Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Izbeigt operatīvo līzingu

DelFeldo Reģ.: 08.05.2020

Vai kādam ir pieredze ar operatīvajā līzingā esošas mašīnas pirmstermiņa atgriešanu? Ja nespēj vairs veikt ikmēneša maksājumu? Unicredit Leasing atgriešanas noteikumi- novietot viņu auto viņu stāvvietā, viņi pārdos, ja cena zemāka kā novērtētā, starpība jāsedz pašam. Bet ja naudas nav, no kā segt?

P.S. Gudreļus ar padomiem; “Nav ko ņemt uz krīta!” Ludzu nekomentēt!

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja nav naudas, no kā segt starpību, vari lūgt, lai sastāda atmaksas grafiku un izmaksāt pa daļām. Parasti līzinga devēji to atļauj (saprāta robežās, protams).

Jebkurā gadījumā - labāk mēģini pats pārdot.. vismaz par līzinga atlikumu. Nu, vēl pastāv variants - mēģināt iedot kādam ilgtermiņa īrē (ar vai bez izpirkuma). Bet, nu, uzmanīgi...

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Ja līgumā paredzētās iespējas ir virs tavas maksātspējas, tad jāmēģina pašām tirgot auto kā GB12 saka, bet ja cena tāpat draņķīga, varbūt ka labāk atdot līzinga kompānijai, un tiešām saskaņot atmaksas grafiku. Un jo ātrāk jo labāk, joka pēc iemet kas par rulzi un cik mēnesī izmaksā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tas tak operatīvais līzings. Vai tad pats var tirgot oplīzē esošu auto?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Jā, var. Atrodi pircēju, līzings izstāda gala rēķinu, pircējs nomaksā, līzings uzliek atzīmi CSDD, un var brautk pārrakstīt.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Jā šī nav problēma, visu var.

DelFeldo Reģ.: 08.05.2020
1 0 Atbildēt

Peugeot 3008, 2019. gads, mēneša maksa 350€.

Atlikums ir EUR 22 682.32 + PVN

DelFeldo Reģ.: 08.05.2020
0 1 Atbildēt

Pats ju mazliet vainīgs, pirkuma līgumā bija paredzēti Force Majeur apstākļi, bet nomas līgumā ne. To , lūk nepamanīju.

Un pirkuma līgums attiecas pārsvarā uz auto dīleri un līzinga kompāniju. Force majeur apstākļi paredzēja termiņa pagarināšanu uz tā laiku.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Bet šis virālais periods nekvalificējas kā Force Majeur, ja kas. Tā, ka punkta esamība / neesamība šoreiz neko nemaina

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu jā, par tādu naudu stipri šaubos, vai pārdosi.

Vēl vari prasīt līzingam kredītbrīvdienas, bet tas atvieglos situāciju tikai uz 3-6 mēnešiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Mja ieķēpajies gan diemžēl, varu novēlēt tikai lai izdodas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

1) Ja runa ir par Covid-19, tad klasiski tie NAV nepārvaramas varas jeb Force Majeure apstākļi. Ir vairāki juridisko biroju un iestāžu skaidrojumi par šo.

2) Operatīvais līgums pēc būtības ir nomas līgums ar izpirkuma maksu. Tu lieto auto konkrētā periodā un maksā par to tikai to starpību, kas ir starp jauna iegādes vērtību un līzinga devēja noteikto atlikušo vērtību nomas termiņa beigās, bet procentus maksā par pilno iegādes vērtību.

Šāds līgums nenozīmē, ka vari atgriezt auto līzinga devējam jebkurā brīdī, kad to vēlies, un par atlikušo neizmaksāto summu.

Vienu gady jaunam (vecam) auto pirmā gada laikā vērtības kritums viennozīmīgi ir lielāks nekā Tu par šo periodu esi samaksājis nomas (izpirkuma) maksu. Tāpēc pilnīgi drošo, ka, atgriežot atpakaļ līzinga devējam savu auto, Tev būtu jāpiemaksā par starpību.

Ideālais risinājums ir atrast pašam pircēju un veikt pirmstermiņa atmaksu līzinga devējam, bet visdrīzāk arī šādā gadījumā Tu varētyu palikt ar mīnusu jeb piemaksu.

DelFeldo Reģ.: 08.05.2020
0 0 Atbildēt

Bankas atzina Covid 19 par Force Majeur apstākli

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tirgo vien nost pats. Visticamāk, reālā cena franču brīnumam (un arī citiem) būs jau zemāka par līzinga atlikumu. Dabūsi piemaksāt starpību. Neredzu nekādu opciju, diemžēl

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja viss ir slikti, darba un ienākumu vairs nav, NĪ jau atņemts (vai tūlīt atņems) utt. - taisi maksātnespējas procedūru. Sāpīgi, bet būs ok. Vai arī samierināties ilgi, ilgi maksāt par to, kā vairs nav (starpība starp līzinga/kredīta atlikumu un reāli pārdošanas summu)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šis LV ir ļoti neveselīgs plāns. Diemžēl bankas šo neaizmirsīs nekad. Te nav nekāda Amerika. Tikai pilnīgas bezizejas risinājums

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu patiesībā jau noteikti ir iespējas strādāt un kompensēt ienākumu kritumu, vienīgi tas neiet kopā ar valsts apmaksātu dīkstāves pabalstu. Man te ir daži kadri kas strādā attālināti vairākos darbos ...

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

Patiesībā labākais plāns kāds šajā sakarā redzēts. Viens zināms cilvēks tagad piestrādā par kurjeru alko veikalā. Viņiem pieprasījums aug. Nezinu cik pelna, bet viņam ideāls variants kamēr savā īstajā darbā tikai pusslodze.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Es noteikti cīnītos - lasi, pelnītu papildus u.tml. Darbojies papildus, arī ne savā lauciņā utt. Bet - nopelni. Nopietni

AD666 Reģ.: 20.12.2019
8 5 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Es noteikti cīnītos - lasi, pelnītu papildus u.tml. Darbojies papildus, arī ne savā lauciņā utt. Bet - nopelni. Nopietni

Šeit piekrītu šim komentāram, klerks tomēr ir spējīgs pateikt arī kaut ko saprātīgu, ne tikai čīkstēt.

Pacīnīties arī ieteiktu tādēļ, ka Tu zaudēsi jebkurā gadījumā, šo auto būtu grūti pārdot pat pirms kovida, tagad tas galīgi nevienam nebūs vajadzīgs.

Jā saprotu "sāpīgi" meklēt risinājumu, lai uzturētu kaut kādu sūda francūzi, bet atceries no kļūdām mēs mācāmies. Nākošo reizi apdomā savu pirkumu, un paņem kā minimums 5ser., E-clas, vai a6/a7 nebūs vismaz sāpīgi jāpiever acis kad nāksi ārā no lielveikala un dosies uz auto. Katru reizi kad iesēdīsies dermantīna salonā un pieskaries plastmasīgajiem apdares materiāliem, un nospiežot tik pat plastmasīgo starta pogu dzirdēsi, kā vārgi ieslēdzas mazais četrcilindru motorītis kliedzot pēc - "saimniek pabaro mani".

Vienkāršojot - nemīz! Izdomā kā iegūt papildus līdzekļus (vēlams legāli), pārdzīvo šo sviestu, iemācies ko jaunu un beigu beigās, kad viss sāks normalizēties - pārdod na*uj to sūdu.

Lai veicas

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Pareizs Prātojums.Viens/otrs gribēja "mainīt" tāpēc, ka it kā būtu laiks to darīt.Tagad izrādās, ka ne tikai var "pieciest",bet vēl arī jauka apziņa, ka neesi parādā. Nomazgā, uzpucē, turpina braukt.Nekas īpašs nenotiek.Ja arī notiek, tas ir par kārtu lētāk, nekā būt nonstopa parādā.Demagoģija nenoliedzami ir darījusi savu un pašlaik ļoti daudzi nevarēs tikt vaļā no sava esošā auto.Tā bija problēma jau iepriekš, kur nu vēl Tagad.Nopirkt no nulles ir viens, bet "apmainīt" jau ir pavisam cita epopeja.

DelFeldo Reģ.: 08.05.2020
4 1 Atbildēt

Paldies par padomiem! Pats painteresējos vél dažādās vietās un pie juristiem un secināju, ka labāk sakost zobus un saamaksāt, nekā tikt vaļā, būt bez auto un vēl maksāt, Jo tipveida līgumi izdevīgi ir tikai līzinga devējiem.

P.S. Ja kas Peugeot 3008 ir ļoti sakarīgs un ņipprs parketnieks ar visnotaļ labu komplektāciju un fīčām!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Par 350€ mēnesī.

bez pārmetumiem

iauto.lv/forums/topic/21301-latv-praktiskais-kreditetais?pnr=1

pirms 14 gadiem

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti