Parkings - ja oriģinālais un neizdodas atrast lietotu, meklē jaunu oriģināldetaļu.
Par savērsumu - nav jau teikts ka tas savērsums ir pareizs...
Parkings - ja oriģinālais un neizdodas atrast lietotu, meklē jaunu oriģināldetaļu.
Par savērsumu - nav jau teikts ka tas savērsums ir pareizs...
vai no gross auto un tamlīdzīgām vietām ir ieteicams? dzirdēju, ka ne-orģinālie nav uzticami. Bet šajā gadijumā man vajag jebkādu.
Tā kā tev vecs lūznis, nedomāju, ka tev kruts oriģināls parkings.
Nopērc jaunu, tas gadus 5 nostrādās bez problēmām. Tie taču nav dārgi. Un tieši šī iemesla dēļ vienu nav iespējams nopirkt, jo viņš tā centus maksā.
Auto vajag uztaisīt savirzes regulēšanu ( развал схождение - ja esi rīdzinieks). Ir daudz servisu. Tieši tāpēc arī stūre ir šķībi, ka esi visu nomainījis.
Redzu, ka esi centpisis, tāpēc varu nomierināt. Tas nav dārgi.
Nu, diezvai centpišana iespējama uzturot jebkāda vecuma Volvānu S80 ;)
Šī nav amerikāņu misene bet eiropas premiums - eiropieši OEM parkingus sāka likt pirms kādiem 20 gadiem, ja ne vēl senāk, tāpēc nepiedāvā cilvēkam savas metodes, kur tu savā amerikāņu misenē ar samoreziem pie paneļa pieskrūvē ķīnas parkingu.
Sāka likt un liek, tās ir divas dažādas lietas.
Visas ekstras ko sāka likt, Eiropas prēmiumos parādās tikai labās komplektācijās, kuras reti kāds pērk. Vidējais Eiropas prēmiums ir Japānas un ASV auto bāzes līmenī. Bet vidējais ASV un Japānas auto ir jau gandrīz maksimāli nopakotā Eiropas mēsla līmenī.
Vienīgi ASV un Japānas neprēmium auto maksimāli nopakoti būs sliktāki kā Eiropas prēmiumi. Tas gan ir fakts.
Bet prēmiumi ir arī ASV un Japānai.
Par to stūres šķībumu, ja tādas problēmas nebija iepriekš tad kāds nav pareiza dziļumā ieskrūvējis abus stūres mehānisma galus pie riteņiem, man fordam kurš bijis ar dauzitu priekšu tā ir regulāra problēma, servisa saliek vienu regulējumu, un es vienmēr dabūnu to parregulēt.
Šis paliek interesanti - kā mašīnas ģeometrijas problēma var novest pie nepareiza regulējuma, un nevis pie servisa nespējas dabūt vajadzīgos ciparus? Man četrus gadus atpakaļ servisa rūķītis nevarēja golfam dabūt labajā pusē vajadzīgo sagāzumu - acīmredzot ceļot iekšā iepriekšējo motoru, to kā visu spēka agregātu + pusrāmis un reika divatā iestumjot mašīnā pusrāmis laikam bija sanācis uz vienu pusi, jo pēc tam kad pusrāmis tika izņemts kaut kāda iemesla dēļ laukā un ielikts atpakaļ, šī problēma pazuda.
Jebkurā gadījumā - ja serviss nevar saregulēt, bet tu pats vari - tad nah tev servisu? Regulē pats. Es sev jau kādu pusotru gadu regulēju pats; izdomāju pielietot mantojumā palikušos žiķelim domātos instrumentus, Rīgas eksperimentālās rūpnīcas "Etalons" ražoto sagāzuma mērītāju un savērsuma mērīšanas lineālu - pirmā doma bija pamēģināt kā pagaidu variantu un kaut kad aizbraukt uz servisu - bet tā jau ir pusotrs gads pagājis, golfs iet taisni, uz nevienu pusi nerauj, riepas arī dilst normāli, nah man čakarēties, braukt uz servisu un vēl maksāt naudu, ja to var nodarīt paša garāžā - piedevām ar to sagāzuma mērījamo instrumentu var saregulēt vieglāk un precīzāk nekā ar servisa aprīkojumu Tagad eju iekšā nākamajā līmenī - sāku taisīt savērsuma mērāmos instrumentus pats.
Nē nevis savērsumu un sagāzuma problēma bet vismaz 2x sagrozīja tā ka stūres rats nestāv taisni , un auto iet visu laiku tā ka aizmugurē neiet priekšas pēdās. Bet kā jau teicu tam auto rāmis ir bijis sačakarets priekšdaļā, attiecīgi vai nu kaut ko veči pārlieku piesējās attālumiem pēc kompja, vai arī redzot ka sists darīja 'kak popalo'.
Par to pats vs serviss, man tā nu sagadījās ka darbi ap stūres mehānismu bija ziemas vidū, nebija ne mazākās vēlēšanās pašam jāties ar maiņu un salt, tādēļ gan maiņa gan pārējais palika serviss ziņā, pārregulēju to jau tikai vasarā. Tagad mājai ir garāža ar grīdas apsildi - dzive pavisam cita ;)
Savērsumu regulē ritenis attiecībā pret riteni - šaubos ka mašīnas virsbūves īpatnības tur kaut ko spēj izmainīt.
Tā regulē tikai ar no opapa mantojumā saņemtiem lineāliem, normāli regulē arī pret aizmugures riteņiem
Nu bet tu apstiprini to ko es saku - ritenis pret riteni - pat tas servisa verķis, kas sastāv no četriem datoram pieslēgtam mērītājiem virsbūvi par atskaites punktu neizmanto nevienā vietā.
Attiecībā par tieši to, ko tu saki - mašīnām kam pakaļas tilts neregulējas dziļi pie dirsas
Nevis ritenis pret riteni, bet ritenis pret visiem pārejiem riteņiem, un ja regulētājs kaut mazliet saprot ko dara, tad sapratīs arī, ka ar virsbūvi kaut kas nav labi, un ja saprot kaut ko vairāk, tad pieregulēs nevis pēc datora dotajiem cipariem, bet tā kā vajag.
Laimesmekl';etājiem visupirms būt jāiemācās saprotami izteikties.Vai vismaz uzjautrinoši.Parasti gan izskatās pēc loha.Kas tas ir- ir jaunas riepas un IR savirze?? Kur "ir" tā savirze? Kā izpaužas, ka viņa "ir"? Dsā viņa ir,vai kaa? Kas un kā tev to savirzi taisīja?
Nu tak pieliec iztēli- vai tev ir sakostiem zobiem jātur tā stūre un nemitīgi "jākoriģē" trajektorija,lai auto kustētos taisnā virzienā? Varbuut,neturot stūri mašina brauc taisni un šķībs ir vienkārši pats stūres barankas stāvoklis?
Nu, tak neapvaino cilvēku. Ka "savirze ir" viņam noteikti teica auto pārdevējs.
Ko tur apvainot,es drīzāk ka uzmundrinoši pukojos.Ka kāds Lohs iejaukts,tas skaidrs.Labi tur,ok,neviens nav faķīrs,ka samainīs visus stieņus un pirkstus un uzreiz viss būs taisni.Ta jau sanāk,ka pirkstumeistars bij tik liels lohs,ka salika tik šķībi,ka savirzes profesors nespēja kompensēt.Stūri pārskrūvēt visdrīzāk nebij ne laika, ne drosmes,ne instrumantu,-tapc lohs tagad ir pats īpašnieks.Plus vēl viņš pēc 300km sabojās savas jaunās platās riepas un pa ceļam lies zemē lieku litru degvielas.
Un kāpēc neaizbraukt atpakaļ uz to servisu, pateikt, ka kaut kas nav riktīgi pēc remonta? Kāpēc jāčīkst šeit?
Bet man arī nekļuva skaidrs - auto braucot velk uz vienu pusi, vai vienkārši stūre slīpi stāv?
Sensoru problēmu atrisināju, nomainot divus sensorus.
Aizbraucu atpakaļ uz servisu. Saregulēja vēlreiz savirzi, bet šā vai tā uz šosejas auto nedaudz vēlas doties pa labi, līdz ar to stūre ir jātur nedaudz uz kreiso pusi.
Kā arī pati stūre, ja auto izdodas dabūt braukt taisni, pati nostājas nedaudz uz kreiso pusi, līdz ar to pati stūre nav taisna.
Atceros, kad mainīju stūres reiku servisā, tad pēc tam sākās problēmas 'pēkšnas' stūres vilkšana, stūre nav centrā utt. toreiz nebija laiks un iespējas braukāt atpakaļ uz to servisu. Pagāja 2 gadi un man apnika tā vilkšana.
Nav kārtīgi dauzīts tas auto?
Tas nu nav normāli savirzīts.Visdrīzāk fufelis, kuru veikuši lohi.Vai nu nepareizi kalibrēts pats savirzes stends.Stūrei ir jāstāv precīzi taisni un mašīnai pie šāda stūres stāvokļa ir jāvirzās taisnvirzienā.Lietotāja "valodā" sakot, svarīgs ir ne tikai katras ass riteņu geometriskais stāvoklis atsevišķi ņemts.
Ir tāds jēdziens kā "kopējā savirze",sakarā ar kuru katram ritenim var būt kāds "savs" specifisks stāvoklis- kurš visu 4 riteņu komplektā kompensē dažādas konkrētajam auto piemītošas kuzova vai piekares īpatnības (vienalga vai tas būtu paviršs remonts pēc kāda kuzova bojājuma vai uzsitiena pa piekari, vai vnk kādas citas novirzes).
Bija kādreiz tāds stūres saslēdzējs ar līkumiem abos galos. Gan jau ar tādu var noturēt taisni, ja pieslēdz pedālim
Riepu nodilums vienmērīgs?
Vispār vienādas riepas? Varbūt labā no kreisās riepas krasi atšķiras.
Vinš taču jaunas nopirka.Žēl ka nav pastāstījis,- kādas bija "vecās" un kas pamudināja veikt šo izšķērdīgo jaunpirkumu.
Vecās savu nokalpoja.
Varbūt tomēr uz tām nokalpojušajām bija saskatāmas kādas nevienmērīga vai jocīga iediluma pazīmes? Te taču tiek norādīts- ka nav normāli, ja mašīna ar atlaistu stūri uz daudzmaz līdzena ceļa uz kādu pusi velk.Ja ir tiešām regulēta savirze, viņai būtu jābrauc taisni,pat ja stūre stāvētu nedaudz šķībi.Ja ripotu taisni, tad vienkārši ir jāpārskrūvē stūre.Ja nee, nu tad jābrauc pie normāla savirznieka un jāmeklē iemesls.
Es tik gribētu piebilst ja jebkuram ceļam ir kaut kāds slīpums tīri tehnoloģiski, un ir vietas kur asfalts itkā līdzens bet auto īsti taisni neiet, un vēl trakāk, ja asfaltam ir risas.
Varbūt kādā pusē sasēdušās atsperes, tad vilks uz to pusi, bet ar savirzes regulēšanu gan tam būtu bijis jākompensējas. Vēl jaskatās vai nav kāda brīvkustība stūres mehānismā vai piekarē. Arī bremzēm jābūt kārtībā un klučiem nav jāstrīķējas pie atlaista pedāļa.
Mašīna kaut kādu iemeslu dēļ var vilkt uz vienu sānu, bet tāpēc stūrei nav jābūt šķībi sagrieztai...
Kur iegādāties parking sensoru un kā lai stūre būtu taisna?
Aizmugurējais viens no 4 parking sensoriem izdomāja pārstāt darboties, kur vienu sensoru var iegādāties? Jo cik skatos, nav izplatīta prece, it īpaši ja vēlas iegādāties tikai vienu. Šrotos arī skatīšos.
Ir jaunas riepas, jauni stūres pirksti ar stieņiem un savirze, bet stūre joprojām jātur uz kreiso pusi, lai nevilktu automobīli uz labo pusi. Līdz ar to stūre ir šķība. Kas varētu būt par vainu?
Auto - Volvo s80 2004.gada