauda vai gais pūšs pareizajā virzienā kad maina slēdža pozīcijas. Klapēm ir divu veidu remonts vai jāravē nost viss panelis, vai griež no apakšas caurumus un maina. Vēl šiem 2,7 ir niķis kaut kā'da veida no klimas dabūt ūdeni iekšā salonā, vajag pataustīt vai šofera blakusēdētājam grīda ir sausa, tas noder arī lai pārbaudītu vai pečka netek. ja tur ir slapjš tad mūc, jo nezini cik ilgi tas ir bijis un tad sāksies kontaktu sūbēšana un tad daudz laika pavadīsi lai visus atrastu, kuri jānotīra, ja nē tad diagnostika sāks rādīt ka pusmašīna izmetama, bet īstenība kaut kur kaut kādi kontakti nosūbējuši. Vecums un mitrums būs izdarījis savu.

eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

ko vari teikt par 'jaunā' tipa Jeep grand cherokee ? proti ap 2007.gadu?

skatos, ak tiem ir tikai 3.1 dīzeļi kurus itkā neiesakot?

eddyyss Reģ.: 20.01.2013
0 0 Atbildēt

vai ir kāds saskāries ar auto iegādi no Lietuvas, proti autoplius ?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti