Un,jā ,motors ir pēc kapitālā,eļļa nomainīta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un,jā ,motors ir pēc kapitālā,eļļa nomainīta.
Jāmēra ar mehānisko manometru spiediens...
Kur, ko taisīji kapitālo un cik izmaksāja? ir pazīstamais, kam passat arī rij eļļu un dūmgāzes TA iziet bet sliktas.
Tak ved atpakaļ pie tā kas tur pedējais pa to motoru rakājies. Eļļas lampiņa nemēra līmeni, bet gan spiedienu tā kā braukšana ar nezināmu eļļas spuedienu nebūtu ieteicama. Protams ja nav eļļas un līmeņa nav arī spiediens.
Kaut kas līdzīgs jau te forumā tika apspriests.
Audim bija tā - 2 eļļas devēji - augšējais un apakšējais.
Eļļai uzsilstot pie lielākiem apgriezieniem elļas lampiņa sāk mirgot.
Nestrādā viens no eļļas devējiem vai nav kontakta ar vadu. Jo pie apgriezieniem jābūt tā - to eļļu uzsit uz augšu, apakšējam devējam tā eļļa netiek, bet elektronika jau saprot, ka eļļa vispār jau ir, tik pie augšējā devēja.
Paskati vada kontaktu uz abiem eļļas devējiem.
Tava saprašana par mašīnu elektrību, acīmredzot, ir tikpat švaka kā par ekoloģiju... Tu šobrīd runā par eļļas spiediena devēju iekārtojumu kāds nāca aužiem, kam modeļu nosaukums saturēja divus vai trīs ciparus - tur nav nekāds "eļļu uzsit uz augšu" - tur ir 0,3 vai 0,5 bar spiediena devējs kurš ATSLĒDZAS virs tā spiediena [noteiktiem modeļiem caur viņu mēdz arī izlaist spiediena lampiņu] un 1,8 bar devējs kurš virs tā spiediena SASLĒDZAS. Tās ierīces, kam tie devēji pieslēgti, darbības princips - līdz 2k ir jābūt nostrādājušam zema spiediena devējam, virs 2k ir jābūt nostrādājušam augsta spiediena devējam, ja nē, signāls - ja ar eļļas spiedienu viss ir kārtībā, zema spiediena devējs var pat nemaz nebūt, vismaz elektriski, un nekādu brīdinājumu nebūs, bez augsta spiediena devēja virs 2k pļērks.
Kad A100 tika nomainīts ar A6, nomainījās arī devēju sistēma - divus devējus nomainīja ar vienu, neatceros, 2 bar vai kā - tā kā spidometrs jau ir ar mikrokontrolieri, tad varēja izveikt sarežģītāku kontroles algoritmu ar vienu pašu devēju, kur kontrolieris siltam motoram visdrīzāk ignorē ka brīvgaitā devējs nav nostrādājis.
Es uzrakstīju, ka tas bija Audi? Uzrakstīju.
Devēju kontakts var būt problēma - var.
-------------------
Te uzdevums par vispārējo elektrotehniku - nestrādā elektriskais auto loga mehānisms. Jātaisa no jauna. Kāds būs tas risinājums?
Vēl viens - auto salona ventilators brīžiem strādā, brīžiem ne. Kas ir par problēmu, kā uztaisīt shēmu no jauna, kas to atrisina. To motoriņu nomainam uz jaunu. Kāda būs shēma?
Kārtējo reizi nesaprotu, ko tu runā? Kāds logs? Kāds ventilators? Te par eļļas spiedienu jautājums.
Varbūt, ka tiešām eļļas sūknis vienkārši noklājies?
Kad komentē, drīksti arī kļūdīties.
Izstāstīju reālu pieredzi ar vecu audi. Eļļas devējam bija aprauts vads.
Līdz tai vietai pareizi. Man interpretācija šajā gadījumā gan jau nebija pareiza par to eļļas spiedienu un uzsišanu līdz augšējam devējam pie lielākiem apgriezieniem.
Dažam labam ievajadzējās tēmā ienest vecu aizvainojumu no pavisam citas tēmas, kur es uzdevu pāris jautājumus.
Kad jau, tad jau. Ja par elektrību un autoelektrību. Elementāri jautājumi. Gan jau pārnesīšu uz to tēmu.
--------------
Konkrētā audi eļļas lampiņas problēmu atrisināja minūtes laikā pievienojot vadu pie augšējā eļļas devēja.
Diemžēl man ir skumjāks izskaidrojums, nekā lampiņas gļuks - tur vajag paskatīties varbūt tiešām nav spiediena eļļas - ja nomet apgriezienus parasti eļļas spiediens (tas gan kkur pie tukšgaitas ~1K/rpm notiek) nokrīt izdilušiem motoriem, vismaz kur ir padiluši bugeļi....
Mk4 V5 2.3 eļļas lampiņas gļuks
Motoram uzkarstot līdz darba t zem 2000 apgriezieniem mirgo eļļas lampiņa. Līmenis ir. Un vēl,ieslēdzot aizdedzi,bet neiedarbinot,nodziest kopā ar citām?? Kko nesaprotu! Help!!